Mwa...valt wel mee eigenlijk. De enige Oranje-frustratie blijft bij mij Nederland-Italië 2000.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:44 schreef most_wanted het volgende:
Na 2 jaar kan die wedstrijd Nederland - Portugal me nog steeds boos maken.
Welk doelpunt dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:51 schreef endr0me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat we allemaal wel weten welk doelpunt dit is.. prachtig
quote:Brazil met underdogs Belgium in a match that would see the winner face England. Brazil were expected to dominate but a fierce Belgian defense kept them scoreless at half-time.
Onterecht afgekeurd overigens! Sterf Peter Prendergast!quote:Belgium went to the break disappointed after Wilmots put the ball in the net but was denied by the referee for a foul in the area.
quote:In fact, Belgium looked like they might take the match. But things changed in the 67th minute when Rivaldo fired one in to put Brazil ahead.
quote:Belgium never stopped pushing forward for an equaliser, testing Brazil's haphazard defense time and time again. But in the 87th minute Ronaldo bagged Brazil a second and the result was beyond doubt. A showdown with England looms...
Ik had al een hekel aan Brazilië na 1998, maar sinds het WK 2002 is dat alleen maar toegenomen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:16 schreef pinow het volgende:
Onterecht afgekeurd overigens! Sterf Peter Prendergast!
"Tijdens de rust excuseerde hij zich bij Wilmots voor zijn fout, maar later ontkende hij dit op de Jamaicaanse televisie."
Haha, dat was ik al vergeten, maar ik zie het zo weer voor mequote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik had al een hekel aan Brazilië na 1998, maar sinds het WK 2002 is dat alleen maar toegenomen.. België verdiende het om die wedstrijd te winnen, maar wederom werd Brazilië geholpen door de arbitrage.
Dit is overigens ook een "mooi" staaltje Braziliaanse schoonheid van hetzelfde WK:
[ afbeelding ]
Voor degenen die het niet meer weten. De stervende zwaan act van Rivaldo nadat een Turkse speler de bal tegen zijn benen schiet als Brazilië een corner krijgt. Rivaldo![]()
![]()
doet alsof hij de bal tegen zijn rotkop krijgt en gaat liggen. De Turk krijgt rood. Brazilë wint uiteindelijk dit WK als goedmakertje voor het verkochte WK 4 jaar eerder.
Nee ik heb geen idee?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:51 schreef endr0me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat we allemaal wel weten welk doelpunt dit is.. prachtig
ik heb het hem nog steeds niet vergeven, engeland blijkbaar wel. hoewel de eerste paar dagen alle ramen van zn huis waren ingegooidquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:21 schreef Blight het volgende:
Rooney die een vuile overtreding maakt..
[ afbeelding ]
Waarop hij en ploegmaat Ronaldo huilen, zuigen, treiteren en pushen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gevolgd door een rode kaart voor Rooney, en dan het welbekende moment waardoor heel Engeland ovzijn nek moest bij het horen van de naam Ronaldo:
[ afbeelding ]
hij naaide rooney een rooie kaart aan en knipoogde daarna naar z'n trainer geloof ik.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:54 schreef Kriegel het volgende:
Kan iemand even uitleggen wat er dan precies gebeurde bij dat Ronaldo-incident? Een knipoog?
Na de overtreding van Rooney was Ronaldo een van de spelers die ontzettend kwam miepen en zeuren bij de scheidsrechter. Toen de scheidsrechter de rode kaart trok voor Rooney gaf Ronaldo die knipoog naar zijn trainer, trots op zijn daad. En aangezien Ronaldo en Rooney teamgenoten zijn bij Manchester United had het hele verhaal nog wat extra lading.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:54 schreef Kriegel het volgende:
Kan iemand even uitleggen wat er dan precies gebeurde bij dat Ronaldo-incident? Een knipoog?
Dat mag deze kant op, M0NTANA: Het grote EK lekkere dames topic #1quote:
Wow, ze deugen ook echt niet hè, stel smeerlappen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:14 schreef Blight het volgende:
[..]
Na de overtreding van Rooney was Ronaldo een van de spelers die ontzettend kwam miepen en zeuren bij de scheidsrechter. Toen de scheidsrechter de rode kaart trok voor Rooney gaf Ronaldo die knipoog naar zijn trainer, trots op zijn daad. En aangezien Ronaldo en Rooney teamgenoten zijn bij Manchester United had het hele verhaal nog wat extra lading.
Dit was overigens allemaal in de wedstrijd na de schoppartij van Nederland - Portugal. Als wij iets met de Engelsen gemeen hebben, is het wel de nijd jegens Portugal.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
eeft iemand een foto van Robben die afdruipt na zijn wissel?
Daarop volgend:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de mooiste foto, maar toch.
Heeft iemand een foto van Robben die afdruipt na zijn wissel?
Die lichtinval is geweldig, de mooiste foto van dit topicquote:Op maandag 2 juni 2008 19:43 schreef Blight het volgende:
Die laatste is hier helemaal prachtig:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |