Ik dacht dat wij zouden verliezenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:34 schreef Druus het volgende:
Ik dacht dat Nederland helemaal in het oranje zou spelen?...
Deco is 1 van de weinige voetballers in het Portugese elftal waar ik respect voor heb.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:10 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[ afbeelding ]
De strijd vindt plaats binnen de lijnen, niet daar buiten. Deze mannen snappen dat.
Ik vind die blik van Cocu daarachter nog veel leuker.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:55 schreef BoerBert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat ik dat helemaal geweldig vond toen, dat die vervelende Duitser even aangetikt werd door Jaap
Gelukkig is het voor die drie niet zo ver naar huis.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:20 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Robben staat bij de fans, wat een held!!
nee, dat is duidelijk, het was de CL finale in 1995 tegen AC Milan....quote:Op maandag 9 juni 2008 21:03 schreef spliffhit het volgende:
[..]
Oh kan ook, in mijn herinnering was dat bij een wedstrijd van Oranje.
Hou me naast het EK / WK niet met echt voetbal bezig...[ afbeelding ]
Legendarische beelden in ieder geval
Zo sweet !!!quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:54 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd heb hem nog nooit zo actief zien coachenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef 456 het volgende:
Heeft iemand de coachende van Basten aan de zijlijn, ongeveer 20 minuten in de wedstrijd?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef 456 het volgende:
Heeft iemand de coachende van Basten aan de zijlijn, ongeveer 20 minuten in de wedstrijd?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:05 schreef 456 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |