cupF lukt wel als je goed rondkijktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zijn lelijke beha's idd. Gelig, bleh. Maar ja, ik heb niet zoveel keus met m'n cup F/G.
Later als ik groot ben schakel ik wel over op Freya's.
Ik ben bij de kaakchirurg geweestquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat gebeurt echt niet in een paar dagen hooren uhhh ik weet wel een beetje waar ik over praat (IC verpleegkundige en neem echt geen medicijnen als het niet nodig is, maar de reactie van het lichaam op pijn is slechter voor je, dan die pijnstillers)
nou dan is het push up met vullingquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
gel?vertel!
ik ga even hardlopen, het is droog![]()
![]()
ook fotoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
foto
ik heb 2 nieuwe zwarte bh's!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu lekker kipshoarma met wokgroenten maken
Ja doei.
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef motorbloempje het volgende:Met die benen zou ik zeker blij zijn... *jaloers*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwem je eigenlijk nog steeds?Are you pondering what I'm pondering?
Ja precies, eigenlijk een makkelijke variant van calorieën tellen. Alleen met wat aanpassingen, de meeste groente is bijvoorbeeld 0 punten zodat je daar niet op gaat bezuinigen en je kunt vrije porties aardappelen en pasta nemen voor een bepaald aantal punten zodat je toch genoeg kunt eten. Ik ben er ooit zo'n 12 kilo mee afgevallen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:31 schreef conleche het volgende:
Weight watchers heb ik eik nog nooit gedaan en dat mag een wonder heten, want zo'n beetje de rest heb ik weleens gedaan! Het is met punten tellen toch?
Voor zover ik weet niemand. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Doet er eigenlijk nog iemand hier aan Weight Watchers? Een paar jaar geleden was dat hier helemaal hot, maar nu hoor je er niet veel meer over.
Ik begin er morgen weer mee, ben me nog even mentaal aan het voorbereiden.
nopequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Met die benen zou ik zeker blij zijn... *jaloers*
Zwem je eigenlijk nog steeds?
Ik ook, ben net terug les 2 evy 35min lopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
zow!
ik heb dus lekker hardgelopen daarnet. Best trots weer
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
zow!Niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#35.
Vraag het aan Miss_S, misschien in haar wasmachine.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
nope...
en ik weet zeker dat hij thuis zou moeten zijn.. vorige week hardgelopen thuis, en niet op 't clubje, dus daar ligtie niet, in de sportschool.. straks nog even zoeken dus..
Hihi.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:43 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Vraag het aan Miss_S, misschien in haar wasmachine.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:43 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Vraag het aan Miss_S, misschien in haar wasmachine.
Wat je rustig noemt, ik ben een keer een middag/avond bezig met taart bakken/trainen en ik kan een half topic gaan bijlezenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef Clayton1 het volgende:
Rustig hier.
Je beeld in je hoofd past zich langzamer aan denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:37 schreef motorbloempje het volgende:vind 't alleen op de foto er beter uitzien dan als ik naar mezelf kijk onder de douche/in de spiegel
![]()
ben ik de enige die daar last van heeft?
deze kroop ook wat op hoor, maar grotendeels liep 't prima!
maar ik heb ook een tight, en die ben ik dus kwijt... heb 't hele huis afgezocht, maar mnbroekje is gewoon pleite
Ja jij hebt echt een goeie kont!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was net aan het touwtje springen in m'n nieuwe witte tanktop zegt m'n trainer: ZOOO ik zie broodjes
zeggen alle kerels: jaaaa als je ze hebt moet je ze ook laten zien![]()
!
en ik. w0000t ik heb broodjes
en m'n gala date: WOW jouw billen zijn echt. echt. echt.. gewoon zo stevig en.. en.. *stil is* nog ja nog meer dan mijn billen![]()
hallo zelfvertrouwen! zo leuk dat sporten echt 2 miljoen keer meer helpt dan heel weinig eten en op je luie kont blijven zitten.
ik wil haar tieten welquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:09 schreef motorbloempje het volgende:
dat mag er wezen hoor
de mooiste kont (en taille volgens mij) van heel dit zooitje ongeregeld
en conleche de mooiste tetten...
als we jullie nou 's mixen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |