Waar Chicolate woontquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Naar *censuuuuuur* dus?. Waar woon jij dan?
ja mr date zou voor z'n school als die klaar was andere school gaan doen en dan verhuizen. maar dat was dus al vorig weekendquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jongen #1 spreek ik heel af en toe op msn, als ik hem niet blokkeer tenminste![]()
Ik had tegen hem gezegd dat het me beter leek niet meer af te spreken, maar ik heb nog een dvd van hem dus ik zal hem toch nog 1 keer moeten zien.
Opeens verhuisd?Dat is toch niet mr. date?
Jaaaaaquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
wat leukstraks ken ik je
en ken je m'n vrienden en ik jouw vrienden en. Nou ja. Gezellig toch
geen ideequote:Op woensdag 4 juni 2008 12:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
van les mills? dat vond ik altijd een beetje sneu.
niet steeds die plaatsnaam typen dat is zo obvious.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jaaaaa. Dus, op welke dagen train jij?
(date)
Wel jammer van mr date trouwens ... ** is inderdaad een behoorlijk stukkie met ov.
Dat kickfit lag een artikel over bij de huisarts ... het is een soort arobic (of hoe je dat ook schrijft) gecombineerd met een bokszak. Geloof alleen niet dat je er veel kracht bij moet zetten ofzo, en je mag niet sparren, dus das dan weer erg jammerquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen idee
ze hebben hier, even kijken..
Aerofit
Aquabom
Body workout
Bosu
Kickfit
Pilates
Power workout
Spinning
Sportgames
Steps
Total Workout
Ja je zal zelf mee moeten doen voordat je weet of het leuk is.. Ik vond die lessen nooit zo, werd er een beetje melig vanquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen idee
ze hebben hier, even kijken..
Aerofit
Aquabom
Body workout
Bosu
Kickfit
Pilates
Power workout
Spinning
Sportgames
Steps
Total Workout
Oepsquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
niet steeds die plaatsnaam typen dat is zo obvious.
ik train op dinsdag van half 9 tot 10
en donderdag van 7 tot 8
Fullcontact vechtenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
enneh.. wat is sparren...
Dat doe ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
de spinning lessen zijn briljant, evenals de pilates, dat is écht tof !
die andere dingen ben ik wat huiverig voor.. maar vraag me af of een vechtsport iets voor mij is... muay thai leek me wel heel stoer.. dát wel..
anders ga ik eerst een keertje met jou mee? wanneer train jij, alleen dinsdag?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
OepsHeb al weggehaald.
Maar dat zou dan een donderdag worden, dinsdag ben ik al van 7 tot 9 zelf bezig ... Alleen niet komende donderdag (vanavond zwemmen en spierpijn in mn linkerarm van fout geprikte prik) en volgende week moet ik op school zijn
. Dat wordt dan over 2 weken?
.
Nee dinsdag en vrijdagquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
anders ga ik eerst een keertje met jou mee? wanneer train jij, alleen dinsdag?
en bij kickboxen krijg je ook van die kick-ass-dood-maak-buikspier-oefeningen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
bij kickboksen/muay thai is het elkaar proberen te raken en te blokken
als je het niet zo goed kan zal niemand je echt keihard gaan stoten.
ik dacht gister dat ik tegen een nieuw meisje moest,
werd ik echt helemaal geslagen.. bleek ze twee jaar geleden op wedstrijd niveau te hebben getraind... nou!
Hell yeah ... heb je PF dr buikspieren niet gezien?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en bij kickboxen krijg je ook van die kick-ass-dood-maak-buikspier-oefeningen?
ja ik welquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en bij kickboxen krijg je ook van die kick-ass-dood-maak-buikspier-oefeningen?
jawelquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hell yeah ... heb je PF dr buikspieren niet gezien?
ik wil wel op een vrijdag komen dan kan ik dinsdag nog zelf trainenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee dinsdag en vrijdag. Vrijdag meestal van 7 tot half 9, maar laatste tijd steeds vaker van 6 tot half 9 (van 6 tot 7 is wedstrijdtraining, lekker heel uur sparren). En woensdag is er ook nog een speciale wedstrijdtraining, maar daar ben ik nog niet goed genoeg voor ...
Zeg maar wanneer je zin hebt om langs te komen. Denk eigenlijk dat je het allemaal wel makkelijk aan zal kunnen, we doen niet zoveel aan conditie, meer aan lenigheid eigenlijk.
nee nooit. ik druk alleen af en toe op thuis omdat ik dacht echt niet kan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jawelmaar het kan zijn dat ze dat zelf trainde, thuis enzo
, toch?
Haha we hebben zelfde redenatie (die dag, dan kan ik zelf nog trainen) ... maar is primaquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik wil wel op een vrijdag komen dan kan ik dinsdag nog zelf trainen
Het gaat hier niet over buitenspelen he, maar vechtenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:32 schreef Viking84 het volgende:
Wat schattig.
"Ga ik eerst met jou mee of ga jij eerst met mij mee?"
dit vind ik dan weer schattigquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Haha we hebben zelfde redenatie (die dag, dan kan ik zelf nog trainen) ... maar is prima. Zolang je ze maar niet vertelt dat we elkaar van internet kennen
. Tot nu toe weet niemand IRL dat ik me op internet misdraag
.
Nee tuurlijk niet. Ben je gek. Straks ken ik daar mensen/kennen mensen mij. (quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Haha we hebben zelfde redenatie (die dag, dan kan ik zelf nog trainen) ... maar is prima. Zolang je ze maar niet vertelt dat we elkaar van internet kennen
. Tot nu toe weet niemand IRL dat ik me op internet misdraag
.
[..]
Het gaat hier niet over buitenspelen he, maar vechten
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:41 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 komt ook maar even langs op de date van Chico en PF en brult dan vervolgens: "Hé, wat léuk om jullie Fokkers nu eindelijk eens in het écht te zien!!"
Nouquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:41 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 komt ook maar even langs op de date van Chico en PF en brult dan vervolgens: "Hé, wat léuk om jullie Fokkers nu eindelijk eens in het écht te zien!!"
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en ik woonde in dezelfde wijk als de familie 1 fokker uit groningen oid. Zegt ie ik moet zelf koken blablazeg ik. o dan eet je toch bij mij
hij okee is goed zie je zo *offline*
ik zo haha grapje. belt hij 3 uur later: ja ik ben in je wijk. waar is het.
toen dacht ik. noesss
ik zei: o hoi mam. we zouden samen huiswerk maken en ik had gezegd dat ie mocht blijven eten.quote:
Nee, ik ben best voor kinky dingen in, maar ik hoef niet andermans (of eigenlijk: andervrouws) ontlasting in m'n mond te hebbenquote:
+ Viking valt op dertigplussers, dus wees niet bangquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik denk dat het wel leuk is maar dan moet ik wel eerst een leuke 1 op 1 meet hebben gehad (met chicolate) anders durf ik nietMaar meisjes is minder eng dan dudes (nou ja.. viking zou eventueel een beetje losbandig kunnen worden maar die heeft al haar date
![]()
)
dan gaan we toch eens wat leuks doen? Werd eens tijdquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Klinkt misschien apart maar als ik dan toch naar een fok meet zou gaan, zou ik jullie allemaal wel eens in het echt willen zienOf het is heel gezellig, of we trekken elkaar allemaal de haren uit
Yep lijkt me ook leuk!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan gaan we toch eens wat leuks doen? Werd eens tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |