Kom kom, aliens bestaan, het is alleen een kwestie van geduld hebben op de onomstotelijke bewijzen, morgen dus.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:11 schreef yvonne het volgende:
Ah, hij heeft de nieuwe Indiana Jones gezien.
Nou, meer waarom altijd alleen maar in amerikaquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Statistisch gezien is het zeer waarschijnlijk dat er leven is op andere planeten. Het is dan nog wel de vraag of ze hier zijn...
Ik adem dus ik leef, ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Statistisch gezien is het zeer waarschijnlijk dat er leven is op andere planeten. Het is dan nog wel de vraag of ze hier zijn...
Omdat ze daar veel meer graanvelden hebben en zoals iedereen weet kunnen hun ruimteschepen alleen maar op graan landen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, meer waarom altijd alleen maar in amerika
Statistisch gezien kun je er vrij weinig over zeggen, aangezien we niet weten met welke nummers we werkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Er zijn genoeg landen waar men beweerd dat ze gesignaleerd zijn. Maargoed dat is nog geen bewijs dat er Aliens zijn op de wereld. Aliens bestaan, basta!quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach, ze zijn maar 1.20, daar ben ik zelfs niet bang vanquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:11 schreef Djarum het volgende:
nice!![]()
* Djarum zet de koffie vast klaar.
zolang ze maar eerst even aanbellen als ze langskomen bij me, en niet gelijk naast me staan.. dan schrik ik me ook zo de pleuris.
Nonens. we hebben een schatting van hoeveel zonnestelsels op zijn (een theoretische schatting, dat wel) aan de hand daar van kun je best uitspraken doen over het bestaan van leven op andere planeten. Nu moet ik zeggen dat ik geen materiaal deskundige ben...quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:24 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Statistisch gezien kun je er vrij weinig over zeggen, aangezien we niet weten met welke nummers we werken
Is je huis een beetje aan kant?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:11 schreef Djarum het volgende:
nice!![]()
* Djarum zet de koffie vast klaar.
zolang ze maar eerst even aanbellen als ze langskomen bij me, en niet gelijk naast me staan.. dan schrik ik me ook zo de pleuris.
Je kunt best uitspraken doen ja, maar geen statistische schatting maken als je niet eens weet hoe groot je input-groep is.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nonens. we hebben een schatting van hoeveel zonnestelsels op zijn (een theoretische schatting, dat wel) aan de hand daar van kun je best uitspraken doen over het bestaan van leven op andere planeten. Nu moet ik zeggen dat ik geen materiaal deskundige ben...
Drake Equationquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nonens. we hebben een schatting van hoeveel zonnestelsels op zijn (een theoretische schatting, dat wel) aan de hand daar van kun je best uitspraken doen over het bestaan van leven op andere planeten. Nu moet ik zeggen dat ik geen materiaal deskundige ben...
Logischerwijs zijn dat twee hele andere vragen. De vraag of er buiten onze eigen planeet nog leven is in het universum is een andere dan of (alle) gevallen van alienspottings waarheidsgetrouw zijn. Niet?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:36 schreef Iblis het volgende:
Wat statistiek betreft, Carl Sagan rekent in één van z'n boeken voor dat als in de VS alle gerapporteerde alienontvoeringen waar zijn, en dit getal geextrapoleerd wordt over de gehele wereld (aannemende dat aliens geen speciale voorkeur voor Amerikanen hebben), dat er over de afgelopen decennia elke paar seconden een alienontvoering ergens had moeten plaatsvinden. Dit zonder dat er onomstotelijk bewijs van is gekomen.
Dat is wel een beetje typisch.
Las laatst een artikel met de mooie titel: Drake's equation, een draak van een vergelijking.quote:
Ja natuurlijk is het geen échte wetenschap, maar het dient hier vooral om G.Fawkes aan te geven dat er al eens iemand nagedacht heeft over dit gegeven.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:46 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Las laatst een artikel met de mooie titel: Drake's equation, een draak van een vergelijking.
Het is een leuke vergelijking, maar pure speculatie, de vergelijking zit vol met aannames, waarvan er nu al meerdere onjuist blijken...
Ik had er dus idd al over gelezen en ook over het SETI projectquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:52 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het geen échte wetenschap, maar het dient hier vooral om G.Fawkes aan te geven dat er al eens iemand nagedacht heeft over dit gegeven.![]()
Ik vind wél leuk dat de wiki z'n best doet om naar huidige inzichten die vergelijking in te vullen.
Dat is zeker zo. De link was, hoe kunnen we statistiek gebruiken in de vraag over buitenaards leven. Sommige mensen claimen het leven nl. hier op aarde al ontmoet te hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Logischerwijs zijn dat twee hele andere vragen. De vraag of er buiten onze eigen planeet nog leven is in het universum is een andere dan of (alle) gevallen van alienspottings waarheidsgetrouw zijn. Niet?
Hoeft niet per se van buitenaardse komaf te zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:54 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)bodja___.html?p=13,1
quote:'The explosion happened at about 8 km above the ground, and perhaps it was a plane, but authorities could not identify whether it was a civil or military aircraft,'
Eigen planeet eerst!quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:55 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Dus als die video klopten de Drake Equation (N=2,3) ook, dan is er niet veel ruimte meer voor andere aliens in ons melkwegstelsel
quasi grappige foto onderschriften bij de telegraafquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:54 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)bodja___.html?p=13,1
Dat zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:24 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Statistisch gezien kun je er vrij weinig over zeggen, aangezien we niet weten met welke nummers we werken
Wat voor definitie van leven gebruik je ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:30 schreef L.Denninger het volgende:
"van alle planeten die we kennen heeft er maar 1 tot nu toe leven - het lijkt er dus op dat het een uitzondering is !"
idd,wat voor scholieren werken daar in godsnaamquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:32 schreef Spoorbiels het volgende:
[..]
quasi grappige foto onderschriften bij de telegraaf![]()
interessant verhaal verder..
En wie je dat heeft verteld geloof je welquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:12 schreef Dhr.P het volgende:
ohja over dat filmpje met die gast die UFO's opriep, dat bleek een HOAX te zijn en het waren luchtbalonnen oid of iemand die die balonnen opliet
Vandaag zien we ze vliegenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:09 schreef yvonne het volgende:
Vandaag toch?
Da's alleen in de films Yvonne, die aliens spreken ook altijd perfect Engels Amerikaansquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
"Het is tenslotte veel waarschijnlijker dat iemand liegt over het oplaten van ballonnen, dan dat iemand liegt over een ufo !"quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
En wie je dat heeft verteld geloof je wel
Dat laat ik in het midden, ik was er niet bijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"Het is tenslotte veel waarschijnlijker dat iemand liegt over het oplaten van ballonnen, dan dat iemand liegt over een ufo !"
Je hoeft er toch niet bij geweest te zijn ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat laat ik in het midden, ik was er niet bij
In dit voorbeeld wel ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet bij geweest te zijn ?
Als ik zeg dat ik gisteren een man een meisje echt in 2en zag zagen en haar daarna weer aan elkaar zag plakken,
en iemand anders zegt dat het een goochelaar was,
kun jij dan geen uitspraak doen over welk van de 2 stellingen er waarschijnlijker is ?
En waarom zou je dan geen uitspraak over de waarschijnlijkheid kunnen doen als iemand zegt dat ie ufo's kan oproepen en iemand anders zegt dat dat gewoon opgelaten vuurballonnen zijn ?quote:
Scherp.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:17 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij duurt het nog wel even, Denver was het toch? http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=75
Dat specifieke voorbeeld is uiteraard makkelijk om zeep te helpen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:19 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En waarom zou je dan geen uitspraak over de waarschijnlijkheid kunnen doen als iemand zegt dat ie ufo's kan oproepen en iemand anders zegt dat dat gewoon opgelaten vuurballonnen zijn ?
Goed, we zien een filmpje, wat toch best wel echt lijkt te zijn.. waarin een newsreporter een interview afneemt met een man die claimt UFO's te kunnen oproepen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:19 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En waarom zou je dan geen uitspraak over de waarschijnlijkheid kunnen doen als iemand zegt dat ie ufo's kan oproepen en iemand anders zegt dat dat gewoon opgelaten vuurballonnen zijn ?
duurde lang dit..quote:
haha, tuurlijk! en iedereen hier maar zitten wachten..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:17 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij duurt het nog wel even, Denver was het toch? http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=75
Hoezo niet goed naar de beelden kijken ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed, we zien een filmpje, wat toch best wel echt lijkt te zijn.. waarin een newsreporter een interview afneemt met een man die claimt UFO's te kunnen oproepen.
De hemel is blauw, de man doet zijn ding en we zien inderdaad vreemde ronde voorwerpen aan de lucht verschijnen. De interviewer verbaasd, studio verbaasd.
Nu komt er iemand die roept "HOAX, luchtballonen.." en die word wel meteen gelooft, omdat dat dat haast wel de meest gegooide term is op zaken die betrekking hebben op onbekend fenomeen. En het filmpje verdwijnt meteen in de prullebak... gemoedsrust gesust, carry on met je onbezorgde leventje.
Conclusie, praat je dan iemand graag na of kijk je niet goed naar de beelden?
In dit voorbeeld, hou ik het op UFO'squote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hoezo niet goed naar de beelden kijken ?
Nogmaals mijn vraag, wat is nou waarschijnlijker naar jouw mening, dat het vuurballonnen zijn of dat het alien ufo's zijn ?
Niet per se.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:56 schreef Killaht het volgende: Een journalist maakt reportages naar waarheid om de mens te informeren, dat is zijn doel.
Voor de meeste journalisten geldt helaas dat ze reportages maken om zoveel mogelijk kijkers/lezers te trekken en daarmee (indirekt) geld te verdienen (voor hun baas).quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:56 schreef Killaht het volgende:
Een journalist maakt reportages naar waarheid om de mens te informeren, dat is zijn doel.
quote:Peckman is organizing a showing of the video Friday morning in Denver for the media. The press conference, which is not open the public, is slated for 11 a.m. near downtown. The public will have to wait until later this year to see any images of the alien, he said.
Peckman said reporters and invited guests will see several film clips to make the case for the existence of alien life.
Oja? Vul dan even deze formule in:quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:18 schreef G.Fawkes het volgende:
En op deze aspecten kunnen we alleen maar een gok doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
ne = planeten waar leven mogelijk is
fl = planeten met leven
fi = planeten met intelligent leven
fc = technologie ontwikkelende planeten
L = levensduur van intelligente beschavingen in jaren uitgedrukt
Yes, precies mijn punt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En op deze aspecten kunnen we alleen maar een gok doen.
Sorry voor je, maar dat is enorm naïef gedacht.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:56 schreef Killaht het volgende:
Bastard,
Ik geef je gelijk. Een journalist maakt reportages naar waarheid om de mens te informeren, dat is zijn doel.
Hoe hij wegloopt, is ook verdacht. Beetje té 'smooth'. En waarom zou hij eerst kruipen, om vervolgens op te staan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:20 schreef Spellmeista het volgende:
Ja maar hij kniperde met zijn ogen omdat hij niet kon geloven dat binnen op de tafel de enige echte American Pie stond!
Oh, jammer...quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:12 schreef Vitale het volgende:
Hoe mooi had het geweest als die man vandaag met een youtube linkje kwam naar de clip van Rick Roll
Heb jij nog tientjes ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:54 schreef Djarum het volgende:
tjezus, dit kan ik ook maken met een infraroodcamera en een masker die ik bij de lokale feestwinkel voor een tientje koop..
Haha, alleen die naam al, alienwindowfinal. Alsof hij eerst al vijf eerdere pogingen had gedaan zichzelf in een alienpak te filmen voordat er een goede uitrolde.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:30 schreef SoltaiiCon het volgende:
het filmpje:
http://www.rockymountainparanormal.com/ufo/alienwindowfinal.mp4
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:10 schreef popolon het volgende:
Die pipo de clown beelden van Roswell zijn nog geloofwaardiger.
Wat moeten we hier nu weer mee?
alsof jij tien euro niet ook een tientje noemtquote:
Ik las ergens dat dit niet het bewuste filmpje is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:36 schreef Schunckelstar het volgende:
ik neem aan dat dat filmpje niet zijn bewijs is?
ahaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:02 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik las ergens dat dit niet het bewuste filmpje is.
Het échte filmpje wordt gebruikt in een documentaire die binnenkort op DVD te bestellen is. No joke
We leven tegenwoordig niet van dag tot dag, maar van hoax tot hoax.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo lust ik er nog wel tien.
"Onomstotelijk bewijs" my ass
ik ook , de studio heeft de dag , tijd en locatie zelf uitgekozen waarop hij ze zou oproepen ,quote:
ja toch , ieder mens liegt weleens over dingen die bekend zijn of een leugentje om bestwil maar niet ieder mens die een leugentje om bestwil verteld , verzint dingen die niet bestaan of onbekend zijn .quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"Het is tenslotte veel waarschijnlijker dat iemand liegt over het oplaten van ballonnen, dan dat iemand liegt over een ufo !"
Dit is _niet_ het filmpje. Het filmpje waar iedereen het over heeft is nog niet gereleased. Hier is alleen een still van gereleased die hierboven is te zien. Het filmpje dat SoltaiiCon plaatste is van een debunker die wilde laten zien hoe makkelijk het is om zoiets te maken met behulp van CGI en poppen en dat zoiets niet 50.000 euro zou kosten om na te maken zoals diegene van het zogenaamde 'onomstotelijk bewijs' filmpje beweerd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:30 schreef SoltaiiCon het volgende:
het filmpje:
http://www.rockymountainparanormal.com/ufo/alienwindowfinal.mp4
Er staat onomstotelijk vast dat er een videofilm bestaat waarop grijze aliens te zien zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 03:51 schreef DrDentz het volgende:
Dus nu staat er zeg maar onomstotelijk vast dat er grijze aliens zijn?
Zucht, daar gaan we weer.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:59 schreef senesta het volgende:
Denninger en Summer stoppen met dat persoonlijke gedoe nu
Jawel hoor, met argumenten maar niet met persoonlijk geflamequote:Op woensdag 4 juni 2008 14:02 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Zucht, daar gaan we weer.
Summers mag wel verkondigen "dat het logischer is dat degene die beweert ballonnen opgelaten te hebben liegt, dan dat degene die beweert dat het ufo's zijn liegt",
en daar mag niet op ingehaakt worden ?
Mijn argumenten zijn zojuist weggehaald.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Jawel hoor, met argumenten maar niet met persoonlijk geflame
Ik heb alleen geflame weg gehaald denninger, dat leek in de verste verte niet op een argumentquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:08 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Mijn argumenten zijn zojuist weggehaald.
Mijn visie op Summers theorie : "Een theorie wordt waarschijnlijker en logischer naarmate er meer UFO's, door aliens ontvoerde elvis'en en monsters van loch-ness in voorkomen. Extra geloofwaardigheidspunten als je er ook nog een tovenaar in weet te verwerken !".
Want daar komt het op neer als je zegt dat uit 2 gelijkwaardige mogelijkheden (een man die de waarheid spreekt over ballonnen oplaten versus een man die de waarheid spreekt over UFO's) de mogelijkheid met de UFO's het logisch voordeel verdient.
misschien kan de persoon in kwestie het wel heel geloofwaardig brengen. Zelfde als met goochelen, de trucjes leren kunnen een hoop mensen, ze er in laten trappen lukt weinigen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:12 schreef Ticker het volgende:
Mijn mening: Een grappenmaker.. Bewuste misleiding... Waarom komt nu juist dit filmpje zo groot in het nieuws. Dit filmpje wat juist zo nep overkomt.
Dan nog zou de video funest moeten zijn voor zijn verhaal.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:11 schreef KELDER het volgende:
[..]
misschien kan de persoon in kwestie het wel heel geloofwaardig brengen. Zelfde als met goochelen, de trucjes leren kunnen een hoop mensen, ze er in laten trappen lukt weinigen.
Alle filmpjes die je tot nu toe hebt gezien mbt dit onderwerp zijn "re-enactments" of filmpjes van grappenmakers/debunkers.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:12 schreef Ticker het volgende:
Zonder dit topic verder gelezen te hebben spring ik er even in.
Heb zojuist wat meer van het filmpje gezien op grenswetenschap : http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=2035
Ook in het interview met Larry King zie je wat meer beelden van de 'aliens' die blijkbaar ook in zijn huis zitten.
Mijn mening: Een grappenmaker.. Bewuste misleiding... Waarom komt nu juist dit filmpje zo groot in het nieuws. Dit filmpje wat juist zo nep overkomt.
Van alle filmpjes die ik ken, en zelfs hier heb gepost, zoals o.a. een topic over de bekende braziliaanse ufo/onderzoeker die met regelmaat hoax filmpje heeft aangenomen voor echt.. is dit een van de meest onwaarschijnlijke.
Dit is gewoon op de computer gemaakt met CGi.
Als je bijvoorbeeld het stukje film bekijkt tijdens het Larry King CNN interview zie je bijvoorbeeld hoe nep de beweging is van het wezen op het moment dat het om de hoek komt kijken. We lijken wel naar een tekenfilm te kijken.
Ik snap niet waarom juist dit zo groot wordt gebracht.
Of ik moet het zo mis hebben en nu fictie en realiteit op camera niet meer kunnen onderscheiden.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Alle filmpjes die je tot nu toe hebt gezien mbt dit onderwerp zijn "re-enactments" of filmpjes van grappenmakers/debunkers.
Het filmpje is tot nu toe nog helemaal niet gereleased. Althans dat heb ik net gelezen. Ben ook pas 10 minuten van dit topic op de hoogte
Bewijs dat eens.quote:Op zondag 1 juni 2008 03:15 schreef Summers het volgende:
[..]
ik ook , de studio heeft de dag , tijd en locatie zelf uitgekozen waarop hij ze zou oproepen ,
...
moet ik bewijs aandragen voor iets wat ik mogelijk acht ?quote:
Waar bleek dat uit?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:12 schreef Dhr.P het volgende:
ohja over dat filmpje met die gast die UFO's opriep, dat bleek een HOAX te zijn en het waren luchtbalonnen oid of iemand die die balonnen opliet
Nee want hij ging omhoog, dat is een feit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:55 schreef Summers het volgende:
dan moet die ballon boven zijn begonnen en recht naar beneden zijn gegaan waar die man stond , ballon OPLATEN gaat dus niet op lijkt me .
Of je leest even de thread... of op zijn minst de laatste 5 posts ofzo voordat je reageert.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat een nep dat filmpje. Niet te geloven.
Of je leest even de thread... of op zijn minst de laatste 5 posts ofzo voordat je reageert.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het onderwrp heet 'onomstotelijk bewijs etc'. En dat bewijs is dus een ongeloofelijk slecht stukje fake film. Wat er door anderen verder nu wordt bijgehaald, zal me worst wezen, ik ventileer mijn mening.
Kortom... alle filmpjes die je gezien hebt zijn nep, re-enactments.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:21 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Alle filmpjes die je tot nu toe hebt gezien mbt dit onderwerp zijn "re-enactments" of filmpjes van grappenmakers/debunkers.
Het filmpje is tot nu toe nog helemaal niet gereleased. Althans dat heb ik net gelezen. Ben ook pas 10 minuten van dit topic op de hoogte
Grijze aliens zijn al tientallen jaren geleden verzonnen, onbekend kan je ze dus niet echt noemen. En "niet iedereen" er hoeft er maar eentje te zijn die het wel doet en je hebt weer een leuk hoax alien filmpje. Conlcusie, het is waarschijnlijker dat de man van de ufo liegt.quote:Op zondag 1 juni 2008 03:23 schreef Summers het volgende:
[..]
ja toch , ieder mens liegt weleens over dingen die bekend zijn of een leugentje om bestwil maar niet ieder mens die een leugentje om bestwil verteld , verzint dingen die niet bestaan of onbekend zijn .
het is dus waarschijnlijker dat de man van de ballon liegt .
Pff, aandachtsgeile mongolen die niks hebben dus.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:02 schreef Refragmental het volgende:
Aangezien ik niet echt de hoop heb dat jij uberhaupt iets gaat lezen behalve de openingspost zal ik het maar voor je quoten.
[..]
Kortom... alle filmpjes die je gezien hebt zijn nep, re-enactments.
Het echte filmpje is nog niet gereleased.
Zeker weten! SBS doet immers alles voor de kijkcijfers en bovendien is die verslaggever vast geen wetenschapper en die dam geen wetenschappelijk corrrecte omgevingquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:09 schreef Bastard het volgende:
Wat is tegenwoordig nog overduidelijk bewijs als we met videobewerkingsapparatuur de meeste dingen wel kunnen doen?
Er zal toch echt een UFO moeten landen op de dam, en dan een live verslag van een sbs6 reporter erbij, anders geloven we nog niet in UFO's. Misschien zijn er dan nog steeds mensen die het voor onmogelijk zullen houden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |