En het handtasje krijg je er gratis bij, bij afname van een grootverpakking?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:20 schreef SHE het volgende:
Krokodil smaakt naar vis en vlees tegelijk. Het is echt vlezig, maar heeft de kleur van vis.
Ja, is ontzettend lekker..maar verwacht geen uitgesproken smaak.
Komt van een horeca-groothandel met een obscuur assortiment
En dat zie er dan zo uit..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ben zó benieuwd hoe dat eruit gaat zien, wil je er een foto van maken?
Oeh!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
En dat zie er dan zo uit..
[ afbeelding ]
aardbeiplakjes-> erover wat balsamico, zeezout en peper.
Parmaham-> blaadjes basilicum erop en rolletjes maken en stukjes snijden.
Kleine bolletjes mozarrella-> op bord in tweeën scheuren. Aardbei plakjes erbij/doorheen...
Rucola door achtergelaten balsamico halen en wat olijfolie erover en dat op de mozarrellabolletjes en aardbei en dan de stukjes parmaham met basilicum erop..
nog wat olijfolie erover gesprenkeld en tis errug lekker
he je moet wat als manlief weer eens werktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:38 schreef SHE het volgende:
Die DE, feestje maken voor zichzelf.
Een voorbeeld voor alle vrouwen!
Misschien kan je voortaan beter wijn drinken als je kookt dan koken als je wijn drinkt, subtiel verschil, maar voor die tonijn is het soms een kwestie van leven of doodquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:06 schreef SHE het volgende:
Dat is ook mijn stijl; koken als ik wijn drink.
Dat pakt overigens voor sommige gerechten niet altijd goed uitZo stond ik ooit eens luid lallend, a la swedish chef mijn verse tonijn te zouten met zeezout.
Die prachtige rode tonijn heeft niemand ooit geproefd, want die was gepekeld.
herkenbaar, maar ik ben ook met enige regelmaat alleen en ik hou van eten en dus kook ik wel/probeer ik van alles uitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het niet zo leuk, vor mezelf alleen koken.Mijn grootste genot in koken is dat een ander ervan geniet.
[/feeder]
en terechtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:45 schreef SHE het volgende:
Ik vind het heel zoet en baal dat ik van de avondmaaltijd van gisteren geen foto heb gemaakt, want ik heb dezelfde schik-techniek gebruikt als jij.
Eerst de zalmhaas op het bord, dragon-boter saus eromheen gegoten, toen de lente-aardappeltjes en broccoli om en om eromheen geschikt in een rondje ( zoals je aardbeien )
En blij dat ik dan ben mezelf
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn courgette-koekjes zien er beter uit![]()
Ziet er allemaal wel erg lekker uit heur, inc de koekjes
Nouja, lastig is hij ook weer niet, maar couscous vindt hij gewoon raar en ik moet ook geen rare fratsen met rozijnen en pijnboompitten e.d. gaan uithalen. Dus dan maar kleine stapjes, dan went 't vanzelfquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:13 schreef Isegrim het volgende:
Lastig, hè, zo'n vriend. De mijne is ook geen makkelijke eter...
Als rozijnen en pijnboompitten al rare fratsen zijn...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nouja, lastig is hij ook weer niet, maar couscous vindt hij gewoon raar en ik moet ook geen rare fratsen met rozijnen en pijnboompitten e.d. gaan uithalen. Dus dan maar kleine stapjes, dan went 't vanzelf. Maar dit was in principe gewoon rijst met kip en courgette
dus dat beviel wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |