Was dat niet daar jaar dat Columbia als 1 van de favorieten werd getipt voor het winnen van het WK?quote:
Ik vond deze toch echt te smerig!quote:Op zondag 8 juni 2008 11:26 schreef Takkembah het volgende:
En hierom haat ik die kut Portugezen: al gaan roepen en wijzen, teriwjl er niets aan de hand is....
takkembah hoopt op wraak in de finale
[ afbeelding ]
Ik dacht echt even dat ik z'n been zag brekenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond deze toch echt te smerig!
[ afbeelding ]
Niet meer dan terecht.. als je hem niet raakt en hij valt krijg je dezelfde kaart kleur.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond deze toch echt te smerig!
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook, maar volgens mij was het z'n scheenbeschermer.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:36 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat ik z'n been zag breken
Idd, die scheenbeschermer verdraaide een beetje, het leek zijn bot wel.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:36 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat ik z'n been zag breken
Het is een wener die Henryquote:Op zondag 8 juni 2008 18:19 schreef Apotheose het volgende:
Henry ligt een tackel te verwerken tijdens finale 06 wk
[ afbeelding ]
Da's geen elleboogstoot!quote:
Die van Cantona? Toeschouwer had 'm uitgescholden. Maar eh ... moet daar een reden voor zijn?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:03 schreef Apotheose het volgende:
WTF!Wat was zn reden voor die trap? Hij schoot uit?
Nee, maar vond het wel ff interessant om te wetenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:04 schreef Barca het volgende:
Die van Cantona? Toeschouwer had 'm uitgescholden. Maar eh ... moet daar een reden voor zijn?
Okay. Hoe meer van dat soort acties, hoe beter!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nee, maar vond het wel ff interessant om te weten
Edit: eh nou ja, je geeft natuurlijk niet zomaar iemand een trap .Maar mooie actie foto is t wel
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Is deze ook ergens op youtube te vinden?
quote:Op zondag 8 juni 2008 18:19 schreef Apotheose het volgende:
Geen idee wanneer dit was maar goed:
[ afbeelding ]
Ja. Voetbal zoals het hoort!quote:
Dat was Ewald Lienen. Hij speelde toen linkerspits bij Arminia Bielefeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef Guncta het volgende:
Iemand die toevallig weet waar ik de foto of een filmpje kan vinden van die smerige overtreding (door een Duitser dacht ik)?
Het hele bovenbeen van het slachtoffer ligt open en hij loopt/hinkt zelf nog naar buiten het veld.
quote:
Die bedoelde ik idd.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:08 schreef Krijgnouwat het volgende:
[..]
Dat was Ewald Lienen. Hij speelde toen linkerspits bij Arminia Bielefeld.
Na de overtreding "liep" Lienen naar de trainer van Werder Bremen om zijn "beklag" te doen omdat deze z'n verdediger zou hebben opgehitst om Lienen uit de wedstrijd te schoppen.
http://www.uglyfootballers.com/genpage.asp?DocumentID=43
CL-finale 1996 toch?quote:...
Ik kan helaas geen afbeelding vinden van Louis van Gaal tijdens EK 2000 of WK 2002 waarbij hij ergens in de laatste minuten tegen de scheidrechter probeert te zeggen dat er gevaarlijk spel in het doelgebeid van de tegenstander.
Hierbij springt ie dikke 1,5 meter de lucht met een soort ninja-kick.
Oef... dat ziet er gruwelijk en pijnlijk uit.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:08 schreef Krijgnouwat het volgende:
[..]
Dat was Ewald Lienen. Hij speelde toen linkerspits bij Arminia Bielefeld.
Na de overtreding "liep" Lienen naar de trainer van Werder Bremen om zijn "beklag" te doen omdat deze z'n verdediger zou hebben opgehitst om Lienen uit de wedstrijd te schoppen.
http://www.uglyfootballers.com/genpage.asp?DocumentID=43
Oh kan ook, in mijn herinnering was dat bij een wedstrijd van Oranje.quote:Op maandag 9 juni 2008 20:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
CL-finale 1996 toch?
Hij heeft het WK namelijk nooit gehaald
het shirt is best wel mooi, ook qua model (viel me vanavond op in vergelijk tot de italianen die ik in 2006 hele mooie shirts vond hebben qua model, nu duidelijk minder)quote:
Niet dat ik me kan herinneren. Maar bedoel je niet deze wedstrijd?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:26 schreef zomgmoz het volgende:
Was er ook niet eens dat iemand geblesseerd was, en de tegenpartij maakte per ongeluk een doelpunt, terwijl het normaal is om dan even te wachten.. en toen het spel verder gingen lieten ze de andere party gewoon scoren om het recht te zetten..
Ik dacht dat wij zouden verliezenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:34 schreef Druus het volgende:
Ik dacht dat Nederland helemaal in het oranje zou spelen?...
Deco is 1 van de weinige voetballers in het Portugese elftal waar ik respect voor heb.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:10 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[ afbeelding ]
De strijd vindt plaats binnen de lijnen, niet daar buiten. Deze mannen snappen dat.
Ik vind die blik van Cocu daarachter nog veel leuker.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:55 schreef BoerBert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat ik dat helemaal geweldig vond toen, dat die vervelende Duitser even aangetikt werd door Jaap
Gelukkig is het voor die drie niet zo ver naar huis.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:20 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Robben staat bij de fans, wat een held!!
nee, dat is duidelijk, het was de CL finale in 1995 tegen AC Milan....quote:Op maandag 9 juni 2008 21:03 schreef spliffhit het volgende:
[..]
Oh kan ook, in mijn herinnering was dat bij een wedstrijd van Oranje.
Hou me naast het EK / WK niet met echt voetbal bezig...[ afbeelding ]
Legendarische beelden in ieder geval
Zo sweet !!!quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:54 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd heb hem nog nooit zo actief zien coachenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef 456 het volgende:
Heeft iemand de coachende van Basten aan de zijlijn, ongeveer 20 minuten in de wedstrijd?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef 456 het volgende:
Heeft iemand de coachende van Basten aan de zijlijn, ongeveer 20 minuten in de wedstrijd?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef 456 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |