Toekomstvoorspellende gaven habeoquote:Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik voorspel dat dit topic binnen een half uur vol is en ik denk dat het een goed idee is als er dan even géén moblo-gerelateerde TT komt, want dan is er meteen wer heibel.
dat klinkt natuurlijk óók leukquote:Op maandag 2 juni 2008 22:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Nee, ik onderzoek heel in het kort waarom literatuur in de tweede fase zo buiten het taalvak is geplaatst (what the hell, literatuur bij CKVik wil m'n literatuur terug!), wat de plek is geweest van literatuur binnen het Nederlandse vreemdetalenonderwijs vanaf zo'n beetje de 19e eeuw, vervolgens verdedig ik op basis van een uitgebreid literatuuronderzoek waarom je literatuur juist uitstekend kunt inzetten bij het leren van een vreemde taal in een schoolsituatie, geef ik zelfs aan op welke punten literatuur theoretisch gezien nuttiger zou moeten zijn, en het laatste deel is een praktische uitwerkingvan mijn idee"en waarin ik een lesmethode ombouw zodat er in elk hoofdstuk een opdracht zit die wel taalverwerving als doel heeft maar gebaseerd is op een primaire literaire tekst.
"In het kort", zeg ik dan. Nouja, de link Literatuur-Taalverwerving dus, en niet Literatuur-Kunst&Literatuurgeschiedenis, wat de kant is die literatuur dreigt op te gaan in de Tweede Fase.
vraag me af of dit wél goed isquote:
Oh, dat is wel héél tofquote:Op maandag 2 juni 2008 23:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Voor een beta klinkt het natuurlijk als een klont gezever in de ruimtemaar ik heb er al veel positieve reacties op gehad uit onderwijsland en misschien mag ik het zelfs uitwerken tot een artikel voor in het vaktijdschrift!
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Voor een beta klinkt het natuurlijk als een klont gezever in de ruimtemaar ik heb er al veel positieve reacties op gehad uit onderwijsland en misschien mag ik het zelfs uitwerken tot een artikel voor in het vaktijdschrift!
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vraag me af of dit wél goed is
had nog bijna iets met Faithy gedaangewoon, omdat dat niet MoBlo is
ik doe met je meequote:Op maandag 2 juni 2008 23:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en helemaaaal ontopic: Vanmorgen woog ik 73,0, ik houd enorm veel vocht vast met dit rotweer, en morgen ga ik lekker gezond koken uit m'n nieuwe kookboek.
70 kilo, here I come.
nou, gezellig hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 23:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga pitten, want jullie zijn veel te druk.
Dahaag.
Ik niet. Voor mij is 70 kg veel te zwaarquote:
hahaquote:Op maandag 2 juni 2008 23:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik niet. Voor mij is 70 kg veel te zwaar(maar ik ben dan ook een dwerg
Razz, is dat je einddoel?
Jij wilt jeugdtrauma's horen?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:05 schreef conleche het volgende:
Ik doe even een TerugValPondje.
(ik vond moeders interessanter dan school, maar hey, ga ik even naar FF, daar is het meestal ook gezellig)
Ik zou heel gelukkig zijn als ik 70 kilo woog ja, omdat ik dat nog nooit heb gewogen. Ik ben nog nooit verder gekomen dan 72,0 en dat wijt ik nog steeds aan een identiteitscrisis van m'n weegschaal.. dus ik ga met goede moed proberen om af te vallen!quote:
Lol. Moblo kan kennelijk niet tellenquote:
Ik dachtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:29 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen allemaal
Nog een half uurtje en ik heb de helft van mijn verstand minder
Nu nog even eten zo lang het kan
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sterkte bij de tandarts en schop hem niet! (dat heb ik wel een keer gedaan)
Bekend probleem... poeslief wilde hier ook al op me liggen toen ik ging slapen. Dat vond ik niet zo'n strak planquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen![]()
tellen is inderdaad heul moelijk
darn, wat heb ik kut geslapen.. katten waren héél gezelig, maar het was ook héééél warmdus twee katten die op je liggen is wel schattig, maar niet practisch dan!
zou ik dan maar paracetamol oplossen en dat met een rietje drinkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:00 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou als ik jou was vast een pijnstiller innemen! Mijn zus heeft er erg last van gehad toendertijd.
Wbt drinken, ik zou het gewoon aan je tandarts vragen.
Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:25 schreef conleche het volgende:
Ik word net pas wakker, help!!
Ik niet eensquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ookhelemaal niet fijn ofzo, ik sprong ook echt uit bed toen ik zag hoe laat het was.
Maar goeiemorgen
Hier nog steeds geen onweerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:39 schreef Viking84 het volgende:
Het dondert en het bliksemt hier!.
En het waait hard, dus er zal zo wel een hoosbui losbreken.
Ik werd zonet dus ook gebeld door TARA vanuit zijn werk met de mededeling: "ik zou de balkondeur even dichtdoen als ik jou was. En haal de stekkers er ook maar even uit!"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:42 schreef Chicolate het volgende:
Zat gisteravond op msn en een klasgenoot die 20 minuten bij mij vandaan woonde vertelde me dat het opeens was gaan stortregenen ... ik kijk naar buiten, en juist op dat moment werd het opeens donker. Dus ik met mn hoofd uit het raam hangen, en naar mn ouders in de tuin roepen dat ze naar binnen moeten. "Ja het gaat onweren" ik: "Nee, het gaat zo stortregenen" zij: "Nee hoor, onweren" ... op dat moment begon het toch te storten... Leek wel een soort tropische storm, enorm waaien/regen/onweer, en dat allemaal binnen een minuut gebeurd. Was ook snel weer voorbij. Daarna was het lekker koel en rook het zo lekker buiten
.
Als je echt een held bent, kijk je een horrorfilm bij zulk weerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:37 schreef Faithy het volgende:
ik ben zo een fan van regen, storm, hagel en onweeren vannacht heeft het ook wel flink gespookt bij ons
jammer dat ik moest slapen, eigenlijk, want vind het dan veel leuker om op de bank te zitten met een grote pot thee en een feel-good-movie
Dat was toch niet silence of the lambs, maar hannibal? Ik ben geen liefhebber van dat soort films, in het algemeen, maar ik vond silence of the lambs geniaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:40 schreef Faithy het volgende:
ik ben een held op sokken.. nog steeds trauma's van toen ik mijn ogen éven opendeed bij Silence of the Lambs...![]()
die hersenen...
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Was Hannibal idd.
In The Silence Of The Lambs worden er 'alleen maar' happen uit wangen genomen.
Nee, vertel!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Monsieur Ibrahim et les fleurs du coran gezien?
Hoiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En adam's apples is hilarischen gestoord, soms ben je zo van
zo wrange humor
- viking is blijkbaar geen veggie meer????
Vorig topic met kroketten en frikandel?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi.
Adam's apples heb ik ook gezien. Idiote film, maar ik ben dol op Scandinavische films.
Waarop baseer je dat ik geen veggie meer ben? Ik neem geen happen uit wangen, hoor. Ik ben overigens nooit full-time veggie geweest
.
Later deze week ga ik ook trakteren op gebak, want dan is mijn scriptie ook af.
En ik dacht dat je enkele topics terug wel zei dat je vegetarisch zou gaan doen, omdat je toch al niet zo vaak vlees at.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Zo, de broodjes zijn weer op. Ook nog een frikandel speciaal gehad, maar dat was achteraf niet zo nodig geweest. Die broodjes vullen voldoende.
Morgen ook al uit eten en uit drinken met de enige jongen waar ik echt een zwak voor heb![]()
.
Wat stoer!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:25 schreef conleche het volgende:
Heb net een lesje stepshape/interval gedaan, was erg lekker. Bij thuiskomst bleek dat ik mn sleutel was vergeten. Buren met reservesleutel: niet thuis. Buren zonder reservesleutel: ook niet thuis. Uiteindelijk vond ik 4 huizen verder iemand die wel thuis was en ben ik dus over 4 tuinhekken geklommen en door mijn bovenste keukenraampje. Ik heb mijn portie acrobatiek voor vandaag wel weer gehad. De hond begreep er niks van.
Mijn keukenraam is wel heel klein in de hoogte, ik schat zo'n cm. of 30, maar gelukkig wel behoorlijk breed, dat maakte het wel iets makkelijker. WC raampjes zou ik ook niet meer doorpassenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat stoer!.
Ik weet nog wel dat ik vroeger ook door wc-raampjes werd gewurmd als mijn moeder de sleutel vergeten was. Ik probeer het nu maar niet meer
.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat stoer!.
Ik weet nog wel dat ik vroeger ook door wc-raampjes werd gewurmd als mijn moeder de sleutel vergeten was. Ik probeer het nu maar niet meer
.
Briefje in de bus ofzo, anders vrezen ze een inbraakpoging mss?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:33 schreef conleche het volgende:
Wat ook wel grappig is: D'r gaan nu 3 buren heel verbaasd opkijken als ze zien dat hun tuinstoel tegen hun hek staat met moddergympensporen erop. Als ik eenmaal over zo'n hek was, kon ik natuurlijk niet de stoel even netjes terugzetten en er een lappie overhalen.
Goed idee! Ga ik doen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Briefje in de bus ofzo, anders vrezen ze een inbraakpoging mss?
Die is zelfs hartstikke lekker! Heb je nog steeds geen pijn?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:37 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb net voor het eerst in 5 jaar weer vla op
Leek me wel makkelijk te eten, heb die van optimel dus ook nog geeneens heel slecht
Hij is zeker lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Die is zelfs hartstikke lekker! Heb je nog steeds geen pijn?
Is dat niet een bèètje overdrevenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemiddag dames
@Miss_s: mooi dat het meeviel met de verstandkiezen. De verdoving inmiddels uitgewerkt? En de pijnstillers kan je maar beter preventief nemen, dan bouw je een beetje een spiegel op voor de komende dagen (dus gewoon om de 6 uur nemen die dingen) en niet onbelangrijk: voor de nacht (want dan is de pijn over het algemeen het vervelendst...)
kweet niet of jij ervaring hebt met kiespijn????quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Is dat niet een bèètje overdreven
Dat ga ik in ieder geval niet doen als het niet nodig isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Is dat niet een bèètje overdreven
dat gebeurt echt niet in een paar dagen hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:44 schreef Faithy het volgende:
vandaag een extra pijstiller voor de zekerheid lijkt me prima, maar die dingen slikken als het niet nodig is/blijkt te zijn is een beetje nutteloos denk ikstraks word je nog immuun
haha 3??? dus nu nog 2? dat is wel errg weinig?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Faithy het volgende:
ik wil zuinig doen met geld, maar moet echt nog wat broeken kopenen wat BH's
want ben er een kwijt
en ik heb er maar 3
nog nog twee ja, waarvan één in de was, diequote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha 3??? dus nu nog 2? dat is wel errg weinig?
ik heb dr misschien wel erg veel...
nu heeft ze nog geen pijn idd, en ik zeg ook niet dagenlang, ik bedoel de 1e 2 dagen en dan wat afbouwen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
@ beessie: Miss_S geeft aan dat ze er weinig last van heeft. M.i. heeft het dan geen zin om dagenlang er iets voor te nemen. En ja ik heb last gehad van kiespijn, daarom heb ik nu ook geen verstandskiezen meer. Heb op vier kiezen trekken in drie keer twee of drie paracetamolletjes nodig gehad.
Ik heb nu 1 draagbare/passende, die ik eens in de paar dagen handmatig moet wassen. En geen geld voor een extra. Dus ik doe het met 1 bhquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Faithy het volgende:
ik wil zuinig doen met geld, maar moet echt nog wat broeken kopenen wat BH's
want ben er een kwijt
en ik heb er maar 3
haha ... ff online shoppen? hunkemoller bezorgd binnen een paar dagenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:49 schreef Faithy het volgende:
[..]
nog nog twee ja, waarvan één in de was, dievast nog niet heeft opgehangen
ik heb denk ik 10-15 heeeele mooie esprit-setjes... die me nu te groot zijn... (omvang is echt TE wijd).quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb nu 1 draagbare/passende, die ik eens in de paar dagen handmatig moet wassen. En geen geld voor een extra. Dus ik doe het met 1 bh. Zou er wel meer willen, maar mn rekening is net geplunderd ...
Ik zou zeggen, ren naar de H&M en koop gewoon wat bijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:49 schreef Faithy het volgende:
[..]
nog nog twee ja, waarvan één in de was, dievast nog niet heeft opgehangen
Jij was toch voor de sjieke, prijzige bh's en je gaat haar H&M aanraden?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ren naar de H&M en koop gewoon wat bijZo duur is het daar niet
3 bh's is wel heel erg weinig... zeker als je bedenkt dat bh's na 2 dagen dragen gewassen moeten worden
Daarnaast heb je natuurlijk ook nog verschillende soorten nodig voor verschillende kledingstukken / gelegenheden: strapless, voorgevormd, niet-voorgevormd, met kleurtjes, huidskleurig etc
en gaat tot F-cupquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Jij was toch voor de sjieke, prijzige bh's en je gaat haar H&M aanraden?
Nou ja, met een A kan het waarschijnlijk minder kwaad, maar hunkemoller is maar een kleine fractie duurder, zit beter en gaat veel langer mee
opzich heb ik geen kleurtjes enzo nodigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ren naar de H&M en koop gewoon wat bijZo duur is het daar niet
3 bh's is wel heel erg weinig... zeker als je bedenkt dat bh's na 2 dagen dragen gewassen moeten worden
Daarnaast heb je natuurlijk ook nog verschillende soorten nodig voor verschillende kledingstukken / gelegenheden: strapless, voorgevormd, niet-voorgevormd, met kleurtjes, huidskleurig etc
Zo geweldig vind ik Hunkemoller ook niet, eigenlijk...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nou ja, met een A kan het waarschijnlijk minder kwaad, maar hunkemoller is maar een kleine fractie duurder, zit beter en gaat veel langer mee
Jep. Ik ben inderdaad voor goede dure bh's, maar aangezien MoBlo weinig wil uitgeven, en ook een cup heeft waarbij dat niet zo nodig is, dan denk ik dat ze beter naar H&M kan gaan ipv een speciaalzaak.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik heb tenminste bij hunkemoller nog nooit gehad dat na drie maanden de beugel ineens in m'n oksel of in m'n decolletée prikte of dat de versteldingetjes van de bandjes kapot gaan. Dat soort grapjes heb je bij de H&M dus welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo geweldig vind ik Hunkemoller ook niet, eigenlijk...
Ja, bij de hunkemoller ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik heb tenminste bij hunkemoller nog nooit gehad dat na drie maanden de beugel ineens in m'n oksel of in m'n decolletée prikte of dat de versteldingetjes van de bandjes kapot gaan. Dat soort grapjes heb je bij de H&M dus wel
misschien moet je toch eens een keertje bij hunkemoller gaan passen... grote cupmaat kost ongeveer 25-30 Euro en is wel een leuk prijsje voor tussendoor.. en ze zitten echt prima:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik word wel jaloers als ik die prijzen zie zeg. Voor 8 euro een bh. Damn, dat is me nog nooit gelukt
Maar ik heb dan ook nog nooit een bh bij H&M gekochtEn bij Hunkemoller ook al jaren niet meer.
Hema heeft weinig katoen, dat vind ik wel fijn voor de zweterigheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, bij de hunkemoller ookKrengen zijn dat.
Met een kleine cupmaat zou ik t dan eerder bij de hema proberen, daar hebben ze zeer behoorlijke (solide, katoenen gevoerde) BH's voor een eurootje of 15 per stuk.
hahaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:12 schreef Faithy het volgende:
ineens die grote foto van een stel tetten op mn werk is ook niet echt iets wat ik heel leuk vind
Oeh, die zit wel mooiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
misschien moet je toch eens een keertje bij hunkemoller gaan passen... grote cupmaat kost ongeveer 25-30 Euro en is wel een leuk prijsje voor tussendoor.. en ze zitten echt prima:
(even een plaatje ter illustratie)
[ afbeelding ]
(stevige bandjes en stevige cup)
werken?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hahamoet ook werken, niet fokken
LOL
65 G, das idd nog lastiger... ik kan met mijn 75F nog net een beetje wat vinden in verschillende winkels...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oeh, die zit wel mooi
Alleen jammer dat Hunkemoller mijn maat niet heeft. Omvang 65 met cup G is een niet-bestaande maat volgens de dames daar![]()
Wel eens de 70 F geprobeerd, was ook niks, cup was te klein en de omvang te groot. Slecht plan dus
Geef mij maar Freya, kost meer maar dan heb je ook wat
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:25 schreef Faithy het volgende:
nou ja, ik wilde dat ik werk had, maar er is gewoon geen fuck te doen de laatste tijd![]()
moet twee groepsaanbiedingen de deur uit doen vandaagquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hmmm lijkt me best frustrerend en dan duurt de dag ook zo lang... naja gelukkig is er dan maar Fokmet hele leuke foto's
Ik zag ze ook!quote:
Oh ja, dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Vorig topic met kroketten en frikandel?
[..]
En ik dacht dat je enkele topics terug wel zei dat je vegetarisch zou gaan doen, omdat je toch al niet zo vaak vlees at.
Maar eet gewoon wat lekker is hoor![]()
Je bent er zelf ook éénquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:39 schreef Viking84 het volgende:
.....Hopelijk ziet ze mij niet, want anders gaat ze ws aan haar moeder doorbrieven dat ik met een jongen uit eten ben en voor provinciaaltjes kan dat natuurlijk maar één ding betekenen.
Ja, maar ik heb het platteland reeds jaren geleden verlaten en ik ben wat ruimdenkender dan de gemiddelde mens, denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je bent er zelf ook één![]()
En wat dan? Sexxen ofzo?Je nichtje zal toch wel weten dat je liever meisjes hebt?
Livera vind ik wel een degelijk merk. Niet altijd even mooi (al zitten er wel mooie tussen), maar het zit wel erg goed meestal.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Hoe zit met het de kwaliteit van de Livera-beha's? Ik heb er twee van hun huiswerk, maar zijn ze over 3 maanden uit elkaar gevallen of wat? En klopt het dat je dagelijks moet wisselen, omdat anders de vorm eruit gaat oid?
Het zijn lelijke beha's idd. Gelig, bleh. Maar ja, ik heb niet zoveel keus met m'n cup F/Gquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Livera vind ik wel een degelijk merk. Niet altijd even mooi (al zitten er wel mooie tussen), maar het zit wel erg goed meestal.
Over om de dag wisselen weet ik verder niets
cupF lukt wel als je goed rondkijktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zijn lelijke beha's idd. Gelig, bleh. Maar ja, ik heb niet zoveel keus met m'n cup F/G.
Later als ik groot ben schakel ik wel over op Freya's.
Ik ben bij de kaakchirurg geweestquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat gebeurt echt niet in een paar dagen hooren uhhh ik weet wel een beetje waar ik over praat (IC verpleegkundige en neem echt geen medicijnen als het niet nodig is, maar de reactie van het lichaam op pijn is slechter voor je, dan die pijnstillers)
nou dan is het push up met vullingquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
gel?vertel!
ik ga even hardlopen, het is droog![]()
![]()
ook fotoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
foto
ik heb 2 nieuwe zwarte bh's!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu lekker kipshoarma met wokgroenten maken
Ja doei.
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef motorbloempje het volgende:Met die benen zou ik zeker blij zijn... *jaloers*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwem je eigenlijk nog steeds?Are you pondering what I'm pondering?
Ja precies, eigenlijk een makkelijke variant van calorieën tellen. Alleen met wat aanpassingen, de meeste groente is bijvoorbeeld 0 punten zodat je daar niet op gaat bezuinigen en je kunt vrije porties aardappelen en pasta nemen voor een bepaald aantal punten zodat je toch genoeg kunt eten. Ik ben er ooit zo'n 12 kilo mee afgevallen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:31 schreef conleche het volgende:
Weight watchers heb ik eik nog nooit gedaan en dat mag een wonder heten, want zo'n beetje de rest heb ik weleens gedaan! Het is met punten tellen toch?
Voor zover ik weet niemand. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Doet er eigenlijk nog iemand hier aan Weight Watchers? Een paar jaar geleden was dat hier helemaal hot, maar nu hoor je er niet veel meer over.
Ik begin er morgen weer mee, ben me nog even mentaal aan het voorbereiden.
nopequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Met die benen zou ik zeker blij zijn... *jaloers*
Zwem je eigenlijk nog steeds?
Ik ook, ben net terug les 2 evy 35min lopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
zow!
ik heb dus lekker hardgelopen daarnet. Best trots weer
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
zow!Niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#35.
Vraag het aan Miss_S, misschien in haar wasmachine.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
nope...
en ik weet zeker dat hij thuis zou moeten zijn.. vorige week hardgelopen thuis, en niet op 't clubje, dus daar ligtie niet, in de sportschool.. straks nog even zoeken dus..
Hihi.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:43 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Vraag het aan Miss_S, misschien in haar wasmachine.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:43 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Vraag het aan Miss_S, misschien in haar wasmachine.
Wat je rustig noemt, ik ben een keer een middag/avond bezig met taart bakken/trainen en ik kan een half topic gaan bijlezenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef Clayton1 het volgende:
Rustig hier.
Je beeld in je hoofd past zich langzamer aan denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:37 schreef motorbloempje het volgende:vind 't alleen op de foto er beter uitzien dan als ik naar mezelf kijk onder de douche/in de spiegel
![]()
ben ik de enige die daar last van heeft?
deze kroop ook wat op hoor, maar grotendeels liep 't prima!
maar ik heb ook een tight, en die ben ik dus kwijt... heb 't hele huis afgezocht, maar mnbroekje is gewoon pleite
Ja jij hebt echt een goeie kont!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was net aan het touwtje springen in m'n nieuwe witte tanktop zegt m'n trainer: ZOOO ik zie broodjes
zeggen alle kerels: jaaaa als je ze hebt moet je ze ook laten zien![]()
!
en ik. w0000t ik heb broodjes
en m'n gala date: WOW jouw billen zijn echt. echt. echt.. gewoon zo stevig en.. en.. *stil is* nog ja nog meer dan mijn billen![]()
hallo zelfvertrouwen! zo leuk dat sporten echt 2 miljoen keer meer helpt dan heel weinig eten en op je luie kont blijven zitten.
ik wil haar tieten welquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:09 schreef motorbloempje het volgende:
dat mag er wezen hoor
de mooiste kont (en taille volgens mij) van heel dit zooitje ongeregeld
en conleche de mooiste tetten...
als we jullie nou 's mixen...
Als ik het léés ben ik al dood!quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:Trainingsverhaal
Ik ga me nu schamen dat ik van mijn eigen trainingen al ongelooflijk dood gaquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb een muay thai trainer
Vandaag ging als volgt en dat 1.5 uur lang:
Mag ze niet naar buiten? Of alleen als jullie ook thuis zijn? Gelukkig is ze iig weer teruggekomen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:01 schreef motorbloempje het volgende:![]()
Cato was net ontsnapt naar buiten
naar binnen gelokt met wat snoepjesschrok me dood
Jij bent als een speer afgevallen, dus niet zeurenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
Cato mag uberhaupt niet naar buiten. Pas als we in Nijmegen wonenzodat hij maar één buiten kent en zulks.
Straks tentamen![]()
en daarna spinnen
![]()
het moet toch verschil gaan uitmaken denk ik zo, al schommel ik nog steeds rond de 71,5
Je moet wel het jaar vooruit betalen, dat is minder handig als je weinig geld hebt. Verder schijnt het wel fijn te zijn en je kan ook in de andere filialen sporten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die Fit for Free sportscholen die ineens als paddestoelen uit de grond schieten? 20 euro per maand onbeperkt fitnessen en toegang tot groepslessen lijkt me wel wat.
Voor een euro in de maand meer kun je kiezen voor een maandelijkse afschrijving, zag ik. Als we straks samenwonen en alles is een beetje gesetteld wil ik graag toch eens wat structuur aanbrengen in m'n sportgedrag, en de aangeboden lessen lijken me leuk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je moet wel het jaar vooruit betalen, dat is minder handig als je weinig geld hebt. Verder schijnt het wel fijn te zijn en je kan ook in de andere filialen sporten.
Je kan wel een keer meedoenquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ga me nu schamen dat ik van mijn eigen trainingen al ongelooflijk dood ga. Begonnen met een kwartiertje sprinten/wedstrijdje sprinten. Toen 45 min op kussens trappen (verschillende soorten trappen) en daarna een uurtje sparren. En daar was ik dood van
. Mijn lichaam is dan ook nog niet echt lekker
.
Anders koop je hem nu passend en mag je hem pas bij 70 kg aanquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil zeurenwant ik wil een motorpak kopen, en dat 'mag' pas als ik 70 weeg (mijn theoretische doel)
vervelend.. ouders van een vriend van mij zijn gescheiden recent, of moeten nog gaan scheiden hij heeft/woont bij een ander, maar dan gaan ze nog wel af en toe samen eten, dingen doen. Ik had z'n ogen er uit getrokkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[totaal offtopic]
Net belde m'n pa. Maandag aan de telefoon tegen m'n ma had ik benoemd dat ik vond dat ze niet bepaald actief aan het zoeken was naar een nieuwe woning. Zij boos blablabla. Maar ook pa vindt dat ik dat maar niet meer moet benoemen, want het zou toch niets aan de situatie veranderen. Ik begrijp er echt niets van. Als iemand na 24 (niet erg gelukkige jaren nee) ineens hoognodig wil scheiden, heb je zo iemand toch het liefst zo snel mogelijk uit je leven en doe je er het mogelijke aan om dat te bewerkstelligen... Maar misschien is dat wel waarom het nog zo lang geduurd heeft.
Ik begrijp niet dat hij zo coulant doet tegen haar terwijl zij zo rot doet.
Mildheid komt met de jaren waarschijnlijk.![]()
[/totaal offtopic]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Anders koop je hem nu passend en mag je hem pas bij 70 kg aan
Zou ik ook niet vinden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga nooit meer mezelf 'alvast' belonen
dat vind ik niet eerlijk tegenover mijn doelen
Best wel kut.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
hoe bevalt de 'rust' met 'de dame'?
dan is het toch primaquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Tja, we hebben allebei gewoon even tijd nodig om erover na te denken of dit is wat we willen. En als je continu met elkaar bezig bent en elkaars aandacht opeist lukt dat gewoon niet. En zo'n pauze helpt wel. Ik heb gewoon tijd om erover na te denken, er met anderen over te praten...
En thx voor de knuffel.
Ik vind het wel een leuk idee eigenlijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je kan wel een keer meedoenDan doe ik met jou mee. Als we dat durven dan.
niet dat ik nu online bent, maar als je mijn ongezouten mening wilt weten mag je me altijd toevoegen op msn hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Tja, we hebben allebei gewoon even tijd nodig om erover na te denken of dit is wat we willen. En als je continu met elkaar bezig bent en elkaars aandacht opeist lukt dat gewoon niet. En zo'n pauze helpt wel. Ik heb gewoon tijd om erover na te denken, er met anderen over te praten...
En thx voor de knuffel.
Jongen #1 spreek ik heel af en toe op msn, als ik hem niet blokkeer tenminstequote:Op woensdag 4 juni 2008 12:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoe gaat het met jongen #1?
mijn jongen #1 is opeens verhuisd2.5 uur treinen overdag 3.5 uur treinen 's avonds.
daar waar vikiing woont als ik het goed hebt onthouden.
ik zou dat ook wel een keer willen doenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je kan wel een keer meedoenDan doe ik met jou mee. Als we dat durven dan.
Done.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet dat ik nu online bent, maar als je mijn ongezouten mening wilt weten mag je me altijd toevoegen op msn hoor
gaby laagstreepje schaap apestaart hetemail punt com
wat leukquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk idee eigenlijk. Kom je er meteen achter hoe waardeloos mijn conditie is
maar dat maakt niet uit. Bij mijn vereniging mag je sowieso af en toe mensen meenemen, heb ik al vaker gedaan, vind mn trainer helemaal geweldig. Hij kletst alleen wel vaak het eerste kwartier van de training vol
.
van les mills? dat vond ik altijd een beetje sneu.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou dat ook wel een keer willen doenkijken hoe veel spierpijn ik de dag erna heb..
ze doen hier wel aan kickboxfitzooi? En Body fit en nou ja, al die rare dingen. vraag me af welke het bete is om mn buik weg te werken
Naar Groningen dus?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoe gaat het met jongen #1?
mijn jongen #1 is opeens verhuisd2.5 uur treinen overdag 3.5 uur treinen 's avonds.
daar waar vikiing woont als ik het goed hebt onthouden.
Waar Chicolate woontquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Naar *censuuuuuur* dus?. Waar woon jij dan?
ja mr date zou voor z'n school als die klaar was andere school gaan doen en dan verhuizen. maar dat was dus al vorig weekendquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jongen #1 spreek ik heel af en toe op msn, als ik hem niet blokkeer tenminste![]()
Ik had tegen hem gezegd dat het me beter leek niet meer af te spreken, maar ik heb nog een dvd van hem dus ik zal hem toch nog 1 keer moeten zien.
Opeens verhuisd?Dat is toch niet mr. date?
Jaaaaaquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
wat leukstraks ken ik je
en ken je m'n vrienden en ik jouw vrienden en. Nou ja. Gezellig toch
geen ideequote:Op woensdag 4 juni 2008 12:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
van les mills? dat vond ik altijd een beetje sneu.
niet steeds die plaatsnaam typen dat is zo obvious.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jaaaaa. Dus, op welke dagen train jij?
(date)
Wel jammer van mr date trouwens ... ** is inderdaad een behoorlijk stukkie met ov.
Dat kickfit lag een artikel over bij de huisarts ... het is een soort arobic (of hoe je dat ook schrijft) gecombineerd met een bokszak. Geloof alleen niet dat je er veel kracht bij moet zetten ofzo, en je mag niet sparren, dus das dan weer erg jammerquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen idee
ze hebben hier, even kijken..
Aerofit
Aquabom
Body workout
Bosu
Kickfit
Pilates
Power workout
Spinning
Sportgames
Steps
Total Workout
Ja je zal zelf mee moeten doen voordat je weet of het leuk is.. Ik vond die lessen nooit zo, werd er een beetje melig vanquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen idee
ze hebben hier, even kijken..
Aerofit
Aquabom
Body workout
Bosu
Kickfit
Pilates
Power workout
Spinning
Sportgames
Steps
Total Workout
Oepsquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
niet steeds die plaatsnaam typen dat is zo obvious.
ik train op dinsdag van half 9 tot 10
en donderdag van 7 tot 8
Fullcontact vechtenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
enneh.. wat is sparren...
Dat doe ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
de spinning lessen zijn briljant, evenals de pilates, dat is écht tof !
die andere dingen ben ik wat huiverig voor.. maar vraag me af of een vechtsport iets voor mij is... muay thai leek me wel heel stoer.. dát wel..
anders ga ik eerst een keertje met jou mee? wanneer train jij, alleen dinsdag?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
OepsHeb al weggehaald.
Maar dat zou dan een donderdag worden, dinsdag ben ik al van 7 tot 9 zelf bezig ... Alleen niet komende donderdag (vanavond zwemmen en spierpijn in mn linkerarm van fout geprikte prik) en volgende week moet ik op school zijn
. Dat wordt dan over 2 weken?
.
Nee dinsdag en vrijdagquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
anders ga ik eerst een keertje met jou mee? wanneer train jij, alleen dinsdag?
en bij kickboxen krijg je ook van die kick-ass-dood-maak-buikspier-oefeningen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
bij kickboksen/muay thai is het elkaar proberen te raken en te blokken
als je het niet zo goed kan zal niemand je echt keihard gaan stoten.
ik dacht gister dat ik tegen een nieuw meisje moest,
werd ik echt helemaal geslagen.. bleek ze twee jaar geleden op wedstrijd niveau te hebben getraind... nou!
Hell yeah ... heb je PF dr buikspieren niet gezien?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en bij kickboxen krijg je ook van die kick-ass-dood-maak-buikspier-oefeningen?
ja ik welquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en bij kickboxen krijg je ook van die kick-ass-dood-maak-buikspier-oefeningen?
jawelquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hell yeah ... heb je PF dr buikspieren niet gezien?
ik wil wel op een vrijdag komen dan kan ik dinsdag nog zelf trainenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dinsdag en vrijdag. Vrijdag meestal van 7 tot half 9, maar laatste tijd steeds vaker van 6 tot half 9 (van 6 tot 7 is wedstrijdtraining, lekker heel uur sparren). En woensdag is er ook nog een speciale wedstrijdtraining, maar daar ben ik nog niet goed genoeg voor ...
Zeg maar wanneer je zin hebt om langs te komen. Denk eigenlijk dat je het allemaal wel makkelijk aan zal kunnen, we doen niet zoveel aan conditie, meer aan lenigheid eigenlijk.
nee nooit. ik druk alleen af en toe op thuis omdat ik dacht echt niet kan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jawelmaar het kan zijn dat ze dat zelf trainde, thuis enzo
, toch?
Haha we hebben zelfde redenatie (die dag, dan kan ik zelf nog trainen) ... maar is primaquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik wil wel op een vrijdag komen dan kan ik dinsdag nog zelf trainen
Het gaat hier niet over buitenspelen he, maar vechtenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:32 schreef Viking84 het volgende:
Wat schattig.
"Ga ik eerst met jou mee of ga jij eerst met mij mee?"
dit vind ik dan weer schattigquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Haha we hebben zelfde redenatie (die dag, dan kan ik zelf nog trainen) ... maar is prima. Zolang je ze maar niet vertelt dat we elkaar van internet kennen
. Tot nu toe weet niemand IRL dat ik me op internet misdraag
.
Nee tuurlijk niet. Ben je gek. Straks ken ik daar mensen/kennen mensen mij. (quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Haha we hebben zelfde redenatie (die dag, dan kan ik zelf nog trainen) ... maar is prima. Zolang je ze maar niet vertelt dat we elkaar van internet kennen
. Tot nu toe weet niemand IRL dat ik me op internet misdraag
.
[..]
Het gaat hier niet over buitenspelen he, maar vechten
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:41 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 komt ook maar even langs op de date van Chico en PF en brult dan vervolgens: "Hé, wat léuk om jullie Fokkers nu eindelijk eens in het écht te zien!!"
Nouquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:41 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 komt ook maar even langs op de date van Chico en PF en brult dan vervolgens: "Hé, wat léuk om jullie Fokkers nu eindelijk eens in het écht te zien!!"
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en ik woonde in dezelfde wijk als de familie 1 fokker uit groningen oid. Zegt ie ik moet zelf koken blablazeg ik. o dan eet je toch bij mij
hij okee is goed zie je zo *offline*
ik zo haha grapje. belt hij 3 uur later: ja ik ben in je wijk. waar is het.
toen dacht ik. noesss
ik zei: o hoi mam. we zouden samen huiswerk maken en ik had gezegd dat ie mocht blijven eten.quote:
Nee, ik ben best voor kinky dingen in, maar ik hoef niet andermans (of eigenlijk: andervrouws) ontlasting in m'n mond te hebbenquote:
+ Viking valt op dertigplussers, dus wees niet bangquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik denk dat het wel leuk is maar dan moet ik wel eerst een leuke 1 op 1 meet hebben gehad (met chicolate) anders durf ik nietMaar meisjes is minder eng dan dudes (nou ja.. viking zou eventueel een beetje losbandig kunnen worden maar die heeft al haar date
![]()
)
dan gaan we toch eens wat leuks doen? Werd eens tijdquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Klinkt misschien apart maar als ik dan toch naar een fok meet zou gaan, zou ik jullie allemaal wel eens in het echt willen zienOf het is heel gezellig, of we trekken elkaar allemaal de haren uit
Yep lijkt me ook leuk!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan gaan we toch eens wat leuks doen? Werd eens tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |