abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:52:53 #51
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59086317
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:39 schreef Viking84 het volgende:
Het dondert en het bliksemt hier! .
En het waait hard, dus er zal zo wel een hoosbui losbreken.
Hier nog steeds geen onweer
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:04:26 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59086653
Wel grappig:

ik zit aan de zuidkant van de stad en ik typ aan vrienden uit het noorden dat het erg donker is en dat het bliksemt en dondert. Zij: "Oh, hier is de lucht nog helemaal egaal".
Weer is zo plaatselijk!

Inmiddels is het weer droog en licht hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_59087116
Hallo allemaal!

Ik was flink afgevallen maar de kilo'tjes sluipen er langzaam weer aan, dus ik kom weer eventjes terug om er nog een maandje aan te werken voor de zomer. Op 1 juli ga ik op vakantie naar Griekenland en dan moet ik natuurlijk wel weer in m'n bikini passen.

Wat een leuke katjes allemaal! Als ik hem kan vinden post ik straks een schattige foto van onze nieuwe aanwinst (nouja, van mijn ouders). Gewoon aan komen lopen, maar nu ze eenmaal gewend is is het zo'n schatje!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59087246
Nog een weer-update: hier in Utrecht is het momenteel grijs, maar (nog) geen onweer. Vannacht wel trouwens, precies zoals het hoort.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59087449
Zat gisteravond op msn en een klasgenoot die 20 minuten bij mij vandaan woonde vertelde me dat het opeens was gaan stortregenen ... ik kijk naar buiten, en juist op dat moment werd het opeens donker. Dus ik met mn hoofd uit het raam hangen, en naar mn ouders in de tuin roepen dat ze naar binnen moeten. "Ja het gaat onweren" ik: "Nee, het gaat zo stortregenen" zij: "Nee hoor, onweren" ... op dat moment begon het toch te storten ... Leek wel een soort tropische storm, enorm waaien/regen/onweer, en dat allemaal binnen een minuut gebeurd. Was ook snel weer voorbij. Daarna was het lekker koel en rook het zo lekker buiten .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59087680
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:42 schreef Chicolate het volgende:
Zat gisteravond op msn en een klasgenoot die 20 minuten bij mij vandaan woonde vertelde me dat het opeens was gaan stortregenen ... ik kijk naar buiten, en juist op dat moment werd het opeens donker. Dus ik met mn hoofd uit het raam hangen, en naar mn ouders in de tuin roepen dat ze naar binnen moeten. "Ja het gaat onweren" ik: "Nee, het gaat zo stortregenen" zij: "Nee hoor, onweren" ... op dat moment begon het toch te storten ... Leek wel een soort tropische storm, enorm waaien/regen/onweer, en dat allemaal binnen een minuut gebeurd. Was ook snel weer voorbij. Daarna was het lekker koel en rook het zo lekker buiten .
Ik werd zonet dus ook gebeld door TARA vanuit zijn werk met de mededeling: "ik zou de balkondeur even dichtdoen als ik jou was. En haal de stekkers er ook maar even uit!"

Hij zit in het Zuiden van de stad, ik in het Noorden en hij werkt op de 9e verdieping en heeft een heel mooi uitzicht over de stad en dus ook over de lucht en het weer. En hij zag een heel tof frontje op ons huis aftrekken

Ik was nog net op tjd met deuren dichtdoen.
pi_59088166
Hier gisteren behoorlijk zwaar onweer en een ferme hagelbui er achteraan... Maar ik zit nu lekker op het dakterras, het waait een beetje
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:37:49 #58
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59088668
ik ben zo een fan van regen, storm, hagel en onweer en vannacht heeft het ook wel flink gespookt bij ons jammer dat ik moest slapen, eigenlijk, want vind het dan veel leuker om op de bank te zitten met een grote pot thee en een feel-good-movie
Doei.
pi_59088689
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:37 schreef Faithy het volgende:
ik ben zo een fan van regen, storm, hagel en onweer en vannacht heeft het ook wel flink gespookt bij ons jammer dat ik moest slapen, eigenlijk, want vind het dan veel leuker om op de bank te zitten met een grote pot thee en een feel-good-movie
Als je echt een held bent, kijk je een horrorfilm bij zulk weer
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:40:16 #60
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59088718
ik ben een held op sokken.. nog steeds trauma's van toen ik mijn ogen éven opendeed bij Silence of the Lambs... die hersenen...
Doei.
pi_59088840
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:40 schreef Faithy het volgende:
ik ben een held op sokken.. nog steeds trauma's van toen ik mijn ogen éven opendeed bij Silence of the Lambs... die hersenen...
Dat was toch niet silence of the lambs, maar hannibal? Ik ben geen liefhebber van dat soort films, in het algemeen, maar ik vond silence of the lambs geniaal
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:45:32 #62
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59088875
oh, was dat hannibal?
octo weet het wel, die was erbij toen die film opstond en ik tóch even keek.. wat vond ik dát naar
Doei.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:53:44 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59089110
Was Hannibal idd.
In The Silence Of The Lambs worden er 'alleen maar' happen uit wangen genomen .
Niet meer actief op Fok!
pi_59089150
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Was Hannibal idd.
In The Silence Of The Lambs worden er 'alleen maar' happen uit wangen genomen .
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:55:17 #65
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59089160
whihi

ik las vroeger wel horrorboeken, maar ik denk dat ik me dat minder erg visualiseerde dan dat ik het nu op TV zie

Doe mij dan maar een goede Filmhuisfilm ofzo.. hoop dat Adam's Apples binnenkort eens op DVD te zien is ergens
Doei.
pi_59089249
Monsieur Ibrahim et les fleurs du coran gezien?
pi_59089291
Hooooi!

- moblo kan niet tellen En adam's apples is hilarisch en gestoord, soms ben je zo van zo wrange humor
- viking is blijkbaar geen veggie meer????
- razz: gefeli met je scriptie-af
- miss_s zie nou dat het meeviel

En van mezelf alleen dat ik net (in de miezer) naar de markt ben geweest voor gezonde dingen en dat ik vanavond ga rennen zonder evy toch maar. Het gaat vast niet goed, maar weer beginnen is altijd beter dan helemaal niet gaan.
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:10:07 #68
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59089548
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Monsieur Ibrahim et les fleurs du coran gezien?
Nee, vertel!

en @ veiligheidsspeldje

nog iemand die Adam's Apples heeft gezien!
Doei.
pi_59089610
Adam's Apples is al lang op DVD
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:16:42 #70
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59089705
ja? Das Leben ook?
Doei.
pi_59089865
Das Leben der Anderen bedoel je? Ja hoor. Geweldige film was dat.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:23:18 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59089882
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En adam's apples is hilarisch en gestoord, soms ben je zo van zo wrange humor
- viking is blijkbaar geen veggie meer????

Hoi .

Adam's apples heb ik ook gezien. Idiote film, maar ik ben dol op Scandinavische films .
Waarop baseer je dat ik geen veggie meer ben? Ik neem geen happen uit wangen, hoor . Ik ben overigens nooit full-time veggie geweest .

Later deze week ga ik ook trakteren op gebak, want dan is mijn scriptie ook af .
Niet meer actief op Fok!
pi_59089933
Heb net een lesje stepshape/interval gedaan, was erg lekker. Bij thuiskomst bleek dat ik mn sleutel was vergeten. Buren met reservesleutel: niet thuis. Buren zonder reservesleutel: ook niet thuis. Uiteindelijk vond ik 4 huizen verder iemand die wel thuis was en ben ik dus over 4 tuinhekken geklommen en door mijn bovenste keukenraampje. Ik heb mijn portie acrobatiek voor vandaag wel weer gehad. De hond begreep er niks van.
pi_59089951
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoi .

Adam's apples heb ik ook gezien. Idiote film, maar ik ben dol op Scandinavische films .
Waarop baseer je dat ik geen veggie meer ben? Ik neem geen happen uit wangen, hoor . Ik ben overigens nooit full-time veggie geweest .

Later deze week ga ik ook trakteren op gebak, want dan is mijn scriptie ook af .
Vorig topic met kroketten en frikandel?
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Zo, de broodjes zijn weer op. Ook nog een frikandel speciaal gehad, maar dat was achteraf niet zo nodig geweest. Die broodjes vullen voldoende .
Morgen ook al uit eten en uit drinken met de enige jongen waar ik echt een zwak voor heb .
En ik dacht dat je enkele topics terug wel zei dat je vegetarisch zou gaan doen, omdat je toch al niet zo vaak vlees at.
Maar eet gewoon wat lekker is hoor
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:26:23 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59089968
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:25 schreef conleche het volgende:
Heb net een lesje stepshape/interval gedaan, was erg lekker. Bij thuiskomst bleek dat ik mn sleutel was vergeten. Buren met reservesleutel: niet thuis. Buren zonder reservesleutel: ook niet thuis. Uiteindelijk vond ik 4 huizen verder iemand die wel thuis was en ben ik dus over 4 tuinhekken geklommen en door mijn bovenste keukenraampje. Ik heb mijn portie acrobatiek voor vandaag wel weer gehad. De hond begreep er niks van.
Wat stoer! .
Ik weet nog wel dat ik vroeger ook door wc-raampjes werd gewurmd als mijn moeder de sleutel vergeten was . Ik probeer het nu maar niet meer .
Niet meer actief op Fok!
pi_59090058
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat stoer! .
Ik weet nog wel dat ik vroeger ook door wc-raampjes werd gewurmd als mijn moeder de sleutel vergeten was . Ik probeer het nu maar niet meer .
Mijn keukenraam is wel heel klein in de hoogte, ik schat zo'n cm. of 30, maar gelukkig wel behoorlijk breed, dat maakte het wel iets makkelijker. WC raampjes zou ik ook niet meer doorpassen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:30:32 #77
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59090069
jemig, wat goed conleche had je achteraf niet hoeven sporten, over tuinhekken heenklimmen is al een work-out opzich
Doei.
pi_59090087
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat stoer! .
Mental image
Ik zie mezelf nog wel eens klem raken bij zo'n poging, ofzo. Maar allez, ik woon op de bovenste verdieping, en in de winkel beneden hebben ze een kopie van mijn sleutel

Faithy, ik bedoel deze film. Heeft in NL niet eens het filmhuis gehaald, trouwens. Maar ik heb m op dvd tegenwoordig en het is echt een van mijn favoriete films
pi_59090160
Wat ook wel grappig is: D'r gaan nu 3 buren heel verbaasd opkijken als ze zien dat hun tuinstoel tegen hun hek staat met moddergympensporen erop. Als ik eenmaal over zo'n hek was, kon ik natuurlijk niet de stoel even netjes terugzetten en er een lappie overhalen.
pi_59090195
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:33 schreef conleche het volgende:
Wat ook wel grappig is: D'r gaan nu 3 buren heel verbaasd opkijken als ze zien dat hun tuinstoel tegen hun hek staat met moddergympensporen erop. Als ik eenmaal over zo'n hek was, kon ik natuurlijk niet de stoel even netjes terugzetten en er een lappie overhalen.
Briefje in de bus ofzo, anders vrezen ze een inbraakpoging mss?
pi_59090222
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Briefje in de bus ofzo, anders vrezen ze een inbraakpoging mss?
Goed idee! Ga ik doen!
pi_59090254
Ik heb net voor het eerst in 5 jaar weer vla op
Leek me wel makkelijk te eten, heb die van optimel dus ook nog geeneens heel slecht
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:38:04 #83
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59090283
goedemiddag dames

@Miss_s: mooi dat het meeviel met de verstandkiezen. De verdoving inmiddels uitgewerkt? En de pijnstillers kan je maar beter preventief nemen, dan bouw je een beetje een spiegel op voor de komende dagen (dus gewoon om de 6 uur nemen die dingen) en niet onbelangrijk: voor de nacht (want dan is de pijn over het algemeen het vervelendst...)

@Razzzzzz, wat fijn dat je scriptie af is! en wanneer komt de beoordeling? altijd spannend.

@conleche, nog geluk dat je zo'n raampje hebt! die hebben wij dus niet... dus ik had de hele middag in de schuur op vriendlief kunnen wachten (aangezien mijn huissleutels en autosleutels aan mekaar zitten kan ik dan geen kant op ) uhhhh ja naar de buurvrouw...

@Viking: vandaag een beetje rustig in je hoofd? en kan je het nog volhouden om tot zaterdag geen contact op te nemen?

verder gaat het hier goed. laatste 2 weken niet zo gezond geweest, maar probeer de draad weer op te pakken moet wel goedkomen....
weer nieuwe lingerie gekocht en is erg mooi! (al zeg ik het zelf)... en lekker stevige cup (en neeeeej niet mutserig ofzo)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59090304
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:37 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb net voor het eerst in 5 jaar weer vla op
Leek me wel makkelijk te eten, heb die van optimel dus ook nog geeneens heel slecht
Die is zelfs hartstikke lekker! Heb je nog steeds geen pijn?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:41:20 #85
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59090365
ik wil zuinig doen met geld, maar moet echt nog wat broeken kopen en wat BH's want ben er een kwijt en ik heb er maar 3
Doei.
pi_59090367
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Die is zelfs hartstikke lekker! Heb je nog steeds geen pijn?
Hij is zeker lekker
En nee tot dit moment nog geen pijn gevoeld, hooguit misschien een soort van spierpijn in mijn kaak
De verdoving is boven uitgewerkt en onder zit hij nog een beetje in mijn lip

Heb 2 uur geleden wel preventief een paracetamol genomen
pi_59090405
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemiddag dames

@Miss_s: mooi dat het meeviel met de verstandkiezen. De verdoving inmiddels uitgewerkt? En de pijnstillers kan je maar beter preventief nemen, dan bouw je een beetje een spiegel op voor de komende dagen (dus gewoon om de 6 uur nemen die dingen) en niet onbelangrijk: voor de nacht (want dan is de pijn over het algemeen het vervelendst...)
Is dat niet een bèètje overdreven
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:44:07 #88
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59090428
vandaag een extra pijstiller voor de zekerheid lijkt me prima, maar die dingen slikken als het niet nodig is/blijkt te zijn is een beetje nutteloos denk ik straks word je nog immuun
Doei.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:45:54 #89
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59090479
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

kweet niet of jij ervaring hebt met kiespijn????
ik dus wel... en als je fatsoenlijk wilt functioneren, neem je nu eerst gewoon standaard pijnstilling.. en dat kan je dus gaan afbouwen de komende dagen... en tja, je kan ook gewoon wachten tot je pijn krijgt... (en ja dat krijg je geheid, want ze hebben wel in je hoofd lopen trekken en snijden en prikken). dus normale lichaamsreactie...)
en lijkt me niet overdreven....
pi_59090480
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat ga ik in ieder geval niet doen als het niet nodig is
Wou nu eigenlijk al niets nemen maarja toch maar ff gedaan
  Vis een optie? dinsdag 3 juni 2008 @ 14:46:24 #91
70532 loveli
N
pi_59090489
Behalve de verdoving heb ik geen pijnstillers nodig gehad bij mijn verstandskiezen, als er geen gekke dingen zijn gebeurd kun je best zonder.
crap in = crap out
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:47:14 #92
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59090513
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:44 schreef Faithy het volgende:
vandaag een extra pijstiller voor de zekerheid lijkt me prima, maar die dingen slikken als het niet nodig is/blijkt te zijn is een beetje nutteloos denk ik straks word je nog immuun
dat gebeurt echt niet in een paar dagen hoor en uhhh ik weet wel een beetje waar ik over praat (IC verpleegkundige en neem echt geen medicijnen als het niet nodig is, maar de reactie van het lichaam op pijn is slechter voor je, dan die pijnstillers)
pi_59090542
@ beessie: Miss_S geeft aan dat ze er weinig last van heeft. M.i. heeft het dan geen zin om dagenlang er iets voor te nemen. En ja ik heb last gehad van kiespijn, daarom heb ik nu ook geen verstandskiezen meer. Heb op vier kiezen trekken in drie keer twee of drie paracetamolletjes nodig gehad.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:48:23 #94
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59090548
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Faithy het volgende:
ik wil zuinig doen met geld, maar moet echt nog wat broeken kopen en wat BH's want ben er een kwijt en ik heb er maar 3
haha 3??? dus nu nog 2? dat is wel errg weinig?
ik heb dr misschien wel erg veel...
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:49:13 #95
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59090571
bij de een valt het mee, bij de ander valt het tegen.
Zelf zou ik me ook niet drogeren, misschien de eerste dag, eventueel preventief, maar daarna.. ja.. beetje pijn kan ik wel mee leven..

ben niet zo happig op het veelvuldig gebruik van medicijnen (nare herinneringen, maargoed, dat waren wel wat pillen meer )
Doei.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:49:40 #96
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59090583
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:48 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha 3??? dus nu nog 2? dat is wel errg weinig?
ik heb dr misschien wel erg veel...
nog nog twee ja, waarvan één in de was, die vast nog niet heeft opgehangen
Doei.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:49:56 #97
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59090589
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
@ beessie: Miss_S geeft aan dat ze er weinig last van heeft. M.i. heeft het dan geen zin om dagenlang er iets voor te nemen. En ja ik heb last gehad van kiespijn, daarom heb ik nu ook geen verstandskiezen meer. Heb op vier kiezen trekken in drie keer twee of drie paracetamolletjes nodig gehad.
nu heeft ze nog geen pijn idd, en ik zeg ook niet dagenlang, ik bedoel de 1e 2 dagen en dan wat afbouwen...
maar het was alleen maar een advies hoor... ze hoeft het niet te doen.. en als ze geen pijn heeft en liever geen pijnstillers neemt is het ook prima
maar het kan in elk geval GEEN kwaad...
pi_59090600
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Faithy het volgende:
Ik heb nu 1 draagbare/passende, die ik eens in de paar dagen handmatig moet wassen. En geen geld voor een extra. Dus ik doe het met 1 bh . Zou er wel meer willen, maar mn rekening is net geplunderd ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:51:01 #99
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59090620
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:49 schreef Faithy het volgende:

[..]

nog nog twee ja, waarvan één in de was, die vast nog niet heeft opgehangen
haha ... ff online shoppen? hunkemoller bezorgd binnen een paar dagen
en heeft op het moment wel redelijk wel leuke (en betaalbare) Bh's
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:53:09 #100
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59090683
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:50 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb nu 1 draagbare/passende, die ik eens in de paar dagen handmatig moet wassen. En geen geld voor een extra. Dus ik doe het met 1 bh . Zou er wel meer willen, maar mn rekening is net geplunderd ...
ik heb denk ik 10-15 heeeele mooie esprit-setjes... die me nu te groot zijn... (omvang is echt TE wijd).
en heb dus de laatste 3 maanden wat nieuwe BH's gekocht. dus heb nu 5 nieuwe setjes in een andere maat en vandaag dus een heeeeel mooi nieuw setje gekocht, die echt supergoed zit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')