Toekomstvoorspellende gaven habeoquote:Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik voorspel dat dit topic binnen een half uur vol is en ik denk dat het een goed idee is als er dan even géén moblo-gerelateerde TT komt, want dan is er meteen wer heibel.
dat klinkt natuurlijk óók leukquote:Op maandag 2 juni 2008 22:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Nee, ik onderzoek heel in het kort waarom literatuur in de tweede fase zo buiten het taalvak is geplaatst (what the hell, literatuur bij CKVik wil m'n literatuur terug!), wat de plek is geweest van literatuur binnen het Nederlandse vreemdetalenonderwijs vanaf zo'n beetje de 19e eeuw, vervolgens verdedig ik op basis van een uitgebreid literatuuronderzoek waarom je literatuur juist uitstekend kunt inzetten bij het leren van een vreemde taal in een schoolsituatie, geef ik zelfs aan op welke punten literatuur theoretisch gezien nuttiger zou moeten zijn, en het laatste deel is een praktische uitwerkingvan mijn idee"en waarin ik een lesmethode ombouw zodat er in elk hoofdstuk een opdracht zit die wel taalverwerving als doel heeft maar gebaseerd is op een primaire literaire tekst.
"In het kort", zeg ik dan. Nouja, de link Literatuur-Taalverwerving dus, en niet Literatuur-Kunst&Literatuurgeschiedenis, wat de kant is die literatuur dreigt op te gaan in de Tweede Fase.
vraag me af of dit wél goed isquote:
Oh, dat is wel héél tofquote:Op maandag 2 juni 2008 23:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Voor een beta klinkt het natuurlijk als een klont gezever in de ruimtemaar ik heb er al veel positieve reacties op gehad uit onderwijsland en misschien mag ik het zelfs uitwerken tot een artikel voor in het vaktijdschrift!
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Voor een beta klinkt het natuurlijk als een klont gezever in de ruimtemaar ik heb er al veel positieve reacties op gehad uit onderwijsland en misschien mag ik het zelfs uitwerken tot een artikel voor in het vaktijdschrift!
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vraag me af of dit wél goed is
had nog bijna iets met Faithy gedaangewoon, omdat dat niet MoBlo is
ik doe met je meequote:Op maandag 2 juni 2008 23:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en helemaaaal ontopic: Vanmorgen woog ik 73,0, ik houd enorm veel vocht vast met dit rotweer, en morgen ga ik lekker gezond koken uit m'n nieuwe kookboek.
70 kilo, here I come.
nou, gezellig hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 23:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga pitten, want jullie zijn veel te druk.
Dahaag.
Ik niet. Voor mij is 70 kg veel te zwaarquote:
hahaquote:Op maandag 2 juni 2008 23:04 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik niet. Voor mij is 70 kg veel te zwaar(maar ik ben dan ook een dwerg
Razz, is dat je einddoel?
Jij wilt jeugdtrauma's horen?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:05 schreef conleche het volgende:
Ik doe even een TerugValPondje.
(ik vond moeders interessanter dan school, maar hey, ga ik even naar FF, daar is het meestal ook gezellig)
Ik zou heel gelukkig zijn als ik 70 kilo woog ja, omdat ik dat nog nooit heb gewogen. Ik ben nog nooit verder gekomen dan 72,0 en dat wijt ik nog steeds aan een identiteitscrisis van m'n weegschaal.. dus ik ga met goede moed proberen om af te vallen!quote:
Lol. Moblo kan kennelijk niet tellenquote:
Ik dachtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:29 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen allemaal
Nog een half uurtje en ik heb de helft van mijn verstand minder
Nu nog even eten zo lang het kan
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sterkte bij de tandarts en schop hem niet! (dat heb ik wel een keer gedaan)
Bekend probleem... poeslief wilde hier ook al op me liggen toen ik ging slapen. Dat vond ik niet zo'n strak planquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen![]()
tellen is inderdaad heul moelijk
darn, wat heb ik kut geslapen.. katten waren héél gezelig, maar het was ook héééél warmdus twee katten die op je liggen is wel schattig, maar niet practisch dan!
zou ik dan maar paracetamol oplossen en dat met een rietje drinkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:00 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou als ik jou was vast een pijnstiller innemen! Mijn zus heeft er erg last van gehad toendertijd.
Wbt drinken, ik zou het gewoon aan je tandarts vragen.
Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:25 schreef conleche het volgende:
Ik word net pas wakker, help!!
Ik niet eensquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ookhelemaal niet fijn ofzo, ik sprong ook echt uit bed toen ik zag hoe laat het was.
Maar goeiemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |