nope, maar kun je niet via mijn stream ( zie link) kijken ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:00 schreef Norrage het volgende:
zenden ze na de eerste set bij sharapova toevallig ergens wat anders uit?
die sopcast prut werkt niet op mijn apple (en ook niet op me windows trouwens)quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
nope, maar kun je niet via mijn stream ( zie link) kijken ?
Ken je Mario Shoropavo niet ?quote:
Die jongen kan het wel, als ie maar wil. Hij heeft een nieuwe coach dacht ik en schijnt er weer compleet voor te willen gaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:54 schreef RayMania het volgende:
Wat Ginepri in deze ronde doet is mij een compleet raadsel. Maar blijft een toffe mate. Wawrinka loopt ook te vegen als een malle.
Nobody. Wat een complete onzinquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:33 schreef FlashingLights het volgende:
Wie is die ouwe gast met zijn import bruidje bij de wedstrijd tussen sharapova en een nobody?
Merci beaucoup.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:02 schreef RayMania het volgende:
Nou Mario, effe een 6-0 graag.
Tot 15.00 waarschijnlijk, dan gaan zij over naar de Giro.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:38 schreef Eppie_NL het volgende:
Wawrinka - Gonzalez op Eurosport.
België gaat weg van een kraker voor.. Samson & Gertquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:29 schreef Norrage het volgende:
jezus christus....NOS zendt gewoon fucking monfils - melzer uit terwijl er 2 krakers aan het plaatsvinden zijn...
Tsja dat is logisch. Sporza heeft gewoon niet meer uitzendtijd. De NOS heeft dat wel en doet er gewoon niets mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:34 schreef eentwee het volgende:
[..]
België gaat weg van een kraker voor.. Samson & GertAls kijker voel je je dit hele toernooi gewoon beledigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |