Mijn keukenraam is wel heel klein in de hoogte, ik schat zo'n cm. of 30, maar gelukkig wel behoorlijk breed, dat maakte het wel iets makkelijker. WC raampjes zou ik ook niet meer doorpassenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat stoer!.
Ik weet nog wel dat ik vroeger ook door wc-raampjes werd gewurmd als mijn moeder de sleutel vergeten was. Ik probeer het nu maar niet meer
.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat stoer!.
Ik weet nog wel dat ik vroeger ook door wc-raampjes werd gewurmd als mijn moeder de sleutel vergeten was. Ik probeer het nu maar niet meer
.
Briefje in de bus ofzo, anders vrezen ze een inbraakpoging mss?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:33 schreef conleche het volgende:
Wat ook wel grappig is: D'r gaan nu 3 buren heel verbaasd opkijken als ze zien dat hun tuinstoel tegen hun hek staat met moddergympensporen erop. Als ik eenmaal over zo'n hek was, kon ik natuurlijk niet de stoel even netjes terugzetten en er een lappie overhalen.
Goed idee! Ga ik doen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:34 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Briefje in de bus ofzo, anders vrezen ze een inbraakpoging mss?
Die is zelfs hartstikke lekker! Heb je nog steeds geen pijn?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:37 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb net voor het eerst in 5 jaar weer vla op
Leek me wel makkelijk te eten, heb die van optimel dus ook nog geeneens heel slecht
Hij is zeker lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Die is zelfs hartstikke lekker! Heb je nog steeds geen pijn?
Is dat niet een bèètje overdrevenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemiddag dames
@Miss_s: mooi dat het meeviel met de verstandkiezen. De verdoving inmiddels uitgewerkt? En de pijnstillers kan je maar beter preventief nemen, dan bouw je een beetje een spiegel op voor de komende dagen (dus gewoon om de 6 uur nemen die dingen) en niet onbelangrijk: voor de nacht (want dan is de pijn over het algemeen het vervelendst...)
kweet niet of jij ervaring hebt met kiespijn????quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Is dat niet een bèètje overdreven
Dat ga ik in ieder geval niet doen als het niet nodig isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Is dat niet een bèètje overdreven
dat gebeurt echt niet in een paar dagen hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:44 schreef Faithy het volgende:
vandaag een extra pijstiller voor de zekerheid lijkt me prima, maar die dingen slikken als het niet nodig is/blijkt te zijn is een beetje nutteloos denk ikstraks word je nog immuun
haha 3??? dus nu nog 2? dat is wel errg weinig?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Faithy het volgende:
ik wil zuinig doen met geld, maar moet echt nog wat broeken kopenen wat BH's
want ben er een kwijt
en ik heb er maar 3
nog nog twee ja, waarvan één in de was, diequote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha 3??? dus nu nog 2? dat is wel errg weinig?
ik heb dr misschien wel erg veel...
nu heeft ze nog geen pijn idd, en ik zeg ook niet dagenlang, ik bedoel de 1e 2 dagen en dan wat afbouwen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
@ beessie: Miss_S geeft aan dat ze er weinig last van heeft. M.i. heeft het dan geen zin om dagenlang er iets voor te nemen. En ja ik heb last gehad van kiespijn, daarom heb ik nu ook geen verstandskiezen meer. Heb op vier kiezen trekken in drie keer twee of drie paracetamolletjes nodig gehad.
Ik heb nu 1 draagbare/passende, die ik eens in de paar dagen handmatig moet wassen. En geen geld voor een extra. Dus ik doe het met 1 bhquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Faithy het volgende:
ik wil zuinig doen met geld, maar moet echt nog wat broeken kopenen wat BH's
want ben er een kwijt
en ik heb er maar 3
haha ... ff online shoppen? hunkemoller bezorgd binnen een paar dagenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:49 schreef Faithy het volgende:
[..]
nog nog twee ja, waarvan één in de was, dievast nog niet heeft opgehangen
ik heb denk ik 10-15 heeeele mooie esprit-setjes... die me nu te groot zijn... (omvang is echt TE wijd).quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb nu 1 draagbare/passende, die ik eens in de paar dagen handmatig moet wassen. En geen geld voor een extra. Dus ik doe het met 1 bh. Zou er wel meer willen, maar mn rekening is net geplunderd ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |