abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:52:53 #51
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59086317
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:39 schreef Viking84 het volgende:
Het dondert en het bliksemt hier! .
En het waait hard, dus er zal zo wel een hoosbui losbreken.
Hier nog steeds geen onweer
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:04:26 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59086653
Wel grappig:

ik zit aan de zuidkant van de stad en ik typ aan vrienden uit het noorden dat het erg donker is en dat het bliksemt en dondert. Zij: "Oh, hier is de lucht nog helemaal egaal".
Weer is zo plaatselijk!

Inmiddels is het weer droog en licht hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_59087116
Hallo allemaal!

Ik was flink afgevallen maar de kilo'tjes sluipen er langzaam weer aan, dus ik kom weer eventjes terug om er nog een maandje aan te werken voor de zomer. Op 1 juli ga ik op vakantie naar Griekenland en dan moet ik natuurlijk wel weer in m'n bikini passen.

Wat een leuke katjes allemaal! Als ik hem kan vinden post ik straks een schattige foto van onze nieuwe aanwinst (nouja, van mijn ouders). Gewoon aan komen lopen, maar nu ze eenmaal gewend is is het zo'n schatje!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59087246
Nog een weer-update: hier in Utrecht is het momenteel grijs, maar (nog) geen onweer. Vannacht wel trouwens, precies zoals het hoort.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59087449
Zat gisteravond op msn en een klasgenoot die 20 minuten bij mij vandaan woonde vertelde me dat het opeens was gaan stortregenen ... ik kijk naar buiten, en juist op dat moment werd het opeens donker. Dus ik met mn hoofd uit het raam hangen, en naar mn ouders in de tuin roepen dat ze naar binnen moeten. "Ja het gaat onweren" ik: "Nee, het gaat zo stortregenen" zij: "Nee hoor, onweren" ... op dat moment begon het toch te storten ... Leek wel een soort tropische storm, enorm waaien/regen/onweer, en dat allemaal binnen een minuut gebeurd. Was ook snel weer voorbij. Daarna was het lekker koel en rook het zo lekker buiten .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59087680
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:42 schreef Chicolate het volgende:
Zat gisteravond op msn en een klasgenoot die 20 minuten bij mij vandaan woonde vertelde me dat het opeens was gaan stortregenen ... ik kijk naar buiten, en juist op dat moment werd het opeens donker. Dus ik met mn hoofd uit het raam hangen, en naar mn ouders in de tuin roepen dat ze naar binnen moeten. "Ja het gaat onweren" ik: "Nee, het gaat zo stortregenen" zij: "Nee hoor, onweren" ... op dat moment begon het toch te storten ... Leek wel een soort tropische storm, enorm waaien/regen/onweer, en dat allemaal binnen een minuut gebeurd. Was ook snel weer voorbij. Daarna was het lekker koel en rook het zo lekker buiten .
Ik werd zonet dus ook gebeld door TARA vanuit zijn werk met de mededeling: "ik zou de balkondeur even dichtdoen als ik jou was. En haal de stekkers er ook maar even uit!"

Hij zit in het Zuiden van de stad, ik in het Noorden en hij werkt op de 9e verdieping en heeft een heel mooi uitzicht over de stad en dus ook over de lucht en het weer. En hij zag een heel tof frontje op ons huis aftrekken

Ik was nog net op tjd met deuren dichtdoen.
pi_59088166
Hier gisteren behoorlijk zwaar onweer en een ferme hagelbui er achteraan... Maar ik zit nu lekker op het dakterras, het waait een beetje
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:37:49 #58
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59088668
ik ben zo een fan van regen, storm, hagel en onweer en vannacht heeft het ook wel flink gespookt bij ons jammer dat ik moest slapen, eigenlijk, want vind het dan veel leuker om op de bank te zitten met een grote pot thee en een feel-good-movie
Doei.
pi_59088689
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:37 schreef Faithy het volgende:
ik ben zo een fan van regen, storm, hagel en onweer en vannacht heeft het ook wel flink gespookt bij ons jammer dat ik moest slapen, eigenlijk, want vind het dan veel leuker om op de bank te zitten met een grote pot thee en een feel-good-movie
Als je echt een held bent, kijk je een horrorfilm bij zulk weer
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:40:16 #60
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59088718
ik ben een held op sokken.. nog steeds trauma's van toen ik mijn ogen éven opendeed bij Silence of the Lambs... die hersenen...
Doei.
pi_59088840
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:40 schreef Faithy het volgende:
ik ben een held op sokken.. nog steeds trauma's van toen ik mijn ogen éven opendeed bij Silence of the Lambs... die hersenen...
Dat was toch niet silence of the lambs, maar hannibal? Ik ben geen liefhebber van dat soort films, in het algemeen, maar ik vond silence of the lambs geniaal
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:45:32 #62
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59088875
oh, was dat hannibal?
octo weet het wel, die was erbij toen die film opstond en ik tóch even keek.. wat vond ik dát naar
Doei.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:53:44 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59089110
Was Hannibal idd.
In The Silence Of The Lambs worden er 'alleen maar' happen uit wangen genomen .
Niet meer actief op Fok!
pi_59089150
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:53 schreef Viking84 het volgende:
Was Hannibal idd.
In The Silence Of The Lambs worden er 'alleen maar' happen uit wangen genomen .
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:55:17 #65
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59089160
whihi

ik las vroeger wel horrorboeken, maar ik denk dat ik me dat minder erg visualiseerde dan dat ik het nu op TV zie

Doe mij dan maar een goede Filmhuisfilm ofzo.. hoop dat Adam's Apples binnenkort eens op DVD te zien is ergens
Doei.
pi_59089249
Monsieur Ibrahim et les fleurs du coran gezien?
pi_59089291
Hooooi!

- moblo kan niet tellen En adam's apples is hilarisch en gestoord, soms ben je zo van zo wrange humor
- viking is blijkbaar geen veggie meer????
- razz: gefeli met je scriptie-af
- miss_s zie nou dat het meeviel

En van mezelf alleen dat ik net (in de miezer) naar de markt ben geweest voor gezonde dingen en dat ik vanavond ga rennen zonder evy toch maar. Het gaat vast niet goed, maar weer beginnen is altijd beter dan helemaal niet gaan.
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:10:07 #68
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59089548
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Monsieur Ibrahim et les fleurs du coran gezien?
Nee, vertel!

en @ veiligheidsspeldje

nog iemand die Adam's Apples heeft gezien!
Doei.
pi_59089610
Adam's Apples is al lang op DVD
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:16:42 #70
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59089705
ja? Das Leben ook?
Doei.
pi_59089865
Das Leben der Anderen bedoel je? Ja hoor. Geweldige film was dat.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:23:18 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59089882
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En adam's apples is hilarisch en gestoord, soms ben je zo van zo wrange humor
- viking is blijkbaar geen veggie meer????

Hoi .

Adam's apples heb ik ook gezien. Idiote film, maar ik ben dol op Scandinavische films .
Waarop baseer je dat ik geen veggie meer ben? Ik neem geen happen uit wangen, hoor . Ik ben overigens nooit full-time veggie geweest .

Later deze week ga ik ook trakteren op gebak, want dan is mijn scriptie ook af .
Niet meer actief op Fok!
pi_59089933
Heb net een lesje stepshape/interval gedaan, was erg lekker. Bij thuiskomst bleek dat ik mn sleutel was vergeten. Buren met reservesleutel: niet thuis. Buren zonder reservesleutel: ook niet thuis. Uiteindelijk vond ik 4 huizen verder iemand die wel thuis was en ben ik dus over 4 tuinhekken geklommen en door mijn bovenste keukenraampje. Ik heb mijn portie acrobatiek voor vandaag wel weer gehad. De hond begreep er niks van.
pi_59089951
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoi .

Adam's apples heb ik ook gezien. Idiote film, maar ik ben dol op Scandinavische films .
Waarop baseer je dat ik geen veggie meer ben? Ik neem geen happen uit wangen, hoor . Ik ben overigens nooit full-time veggie geweest .

Later deze week ga ik ook trakteren op gebak, want dan is mijn scriptie ook af .
Vorig topic met kroketten en frikandel?
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Zo, de broodjes zijn weer op. Ook nog een frikandel speciaal gehad, maar dat was achteraf niet zo nodig geweest. Die broodjes vullen voldoende .
Morgen ook al uit eten en uit drinken met de enige jongen waar ik echt een zwak voor heb .
En ik dacht dat je enkele topics terug wel zei dat je vegetarisch zou gaan doen, omdat je toch al niet zo vaak vlees at.
Maar eet gewoon wat lekker is hoor
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:26:23 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59089968
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:25 schreef conleche het volgende:
Heb net een lesje stepshape/interval gedaan, was erg lekker. Bij thuiskomst bleek dat ik mn sleutel was vergeten. Buren met reservesleutel: niet thuis. Buren zonder reservesleutel: ook niet thuis. Uiteindelijk vond ik 4 huizen verder iemand die wel thuis was en ben ik dus over 4 tuinhekken geklommen en door mijn bovenste keukenraampje. Ik heb mijn portie acrobatiek voor vandaag wel weer gehad. De hond begreep er niks van.
Wat stoer! .
Ik weet nog wel dat ik vroeger ook door wc-raampjes werd gewurmd als mijn moeder de sleutel vergeten was . Ik probeer het nu maar niet meer .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')