Een foto zegt meer... maar een video zegt het meestquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jullie weten niet wat een foto is?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef saban het volgende:
[..]
Een foto zegt meer... maar een video zegt het meest
Waarom, wat is het verhaal bij deze foto dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:15 schreef CANARIS het volgende:
[ afbeelding ]
ergste foto ooit!!!
Kan ze alle drie nog steeds uren lang voor hun harses slaan.
WK 1994 in de USA, kwart-finale. Nederland stond 2-0 achter tegen Brazilië. Kwam via Bergkamp en Winter terug op 2-2 en overklaste op dat moment Brazilië. Totdat Branco vanuit een vrije trap 2-3 scoorde en vervolgens gingen ze met z'n 3-en dat gebaar staan maken voor de camera's. Het was een wiegend baby-gebaar omdat er was er eentje vader geworden ofzoziets was het verhaal erbij. Maar bijzonder irritant was het wel....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom, wat is het verhaal bij deze foto dan?
Wat doet Bergkamp op die fotoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef schaap001 het volgende:
[..]
WK 1994 in de USA. Nederland stond 2-0 achter tegen Brazilië. Kwam via Bergkamp en Winter terug op 2-2 en overklaste op dat moment Brazilië. Totdat Branco vanuit een vrije trap 2-3 scoorde en vervolgens gingen ze met z'n 3-en dat gebaar staan maken voor de camera's. Het was een wiegende baby-gebaar omdat er was er eentje vader geworden ofzoziets was het verhaal erbij. Maar bijzonder irritant was het wel....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ed de Goey, wat een held was dat zeg.quote:
Volgens mij deed dit zich al voor na de 2-0 van Brazilie door Bebeto. Heel eventueel zelfs al na de 1-0 door Romario maar zeker niet na de 3-2 van Branco.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef schaap001 het volgende:
[..]
WK 1994 in de USA, kwart-finale. Nederland stond 2-0 achter tegen Brazilië. Kwam via Bergkamp en Winter terug op 2-2 en overklaste op dat moment Brazilië. Totdat Branco vanuit een vrije trap 2-3 scoorde en vervolgens gingen ze met z'n 3-en dat gebaar staan maken voor de camera's. Het was een wiegend baby-gebaar omdat er was er eentje vader geworden ofzoziets was het verhaal erbij. Maar bijzonder irritant was het wel....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou ook kunnen, hoor; het is alweer even geleden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij deed dit zich al voor na de 2-0 van Brazilie door Bebeto. Heel eventueel zelfs al na de 1-0 door Romario maar zeker niet na de 3-2 van Branco.
Het blijft een hobbit ook. Ongeloofelijk dat hij met zo'n lichaam topsporter is gewordenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:17 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Wayne Rooney op zijn vrijgezellenfeestje
Na de 2-0 vanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij deed dit zich al voor na de 2-0 van Brazilie door Bebeto. Heel eventueel zelfs al na de 1-0 door Romario maar zeker niet na de 3-2 van Branco.
Leuk topic trouwens.
Ik snap dat gebaar nog steeds nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Na de 2-0 vanBebeto
dus.
Ik was pas 8, maar ik zal het nooit meer vergeten: "Branco slijpt de messen"
Bebeto was net vader geworden, toen hij scoorde deed hij dat gebaar met z'n armen (het moet het wiegen van een baby voorstellen)quote:
quote:
Blijkt dat het bij de 2-0 van Bebeto al gebeurde, maar daar gaat het ff niet (meer) om.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef schaap001 het volgende:
[..]
WK 1994 in de USA, kwart-finale. Nederland stond 2-0 achter tegen Brazilië. Kwam via Bergkamp en Winter terug op 2-2 en overklaste op dat moment Brazilië. Totdat Branco vanuit een vrije trap 2-3 scoorde en vervolgens gingen ze met z'n 3-en dat gebaar staan maken voor de camera's. Het was een wiegend baby-gebaar omdat er was er eentje vader geworden ofzoziets was het verhaal erbij. Maar bijzonder irritant was het wel....![]()
Meen je dat nu?quote:
Ja maar het was ook heel vernederend voor Oranje en dus voor deze televisiekijker.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Bebeto was net vader geworden, toen hij scoorde deed hij dat gebaar met z'n armen (het moet het wiegen van een baby voorstellen)
JAAP STAMquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:30 schreef schaap001 het volgende:
Jaapie !![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En nog een mooi clubactie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:40 schreef bramos-elvis het volgende:
Als we dan toch ook andere foto's plaatsen. Hier één uit 1982
[ afbeelding ]
Legendarisch.....
mooi foto'squote:
de Goey, wat heb ik die man gehaat toen hij na de uitschakeling in 1994 zei dat hij weer "lekker naar huis, naar het vrouwtje" gingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |