abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59045647
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:08 schreef TheArt het volgende:

[..]

Natuurlijk complete bullshit om dat te stellen door deze ene partij. Ik wil het juist andersom stellen: sinds dit jaar is het gat bij de mannen tussen de toppers en de rest een stuk groter dan bij de vrouwen. Je weet nu al 3 halve finalisten bij de mannen. Bij de vrouwen kan ik dat op dit moment absoluut niet zeggen.
En toch hebben 2 van die drie toppers al een set verloren. De echte favorieten bij de dames hebben amper een paar games verloren. Dat de top daar breder is omdat er op dit moment niemand bovenuit steekt wil niet zeggen dat het gat tussen die top en de rest niet heeeeel groot is.
pi_59045668
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:18 schreef wimderon het volgende:

[..]

En toch hebben 2 van die drie toppers al een set verloren. De echte favorieten bij de dames hebben amper een paar games verloren. Dat de top daar breder is omdat er op dit moment niemand bovenuit steekt wil niet zeggen dat het gat tussen die top en de rest niet heeeeel groot is.
Serena Willimas ligt er al uit hoor ...
Zij was de absloute favorite

Sharapova heeft al 2 sets verloren
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_59045688
Die backhand van Suarez trouwens, enkelhandig

Wat een verademing bij dat gebeuk van Ivanovic, Jankovic, Sharapova e.d.
  zondag 1 juni 2008 @ 12:22:24 #264
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_59045713
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het cultduo "rally is voor homo's" Isner/Querrey staat ook weer te heersen, break voor tegen Bryan/Bryan. Het is 5-3* voor de helden
Helaas, de helden hebben het af moeten leggen tegen de broertjes, 6-7 2-6
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_59045737
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:17 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:

[..]

Komt ook een beetje doordat de mogeljke joker-spelers allemaal redelijk belabberd spelen op het moment, niet in het juiste gedeelte van de draw zitten of gewoon geen graveltijgers zijn. (Denk aan Gasquet, Nalbandian, Safin , Roddick, Ferrer misschien zelfs mensen als Murray).
Ferrer is zeker een graveltijger en komt gewoon in de halve finale straks tegen Federer.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59045745
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:18 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ivanovic verloor in de eerste wedstrijd alleen al zeven games. Jankovic idem. Sharapova heeft al twee sets verloren. Beide Williams liggen er al uit. Safina had het ook totaal niet makkelijk tot nu toe.

Nee, het gat is volgens mij bij beiden wel even groot.
  zondag 1 juni 2008 @ 12:26:27 #267
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59045781
Ik mag hopen dat de NOS gewoon tot 17.30 uur bij het tennis blijft?

Ik vind het trouwens heel wat minder om nar die NOS-stream op hun website te kijken, omdat er dan geen commentaar is. Da's best wel sfeerloos vind ik Dan heb ik nog liever het commentaar van Jan Roelfs.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_59045787
Radwanska is een leuke tennisster.
  zondag 1 juni 2008 @ 12:27:26 #269
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59045795
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:26 schreef TheGeneral het volgende:
Damn, die Cibulkova is toch ook wel erg leuk zeg

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Alleen jammer dat ze met Monfils gaat
Alleen de vierde foto werkt bij mij, maar inderdaad leuk.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 1 juni 2008 @ 12:28:00 #270
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59045805
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:05 schreef Nalbandian het volgende:
Mag ik tweemaal een bagel van U ?

[ afbeelding ]
pi_59045820
GSM Suaraz Navarro. De qualifier wint met 6-3, 6-2 van Pennetta.
pi_59045827
En Pennetta ligt eruit ....
met dank aan Sporza

Suárez door
pi_59045874
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:23 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ferrer is zeker een graveltijger en komt gewoon in de halve finale straks tegen Federer.
Ferrer is dan ook een geval van "joker die in het verkeerde deel van de draw zit om het één van de drie moeilijk te maken voor de halve finale"
pi_59045926
Hup Gulbis !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_59045996
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:19 schreef qonmann het volgende:

[..]

Serena Willimas ligt er al uit hoor ...
Zij was de absloute favorite

Sharapova heeft al 2 sets verloren, volg je het eigenlijk wel ?
Ik weet niet of jij het gevolgd heb, maar die twee sloegen toch echt zelf alles in het net of uit, dat heeft weinig met de tegenstand te maken, als je ziet dat bijvoorbeeld Sharapova een tijdje terug diezelfde Mattek waar ze nu een set tegen inleverde nog met 6-0 6-0 heeft geveegd. Die twee kunnen op gravel van iedereen verliezen, maar verliezen dan in de eerste plaats van zichzelf. Bij de heren zijn er ook genoeg hooggeplaatste spelers uitgeschakeld trouwens en zijn jongens die structureel ver buiten de top-100 staan in staat het toppers moeilijk te maken, bij de vrouwen zie je dan 9 van de 10 keer een 6-2 6-1.
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:24 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ivanovic verloor in de eerste wedstrijd alleen al zeven games. Jankovic idem. Sharapova heeft al twee sets verloren. Beide Williams liggen er al uit. Safina had het ook totaal niet makkelijk tot nu toe.

Nee, het gat is volgens mij bij beiden wel even groot.
Nou poeh poeh, zeven games verliezen in 2 sets, dan moet het wel erg close zijn ja, net als Safina die 12 games verliest in 3 wedstrijden Lekker simpel trouwens om naar pure cijfers te kijken.

Met deze opmerking spreek je jezelf behoorlijk tegen trouwens. Eerder deze week was het nog Chardy die fantastisch stond te spelen en (een geblesseerde) Nalbandian gewoon kansloos liet
En toen ik eerder aangaf dat het aan de toppers zelf ligt of en hoe ze winnen, kreeg ik van jou te horen dat de tegenstander (Bellucci, Gremelmayr, Montanes) geweldig stond mee te beuken en nu komt het toevallig anders uit en is het ineens andersom
pi_59046101
[quote]Op zondag 1 juni 2008 12:38 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij het gevolgd heb, maar die twee sloegen toch echt zelf alles in het net of uit, dat heeft weinig met de tegenstand te maken, als je ziet dat bijvoorbeeld Sharapova een tijdje terug diezelfde Mattek waar ze nu een set tegen inleverde nog met 6-0 6-0 heeft geveegd. Die twee kunnen op gravel van iedereen verliezen, maar verliezen dan in de eerste plaats van zichzelf. Bij de heren zijn er ook genoeg hooggeplaatste spelers uitgeschakeld trouwens en zijn jongens die structureel ver buiten de top-100 staan in staat het toppers moeilijk te maken, bij de vrouwen zie je dan 9 van de 10 keer een 6-2 6-1.
[..]

Ja hoor ik heb het gevolgd, dit tikte jij:

De echte favorieten bij de dames hebben amper een paar games verloren....

En dat is dus niet zo .
  zondag 1 juni 2008 @ 12:46:44 #279
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_59046157
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:08 schreef TheArt het volgende:

[..]

Natuurlijk complete bullshit om dat te stellen door deze ene partij. Ik wil het juist andersom stellen: sinds dit jaar is het gat bij de mannen tussen de toppers en de rest een stuk groter dan bij de vrouwen. Je weet nu al 3 halve finalisten bij de mannen. Bij de vrouwen kan ik dat op dit moment absoluut niet zeggen.
Die kan ik je zo geven: Jankovic, Ivanovic en Kuznetsova.
sig verwijderd door FA
pi_59046211
Kom op Llodra.

sorry
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')