Preciesquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:57 schreef RayMania het volgende:
Ongelooflijk, drie fantastische mannenpartijen op dit moment bezig en overal wordt Sharapova uitgezonden. Ik wil Wawrinka - Gonzalez zien, of Ferrer - Hewitt.
jammer.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:09 schreef TheArt het volgende:
Haase en De Voest eruit.
that's not what I meantquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon op Ned. 1, Sporza of Eurosport
hahaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon op Ned. 1, Sporza of Eurosport
Erg matig inderdaad.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:03 schreef Norrage het volgende:
echt dit is ongelooflijk.....3 keer sharapova terwijl er in principe 3 mannenpartijen bezig zijn die wel eens de beste van de hele week zouden kunenn zijn :/
Helaas.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:37 schreef Norrage het volgende:
Hewitt vecht zich terug in de wedstrijd...van 0-3 naar 3-3....ik wil het zien!!!! KUT NOS
en het erge is dat het weer zo'n tergend lange partij wordt, dus dat we nog minstens 2 uur sharapova gaan zien. en daarna krijgen we monfils...omdat het een francoos isquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:39 schreef RayMania het volgende:
Ginepri - Serra ook van start gegaan, potentiële vijfsetter.
Maar wij kijken Sharapova.
Ik kan niet wachten.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
en het erge is dat het weer zo'n tergend lange partij wordt, dus dat we nog minstens 2 uur sharapova gaan zien. en daarna krijgen we monfils...omdat het een francoos is
Tsja, die doen het toevallig een keertje kut maar normaalgesproken niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:39 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
![]()
Waarom zeik je niet op Eurosport en Sporza?
Na 3-en dus.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:43 schreef Eppie_NL het volgende:
Zodra de wedstrijd van Sharapova klaar is...zal eurosport of sporza vast wel naar Hewitt - Ferrer gaan.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:46 schreef Norrage het volgende:
ik hoop dat sharapova straks geowon spontaan overlijdt en we per direct naar echt tennis kunnen kijken.
Alhoewel we dan wel weer naar sharapova moeten kijken omdat ze dood is en we dat verschrikkelijk vinden ofzo
van dat gekreun:Squote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:48 schreef Miss_S het volgende:
Ik dacht dat jullie allemaal fan waren van Maria
Asjeblieft zeg. Allez Karinquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:48 schreef Miss_S het volgende:
Yep !quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:48 schreef Miss_S het volgende:
Ik welquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:48 schreef Miss_S het volgende:
ik vind sharapova de meest verschrikkelijke tennister ooit.....(sinds Serenaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:48 schreef Miss_S het volgende:
Stanquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:54 schreef RayMania het volgende:
Wawrinka loopt ook te vegen als een malle.
nope, maar kun je niet via mijn stream ( zie link) kijken ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:00 schreef Norrage het volgende:
zenden ze na de eerste set bij sharapova toevallig ergens wat anders uit?
die sopcast prut werkt niet op mijn apple (en ook niet op me windows trouwens)quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nope, maar kun je niet via mijn stream ( zie link) kijken ?
Ken je Mario Shoropavo niet ?quote:
Die jongen kan het wel, als ie maar wil. Hij heeft een nieuwe coach dacht ik en schijnt er weer compleet voor te willen gaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:54 schreef RayMania het volgende:
Wat Ginepri in deze ronde doet is mij een compleet raadsel. Maar blijft een toffe mate. Wawrinka loopt ook te vegen als een malle.
Nobody. Wat een complete onzinquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:33 schreef FlashingLights het volgende:
Wie is die ouwe gast met zijn import bruidje bij de wedstrijd tussen sharapova en een nobody?
Merci beaucoup.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:02 schreef RayMania het volgende:
Nou Mario, effe een 6-0 graag.
Tot 15.00 waarschijnlijk, dan gaan zij over naar de Giro.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:38 schreef Eppie_NL het volgende:
Wawrinka - Gonzalez op Eurosport.
België gaat weg van een kraker voor.. Samson & Gertquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:29 schreef Norrage het volgende:
jezus christus....NOS zendt gewoon fucking monfils - melzer uit terwijl er 2 krakers aan het plaatsvinden zijn...
Tsja dat is logisch. Sporza heeft gewoon niet meer uitzendtijd. De NOS heeft dat wel en doet er gewoon niets mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:34 schreef eentwee het volgende:
[..]
België gaat weg van een kraker voor.. Samson & GertAls kijker voel je je dit hele toernooi gewoon beledigd
Eurosport tot en met laatste wedstrijd Chartier en Suzanne Lenglen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
Is Federer straks nog op tv te zien? De NOS stopt er na deze wedstrijd mee neem ik aan mee en ik weet niet tot hoe laat Eurosport doorgaat?
Bedankt!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:53 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Eurosport tot en met laatste wedstrijd Chartier en Suzanne Lenglen.
Dus Federer - Ancic live en als wedstrijd klaar is gaan ze naar Game, Set & Mats. Maar als de wedstrijd tussen Soderling en Benneteau nog niet klaar is zenden ze die nog uit en dan pas Game, Set & Mats.
Ben ik wel blij mee maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:27 schreef Eppie_NL het volgende:
Pfff dat ze gewoon naar Federer - Ancic gaan..
Vanwaar dequote:
Kun je ook niet meer met Davydenko op je bek gaan in de tennisgame.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:46 schreef TheGeneral het volgende:
Ljubo 5-3 voor in de 5e tegen Davydenko
Ja, heftig, van 2-0 in sets achterstand teruggevochten.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:46 schreef TheGeneral het volgende:
Ljubo 5-3 voor in de 5e tegen Davydenko
Dat is waar, zal nu wel met Ljubo gebeuren.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je ook niet meer met Davydenko op je bek gaan in de tennisgame.
Er zijn tienduizenden euro's op Betfair ingezet @ 1.01 en 1.02 toen Davydenko een 2-0 voorsprong had.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:48 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, heftig, van 2-0 in sets achterstand teruggevochten.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn tienduizenden euro's op Betfair ingezet @ 1.01 en 1.02 toen Davydenko een 2-0 voorsprong had.
Ik denk dat dit een complot is van Russische gokkers die een keer flink verloren hebben door Davydenko, nu pakken ze hem terug door op rare momenten flink in te zetten.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn tienduizenden euro's op Betfair ingezet @ 1.01 en 1.02 toen Davydenko een 2-0 voorsprong had.
1.01 ¤30,016quote:
Wawrinka meer dan 100K zelfsquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Intrigerend complot, gewoon nog meer verliezen!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een complot is van Russische gokkers die een keer flink verloren hebben door Davydenko, nu pakken ze hem terug door op rare momenten flink in te zetten.
Die slapen niet zo lekker vannachtquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:50 schreef APK het volgende:
Soderling *2-0 achter in de tiebreakquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:56 schreef RayMania het volgende:
Soderling kan serveren voor een 2-0 voorsprong in sets!
Het is toch een stuk verstandiger om kleine bedragen op enorm hoge odds in te zetten?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
1.01 ¤30,016
1.02 ¤619,126
1.03 ¤112,799
1.04 ¤68,462
1.05 ¤230,182
Ik vrees dat een aantal tenniskenners vanavond ruzie met hun vrouw krijgen.
Neuh, 1.02 kan value zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
Het is toch een stuk verstandiger om kleine bedragen op enorm hoge odds in te zetten?
Die laatste forehand was geniaal.quote:
Daar gaan we, Ray.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:11 schreef RayMania het volgende:
Gewoon op 6-5 uit kunnen serveren en setpunten krijgen in de tiebreak.
Toch ongelooflijk, Monfils en Ferrer winnen na een 1-2 achterstand, maar wij vliegen er straks uit door een stomme Zweed die alle kansen op 2-0 had. Bah.quote:
En ook nog door fucking 'Bennie, Bennie, Bennie !!!!111111!!!!11' die ons gisteren zo goed geholpen heeft alle kanonnen te bewaren voor de eindstrijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Toch ongelooflijk, Monfils en Ferrer winnen na een 1-2 achterstand, maar wij vliegen er straks uit door een stomme Zweed die alle kansen op 2-0 had. Bah.
Ja, super.quote:
Ja, lijkt mij ook.quote:
Ik vind de outfit van Nike (Maria & Fed) echt mooiquote:
Federer heeft de mooiste outfit van iedereen vind ik hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vind de outfit van Nike (Maria & Fed) echt mooi.
Hebbie een foto van Maria's outfit?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind de outfit van Nike (Maria & Fed) echt mooi.
Twee sets wel, maar drie?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:22 schreef RayMania het volgende:
Deze Federer kan van Nadal winnen.
quote:
Vind ik niet, maar goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als je 2 sets kan winnen kan je er ook 3 winnen.
Vind ik ook. Samen met de Hulk.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer heeft de mooiste outfit van iedereen vind ik hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
Ja, af en toe. Maar er is NUL spanning.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou toch zeggen dat dit prachtig tennis is van Federer om naar te kijken.
Af en toe?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, af en toe. Maar er is NUL spanning.
Deze game niet bepaaldquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Af en toe?Hij slaat de ene na de andere prachtige winner. Dat er weinig spanning is, ben ik met je eens.
Nee.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:05 schreef NY_Giant het volgende:
Het moet toch wel een heerlijke finale worden dit jaar. Verwachten jullie dat Djokovic het Nadal nog lastig kan maken?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:05 schreef NY_Giant het volgende:
Het moet toch wel een heerlijke finale worden dit jaar. Verwachten jullie dat Djokovic het Nadal nog lastig kan maken?
Ik zou niet weten wat daar respectloos aan is. Die man is gewoon blij en logisch ook.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Beetje respectloos tegenover Soderling
Serieus? En Nadals blarenproblemen dan?quote:
Dat is het enige wat ervoor kan zorgen dat Nadal de finale niet haalt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus? En Nadals blarenproblemen dan?
Head to Head 1-0 in het voordeel van Federer. Dat was vorig jaar op hardcourt: 6-3 6-3.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:10 schreef TheGeneral het volgende:
En de volgende wedstrijd mag Benneteau tegen Federer
Oké, maar als hij er last van heeft tijdens zijn wedstrijd met Djokovic zie ik het somber in voor Nadal. Wat er verder ook van zij, hij moet gewoon goed spelen om van Djokovic te winnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ervoor kan zorgen dat Nadal de finale niet haalt.
Bedankt voor het overzicht.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:42 schreef TheGeneral het volgende:
Dit zijn alle wedstrijden van volgende ronde, alle mensen die nog over zijn dus:
[...]
Fernando Verdasco ESP (22) - Rafael Nadal
Jammer dat ze wéér beginnen met (twee) damespartijen. Maar goed, Djoko en Nadal na elkaar, da's wel weer top.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:45 schreef Eppie_NL het volgende:
OOP morgen:
CHATRIER 11:00
Petra Cetkovs.a (CZE) vs. Ana Ivanovic (SRB)[2]
Agnieszka Radwanska (POL)[14] vs. Jelena Jankovic (SRB)[3]
Paul-Henri Mathieu (FRA)[18] vs. Novak Djokovic (SRB)[3] rond 14:30 - 15:00
Fernando Verdasco (ESP)[22] vs. Rafael Nadal (ESP)[2] rond 17:30 - 18:00
Ja, ik weet niet waarom ze het doen maar irritant is het wel. Waarom variëren ze daar niet mee? Het is toch ook weleens leuk als ze met een herenpartij beginnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:15 schreef TheArt het volgende:
Wat een drama OOP zeg. Weer beginnen met twee damespartijen en weer geen Chardy op Centre Court
Nadal begint na de wedstrijd van Nederland. Djoko begint net voor het begin van Nederland - Wales.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:36 schreef TheGeneral het volgende:
Nou begint Nadal ongeveer wanneer het Nederlands elftal begint.
Maar dan kan je het toch wel doen zoals op Suzanne Lenglen morgen. D.w.z. dames - heren - dames - heren. Dat is een stuk evenwichtiger.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:35 schreef suus21 het volgende:
dat komt omdat de heren gewoon op prime time worden uitgezonden, meer kijkers, meer sponsorgelden...
quote:
Hier hetzelfde. Ik hoop echt dat PHM wint.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:43 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Nadal begint na de wedstrijd van Nederland. Djoko begint net voor het begin van Nederland - Wales.
PHM - Djoko of Nederland - Wales....ik wist het wel hoor.
Wordt lekker PHM - Djoko![]()
Hij deed blijkbaar weer een Söderlingetjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat was er met Soderling? Zo makkelijk eerste set winnen, tweede ook nog leuk mee doen en dan daarna nog 1 game halen
Hopen dat Djokovic vroegtijdig verliest is zo 2007quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik hoop echt dat PHM wint.
Wat mij betreft is het van alle tijden.quote:Op zondag 1 juni 2008 04:14 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Hopen dat Djokovic vroegtijdig verliest is zo 2007![]()
Dat kan, maar ik denk dat Federer veel liever van Nadal verliest dan van Djokovic. Als Federer van Nadal verliest zal iedereen zeggen "Nadal is gewoon de beste op gravel" maar als Federer van Djokovic verliest, zullen mensen zeggen dat het einde nu toch wel in zicht is voor Federer enz.quote:Zelf hoop ik op een prachtige Djoko-Nadal, en als je een beetje wil dat Federer wint, moet je daar ook maar op hopen. Hoe goed Federer vandaag ook speelde (niet gekeken), ik denk niet dat hij ooit op RG wint voordat Nadal helemaal is uitgesleten. Zijn psychologische nadeel is gewoon zo enorm. Djokovic heeft de arrogantie die nodig is Nadal te verslaan. Federer heeft dan wel weer goede kansen om Djokovic in de finale te verslaan.
Misschien heb ik het mis, maar ik denk dat het zo in elkaar zit.![]()
Ja, en dan wordt Federer helemaal ziek, als Djokovic het Grand Slam wint. En dan is Djokovic opeens de grootste speler allertijden, want dan passen ze gewoon de criteria weer aan. Federer wordt nu al de grootste speler allertijden genoemd terwijl hij nog noot het Grand Slam heeft gewonnen (en Laver wel twee keer) en ook niet het grootste aantal grandslamtitels heeft (omdat Sampras dat heeft).quote:Zelf hoop ik gewoon twee prachtige wedstrijden te zien en als ik een voorkeur heb is het Djokovic. Gewoon zodat hij dichter bij een totale Grand Slam is dan Federer ooit geweest is.
Had liever wat langer naar haar gekeken...quote:Op zondag 1 juni 2008 11:29 schreef qonmann het volgende:
Probleemloze partij tot nu toe voor Ana.
Lol !quote:Op zondag 1 juni 2008 11:34 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Had liever wat langer naar haar gekeken...
Staan er verder nog goede partijen op het programma?
Dat kan een leukere partij worden dan deze. Dit is nog erger dan Federer-Ancic.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
Lol !
Hierna komt:
Agnieszka Radwanska (POL)[14] v. Jelena Jankovic (SRB)[3]
Ik denk dat die partij ook wel wordt uitgezonden
Ik wou het net zeggen....wat een dramapartij zegquote:Op zondag 1 juni 2008 11:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat kan een leukere partij worden dan deze. Dit is nog erger dan Federer-Ancic.
6-7 eerste set voor Bryankwadraat. Hup Heldenquote:Op zondag 1 juni 2008 11:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het cultduo "rally is voor homo's" Isner/Querrey staat ook weer te heersen, break voor tegen Bryan/Bryan. Het is 5-3* voor de helden
Ze kan niet meegaan hoor.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:59 schreef Eppie_NL het volgende:
Cetkovska door spanning eerste halfuur slecht gespeeld....nu is ze toch paar minuten goed bezig. Ze kan nu toch wel meegaan.
Toch jammer van die eerste halfuur![]()
Natuurlijk complete bullshit om dat te stellen door deze ene partij. Ik wil het juist andersom stellen: sinds dit jaar is het gat bij de mannen tussen de toppers en de rest een stuk groter dan bij de vrouwen. Je weet nu al 3 halve finalisten bij de mannen. Bij de vrouwen kan ik dat op dit moment absoluut niet zeggen.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:05 schreef Ambrosius het volgende:
Double bagel in de vierde ronde. Het gat tussen de toppers en de rest is veel groter dan bij de mannen.
..Bovendien speelde Ana zeer goed, ze maakte bijna geen foutenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk complete bullshit om dat te stellen door deze ene partij. Ik wil het juist andersom stellen: sinds dit jaar is het gat bij de mannen tussen de toppers en de rest een stuk groter dan bij de vrouwen. Je weet nu al 3 halve finalisten bij de mannen. Bij de vrouwen kan ik dat op dit moment absoluut niet zeggen.
Komt ook een beetje doordat de mogeljke joker-spelers allemaal redelijk belabberd spelen op het moment, niet in het juiste gedeelte van de draw zitten of gewoon geen graveltijgers zijn. (Denk aan Gasquet, Nalbandian, Safinquote:Op zondag 1 juni 2008 12:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk complete bullshit om dat te stellen door deze ene partij. Ik wil het juist andersom stellen: sinds dit jaar is het gat bij de mannen tussen de toppers en de rest een stuk groter dan bij de vrouwen. Je weet nu al 3 halve finalisten bij de mannen. Bij de vrouwen kan ik dat op dit moment absoluut niet zeggen.
Alsnog is het onzin om te stellen dat het gat bij de vrouwen groter is. Dat is compleet niet zo. Dat wilde ik alleen even aangeven.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:17 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Komt ook een beetje doordat de mogeljke joker-spelers allemaal redelijk belabberd spelen op het moment, niet in het juiste gedeelte van de draw zitten of gewoon geen graveltijgers zijn. (Denk aan Gasquet, Nalbandian, Safin, Roddick, Ferrer misschien zelfs mensen als Murray).
En toch hebben 2 van die drie toppers al een set verloren. De echte favorieten bij de dames hebben amper een paar games verloren. Dat de top daar breder is omdat er op dit moment niemand bovenuit steekt wil niet zeggen dat het gat tussen die top en de rest niet heeeeel groot is.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Serena Willimas ligt er al uit hoor ...quote:Op zondag 1 juni 2008 12:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
En toch hebben 2 van die drie toppers al een set verloren. De echte favorieten bij de dames hebben amper een paar games verloren. Dat de top daar breder is omdat er op dit moment niemand bovenuit steekt wil niet zeggen dat het gat tussen die top en de rest niet heeeeel groot is.
Helaas, de helden hebben het af moeten leggen tegen de broertjes, 6-7 2-6quote:Op zondag 1 juni 2008 11:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het cultduo "rally is voor homo's" Isner/Querrey staat ook weer te heersen, break voor tegen Bryan/Bryan. Het is 5-3* voor de helden
Ferrer is zeker een graveltijger en komt gewoon in de halve finale straks tegen Federer.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:17 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Komt ook een beetje doordat de mogeljke joker-spelers allemaal redelijk belabberd spelen op het moment, niet in het juiste gedeelte van de draw zitten of gewoon geen graveltijgers zijn. (Denk aan Gasquet, Nalbandian, Safin, Roddick, Ferrer misschien zelfs mensen als Murray).
Ivanovic verloor in de eerste wedstrijd alleen al zeven games. Jankovic idem. Sharapova heeft al twee sets verloren. Beide Williams liggen er al uit. Safina had het ook totaal niet makkelijk tot nu toe.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
En toch hebben 2 van die drie toppers al een set verloren. De echte favorieten bij de dames hebben amper een paar games verloren. Dat de top daar breder is omdat er op dit moment niemand bovenuit steekt wil niet zeggen dat het gat tussen die top en de rest niet heeeeel groot is.
Alleen de vierde foto werkt bij mij, maar inderdaad leuk.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:26 schreef TheGeneral het volgende:
Damn, die Cibulkova is toch ook wel erg leuk zeg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ze met Monfils gaat
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:05 schreef Nalbandian het volgende:
Mag ik tweemaal een bagel van U ?
[ afbeelding ]
Ferrer is dan ook een geval van "joker die in het verkeerde deel van de draw zit om het één van de drie moeilijk te maken voor de halve finale"quote:Op zondag 1 juni 2008 12:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ferrer is zeker een graveltijger en komt gewoon in de halve finale straks tegen Federer.
Ik weet niet of jij het gevolgd heb, maar die twee sloegen toch echt zelf alles in het net of uit, dat heeft weinig met de tegenstand te maken, als je ziet dat bijvoorbeeld Sharapova een tijdje terug diezelfde Mattek waar ze nu een set tegen inleverde nog met 6-0 6-0 heeft geveegd. Die twee kunnen op gravel van iedereen verliezen, maar verliezen dan in de eerste plaats van zichzelf. Bij de heren zijn er ook genoeg hooggeplaatste spelers uitgeschakeld trouwens en zijn jongens die structureel ver buiten de top-100 staan in staat het toppers moeilijk te maken, bij de vrouwen zie je dan 9 van de 10 keer een 6-2 6-1.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
Serena Willimas ligt er al uit hoor ...
Zij was de absloute favorite
Sharapova heeft al 2 sets verloren, volg je het eigenlijk wel ?
Nou poeh poeh, zeven games verliezen in 2 sets, dan moet het wel erg close zijn ja, net als Safina die 12 games verliest in 3 wedstrijdenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ivanovic verloor in de eerste wedstrijd alleen al zeven games. Jankovic idem. Sharapova heeft al twee sets verloren. Beide Williams liggen er al uit. Safina had het ook totaal niet makkelijk tot nu toe.
Nee, het gat is volgens mij bij beiden wel even groot.
Die kan ik je zo geven: Jankovic, Ivanovic en Kuznetsova.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Erger jij je ook zo aan het feit dat al die eendimensionale beukers gewoon geen enkele fatsoenlijke volley spelen? Altijd maar dat blijven hangen op de servicelijn en zo hard mogelijk waaienquote:Op zondag 1 juni 2008 12:20 schreef wimderon het volgende:
Die backhand van Suarez trouwens, enkelhandig![]()
Wat een verademing bij dat gebeuk van Ivanovic, Jankovic, Sharapova e.d.
Hoho, ik heb alleen gezegd dat het verschil bij de vrouwen helemaal niet groter is dan bij de mannen. En dat klopt ook. Je hebt er een aantal bij de mannen en vrouwen die alles makkelijk winnen en de rest is aan elkaar gewaagd. Bij de vrouwen verliezen een heel aantal geplaatste speelsters vroeg; bij de mannen ook. Bij de vrouwen verliezen de zusters WIlliams en Chakvetadze gewoon vroeg, bij de mannen hetzelfde met Blake, Nalbandian en noem de maar op. Bij de vrouwen staat er nu iemand buiten de top-100 in de kwartfinales; bij de mannen kan dat straks ook gebeuren met Chardy. Chardy liet Nalbandian de laatste drie sets ook kansloos. Maar Suarez Navarro doet dat als niet top-100 speelster toch ook een aantal rondes achter elkaar met haar opponentes. Ik snap het verschil niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het gevolgd heb, maar die twee sloegen toch echt zelf alles in het net of uit, dat heeft weinig met de tegenstand te maken, als je ziet dat bijvoorbeeld Sharapova een tijdje terug diezelfde Mattek waar ze nu een set tegen inleverde nog met 6-0 6-0 heeft geveegd. Die twee kunnen op gravel van iedereen verliezen, maar verliezen dan in de eerste plaats van zichzelf. Bij de heren zijn er ook genoeg hooggeplaatste spelers uitgeschakeld trouwens en zijn jongens die structureel ver buiten de top-100 staan in staat het toppers moeilijk te maken, bij de vrouwen zie je dan 9 van de 10 keer een 6-2 6-1.
[..]
Nou poeh poeh, zeven games verliezen in 2 sets, dan moet het wel erg close zijn ja, net als Safina die 12 games verliest in 3 wedstrijdenLekker simpel trouwens om naar pure cijfers te kijken.
Met deze opmerking spreek je jezelf behoorlijk tegen trouwens. Eerder deze week was het nog Chardy die fantastisch stond te spelen en (een geblesseerde) Nalbandian gewoon kansloos liet![]()
En toen ik eerder aangaf dat het aan de toppers zelf ligt of en hoe ze winnen, kreeg ik van jou te horen dat de tegenstander (Bellucci, Gremelmayr, Montanes) geweldig stond mee te beuken en nu komt het toevallig anders uit en is het ineens andersom
Kuznetsova tegen Vika Azarenka durf ik niet te zeggen hoor. En de rest valt ook maar af te wachten.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die kan ik je zo geven: Jankovic, Ivanovic en Kuznetsova.
Tuurlijk is dat niet helemaal zeker, maar dat is het bij de mannen ook niet..quote:Op zondag 1 juni 2008 12:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kuznetsova tegen Vika Azarenka durf ik niet te zeggen hoor. En de rest valt ook maar af te wachten.
Haha en dat wil ik dus juist zeggen. Zo groot is dat verschil niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet helemaal zeker, maar dat is het bij de mannen ook niet..
Als je nu kijkt naar de laatste 16:quote:Op zondag 1 juni 2008 13:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haha en dat wil ik dus juist zeggen. Zo groot is dat verschil niet.
Bij de vrouwen kon je tot een jaar geleden ofzo precies de nummers 1 t/m 8 van de plaatsingslijst verwachten in de kwartfinale. Dat kan je nu absoluut niet en het gebeurt ook niet.
En kijk je straks naar de kwartfinales en dan heb je 4 om 4. Tsja het is maar hoe je iets bekijkt. Ik vind het gat bij de vrouwen helemaal niet zoveel groter bij de vrouwen dan bij de mannen. Maar goed, dat was wel duidelijk inmiddels.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je nu kijkt naar de laatste 16:
Vrouwen: 11 van de 16 volgens plaatsing
Mannen: 4 van de 16 volgens plaatsing.
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:15 schreef Tim86 het volgende:
Wie hoor hier niet tussen?
Serve speed leaders:
1. R.Soderling - 228 km/h
2. G.Monfils - 227 km/h
3. M.Safin - 226 km/h
4. D.Tursunov - 225 km/h
5. I.Ljubicic - 224 km/h
5. N.Davydenko - 224 km/h
5. N.Almagro - 224 km/h
8. E.Gulbis - 221 km/h
9. S.Querrey - 220 km/h
9. J.Chardy - 220 km/h
Ik vind dat hij eigenlijk alleen maar dingen zegt die iedereen kan zien "Goh, wat een mooie bal", "Deuce", "Oh, die is uit", "Jankovic vraagt iets aan de umpire maar ik weet niet wat", "Dubbele fout".quote:Op zondag 1 juni 2008 13:12 schreef Tim86 het volgende:
Wat is het ineens met al die Jan Roelfs bashing hier? Briljant is het zeker niet maar kan me er echt niet aan storen eigenlijk..
Opa Davydenko?quote:
Hij heeft hem dus gewoon gewonnen? Dat verbaast me niks.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:13 schreef TheArt het volgende:
[aal niet zoveel groter bij de vrouwen dan bij de mannen. Maar goed, dat was wel duidelijk inmiddels.
Federer-fan, dat gaf ik eerder deze week ook al aan. Geen flauw idee hoe de beste man aan die baan is geraakt. Volgens mij vond hij de baan in een zak chips ofzo.
Is trouwens sowieso een schrijnende wedstrijd. Rads heeft geloof ik één service behouden tot nu toequote:Op zondag 1 juni 2008 13:22 schreef Tim86 het volgende:
Blessurebehandeling voor Jankovic in een wedstrijd is net zo zeker als dat zondag na zaterdag komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |