Als ik het léés ben ik al dood!quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:Trainingsverhaal
Ik ga me nu schamen dat ik van mijn eigen trainingen al ongelooflijk dood gaquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb een muay thai trainer
Vandaag ging als volgt en dat 1.5 uur lang:
Mag ze niet naar buiten? Of alleen als jullie ook thuis zijn? Gelukkig is ze iig weer teruggekomen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:01 schreef motorbloempje het volgende:![]()
Cato was net ontsnapt naar buiten
naar binnen gelokt met wat snoepjesschrok me dood
Jij bent als een speer afgevallen, dus niet zeurenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
Cato mag uberhaupt niet naar buiten. Pas als we in Nijmegen wonenzodat hij maar één buiten kent en zulks.
Straks tentamen![]()
en daarna spinnen
![]()
het moet toch verschil gaan uitmaken denk ik zo, al schommel ik nog steeds rond de 71,5
Je moet wel het jaar vooruit betalen, dat is minder handig als je weinig geld hebt. Verder schijnt het wel fijn te zijn en je kan ook in de andere filialen sporten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die Fit for Free sportscholen die ineens als paddestoelen uit de grond schieten? 20 euro per maand onbeperkt fitnessen en toegang tot groepslessen lijkt me wel wat.
Voor een euro in de maand meer kun je kiezen voor een maandelijkse afschrijving, zag ik. Als we straks samenwonen en alles is een beetje gesetteld wil ik graag toch eens wat structuur aanbrengen in m'n sportgedrag, en de aangeboden lessen lijken me leuk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je moet wel het jaar vooruit betalen, dat is minder handig als je weinig geld hebt. Verder schijnt het wel fijn te zijn en je kan ook in de andere filialen sporten.
Je kan wel een keer meedoenquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ga me nu schamen dat ik van mijn eigen trainingen al ongelooflijk dood ga. Begonnen met een kwartiertje sprinten/wedstrijdje sprinten. Toen 45 min op kussens trappen (verschillende soorten trappen) en daarna een uurtje sparren. En daar was ik dood van
. Mijn lichaam is dan ook nog niet echt lekker
.
Anders koop je hem nu passend en mag je hem pas bij 70 kg aanquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil zeurenwant ik wil een motorpak kopen, en dat 'mag' pas als ik 70 weeg (mijn theoretische doel)
vervelend.. ouders van een vriend van mij zijn gescheiden recent, of moeten nog gaan scheiden hij heeft/woont bij een ander, maar dan gaan ze nog wel af en toe samen eten, dingen doen. Ik had z'n ogen er uit getrokkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[totaal offtopic]
Net belde m'n pa. Maandag aan de telefoon tegen m'n ma had ik benoemd dat ik vond dat ze niet bepaald actief aan het zoeken was naar een nieuwe woning. Zij boos blablabla. Maar ook pa vindt dat ik dat maar niet meer moet benoemen, want het zou toch niets aan de situatie veranderen. Ik begrijp er echt niets van. Als iemand na 24 (niet erg gelukkige jaren nee) ineens hoognodig wil scheiden, heb je zo iemand toch het liefst zo snel mogelijk uit je leven en doe je er het mogelijke aan om dat te bewerkstelligen... Maar misschien is dat wel waarom het nog zo lang geduurd heeft.
Ik begrijp niet dat hij zo coulant doet tegen haar terwijl zij zo rot doet.
Mildheid komt met de jaren waarschijnlijk.![]()
[/totaal offtopic]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Anders koop je hem nu passend en mag je hem pas bij 70 kg aan
Zou ik ook niet vinden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga nooit meer mezelf 'alvast' belonen
dat vind ik niet eerlijk tegenover mijn doelen
Best wel kut.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
hoe bevalt de 'rust' met 'de dame'?
dan is het toch primaquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Tja, we hebben allebei gewoon even tijd nodig om erover na te denken of dit is wat we willen. En als je continu met elkaar bezig bent en elkaars aandacht opeist lukt dat gewoon niet. En zo'n pauze helpt wel. Ik heb gewoon tijd om erover na te denken, er met anderen over te praten...
En thx voor de knuffel.
Ik vind het wel een leuk idee eigenlijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je kan wel een keer meedoenDan doe ik met jou mee. Als we dat durven dan.
niet dat ik nu online bent, maar als je mijn ongezouten mening wilt weten mag je me altijd toevoegen op msn hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Tja, we hebben allebei gewoon even tijd nodig om erover na te denken of dit is wat we willen. En als je continu met elkaar bezig bent en elkaars aandacht opeist lukt dat gewoon niet. En zo'n pauze helpt wel. Ik heb gewoon tijd om erover na te denken, er met anderen over te praten...
En thx voor de knuffel.
Jongen #1 spreek ik heel af en toe op msn, als ik hem niet blokkeer tenminstequote:Op woensdag 4 juni 2008 12:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoe gaat het met jongen #1?
mijn jongen #1 is opeens verhuisd2.5 uur treinen overdag 3.5 uur treinen 's avonds.
daar waar vikiing woont als ik het goed hebt onthouden.
ik zou dat ook wel een keer willen doenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je kan wel een keer meedoenDan doe ik met jou mee. Als we dat durven dan.
Done.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet dat ik nu online bent, maar als je mijn ongezouten mening wilt weten mag je me altijd toevoegen op msn hoor
gaby laagstreepje schaap apestaart hetemail punt com
wat leukquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk idee eigenlijk. Kom je er meteen achter hoe waardeloos mijn conditie is
maar dat maakt niet uit. Bij mijn vereniging mag je sowieso af en toe mensen meenemen, heb ik al vaker gedaan, vind mn trainer helemaal geweldig. Hij kletst alleen wel vaak het eerste kwartier van de training vol
.
van les mills? dat vond ik altijd een beetje sneu.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou dat ook wel een keer willen doenkijken hoe veel spierpijn ik de dag erna heb..
ze doen hier wel aan kickboxfitzooi? En Body fit en nou ja, al die rare dingen. vraag me af welke het bete is om mn buik weg te werken
Naar Groningen dus?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoe gaat het met jongen #1?
mijn jongen #1 is opeens verhuisd2.5 uur treinen overdag 3.5 uur treinen 's avonds.
daar waar vikiing woont als ik het goed hebt onthouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |