Geweldig hoe hij er altijd bij liep. Altijd een ander pak aan.quote:
Dat hij wereldkampioen was? Of, op die foto: dat hij Italia naar de finale schoot? Terecht.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan dus niet tegen die Grosso he. Met z'n schele Pinokkio-hoofd pruilend en spastend over het veld rennen omdat ie gescoord heeft. Wat dacht ie dan?
Jorge Camposquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Campos toch?
1994 Mexico?
Kan hem alleen nog herinneren van die voetbalkaartjes die we op de basisschool hadden.
Had zijn kaartje, en trots dat ik was.
Ja, zie je het al voor je? Jaap Stam die hevig geëmotioneerd om zijn mama roept van schrik omdat ie scoort? Boulahrouz die het niet meer trekt na een geslaagde tackle?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:12 schreef knnth het volgende:
[..]
Dat hij wereldkampioen was? Of, op die foto: dat hij Italia naar de finale schoot? Terecht.
Wat een passie stralen die Italianen uit
De strijd vindt plaats binnen de lijnen, niet daar buiten, begrijp dat dan.....quote:Op zondag 8 juni 2008 01:30 schreef Mikkie het volgende:
Het begint bij mij nu weer te jeuken als ik die kutkop van Ronaldo zie..
was toch ook 86? Is volgens mij Maradona tegen Belgie, en dat was 86.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:40 schreef bramos-elvis het volgende:
Als we dan toch ook andere foto's plaatsen. Hier één uit 1982
[ afbeelding ]
Legendarisch.....
Hij is wel gegroeid hoor, niet maar constant janken om alles en om de haverklap vallen.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:30 schreef Mikkie het volgende:
Het begint bij mij nu weer te jeuken als ik die kutkop van Ronaldo zie..
En de eerste van 2008 is een feit!quote:
Was dat niet daar jaar dat Columbia als 1 van de favorieten werd getipt voor het winnen van het WK?quote:
Ik vond deze toch echt te smerig!quote:Op zondag 8 juni 2008 11:26 schreef Takkembah het volgende:
En hierom haat ik die kut Portugezen: al gaan roepen en wijzen, teriwjl er niets aan de hand is....
takkembah hoopt op wraak in de finale
[ afbeelding ]
Ik dacht echt even dat ik z'n been zag brekenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond deze toch echt te smerig!
[ afbeelding ]
Niet meer dan terecht.. als je hem niet raakt en hij valt krijg je dezelfde kaart kleur.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond deze toch echt te smerig!
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook, maar volgens mij was het z'n scheenbeschermer.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:36 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat ik z'n been zag breken
Idd, die scheenbeschermer verdraaide een beetje, het leek zijn bot wel.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:36 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat ik z'n been zag breken
Het is een wener die Henryquote:Op zondag 8 juni 2008 18:19 schreef Apotheose het volgende:
Henry ligt een tackel te verwerken tijdens finale 06 wk
[ afbeelding ]
Da's geen elleboogstoot!quote:
Die van Cantona? Toeschouwer had 'm uitgescholden. Maar eh ... moet daar een reden voor zijn?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:03 schreef Apotheose het volgende:
WTF!Wat was zn reden voor die trap? Hij schoot uit?
Nee, maar vond het wel ff interessant om te wetenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:04 schreef Barca het volgende:
Die van Cantona? Toeschouwer had 'm uitgescholden. Maar eh ... moet daar een reden voor zijn?
Okay. Hoe meer van dat soort acties, hoe beter!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nee, maar vond het wel ff interessant om te weten
Edit: eh nou ja, je geeft natuurlijk niet zomaar iemand een trap .Maar mooie actie foto is t wel
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Is deze ook ergens op youtube te vinden?
quote:Op zondag 8 juni 2008 18:19 schreef Apotheose het volgende:
Geen idee wanneer dit was maar goed:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |