Hij verloor de bal aan ?Roger Mila? ergens op de eigen helft (Higuita was nogal gek, dribbelen, aanvallen tijdens corners etc) waardoor Colombia werd uitgeschakeldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:10 schreef Luco het volgende:
Higuita, wat was er met hem?
Dat was inderdaad de wedstrijd. Als Oranje vervolgens niet Denemarken zo enorm onderschat had waren we weer kampioen geworden, alle serieuze concurrentie lag er al uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:21 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Overigens een van de beste wedstrijden van NL die ik ooit heb gezien als jong broekie. Duitsland werd weggevaagd.
Mijn avatar!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:03 schreef Blight het volgende:
Heeft iemand een foto van Van Der Sar die na die shoot-out naar zijn zoontje die tussen het publiek zit wijst?
echt h...heerlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:53 schreef Badabingea het volgende:
Mooie plaatjes allemaal. Krijg alweer zin in het EK
Hij miste daarvoor een penalty en die gast kwam Ruud uitlachen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:58 schreef Juweel het volgende:
[..]
Wat was er hier ook al weer gebeurd? Hij ging toch na z'n doelpunt heel irritant juichen?
Hij werd de hele tijd nogal grof gedekt zeg maar. Na zijn doelpunt ging hij zo staan juichen recht voor hem, hij zocht hem echt op. Hij kreeg wel geel trouwens wegens provocerenquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:58 schreef Juweel het volgende:
[..]
Wat was er hier ook al weer gebeurd? Hij ging toch na z'n doelpunt heel irritant juichen?
Geheel onterecht uiteraard, want die gast deed daarvoor bij van Nistelrooij precies hetzelfde toen die een penalty miste.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij werd de hele tijd nogal grof gedekt zeg maar. Na zijn doelpunt ging hij zo staan juichen recht voor hem, hij zocht hem echt op. Hij kreeg wel geel trouwens wegens provoceren
Ik vond het lachwekkend doch onprofessioneel. Van een Amateurspeler uit Andorra kan je zulk gedrag verwachten maar toch niet van een internationale topspits?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:12 schreef Blik het volgende:
[..]
Geheel onterecht uiteraard, want die gast deed daarvoor bij van Nistelrooij precies hetzelfde toen die een penalty miste.
boontje komt om z'n loontje
Inderdaad, helaas vond niet iedereen dat hij al genoeg gestrag was.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als hij had geweten wat hem te wachten stond
Ja, Andrs Escobarquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:24 schreef Blight het volgende:
Dat is die Colombiaan die is omgelegd?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:33 schreef Buitendam het volgende:
Ik zoek een foto van de Boer tegen Tsjechi (poulewedstrijd 2000, als ik me niet vergis) wanneer 'ie een bal krijgt aangespeeld die voor hem onbereikbaar is, en dan zich laat vallen omdat er aan zijn shirtje wordt getrokken. Het land was verdeeld in meningen
Dit geintje had Tore Andre Flo gedaan tegen Brazilie tijdens het WK 1998 waardoor Noorwegen door ging in de groep.quote:
Da's nog een mooie foto ook, 2 armen en 2 benen die richting de hemel wijzen, wat een geweldenaar is het tochquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:40 schreef RayMania het volgende:
Over Ronald de Boer gesproken.
[ afbeelding ]
Kutstip.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef pinow het volgende:
Deze kennen we ook nog allemaal:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:17 schreef pinow het volgende:
Deze kennen we ook nog allemaal:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:54 schreef knnth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Haha superSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
't Was volgens mij niet eens een schwalbe, hij raakte heel raar uit z'n evenwicht (wilde net springen en kreeg een kleine ruk aan zijn shirt), en keek superverbaasd op toen NL een pingel kreeg ... toen hij 't terugzag snapte hij 't nog steeds nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..].
Worst.
Schwalbe.
Ever.
En toch gaf ie 'em.
tzou wel een leuke zijn geweest, maar for god's sake... tegen Andorra zulke dingen doen is toch wel een beetje jezelf voor lul zetten als voetbalmiljonair die bij europese topclubs als Real Madrid en ManU speelt.quote:
Waarom zou je je emoties niet op een anders dan beledigende of fysieke manier mogen uiten, enkel omdat je bij een grote club speelt? Moet je je dan 'professioneler' gedragen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
tzou wel een leuke zijn geweest, maar for god's sake... tegen Andorra zulke dingen doen is toch wel een beetje jezelf voor lul zetten als voetbalmiljonair die bij europese topclubs als Real Madrid en ManU speelt.
Die foto vond ik dus nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:10 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[ afbeelding ]
De strijd vindt plaats binnen de lijnen, niet daar buiten. Deze mannen snappen dat.
Wel een historisch moment voor die man uit Andorra, die heeft deze foto vast in posterformaat aan zn muur hangen. De grote Ruud van Nistelrooy van Real Madrid voelt zich niet te groot om hem te provoceren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
tzou wel een leuke zijn geweest, maar for god's sake... tegen Andorra zulke dingen doen is toch wel een beetje jezelf voor lul zetten als voetbalmiljonair die bij europese topclubs als Real Madrid en ManU speelt.
Daar zat een hoop Nijd bijquote:[b]Op woensdag 4 juni 2008 17:25 schreef schaap001 het volgende:[/b
Penalty Neeskens 1974. Mooi, dat opstuivende krijt.![]()
[ afbeelding ]
Die onderste foto lijkt een goal die zo uit de film shaolin soccer zou kunnen komen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:25 schreef schaap001 het volgende:
Historische foto.
[ afbeelding ]
Penalty Neeskens 1974. Mooi, dat opstuivende krijt.![]()
[ afbeelding ]
dat moet bijna trucage zijn ... robben blijft staan en andere speler valt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |