Was dat niet daar jaar dat Columbia als 1 van de favorieten werd getipt voor het winnen van het WK?quote:
Ik vond deze toch echt te smerig!quote:Op zondag 8 juni 2008 11:26 schreef Takkembah het volgende:
En hierom haat ik die kut Portugezen: al gaan roepen en wijzen, teriwjl er niets aan de hand is....
takkembah hoopt op wraak in de finale
[ afbeelding ]
Ik dacht echt even dat ik z'n been zag brekenquote:Op zondag 8 juni 2008 11:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond deze toch echt te smerig!
[ afbeelding ]
Niet meer dan terecht.. als je hem niet raakt en hij valt krijg je dezelfde kaart kleur.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond deze toch echt te smerig!
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook, maar volgens mij was het z'n scheenbeschermer.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:36 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat ik z'n been zag breken
Idd, die scheenbeschermer verdraaide een beetje, het leek zijn bot wel.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:36 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik dacht echt even dat ik z'n been zag breken
Het is een wener die Henryquote:Op zondag 8 juni 2008 18:19 schreef Apotheose het volgende:
Henry ligt een tackel te verwerken tijdens finale 06 wk
[ afbeelding ]
Da's geen elleboogstoot!quote:
Die van Cantona? Toeschouwer had 'm uitgescholden. Maar eh ... moet daar een reden voor zijn?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:03 schreef Apotheose het volgende:
WTF!Wat was zn reden voor die trap? Hij schoot uit?
Nee, maar vond het wel ff interessant om te wetenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:04 schreef Barca het volgende:
Die van Cantona? Toeschouwer had 'm uitgescholden. Maar eh ... moet daar een reden voor zijn?
Okay. Hoe meer van dat soort acties, hoe beter!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nee, maar vond het wel ff interessant om te weten
Edit: eh nou ja, je geeft natuurlijk niet zomaar iemand een trap .Maar mooie actie foto is t wel
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Is deze ook ergens op youtube te vinden?
quote:Op zondag 8 juni 2008 18:19 schreef Apotheose het volgende:
Geen idee wanneer dit was maar goed:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |