Die laatste forehand was geniaal.quote:
Daar gaan we, Ray.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:11 schreef RayMania het volgende:
Gewoon op 6-5 uit kunnen serveren en setpunten krijgen in de tiebreak.
Toch ongelooflijk, Monfils en Ferrer winnen na een 1-2 achterstand, maar wij vliegen er straks uit door een stomme Zweed die alle kansen op 2-0 had. Bah.quote:
En ook nog door fucking 'Bennie, Bennie, Bennie !!!!111111!!!!11' die ons gisteren zo goed geholpen heeft alle kanonnen te bewaren voor de eindstrijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Toch ongelooflijk, Monfils en Ferrer winnen na een 1-2 achterstand, maar wij vliegen er straks uit door een stomme Zweed die alle kansen op 2-0 had. Bah.
Ja, super.quote:
Ja, lijkt mij ook.quote:
Ik vind de outfit van Nike (Maria & Fed) echt mooiquote:
Federer heeft de mooiste outfit van iedereen vind ik hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vind de outfit van Nike (Maria & Fed) echt mooi.
Hebbie een foto van Maria's outfit?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind de outfit van Nike (Maria & Fed) echt mooi.
Twee sets wel, maar drie?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:22 schreef RayMania het volgende:
Deze Federer kan van Nadal winnen.
quote:
Vind ik niet, maar goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als je 2 sets kan winnen kan je er ook 3 winnen.
Vind ik ook. Samen met de Hulk.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer heeft de mooiste outfit van iedereen vind ik hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:
Ja, af en toe. Maar er is NUL spanning.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou toch zeggen dat dit prachtig tennis is van Federer om naar te kijken.
Af en toe?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, af en toe. Maar er is NUL spanning.
Deze game niet bepaaldquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Af en toe?Hij slaat de ene na de andere prachtige winner. Dat er weinig spanning is, ben ik met je eens.
Nee.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:05 schreef NY_Giant het volgende:
Het moet toch wel een heerlijke finale worden dit jaar. Verwachten jullie dat Djokovic het Nadal nog lastig kan maken?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:05 schreef NY_Giant het volgende:
Het moet toch wel een heerlijke finale worden dit jaar. Verwachten jullie dat Djokovic het Nadal nog lastig kan maken?
Ik zou niet weten wat daar respectloos aan is. Die man is gewoon blij en logisch ook.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Beetje respectloos tegenover Soderling
Serieus? En Nadals blarenproblemen dan?quote:
Dat is het enige wat ervoor kan zorgen dat Nadal de finale niet haalt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus? En Nadals blarenproblemen dan?
Head to Head 1-0 in het voordeel van Federer. Dat was vorig jaar op hardcourt: 6-3 6-3.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:10 schreef TheGeneral het volgende:
En de volgende wedstrijd mag Benneteau tegen Federer
Oké, maar als hij er last van heeft tijdens zijn wedstrijd met Djokovic zie ik het somber in voor Nadal. Wat er verder ook van zij, hij moet gewoon goed spelen om van Djokovic te winnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ervoor kan zorgen dat Nadal de finale niet haalt.
Bedankt voor het overzicht.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:42 schreef TheGeneral het volgende:
Dit zijn alle wedstrijden van volgende ronde, alle mensen die nog over zijn dus:
[...]
Fernando Verdasco ESP (22) - Rafael Nadal
Jammer dat ze wéér beginnen met (twee) damespartijen. Maar goed, Djoko en Nadal na elkaar, da's wel weer top.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:45 schreef Eppie_NL het volgende:
OOP morgen:
CHATRIER 11:00
Petra Cetkovs.a (CZE) vs. Ana Ivanovic (SRB)[2]
Agnieszka Radwanska (POL)[14] vs. Jelena Jankovic (SRB)[3]
Paul-Henri Mathieu (FRA)[18] vs. Novak Djokovic (SRB)[3] rond 14:30 - 15:00
Fernando Verdasco (ESP)[22] vs. Rafael Nadal (ESP)[2] rond 17:30 - 18:00
Ja, ik weet niet waarom ze het doen maar irritant is het wel. Waarom variëren ze daar niet mee? Het is toch ook weleens leuk als ze met een herenpartij beginnen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:15 schreef TheArt het volgende:
Wat een drama OOP zeg. Weer beginnen met twee damespartijen en weer geen Chardy op Centre Court
Nadal begint na de wedstrijd van Nederland. Djoko begint net voor het begin van Nederland - Wales.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:36 schreef TheGeneral het volgende:
Nou begint Nadal ongeveer wanneer het Nederlands elftal begint.
Maar dan kan je het toch wel doen zoals op Suzanne Lenglen morgen. D.w.z. dames - heren - dames - heren. Dat is een stuk evenwichtiger.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:35 schreef suus21 het volgende:
dat komt omdat de heren gewoon op prime time worden uitgezonden, meer kijkers, meer sponsorgelden...
quote:
Hier hetzelfde. Ik hoop echt dat PHM wint.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:43 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Nadal begint na de wedstrijd van Nederland. Djoko begint net voor het begin van Nederland - Wales.
PHM - Djoko of Nederland - Wales....ik wist het wel hoor.
Wordt lekker PHM - Djoko![]()
Hij deed blijkbaar weer een Söderlingetjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat was er met Soderling? Zo makkelijk eerste set winnen, tweede ook nog leuk mee doen en dan daarna nog 1 game halen
Hopen dat Djokovic vroegtijdig verliest is zo 2007quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik hoop echt dat PHM wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |