abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59105773
Ik wil ook zo'n kontje! Er zijn bij mij op de sportschool meisjes die echt constant op zo'n apparaat staan die goed zijn voor je kontspieren. Misschien moet ik dat toch ook eens doen....
pi_59105793
Ik heb een muay thai trainer
Vandaag ging als volgt en dat 1.5 uur lang:
eerst touwtje springen tot je dacht dat je doodging
dan 10x met links slaan 10x opdrukken 10x met rechts slaan
9x met links slaan 9x opdrukken 9x met rechts slaan
.....
1x met links slaan 1x opdrukken1x met rechts slaan

10x met links trappen, 2 minuten lang sit ups, kort, lang, schuin, half 10x met rechts trappen
9x met links trappen, 2 minuten lang sit ups, kort, lang, schuin, half 9x met rechts trappen
...
1x met links trappen, 2 minuten lang sit ups, kort, lang, schuin, half 1x met rechts trappen

uhm.. toen weer 10 keer een combinatie
2 minuten sit ups
10 x een combinatie
2 minuten schuine buikspieren
10 x een combinatie
2 minuten met je benen recht houden en omhoog en naar beneden niet de grond aanraken
etc

en dat 1.5 uur lang met geen pauze. en op het einde 15 minuten sparren. doodheid heerst.
geloof mij, je krijgt er echt een lekker lichaam van
pi_59105944
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:Trainingsverhaal
Als ik het léés ben ik al dood!
pi_59105956
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Als ik het léés ben ik al dood!
Ik was ook behoorlijk dood
pi_59108163
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb een muay thai trainer
Vandaag ging als volgt en dat 1.5 uur lang:
Ik ga me nu schamen dat ik van mijn eigen trainingen al ongelooflijk dood ga . Begonnen met een kwartiertje sprinten/wedstrijdje sprinten. Toen 45 min op kussens trappen (verschillende soorten trappen) en daarna een uurtje sparren. En daar was ik dood van . Mijn lichaam is dan ook nog niet echt lekker .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59109291

Cato was net ontsnapt naar buiten

naar binnen gelokt met wat snoepjes schrok me dood
Ja doei.
pi_59109361
Eindelijk alle punten van de vorige periode op de site en heb alles gehaald
Weten jullie nog het verslag waar ik een domme fout had gemaakt, heb ik toch nog een 7 voor
Nu durf ik wel weer echt voor deze periode te gaan
pi_59109586
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 10:01 schreef motorbloempje het volgende:

Cato was net ontsnapt naar buiten

naar binnen gelokt met wat snoepjes schrok me dood
Mag ze niet naar buiten? Of alleen als jullie ook thuis zijn? Gelukkig is ze iig weer teruggekomen.

Dat trainingsschema is idd al vermoeiend als je het alleen maar leest Wel respect dat je het volhoudt PF, en ook voor Chicolate (dat van jou klinkt ook als een flinke training)
pi_59109613
Goedemorgen!

Ik ga geen kontfoto's doen hoor, maar dat is wel mijn sterkste punt. Zeker meneer ex was ontzettend idolaat
Gisteren ging ik hardlopen, ging het eerste kwartier heel goed. Maar toen merkte ik dat ik iets totaal vergeten was, namelijk van te voren naar de wc gaan! Dus ik rustig maar niet op m'n gemak naar huis wandelen...
Ben ik er toch door afgevallen i.i.g.
Avondeten was heerlijk en de druiven daarna ook!
Het mooi kotsende meisje.
pi_59110517
Goedemorgen

Wat zijn jullie allemaal mooi en strak in het vel

Ik heb ook snoeiharde buikspieren, omdat ik altijd mijn buik loop in te houden jammer dat er wat spekjes overheen liggen waardoor je ze nauwelijks ziet.

Deze week helemaal geen tijd om te sporten ben ook echt moe, gisteravond uit eten/drinken geweest (en gewonnen van 2 mannen met poolen, wat cool is).
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59110643
Cato mag uberhaupt niet naar buiten. Pas als we in Nijmegen wonen zodat hij maar één buiten kent en zulks.

Straks tentamen en daarna spinnen het moet toch verschil gaan uitmaken denk ik zo, al schommel ik nog steeds rond de 71,5
Ja doei.
  woensdag 4 juni 2008 @ 11:06:03 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59110718
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
Cato mag uberhaupt niet naar buiten. Pas als we in Nijmegen wonen zodat hij maar één buiten kent en zulks.

Straks tentamen en daarna spinnen het moet toch verschil gaan uitmaken denk ik zo, al schommel ik nog steeds rond de 71,5
Jij bent als een speer afgevallen, dus niet zeuren .
De Dame Blanche van gisteravond zat er vanochtend wel aan, dus weer even balansen vandaag .
Ik voel een kilo verschil meteen aan m'n buik. Voel me meteen weer dik .
Niet meer actief op Fok!
pi_59110766
ik wil zeuren want ik wil een motorpak kopen, en dat 'mag' pas als ik 70 weeg (mijn theoretische doel)
Ja doei.
pi_59110960
Hoi allemaal.

Ik weeg nog steeds hetzelfde (wat ik best goed vind :p), ben alleen ziek. Keelpijn, hoofdpijn, brandende ogen. \o/ Ik twijfel dus over het hardlopen, lijkt me niet al te gezond. Zaterdag wel van 10 tot 4 gefietst, dus dat is wel weer positief..

[ Bericht 0% gewijzigd door Inderdaad op 04-06-2008 11:22:25 (typfoutje) ]
pi_59111030
niet hardlopen, grote pot thee zetten, jezelf rust gunnen en beterschap
Ja doei.
pi_59111160
Dat ga ik maar doen ja, dank je. Heb mijn amandelen nog, dus sowieso 'regelmatig' keelpijn, hopelijk ook weer snel weg.

Sterkte gewenst met het wachten op het behalen van je doel, zodat je dat pak kan krijgen. Lijkt me wel motiverend!
pi_59111308
[totaal offtopic]
Net belde m'n pa. Maandag aan de telefoon tegen m'n ma had ik benoemd dat ik vond dat ze niet bepaald actief aan het zoeken was naar een nieuwe woning. Zij boos blablabla. Maar ook pa vindt dat ik dat maar niet meer moet benoemen, want het zou toch niets aan de situatie veranderen. Ik begrijp er echt niets van. Als iemand na 24 (niet erg gelukkige jaren nee) ineens hoognodig wil scheiden, heb je zo iemand toch het liefst zo snel mogelijk uit je leven en doe je er het mogelijke aan om dat te bewerkstelligen... Maar misschien is dat wel waarom het nog zo lang geduurd heeft.
Ik begrijp niet dat hij zo coulant doet tegen haar terwijl zij zo rot doet.
Mildheid komt met de jaren waarschijnlijk.
[/totaal offtopic]
pi_59111432
Heeft iemand hier ervaring met die Fit for Free sportscholen die ineens als paddestoelen uit de grond schieten? 20 euro per maand onbeperkt fitnessen en toegang tot groepslessen lijkt me wel wat.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59111475
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die Fit for Free sportscholen die ineens als paddestoelen uit de grond schieten? 20 euro per maand onbeperkt fitnessen en toegang tot groepslessen lijkt me wel wat.
Je moet wel het jaar vooruit betalen, dat is minder handig als je weinig geld hebt. Verder schijnt het wel fijn te zijn en je kan ook in de andere filialen sporten.
pi_59111570
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Je moet wel het jaar vooruit betalen, dat is minder handig als je weinig geld hebt. Verder schijnt het wel fijn te zijn en je kan ook in de andere filialen sporten.
Voor een euro in de maand meer kun je kiezen voor een maandelijkse afschrijving, zag ik. Als we straks samenwonen en alles is een beetje gesetteld wil ik graag toch eens wat structuur aanbrengen in m'n sportgedrag, en de aangeboden lessen lijken me leuk.

Oh, en wat een nare situatie zeg, met je ouders... sterkte.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59111610
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 08:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ga me nu schamen dat ik van mijn eigen trainingen al ongelooflijk dood ga . Begonnen met een kwartiertje sprinten/wedstrijdje sprinten. Toen 45 min op kussens trappen (verschillende soorten trappen) en daarna een uurtje sparren. En daar was ik dood van . Mijn lichaam is dan ook nog niet echt lekker .
Je kan wel een keer meedoen Dan doe ik met jou mee. Als we dat durven dan.
pi_59111619
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil zeuren want ik wil een motorpak kopen, en dat 'mag' pas als ik 70 weeg (mijn theoretische doel)
Anders koop je hem nu passend en mag je hem pas bij 70 kg aan
pi_59111640
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[totaal offtopic]
Net belde m'n pa. Maandag aan de telefoon tegen m'n ma had ik benoemd dat ik vond dat ze niet bepaald actief aan het zoeken was naar een nieuwe woning. Zij boos blablabla. Maar ook pa vindt dat ik dat maar niet meer moet benoemen, want het zou toch niets aan de situatie veranderen. Ik begrijp er echt niets van. Als iemand na 24 (niet erg gelukkige jaren nee) ineens hoognodig wil scheiden, heb je zo iemand toch het liefst zo snel mogelijk uit je leven en doe je er het mogelijke aan om dat te bewerkstelligen... Maar misschien is dat wel waarom het nog zo lang geduurd heeft.
Ik begrijp niet dat hij zo coulant doet tegen haar terwijl zij zo rot doet.
Mildheid komt met de jaren waarschijnlijk.
[/totaal offtopic]
vervelend.. ouders van een vriend van mij zijn gescheiden recent, of moeten nog gaan scheiden hij heeft/woont bij een ander, maar dan gaan ze nog wel af en toe samen eten, dingen doen. Ik had z'n ogen er uit getrokken
pi_59111647
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Anders koop je hem nu passend en mag je hem pas bij 70 kg aan

nee.. dat is valsspelen
Ja doei.
pi_59111697
Ik speel altijd vals. Maar knap dat je het vol kan houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: