Waarom? Daar hebben we voorlopig een schoonmaakster voorquote:Op maandag 2 juni 2008 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou toch eens gaan kijken hoe dat werkt als ik jou was
Ik zit hier thuis goed, ik kan heel goed zelfstandig zijn maar daar krijg ik nog genoeg de kans voorquote:Op maandag 2 juni 2008 22:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha ja idd.... gelukkig ben ik geheel zelfstandig samen met vriendlief... woon al ruim 5 jaar niet meer bij ouders
jij krijgt een schoonmaakster van je ouders / je huurt een schoonmaakster als je het huis uit gaat?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom? Daar hebben we voorlopig een schoonmaakster voor
ik kan écht alleen maar financiele voordelen bedenkenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou genieten kan je ook prima op jezelf hooris goed voor je en voor je ontwikkeling... maar ieder zijn keuze hoor...thuis wonen heeft ook vast zijn voordelen..
Ja, zoals veel kleding en financiële steunquote:Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou genieten kan je ook prima op jezelf hooris goed voor je en voor je ontwikkeling... maar ieder zijn keuze hoor...thuis wonen heeft ook vast zijn voordelen..
Geen zorgen zoals geld en het huishouden is toch nog wel ff lekker genietenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik ga nog niet uit huis en ik ga er vanuit dat ik genoeg hersencellen heb dat ik geen 2 jaar nodig heb om het te lerenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij krijgt een schoonmaakster van je ouders / je huurt een schoonmaakster als je het huis uit gaat?
ja ik ook hoor.... maar er zijn genoeg mensen die er ws anders over denken...quote:Op maandag 2 juni 2008 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan écht alleen maar financiele voordelen bedenken
Maar jij bent ook 6 jaar ouder hequote:Op maandag 2 juni 2008 22:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja ik ook hoor.... maar er zijn genoeg mensen die er ws anders over denken...
ik vind het heerlijk om mijn eigen huisje, boompje, beestje te hebben en samen met vriendlief lekker zelfstandig te zijn en lekker onze eigen gang kunnen gaan....
hebben het toch maar mooi voor mekaar saampjes
Nee, behalve mijn eigen kamerquote:Op maandag 2 juni 2008 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
je helpt ook nooit in huis met iets?
zelfs de schoonmaakster niet? Ik zou me echt bezwaard voelen als ik geen ene poot uit zou steken...
Nee, want dat maakt iemand geen beter mens dus waarom een discussie aangaan?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
dan zal ik maar niet weér de discussie aanzwengelen met mijn 19 jaar uit huis, eigen huishouden, incl. wassen, álle kosten en zonder schoonmaakster
ik zeg toch ook dat ik het NIET doe, want dat is hier ook al zo een 100 keer gebeurd, dus blijf maar op je paard zittenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee, want dat maakt iemand geen beter mens dus waarom een discussie aangaan?
Iedereen is anders en ik ga ervanuit dat jouw situatie ook niet hetzelfde is als de mijne
Ok, dat kan maar zo als Miss_S zegt. daar hebben we een schoonmaakster voor komt wel minderwaardig over,quote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef Ewelina het volgende:
@MoBlo, het is een luxe als je daar nog niet over na hoeft te denken, en alles voor je geregeld wordt. Ik snap goed dat Miss_S daar nog even van wil genieten (zou ik ook doen als ik de kans had gehad)
ik was net iets ouder... net 21.... en idd ook alles zelf .... best moeilijk en zwaar naast een fulltime baan, maar zeker goed voor me geweest..:) geen spijt van gehad in elk geval, ondanks dat ik het thuis prima voor mekaar had hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
dan zal ik maar niet weér de discussie aanzwengelen met mijn 19 jaar uit huis, eigen huishouden, incl. wassen, álle kosten en zonder schoonmaakster
Zo was het niet bedoelt, maar als je er iemand voor betaald ben je wel gek als je het zelf gaat doen, toch?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:21 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Ok, dat kan maar zo als Miss_S zegt. daar hebben we een schoonmaakster voor komt wel minderwaardig over,
tenminste bij mij.
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef Ewelina het volgende:
@MoBlo, het is een luxe als je daar nog niet over na hoeft te denken, en alles voor je geregeld wordt. Ik snap goed dat Miss_S daar nog even van wil genieten (zou ik ook doen als ik de kans had gehad)
je ouders betalen hetquote:Op maandag 2 juni 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoelt, maar als je er iemand voor betaald ben je wel gek als je het zelf gaat doen, toch?
Bij mij niet. Ik zou op z'n hoogst een keer kijken hoe dat ding werkt. Desnoods zou ik een keertje wat wassen omdat de schoonmaakster er niet is en ik iets per se aan wil. Maar als je er toch iemand voor hebt, waarom zou je dat dan zelf doen? Je betaalt haar toch ook ergens voor?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:21 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Ok, dat kan maar zo als Miss_S zegt. daar hebben we een schoonmaakster voor komt wel minderwaardig over,
tenminste bij mij.
Ja en ik hoor bij het gezin volgens mij, tenminste bij ons zit het gewoon goed (daarom ook geen behoefte om het huis uit te vluchten)quote:
Ik ben blij dat iemand me begrijptquote:Op maandag 2 juni 2008 22:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik zou op z'n hoogst een keer kijken hoe dat ding werkt. Desnoods zou ik een keertje wat wassen omdat de schoonmaakster er niet is en ik iets per se aan wil. Maar als je er toch iemand voor hebt, waarom zou je dat dan zelf doen?
Ach, ja, vrouwen héquote:Op maandag 2 juni 2008 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dus.
Dames.... * Viking84 kijkt streng.
dus omdat ik sorry voor een opmerking heb gezegd moet ik het met álles wat je zegt eens zijn?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:27 schreef Miss_S het volgende:
ja misschien moet ik iemand aan een pm herinneren
Acties spreken luider dan woorden
is de fan van MoBlo er ook weerquote:Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef Clayton1 het volgende:
Ok ontopic.
een foto van MoBlo in haar eigen betaalde en gewassen bikini.
Ik begin aan Ben & Jerry's: Peace of Cake (strawberry cheesecake)quote:Op maandag 2 juni 2008 22:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
owkee ontopic dan maar: net 2 lekker gold-kiwi's opgegeten
ik heb geen bikinifoto's, en dat houd ik voorlopig ook zoquote:Op maandag 2 juni 2008 22:30 schreef Clayton1 het volgende:
Ok ontopic.
een foto van MoBlo in haar eigen betaalde en gewassen bikini.
Tis dat ik wat laat kwam binnen stampen. Anders had ik fijn meegedaanquote:
Sinds de norm anorexia-dun is... maatje van meisjes van 12quote:Op maandag 2 juni 2008 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb geen bikinifoto's, en dat houd ik voorlopig ook zo
was wel op zoek naar een bikini.
Zag een leuk plaatje op een website, en zag dat daarbij stond 'voor een maatje meer', en dat begon potdomme al bij maat 38!!
Sinds WANNEER is maat 38 een maatje meer?
en al zegt de weegschaal hetzelfde of meer, je bent goed bezig, en dat is het belangrijkste. Wat ik heb geleerd de afgelopen maanden: je hoeft niet altijd meteen resultaat te zien op de weegschaal om te weten dat het de goede kant op gaatquote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Sylvana het volgende:
Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt, maar het gaat echt goed
Ik ben op mijn 18e noodgedwongen het huis uitgegaan. Wbt het contact met mijn ouders: mijn vader zie ik eens per maand een dag, het contact met mijn moeder is niet-bestaandquote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tis dat ik wat laat kwam binnen stampen. Anders had ik fijn meegedaan.
Ik woon al sinds mijn 17e op mezelf en ik zou nu echt niet meer anders willen. Het boterde op den duur niet meer zo tussen mij en mijn moeder. Wel ging ik eerst nog ieder weekend naar huis en na 2 jaar op mezelf gewoond te hebben moest ik noodgedwongen weer een jaartje thuis wonen. Wat een ramp zeg. Nu woon ik sinds 4 jaar weer op mezelf en ik kan met moeite een weekendje thuis blijven, zoals ik vorig weekend wel heb gemerkt.
dat lijkt me echt mooi klotequote:Op maandag 2 juni 2008 22:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 18e noodgedwongen het huis uitgegaan. Wbt het contact met mijn ouders: mijn vader zie ik eens per maand een dag, het contact met mijn moeder is niet-bestaand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |