Dat staat eronder.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Waarom heb jij het dan over kortzichtigheid?
Ja, blijft mijn vraag eigenlijk toch hetzelfde.quote:
Point proven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:31 schreef wonderer het volgende:
En jij interpreteert mij constant verkeerd, dus we kunnen net zo goed ophouden.
Ja, begrip kunnen opbrengen voor andere groepen die hetzelfde doormaken vind ik nog heel wat anders dan 'affiniteit hebben met'.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:14 schreef wonderer het volgende:
Ja. Ik wil dus helemaal niemand verplichten affiniteit te hebben, ik probeer alleen te begrijpen waar dei afkeer vandaan komt dat je er niet eens mee geassocieerd wil worden, en dat transvrouwen blijkbaar niet eens echt meetellen voor jou/jullie als vrouw. Klinkt bekend? Potten telden ook niet mee, tot voor kort. Ik dacht dat enige broederschap (zusterschap) wel zou bestaan, maar blijkbaar kunnen potten net zo kortzichtig zijn als poten
Ja, misschien een beetje idealistisch van me dat ik denk dat mensen die voor hun eigen bestaan(srecht) hebben moeten vechten begrip voor andere groepen die hetzelfde doormaken op kunnen brengen, hoor, maar dat denk ik nou eenmaal
Ja, je probeert het ook niet te weerleggen.quote:
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Jezus, hoe vaak moet ik dat nou nog ontkennen? Het enige wat ik probeerde was wat begrip proberen te kweken omdat ik vind dat begrip nooit kwaad kan. Jullie blijven maar doorzeiken dat ik jullie verplicht om affiniteit te hebben. Dat wil ik helemaal niet, ga vooral door zoals je doet, allemachtig.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, begrip kunnen opbrengen voor andere groepen die hetzelfde doormaken vind ik nog heel wat anders dan 'affiniteit hebben met'.
Ik heb gedurende mijn korte leventje wel geleerd andere mensen niet teveel te veroordelen, maar dat is geen logisch gevolg van mijn lesbisch-zijn. Overigens heb ik dat laatste nooit als een strijd ervaren. Nooit een coming-out gehad oid.
Leven en laten leven geldt ook voor transseksuelen, maar dan hoef ik toch nog niet met hen op te willen trekken, alleen maar omdat zij ook afwijken van de norm?![]()
![]()
.
1. begrip kweken was helemaal niet nodig, want dat was er allang. ik gaf zelfs een voorbeeld (Jeanette), dat veel verder ging dan begrip, dat was acceptatie zelfs.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Jezus, hoe vaak moet ik dat nou nog ontkennen? Het enige wat ik probeerde was wat begrip proberen te kweken omdat ik vind dat begrip nooit kwaad kan. Jullie blijven maar doorzeiken dat ik jullie verplicht om affiniteit te hebben. Dat wil ik helemaal niet, ga vooral door zoals je doet, allemachtig.
Ik ben er nu wel klaar mee hoor, als ik steeds verkeerd begrepen word.
OMG jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Zullen we het nu maar weer over rooibosthee hebben dan? Of over Alanis Morissette (OMG ik en NanKing gaan er heen!), of over Bette Porter?
OMG Jij weet wat een vrouw nodig heeftquote:
Wat een paradoxale uitspraakquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:19 schreef maedel het volgende:
[..]
OMG Jij weet wat een vrouw nodig heeft
Leuk hèquote:
Hier gaat het al direct mis met elkaar begrijpen vermoed ik.quote:[quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
En hoe zouden jullie dan denken over een pre-op transseksueel? Dus een vrouw in een mannenlichaam?]
Wil ik ook niet. transgender is volgens mij iets heel anders dan lesbisch. Ik vraag me ook altijd af waarom dat allemaal op één hoop gegooid wordt bij events.
Kijk, now we're talkingquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:50 schreef MuteZukini het volgende:
en wens dat Amanda Barret (de ene helft van dit bandje) bij mij op de bank zat.
Ik wens even met je meequote:Op donderdag 5 juni 2008 17:50 schreef MuteZukini het volgende:
Dan luister ik ook liever naar The Ditty Bops en wens dat Amanda Barret (de ene helft van dit bandje) bij mij op de bank zat.
he moeten we nou altijd en iedereen met een L-word personage vergelijkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Kijk, now we're talking
Ze lijkt overigens wel een beetje op Jenny *gruwel*
JA!quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:56 schreef Viking84 het volgende:
Bette Porter!
Ik ben al blij dat jij in ieder geval de juiste associatie maaktquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:57 schreef MuteZukini het volgende:
[..]
he moeten we nou altijd en iedereen met een L-word personage vergelijken![]()
![]()
.... en volgens mij zou Jenny een dwerg lijken naast Amanda
....tall is nicer...when you're tall yourself
ik onthoud om een of andere reden alleen Jenny en Shane..quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat jij in ieder geval de juiste associatie maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |