Blijkbaar heeft er iemand een succesvolle reanimeer poging gedaanquote:Op zondag 29 juni 2008 10:32 schreef DR34M3R het volgende:
* dr34m3r wrijft in ogen
Jawel, ik zie het goed, het topic leeft weer
Goedemorgen
de patient mag inderdaad nog niet te veel bezoek op het zelfde tijdstip ontvangenquote:Op zondag 29 juni 2008 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
Al heb ik het idee dat de toestand nog niet helemaal stabiel is
Natuurlijk welquote:Op zondag 29 juni 2008 11:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik vraag me af of we #200 halen...
Met Zoner Photo Studio... alles om de objecten die je in kleur wilt houden selecteer je en maak je zwart witquote:Op zondag 29 juni 2008 19:16 schreef wonderer het volgende:
Da's wel vet, hoe doe je dat?
Tuurlijk weten dames te praten...waar zijn het anders dames voor hequote:Op zondag 29 juni 2008 19:20 schreef DJKiwi het volgende:
Wow, nog een slowchat![]()
Die Lesbeau's weten wel van praten zeg, anders was er nog lang geen #198
Ik weet geen leuk onderschriftquote:Op zondag 29 juni 2008 22:52 schreef Noodly het volgende:
[..]
whehe, die blik van die voorste.
Iets voor Katten en poesjeshumor # 13 - Why Dutch loozed
tuuk welquote:Op maandag 30 juni 2008 20:48 schreef MuteZukini het volgende:
zozo wat een levendigheid...het lijkt hier de Tielse Waalkade wel, dat was me toch een enerverend stukje * MuteZukini doesn't think sotijdens 't lopen van de parade afgelopen zaterdag. Maar gelukkig heeft Nijmegen een leuke Waalkade, waar waarschijnlijk ook vaker lesbeau's komen dan in Tiel.
* MuteZukini hoopt dat ze niet tegen zichzelf aan het jengelen is![]()
![]()
Tiel moet het volgens mij ook niet van een bruisend nachtleven hebben. laat staan roze, en wat is dan het volgende, over een paar jaar Roze zaterdag in Staphorst waar dan wel om 0.00 uur alle muziek moet stoppen voor het eren van de zondagsrust ?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:48 schreef MuteZukini het volgende:
zozo wat een levendigheid...het lijkt hier de Tielse Waalkade wel, dat was me toch een enerverend stukje * MuteZukini doesn't think sotijdens 't lopen van de parade afgelopen zaterdag. Maar gelukkig heeft Nijmegen een leuke Waalkade, waar waarschijnlijk ook vaker lesbeau's komen dan in Tiel.
![]()
tegen mezelf jengelen is nog altijd beter dan tegen 't fruitvliegje te jengelen dat steeds voor m'n beeld langs vliegt... word daar zooo moe vanquote:
Vorig jaar was het tenminste in Bergen op Zoom, zo hoort het ookquote:Op maandag 30 juni 2008 20:48 schreef MuteZukini het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |