en het erge is dat het weer zo'n tergend lange partij wordt, dus dat we nog minstens 2 uur sharapova gaan zien. en daarna krijgen we monfils...omdat het een francoos isquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:39 schreef RayMania het volgende:
Ginepri - Serra ook van start gegaan, potentiële vijfsetter.
Maar wij kijken Sharapova.
Ik kan niet wachten.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
en het erge is dat het weer zo'n tergend lange partij wordt, dus dat we nog minstens 2 uur sharapova gaan zien. en daarna krijgen we monfils...omdat het een francoos is
Tsja, die doen het toevallig een keertje kut maar normaalgesproken niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:39 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
![]()
Waarom zeik je niet op Eurosport en Sporza?
Na 3-en dus.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:43 schreef Eppie_NL het volgende:
Zodra de wedstrijd van Sharapova klaar is...zal eurosport of sporza vast wel naar Hewitt - Ferrer gaan.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:46 schreef Norrage het volgende:
ik hoop dat sharapova straks geowon spontaan overlijdt en we per direct naar echt tennis kunnen kijken.
Alhoewel we dan wel weer naar sharapova moeten kijken omdat ze dood is en we dat verschrikkelijk vinden ofzo
van dat gekreun:Squote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:48 schreef Miss_S het volgende:
Ik dacht dat jullie allemaal fan waren van Maria
Asjeblieft zeg. Allez Karinquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:48 schreef Miss_S het volgende:
Yep !quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:48 schreef Miss_S het volgende:
Ik welquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:48 schreef Miss_S het volgende:
ik vind sharapova de meest verschrikkelijke tennister ooit.....(sinds Serenaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:48 schreef Miss_S het volgende:
Stanquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:54 schreef RayMania het volgende:
Wawrinka loopt ook te vegen als een malle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |