Ik weet niet of jij het gevolgd heb, maar die twee sloegen toch echt zelf alles in het net of uit, dat heeft weinig met de tegenstand te maken, als je ziet dat bijvoorbeeld Sharapova een tijdje terug diezelfde Mattek waar ze nu een set tegen inleverde nog met 6-0 6-0 heeft geveegd. Die twee kunnen op gravel van iedereen verliezen, maar verliezen dan in de eerste plaats van zichzelf. Bij de heren zijn er ook genoeg hooggeplaatste spelers uitgeschakeld trouwens en zijn jongens die structureel ver buiten de top-100 staan in staat het toppers moeilijk te maken, bij de vrouwen zie je dan 9 van de 10 keer een 6-2 6-1.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
Serena Willimas ligt er al uit hoor ...
Zij was de absloute favorite
Sharapova heeft al 2 sets verloren, volg je het eigenlijk wel ?
Nou poeh poeh, zeven games verliezen in 2 sets, dan moet het wel erg close zijn ja, net als Safina die 12 games verliest in 3 wedstrijdenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ivanovic verloor in de eerste wedstrijd alleen al zeven games. Jankovic idem. Sharapova heeft al twee sets verloren. Beide Williams liggen er al uit. Safina had het ook totaal niet makkelijk tot nu toe.
Nee, het gat is volgens mij bij beiden wel even groot.
Die kan ik je zo geven: Jankovic, Ivanovic en Kuznetsova.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Natuurlijk complete bullshit om dat te stellen door deze ene partij. Ik wil het juist andersom stellen: sinds dit jaar is het gat bij de mannen tussen de toppers en de rest een stuk groter dan bij de vrouwen. Je weet nu al 3 halve finalisten bij de mannen. Bij de vrouwen kan ik dat op dit moment absoluut niet zeggen.
Erger jij je ook zo aan het feit dat al die eendimensionale beukers gewoon geen enkele fatsoenlijke volley spelen? Altijd maar dat blijven hangen op de servicelijn en zo hard mogelijk waaienquote:Op zondag 1 juni 2008 12:20 schreef wimderon het volgende:
Die backhand van Suarez trouwens, enkelhandig![]()
Wat een verademing bij dat gebeuk van Ivanovic, Jankovic, Sharapova e.d.
Hoho, ik heb alleen gezegd dat het verschil bij de vrouwen helemaal niet groter is dan bij de mannen. En dat klopt ook. Je hebt er een aantal bij de mannen en vrouwen die alles makkelijk winnen en de rest is aan elkaar gewaagd. Bij de vrouwen verliezen een heel aantal geplaatste speelsters vroeg; bij de mannen ook. Bij de vrouwen verliezen de zusters WIlliams en Chakvetadze gewoon vroeg, bij de mannen hetzelfde met Blake, Nalbandian en noem de maar op. Bij de vrouwen staat er nu iemand buiten de top-100 in de kwartfinales; bij de mannen kan dat straks ook gebeuren met Chardy. Chardy liet Nalbandian de laatste drie sets ook kansloos. Maar Suarez Navarro doet dat als niet top-100 speelster toch ook een aantal rondes achter elkaar met haar opponentes. Ik snap het verschil niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het gevolgd heb, maar die twee sloegen toch echt zelf alles in het net of uit, dat heeft weinig met de tegenstand te maken, als je ziet dat bijvoorbeeld Sharapova een tijdje terug diezelfde Mattek waar ze nu een set tegen inleverde nog met 6-0 6-0 heeft geveegd. Die twee kunnen op gravel van iedereen verliezen, maar verliezen dan in de eerste plaats van zichzelf. Bij de heren zijn er ook genoeg hooggeplaatste spelers uitgeschakeld trouwens en zijn jongens die structureel ver buiten de top-100 staan in staat het toppers moeilijk te maken, bij de vrouwen zie je dan 9 van de 10 keer een 6-2 6-1.
[..]
Nou poeh poeh, zeven games verliezen in 2 sets, dan moet het wel erg close zijn ja, net als Safina die 12 games verliest in 3 wedstrijdenLekker simpel trouwens om naar pure cijfers te kijken.
Met deze opmerking spreek je jezelf behoorlijk tegen trouwens. Eerder deze week was het nog Chardy die fantastisch stond te spelen en (een geblesseerde) Nalbandian gewoon kansloos liet![]()
En toen ik eerder aangaf dat het aan de toppers zelf ligt of en hoe ze winnen, kreeg ik van jou te horen dat de tegenstander (Bellucci, Gremelmayr, Montanes) geweldig stond mee te beuken en nu komt het toevallig anders uit en is het ineens andersom
Kuznetsova tegen Vika Azarenka durf ik niet te zeggen hoor. En de rest valt ook maar af te wachten.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die kan ik je zo geven: Jankovic, Ivanovic en Kuznetsova.
Tuurlijk is dat niet helemaal zeker, maar dat is het bij de mannen ook niet..quote:Op zondag 1 juni 2008 12:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kuznetsova tegen Vika Azarenka durf ik niet te zeggen hoor. En de rest valt ook maar af te wachten.
Haha en dat wil ik dus juist zeggen. Zo groot is dat verschil niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet helemaal zeker, maar dat is het bij de mannen ook niet..
Als je nu kijkt naar de laatste 16:quote:Op zondag 1 juni 2008 13:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haha en dat wil ik dus juist zeggen. Zo groot is dat verschil niet.
Bij de vrouwen kon je tot een jaar geleden ofzo precies de nummers 1 t/m 8 van de plaatsingslijst verwachten in de kwartfinale. Dat kan je nu absoluut niet en het gebeurt ook niet.
En kijk je straks naar de kwartfinales en dan heb je 4 om 4. Tsja het is maar hoe je iets bekijkt. Ik vind het gat bij de vrouwen helemaal niet zoveel groter bij de vrouwen dan bij de mannen. Maar goed, dat was wel duidelijk inmiddels.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je nu kijkt naar de laatste 16:
Vrouwen: 11 van de 16 volgens plaatsing
Mannen: 4 van de 16 volgens plaatsing.
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:15 schreef Tim86 het volgende:
Wie hoor hier niet tussen?
Serve speed leaders:
1. R.Soderling - 228 km/h
2. G.Monfils - 227 km/h
3. M.Safin - 226 km/h
4. D.Tursunov - 225 km/h
5. I.Ljubicic - 224 km/h
5. N.Davydenko - 224 km/h
5. N.Almagro - 224 km/h
8. E.Gulbis - 221 km/h
9. S.Querrey - 220 km/h
9. J.Chardy - 220 km/h
Ik vind dat hij eigenlijk alleen maar dingen zegt die iedereen kan zien "Goh, wat een mooie bal", "Deuce", "Oh, die is uit", "Jankovic vraagt iets aan de umpire maar ik weet niet wat", "Dubbele fout".quote:Op zondag 1 juni 2008 13:12 schreef Tim86 het volgende:
Wat is het ineens met al die Jan Roelfs bashing hier? Briljant is het zeker niet maar kan me er echt niet aan storen eigenlijk..
Opa Davydenko?quote:
Hij heeft hem dus gewoon gewonnen? Dat verbaast me niks.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:13 schreef TheArt het volgende:
[aal niet zoveel groter bij de vrouwen dan bij de mannen. Maar goed, dat was wel duidelijk inmiddels.
Federer-fan, dat gaf ik eerder deze week ook al aan. Geen flauw idee hoe de beste man aan die baan is geraakt. Volgens mij vond hij de baan in een zak chips ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |