quote:
Wat mij betreft is het van alle tijden.
quote:
Zelf hoop ik op een prachtige Djoko-Nadal, en als je een beetje wil dat Federer wint, moet je daar ook maar op hopen. Hoe goed Federer vandaag ook speelde (niet gekeken

), ik denk niet dat hij ooit op RG wint voordat Nadal helemaal is uitgesleten. Zijn psychologische nadeel is gewoon zo enorm. Djokovic heeft de arrogantie die nodig is Nadal te verslaan. Federer heeft dan wel weer goede kansen om Djokovic in de finale te verslaan.
Misschien heb ik het mis, maar ik denk dat het zo in elkaar zit.
Dat kan, maar ik denk dat Federer veel liever van Nadal verliest dan van Djokovic. Als Federer van Nadal verliest zal iedereen zeggen "Nadal is gewoon de beste op gravel" maar als Federer van Djokovic verliest, zullen mensen zeggen dat het einde nu toch wel in zicht is voor Federer enz.
quote:
Zelf hoop ik gewoon twee prachtige wedstrijden te zien en als ik een voorkeur heb is het Djokovic. Gewoon zodat hij dichter bij een totale Grand Slam is dan Federer ooit geweest is.
Ja, en dan wordt Federer helemaal ziek, als Djokovic het Grand Slam wint. En dan is Djokovic opeens de grootste speler allertijden, want dan passen ze gewoon de criteria weer aan. Federer wordt nu al de grootste speler allertijden genoemd terwijl hij nog noot het Grand Slam heeft gewonnen (en Laver wel twee keer) en ook niet het grootste aantal grandslamtitels heeft (omdat Sampras dat heeft).
Maar goed, ik hoop heel erg dat Federer wint en ik hoop vooral dat hij van Nadal wint. Maar als Federer dan toch moet verliezen, dan maar van Nadal.
[b]Op
dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef
TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op
maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien