Mwa...valt wel mee eigenlijk. De enige Oranje-frustratie blijft bij mij Nederland-Italië 2000.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:44 schreef most_wanted het volgende:
Na 2 jaar kan die wedstrijd Nederland - Portugal me nog steeds boos maken.
Welk doelpunt dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:51 schreef endr0me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat we allemaal wel weten welk doelpunt dit is.. prachtig
quote:Brazil met underdogs Belgium in a match that would see the winner face England. Brazil were expected to dominate but a fierce Belgian defense kept them scoreless at half-time.
Onterecht afgekeurd overigens! Sterf Peter Prendergast!quote:Belgium went to the break disappointed after Wilmots put the ball in the net but was denied by the referee for a foul in the area.
quote:In fact, Belgium looked like they might take the match. But things changed in the 67th minute when Rivaldo fired one in to put Brazil ahead.
quote:Belgium never stopped pushing forward for an equaliser, testing Brazil's haphazard defense time and time again. But in the 87th minute Ronaldo bagged Brazil a second and the result was beyond doubt. A showdown with England looms...
Ik had al een hekel aan Brazilië na 1998, maar sinds het WK 2002 is dat alleen maar toegenomen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:16 schreef pinow het volgende:
Onterecht afgekeurd overigens! Sterf Peter Prendergast!
"Tijdens de rust excuseerde hij zich bij Wilmots voor zijn fout, maar later ontkende hij dit op de Jamaicaanse televisie."
Haha, dat was ik al vergeten, maar ik zie het zo weer voor mequote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik had al een hekel aan Brazilië na 1998, maar sinds het WK 2002 is dat alleen maar toegenomen.. België verdiende het om die wedstrijd te winnen, maar wederom werd Brazilië geholpen door de arbitrage.
Dit is overigens ook een "mooi" staaltje Braziliaanse schoonheid van hetzelfde WK:
[ afbeelding ]
Voor degenen die het niet meer weten. De stervende zwaan act van Rivaldo nadat een Turkse speler de bal tegen zijn benen schiet als Brazilië een corner krijgt. Rivaldo![]()
![]()
doet alsof hij de bal tegen zijn rotkop krijgt en gaat liggen. De Turk krijgt rood. Brazilë wint uiteindelijk dit WK als goedmakertje voor het verkochte WK 4 jaar eerder.
Nee ik heb geen idee?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:51 schreef endr0me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat we allemaal wel weten welk doelpunt dit is.. prachtig
ik heb het hem nog steeds niet vergeven, engeland blijkbaar wel. hoewel de eerste paar dagen alle ramen van zn huis waren ingegooidquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:21 schreef Blight het volgende:
Rooney die een vuile overtreding maakt..
[ afbeelding ]
Waarop hij en ploegmaat Ronaldo huilen, zuigen, treiteren en pushen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gevolgd door een rode kaart voor Rooney, en dan het welbekende moment waardoor heel Engeland ovzijn nek moest bij het horen van de naam Ronaldo:
[ afbeelding ]
hij naaide rooney een rooie kaart aan en knipoogde daarna naar z'n trainer geloof ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:54 schreef Kriegel het volgende:
Kan iemand even uitleggen wat er dan precies gebeurde bij dat Ronaldo-incident? Een knipoog?
Na de overtreding van Rooney was Ronaldo een van de spelers die ontzettend kwam miepen en zeuren bij de scheidsrechter. Toen de scheidsrechter de rode kaart trok voor Rooney gaf Ronaldo die knipoog naar zijn trainer, trots op zijn daad. En aangezien Ronaldo en Rooney teamgenoten zijn bij Manchester United had het hele verhaal nog wat extra lading.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:54 schreef Kriegel het volgende:
Kan iemand even uitleggen wat er dan precies gebeurde bij dat Ronaldo-incident? Een knipoog?
Dat mag deze kant op, M0NTANA: Het grote EK lekkere dames topic #1quote:
Wow, ze deugen ook echt niet hè, stel smeerlappen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:14 schreef Blight het volgende:
[..]
Na de overtreding van Rooney was Ronaldo een van de spelers die ontzettend kwam miepen en zeuren bij de scheidsrechter. Toen de scheidsrechter de rode kaart trok voor Rooney gaf Ronaldo die knipoog naar zijn trainer, trots op zijn daad. En aangezien Ronaldo en Rooney teamgenoten zijn bij Manchester United had het hele verhaal nog wat extra lading.
Dit was overigens allemaal in de wedstrijd na de schoppartij van Nederland - Portugal. Als wij iets met de Engelsen gemeen hebben, is het wel de nijd jegens Portugal.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
eeft iemand een foto van Robben die afdruipt na zijn wissel?
Daarop volgend:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de mooiste foto, maar toch.
Heeft iemand een foto van Robben die afdruipt na zijn wissel?
Die lichtinval is geweldig, de mooiste foto van dit topicquote:Op maandag 2 juni 2008 19:43 schreef Blight het volgende:
Die laatste is hier helemaal prachtig:
[ afbeelding ]
Is dat geen photoshop dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:47 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die lichtinval is geweldig, de mooiste foto van dit topic
Ja, normaal gesproken zie je geen aura's op een foto.quote:
Inderdaad. De foto was een toevalstreffer, maar het is geen photoshop.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, fotograaf heeft dat ooit bij Holland Sport aangegeven.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. De foto was een toevalstreffer, maar het is geen photoshop.
hmmmquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:49 schreef Hankster het volgende:
[..]
Die foto is net zo echt als dat Ronaldo hetero is.
Ik weet welke je bedoelt, dat was een screenshot geloof ik, ik kan hem ook nergens vinden..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:03 schreef Blight het volgende:
Heeft iemand een foto van Van Der Sar die na die shoot-out naar zijn zoontje die tussen het publiek zit wijst?
Meldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:49 schreef Tommeke het volgende:
Ik krijg nog steeds jeuk onder m'n nagels als ik die foto's van de wedstrijd tegen Portugal zie
Belachelijk dat de naam van de foto is: zidane.in.shame.jpgquote:
Nee, daar wees ie naar Robben die de laatste penalty moest nemenquote:
Volgens mij wees hij naar zn keeperstrainerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:41 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Nee, daar wees ie naar Robben die de laatste penalty moest nemen
[ afbeelding ]
dahag, droomtransfer naar een Europese topclub![]()
[ afbeelding ]
2 jaar na het Voller incident scoort Rijkaard de 1-0 tegen Duitsland (ek 1992) en verrekt geen spier
Higuitaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:41 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Nee, daar wees ie naar Robben die de laatste penalty moest nemen
[ afbeelding ]
dahag, droomtransfer naar een Europese topclub![]()
Het is een kastnicht, maar dat is geen oorbelletje, maar tape om te voorkomen dat de boel inscheurt ofzo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:27 schreef Hankster het volgende:
Maar kijk dan naar dat oorbelletje, dat haar, dat gemiep bij het minste geringste
[ afbeelding ]
Maar die tape zit er toch vanwege dat oorbelletje?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Higuita![]()
De ene dag een held en de volgende een complete schlemiel, geniale kerel.
[..]
Het is een kastnicht, maar dat is geen oorbelletje, maar tape om te voorkomen dat de boel inscheurt ofzo.
Overigens een van de beste wedstrijden van NL die ik ooit heb gezien als jong broekie. Duitsland werd weggevaagd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:41 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 jaar na het Voller incident scoort Rijkaard de 1-0 tegen Duitsland (ek 1992) en verrekt geen spier
Preciesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar die tape zit er toch vanwege dat oorbelletje?
Hij verloor de bal aan ?Roger Mila? ergens op de eigen helft (Higuita was nogal gek, dribbelen, aanvallen tijdens corners etc) waardoor Colombia werd uitgeschakeldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:10 schreef Luco het volgende:
Higuita, wat was er met hem?
Dat was inderdaad de wedstrijd. Als Oranje vervolgens niet Denemarken zo enorm onderschat had waren we weer kampioen geworden, alle serieuze concurrentie lag er al uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:21 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Overigens een van de beste wedstrijden van NL die ik ooit heb gezien als jong broekie. Duitsland werd weggevaagd.
Mijn avatar!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:03 schreef Blight het volgende:
Heeft iemand een foto van Van Der Sar die na die shoot-out naar zijn zoontje die tussen het publiek zit wijst?
echt hè...heerlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:53 schreef Badabingea het volgende:
Mooie plaatjes allemaal. Krijg alweer zin in het EK
Hij miste daarvoor een penalty en die gast kwam Ruud uitlachen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:58 schreef Juweel het volgende:
[..]
Wat was er hier ook al weer gebeurd? Hij ging toch na z'n doelpunt heel irritant juichen?
Hij werd de hele tijd nogal grof gedekt zeg maar. Na zijn doelpunt ging hij zo staan juichen recht voor hem, hij zocht hem echt op. Hij kreeg wel geel trouwens wegens provocerenquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:58 schreef Juweel het volgende:
[..]
Wat was er hier ook al weer gebeurd? Hij ging toch na z'n doelpunt heel irritant juichen?
Geheel onterecht uiteraard, want die gast deed daarvoor bij van Nistelrooij precies hetzelfde toen die een penalty miste.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij werd de hele tijd nogal grof gedekt zeg maar. Na zijn doelpunt ging hij zo staan juichen recht voor hem, hij zocht hem echt op. Hij kreeg wel geel trouwens wegens provoceren
Ik vond het lachwekkend doch onprofessioneel. Van een Amateurspeler uit Andorra kan je zulk gedrag verwachten maar toch niet van een internationale topspits?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Geheel onterecht uiteraard, want die gast deed daarvoor bij van Nistelrooij precies hetzelfde toen die een penalty miste.
boontje komt om z'n loontje
Inderdaad, helaas vond niet iedereen dat hij al genoeg gestrag was.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als hij had geweten wat hem te wachten stond
Ja, Andrés Escobarquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:24 schreef Blight het volgende:
Dat is die Colombiaan die is omgelegd?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:33 schreef Buitendam het volgende:
Ik zoek een foto van de Boer tegen Tsjechië (poulewedstrijd 2000, als ik me niet vergis) wanneer 'ie een bal krijgt aangespeeld die voor hem onbereikbaar is, en dan zich laat vallen omdat er aan zijn shirtje wordt getrokken. Het land was verdeeld in meningen
Dit geintje had Tore Andre Flo gedaan tegen Brazilie tijdens het WK 1998 waardoor Noorwegen door ging in de groep.quote:
Da's nog een mooie foto ook, 2 armen en 2 benen die richting de hemel wijzen, wat een geweldenaar is het tochquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:40 schreef RayMania het volgende:
Over Ronald de Boer gesproken.
[ afbeelding ]
Kutstip.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef pinow het volgende:
Deze kennen we ook nog allemaal:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef pinow het volgende:
Deze kennen we ook nog allemaal:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:54 schreef knnth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Haha superSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
't Was volgens mij niet eens een schwalbe, hij raakte heel raar uit z'n evenwicht (wilde net springen en kreeg een kleine ruk aan zijn shirt), en keek superverbaasd op toen NL een pingel kreeg ... toen hij 't terugzag snapte hij 't nog steeds nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..].
Worst.
Schwalbe.
Ever.
En toch gaf ie 'em.
tzou wel een leuke zijn geweest, maar for god's sake... tegen Andorra zulke dingen doen is toch wel een beetje jezelf voor lul zetten als voetbalmiljonair die bij europese topclubs als Real Madrid en ManU speelt.quote:
Waarom zou je je emoties niet op een anders dan beledigende of fysieke manier mogen uiten, enkel omdat je bij een grote club speelt? Moet je je dan 'professioneler' gedragen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
tzou wel een leuke zijn geweest, maar for god's sake... tegen Andorra zulke dingen doen is toch wel een beetje jezelf voor lul zetten als voetbalmiljonair die bij europese topclubs als Real Madrid en ManU speelt.
Die foto vond ik dus nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:10 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[ afbeelding ]
De strijd vindt plaats binnen de lijnen, niet daar buiten. Deze mannen snappen dat.
Wel een historisch moment voor die man uit Andorra, die heeft deze foto vast in posterformaat aan zn muur hangen. De grote Ruud van Nistelrooy van Real Madrid voelt zich niet te groot om hem te provoceren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
tzou wel een leuke zijn geweest, maar for god's sake... tegen Andorra zulke dingen doen is toch wel een beetje jezelf voor lul zetten als voetbalmiljonair die bij europese topclubs als Real Madrid en ManU speelt.
Daar zat een hoop Nijd bijquote:[b]Op woensdag 4 juni 2008 17:25 schreef schaap001 het volgende:[/b
Penalty Neeskens 1974. Mooi, dat opstuivende krijt.![]()
[ afbeelding ]
Die onderste foto lijkt een goal die zo uit de film shaolin soccer zou kunnen komen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:25 schreef schaap001 het volgende:
Historische foto.
[ afbeelding ]
Penalty Neeskens 1974. Mooi, dat opstuivende krijt.![]()
[ afbeelding ]
dat moet bijna trucage zijn ... robben blijft staan en andere speler valt?quote:
Een foto zegt meer... maar een video zegt het meestquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jullie weten niet wat een foto is?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef saban het volgende:
[..]
Een foto zegt meer... maar een video zegt het meest
Waarom, wat is het verhaal bij deze foto dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:15 schreef CANARIS het volgende:
[ afbeelding ]
ergste foto ooit!!!
Kan ze alle drie nog steeds uren lang voor hun harses slaan.
WK 1994 in de USA, kwart-finale. Nederland stond 2-0 achter tegen Brazilië. Kwam via Bergkamp en Winter terug op 2-2 en overklaste op dat moment Brazilië. Totdat Branco vanuit een vrije trap 2-3 scoorde en vervolgens gingen ze met z'n 3-en dat gebaar staan maken voor de camera's. Het was een wiegend baby-gebaar omdat er was er eentje vader geworden ofzoziets was het verhaal erbij. Maar bijzonder irritant was het wel....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom, wat is het verhaal bij deze foto dan?
Wat doet Bergkamp op die fotoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef schaap001 het volgende:
[..]
WK 1994 in de USA. Nederland stond 2-0 achter tegen Brazilië. Kwam via Bergkamp en Winter terug op 2-2 en overklaste op dat moment Brazilië. Totdat Branco vanuit een vrije trap 2-3 scoorde en vervolgens gingen ze met z'n 3-en dat gebaar staan maken voor de camera's. Het was een wiegende baby-gebaar omdat er was er eentje vader geworden ofzoziets was het verhaal erbij. Maar bijzonder irritant was het wel....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ed de Goey, wat een held was dat zeg.quote:
Volgens mij deed dit zich al voor na de 2-0 van Brazilie door Bebeto. Heel eventueel zelfs al na de 1-0 door Romario maar zeker niet na de 3-2 van Branco.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef schaap001 het volgende:
[..]
WK 1994 in de USA, kwart-finale. Nederland stond 2-0 achter tegen Brazilië. Kwam via Bergkamp en Winter terug op 2-2 en overklaste op dat moment Brazilië. Totdat Branco vanuit een vrije trap 2-3 scoorde en vervolgens gingen ze met z'n 3-en dat gebaar staan maken voor de camera's. Het was een wiegend baby-gebaar omdat er was er eentje vader geworden ofzoziets was het verhaal erbij. Maar bijzonder irritant was het wel....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou ook kunnen, hoor; het is alweer even geleden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij deed dit zich al voor na de 2-0 van Brazilie door Bebeto. Heel eventueel zelfs al na de 1-0 door Romario maar zeker niet na de 3-2 van Branco.
Het blijft een hobbit ook. Ongeloofelijk dat hij met zo'n lichaam topsporter is gewordenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:17 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Wayne Rooney op zijn vrijgezellenfeestje
Na de 2-0 vanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij deed dit zich al voor na de 2-0 van Brazilie door Bebeto. Heel eventueel zelfs al na de 1-0 door Romario maar zeker niet na de 3-2 van Branco.
Leuk topic trouwens.
Ik snap dat gebaar nog steeds nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Na de 2-0 vanBebeto
dus.
Ik was pas 8, maar ik zal het nooit meer vergeten: "Branco slijpt de messen"
Bebeto was net vader geworden, toen hij scoorde deed hij dat gebaar met z'n armen (het moet het wiegen van een baby voorstellen)quote:
quote:
Blijkt dat het bij de 2-0 van Bebeto al gebeurde, maar daar gaat het ff niet (meer) om.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef schaap001 het volgende:
[..]
WK 1994 in de USA, kwart-finale. Nederland stond 2-0 achter tegen Brazilië. Kwam via Bergkamp en Winter terug op 2-2 en overklaste op dat moment Brazilië. Totdat Branco vanuit een vrije trap 2-3 scoorde en vervolgens gingen ze met z'n 3-en dat gebaar staan maken voor de camera's. Het was een wiegend baby-gebaar omdat er was er eentje vader geworden ofzoziets was het verhaal erbij. Maar bijzonder irritant was het wel....![]()
Meen je dat nu?quote:
Ja maar het was ook heel vernederend voor Oranje en dus voor deze televisiekijker.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Bebeto was net vader geworden, toen hij scoorde deed hij dat gebaar met z'n armen (het moet het wiegen van een baby voorstellen)
JAAP STAMquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:30 schreef schaap001 het volgende:
Jaapie !![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En nog een mooi clubactie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:40 schreef bramos-elvis het volgende:
Als we dan toch ook andere foto's plaatsen. Hier één uit 1982
[ afbeelding ]
Legendarisch.....
mooi foto'squote:
de Goey, wat heb ik die man gehaat toen hij na de uitschakeling in 1994 zei dat hij weer "lekker naar huis, naar het vrouwtje" gingquote:
Geweldig hoe hij er altijd bij liep. Altijd een ander pak aan.quote:
Dat hij wereldkampioen was? Of, op die foto: dat hij Italia naar de finale schoot? Terecht.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan dus niet tegen die Grosso he. Met z'n schele Pinokkio-hoofd pruilend en spastend over het veld rennen omdat ie gescoord heeft. Wat dacht ie dan?
Jorge Camposquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Campos toch?
1994 Mexico?
Kan hem alleen nog herinneren van die voetbalkaartjes die we op de basisschool hadden.
Had zijn kaartje, en trots dat ik was.
Ja, zie je het al voor je? Jaap Stam die hevig geëmotioneerd om zijn mama roept van schrik omdat ie scoort? Boulahrouz die het niet meer trekt na een geslaagde tackle?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:12 schreef knnth het volgende:
[..]
Dat hij wereldkampioen was? Of, op die foto: dat hij Italia naar de finale schoot? Terecht.
Wat een passie stralen die Italianen uit
De strijd vindt plaats binnen de lijnen, niet daar buiten, begrijp dat dan.....quote:Op zondag 8 juni 2008 01:30 schreef Mikkie het volgende:
Het begint bij mij nu weer te jeuken als ik die kutkop van Ronaldo zie..
was toch ook 86? Is volgens mij Maradona tegen Belgie, en dat was 86.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:40 schreef bramos-elvis het volgende:
Als we dan toch ook andere foto's plaatsen. Hier één uit 1982
[ afbeelding ]
Legendarisch.....
Hij is wel gegroeid hoor, niet maar constant janken om alles en om de haverklap vallen.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:30 schreef Mikkie het volgende:
Het begint bij mij nu weer te jeuken als ik die kutkop van Ronaldo zie..
En de eerste van 2008 is een feit!quote:
Was dat niet daar jaar dat Columbia als 1 van de favorieten werd getipt voor het winnen van het WK?quote:
Ik vond deze toch echt te smerig!quote:Op zondag 8 juni 2008 11:26 schreef Takkembah het volgende:
En hierom haat ik die kut Portugezen: al gaan roepen en wijzen, teriwjl er niets aan de hand is....
takkembah hoopt op wraak in de finale
[ afbeelding ]
Ik dacht echt even dat ik z'n been zag brekenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond deze toch echt te smerig!
[ afbeelding ]
Niet meer dan terecht.. als je hem niet raakt en hij valt krijg je dezelfde kaart kleur.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond deze toch echt te smerig!
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook, maar volgens mij was het z'n scheenbeschermer.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:36 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat ik z'n been zag breken
Idd, die scheenbeschermer verdraaide een beetje, het leek zijn bot wel.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:36 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat ik z'n been zag breken
Het is een wener die Henryquote:Op zondag 8 juni 2008 18:19 schreef Apotheose het volgende:
Henry ligt een tackel te verwerken tijdens finale 06 wk
[ afbeelding ]
Da's geen elleboogstoot!quote:
Die van Cantona? Toeschouwer had 'm uitgescholden. Maar eh ... moet daar een reden voor zijn?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:03 schreef Apotheose het volgende:
WTF!Wat was zn reden voor die trap? Hij schoot uit?
Nee, maar vond het wel ff interessant om te wetenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:04 schreef Barca het volgende:
Die van Cantona? Toeschouwer had 'm uitgescholden. Maar eh ... moet daar een reden voor zijn?
Okay. Hoe meer van dat soort acties, hoe beter!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nee, maar vond het wel ff interessant om te weten
Edit: eh nou ja, je geeft natuurlijk niet zomaar iemand een trap .Maar mooie actie foto is t wel
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Is deze ook ergens op youtube te vinden?
quote:Op zondag 8 juni 2008 18:19 schreef Apotheose het volgende:
Geen idee wanneer dit was maar goed:
[ afbeelding ]
Ja. Voetbal zoals het hoort!quote:
Dat was Ewald Lienen. Hij speelde toen linkerspits bij Arminia Bielefeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef Guncta het volgende:
Iemand die toevallig weet waar ik de foto of een filmpje kan vinden van die smerige overtreding (door een Duitser dacht ik)?
Het hele bovenbeen van het slachtoffer ligt open en hij loopt/hinkt zelf nog naar buiten het veld.
quote:
Die bedoelde ik idd.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:08 schreef Krijgnouwat het volgende:
[..]
Dat was Ewald Lienen. Hij speelde toen linkerspits bij Arminia Bielefeld.
Na de overtreding "liep" Lienen naar de trainer van Werder Bremen om zijn "beklag" te doen omdat deze z'n verdediger zou hebben opgehitst om Lienen uit de wedstrijd te schoppen.
http://www.uglyfootballers.com/genpage.asp?DocumentID=43
CL-finale 1996 toch?quote:...
Ik kan helaas geen afbeelding vinden van Louis van Gaal tijdens EK 2000 of WK 2002 waarbij hij ergens in de laatste minuten tegen de scheidrechter probeert te zeggen dat er gevaarlijk spel in het doelgebeid van de tegenstander.
Hierbij springt ie dikke 1,5 meter de lucht met een soort ninja-kick.
Oef... dat ziet er gruwelijk en pijnlijk uit.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:08 schreef Krijgnouwat het volgende:
[..]
Dat was Ewald Lienen. Hij speelde toen linkerspits bij Arminia Bielefeld.
Na de overtreding "liep" Lienen naar de trainer van Werder Bremen om zijn "beklag" te doen omdat deze z'n verdediger zou hebben opgehitst om Lienen uit de wedstrijd te schoppen.
http://www.uglyfootballers.com/genpage.asp?DocumentID=43
Oh kan ook, in mijn herinnering was dat bij een wedstrijd van Oranje.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
CL-finale 1996 toch?
Hij heeft het WK namelijk nooit gehaald
het shirt is best wel mooi, ook qua model (viel me vanavond op in vergelijk tot de italianen die ik in 2006 hele mooie shirts vond hebben qua model, nu duidelijk minder)quote:
Niet dat ik me kan herinneren. Maar bedoel je niet deze wedstrijd?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:26 schreef zomgmoz het volgende:
Was er ook niet eens dat iemand geblesseerd was, en de tegenpartij maakte per ongeluk een doelpunt, terwijl het normaal is om dan even te wachten.. en toen het spel verder gingen lieten ze de andere party gewoon scoren om het recht te zetten..
Ik dacht dat wij zouden verliezenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:34 schreef Druus het volgende:
Ik dacht dat Nederland helemaal in het oranje zou spelen?...
Deco is 1 van de weinige voetballers in het Portugese elftal waar ik respect voor heb.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:10 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[ afbeelding ]
De strijd vindt plaats binnen de lijnen, niet daar buiten. Deze mannen snappen dat.
Ik vind die blik van Cocu daarachter nog veel leuker.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:55 schreef BoerBert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat ik dat helemaal geweldig vond toen, dat die vervelende Duitser even aangetikt werd door Jaap
Gelukkig is het voor die drie niet zo ver naar huis.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:20 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Robben staat bij de fans, wat een held!!
nee, dat is duidelijk, het was de CL finale in 1995 tegen AC Milan....quote:Op maandag 9 juni 2008 21:03 schreef spliffhit het volgende:
[..]
Oh kan ook, in mijn herinnering was dat bij een wedstrijd van Oranje.
Hou me naast het EK / WK niet met echt voetbal bezig...[ afbeelding ]
Legendarische beelden in ieder geval
Zo sweet !!!quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:54 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd heb hem nog nooit zo actief zien coachenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef 456 het volgende:
Heeft iemand de coachende van Basten aan de zijlijn, ongeveer 20 minuten in de wedstrijd?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef 456 het volgende:
Heeft iemand de coachende van Basten aan de zijlijn, ongeveer 20 minuten in de wedstrijd?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef 456 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |