Dat lijkt me nu niet echtquote:Op maandag 2 juni 2008 22:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 18e noodgedwongen het huis uitgegaan. Wbt het contact met mijn ouders: mijn vader zie ik eens per maand een dag, het contact met mijn moeder is niet-bestaand
tja dan zeg ik maar even niets......quote:Op maandag 2 juni 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
WOZ belastingen van de gemeente zijn als huurder (gebruiker) al hoogik wil niet weten wat we gaan betalen als we straks een EIGEN huis hebben
Dat gebeurt bij iedereen, de ontopic posts worden vaak over het hoofd gezienquote:Op maandag 2 juni 2008 22:39 schreef Sylvana het volgende:
Pfff, post ik een ontopic post, gaat dat gedoe nog steeds door. Zo gaat de lol er wel een beetje van af als er steeds zoveel gezeik is. Ik heb nu hartstikke veel motivatie, gaat hartstikke goed, maar er wordt amper gereageerd op ontopic posts omdat er steeds offtopic gezeur is :S
Ik vind het ook niet echt nodig om overal op te reageren. Dit topic is een soort dagboek voor mij en ik verwacht niet dat jullie elke dag als ik zeg: 'nu yoghurt eten, vandaag douchen, dan scriptieën' tegen mij zeggen: "veel succes met scriptieën, Renske!"quote:Op maandag 2 juni 2008 22:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij iedereen, de ontopic posts worden vaak over het hoofd gezien
Whehe, daar kreeg ik vorig jaar echt een hartverzakking vanquote:Op maandag 2 juni 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
WOZ belastingen van de gemeente zijn als huurder (gebruiker) al hoogik wil niet weten wat we gaan betalen als we straks een EIGEN huis hebben
Ja, en daar gaat het hier juist om, om elkaar te steunen tijdens het afvallen, elkaar te helpen, elkaar te motiveren, elkaar te complimenteren.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij iedereen, de ontopic posts worden vaak over het hoofd gezien
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jullie zouden ook goed bij elkaar passen
Doe niet zo geprikkeld, mutsquote:Op maandag 2 juni 2008 22:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jullie zouden ook goed bij elkaar passen
Grote kansquote:Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog nooit een foto van Clayton gezien, misschien is het wel gewoon René!
haha.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog nooit een foto van Clayton gezien, misschien is het wel gewoon René!
Dat is niets geprikkeld aan, maar gewoon twee types die hetzelfde zijnquote:
Vaak is het wel gezellig juist dat gekletsquote:Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, en daar gaat het hier juist om, om elkaar te steunen tijdens het afvallen, elkaar te helpen, elkaar te motiveren, elkaar te complimenteren.
En dat mis ik de laatste tijd, waardoor voor mij de lol eraf gaat.
Al dat geklets is ook wel leuk, maar het moet niet de hoofdzaak worden.
Couldn't agree more. Sterker nog: dat zou het topic vervelend en saai maken. Natuurlijk is het leuk als er een mijlpaal wordt bereikt door iemand en dat er dan op wordt gereageerd. Maar ik verwacht geen reactie op mijn zoveelste sambal/komkommer sandwich en ik zie ook geen reden tot klappen als Sylvana weer in het zwembad heeft gelegen. Nu klinkt het weer cru en dat is niet de bedoeling, zeg ik maar alvast bij voorbaat.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt nodig om overal op te reageren. Dit topic is een soort dagboek voor mij en ik verwacht niet dat jullie elke dag als ik zeg: 'nu yoghurt eten, vandaag douchen, dan scriptieën' tegen mij zeggen: "veel succes met scriptieën, Renske!"
Ik voorspel dat dit topic binnen een half uur vol is en ik denk dat het een goed idee is als er dan even géén moblo-gerelateerde TT komt, want dan is er meteen wer heibel.
Dankjewelquote:Op maandag 2 juni 2008 22:46 schreef Clayton1 het volgende:
@ Miss_S, heel veel sterkte morgen bij de tandarts.ik meen het echt.
nou, STERKTE hè?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vaak is het wel gezellig juist dat geklets
En we hebben jou toch volgens mij ook wel goed gesteund toen je besloot hulp te zoeken en sinds dien
Maar goed ik ga slapen, morgen om 9 uur raak ik de helft van mijn verstand kwijt
ik hoopte al dat ik weer de laatste post had, en dan had ik het Slank de Zomer in #163: waarin we allemaal Miss_S knuffelen genoemdquote:Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt nodig om overal op te reageren. Dit topic is een soort dagboek voor mij en ik verwacht niet dat jullie elke dag als ik zeg: 'nu yoghurt eten, vandaag douchen, dan scriptieën' tegen mij zeggen: "veel succes met scriptieën, Renske!"
Ik voorspel dat dit topic binnen een half uur vol is en ik denk dat het een goed idee is als er dan even géén moblo-gerelateerde TT komt, want dan is er meteen wer heibel.
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Zeg, mijnscriptieisaf kunnen mijnscriptieisaf we mijnscriptieisaf het mijnscriptieisafweer mijnscriptieisafover mijnscriptieisafleuke mijnscriptieisafdingen mijnscriptieisafhebben?
Ja?![]()
Mooi!
Je kan het ook overdrijven hè!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:48 schreef Clayton1 het volgende:
@ MoBlo,
Dat is aardig van je t.o.v. Miss_S.
mutsquote:Op maandag 2 juni 2008 22:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb sinds gisteravond even een rustpauze ingelast met De Vrouw, want ik liet m'n hoofd teveel op hol jagen door haar en er kwam niks van m'n werk terecht. Resultaat: vandaag van 6:30 tot 16:30 praktisch non-stop zitten schrijven aan van alles en nog wat!. Maar ik zag net dat ze online is geweest en nu ben ik weer terug bij af
. Naja, morgen maar weer opnieuw beginnen dan. Ik mag pas zaterdag weer contact opnemen!
.
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Zeg, mijnscriptieisaf kunnen mijnscriptieisaf we mijnscriptieisaf het mijnscriptieisafweer mijnscriptieisafover mijnscriptieisafleuke mijnscriptieisafdingen mijnscriptieisafhebben?
Ja?![]()
Mooi!
Dát dusquote:
Yay!!!!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja?![]()
Mooi!
Over sociale relaties tussen afvallers op een online-forumquote:Op maandag 2 juni 2008 22:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yay!!!!!!
Wat goed, wat goed, wat goed!! En wat een joekel trouwens. Die van mij is maar 60 blz ofzo exclusief bijlagen. Waar gaat 'ie over?
we zijn een afstudeerprojectquote:Op maandag 2 juni 2008 22:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Over sociale relaties tussen afvallers op een online-forum.
Daar valt dan ook een heleboel over te schrijvenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dan is dit zeker de verkorte versie?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja?![]()
Mooi!
hé! ik heb op je gereageerdquote:Op maandag 2 juni 2008 22:39 schreef Sylvana het volgende:
Pfff, post ik een ontopic post, gaat dat gedoe nog steeds door. Zo gaat de lol er wel een beetje van af als er steeds zoveel gezeik is. Ik heb nu hartstikke veel motivatie, gaat hartstikke goed, maar er wordt amper gereageerd op ontopic posts omdat er steeds offtopic gezeur is :S
Ik ben hartstikke trots op mezelf na zo'n goeie dag als vandaag, zou wel leuk zijn als anderen ook eens reageren dan.
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en al zegt de weegschaal hetzelfde of meer, je bent goed bezig, en dat is het belangrijkste. Wat ik heb geleerd de afgelopen maanden: je hoeft niet altijd meteen resultaat te zien op de weegschaal om te weten dat het de goede kant op gaat
Nee, je wil dezequote:Op maandag 2 juni 2008 22:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En je had die taart niet moeten posten. Nu wil ik aardbeientaart
Oeh. Leuk idee voor mijn afstudeerscriptie.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |