duurde lang dit..quote:
haha, tuurlijk! en iedereen hier maar zitten wachten..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:17 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij duurt het nog wel even, Denver was het toch? http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=75
Hoezo niet goed naar de beelden kijken ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed, we zien een filmpje, wat toch best wel echt lijkt te zijn.. waarin een newsreporter een interview afneemt met een man die claimt UFO's te kunnen oproepen.
De hemel is blauw, de man doet zijn ding en we zien inderdaad vreemde ronde voorwerpen aan de lucht verschijnen. De interviewer verbaasd, studio verbaasd.
Nu komt er iemand die roept "HOAX, luchtballonen.." en die word wel meteen gelooft, omdat dat dat haast wel de meest gegooide term is op zaken die betrekking hebben op onbekend fenomeen. En het filmpje verdwijnt meteen in de prullebak... gemoedsrust gesust, carry on met je onbezorgde leventje.
Conclusie, praat je dan iemand graag na of kijk je niet goed naar de beelden?
In dit voorbeeld, hou ik het op UFO'squote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hoezo niet goed naar de beelden kijken ?
Nogmaals mijn vraag, wat is nou waarschijnlijker naar jouw mening, dat het vuurballonnen zijn of dat het alien ufo's zijn ?
Niet per se.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:56 schreef Killaht het volgende: Een journalist maakt reportages naar waarheid om de mens te informeren, dat is zijn doel.
Voor de meeste journalisten geldt helaas dat ze reportages maken om zoveel mogelijk kijkers/lezers te trekken en daarmee (indirekt) geld te verdienen (voor hun baas).quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:56 schreef Killaht het volgende:
Een journalist maakt reportages naar waarheid om de mens te informeren, dat is zijn doel.
quote:Peckman is organizing a showing of the video Friday morning in Denver for the media. The press conference, which is not open the public, is slated for 11 a.m. near downtown. The public will have to wait until later this year to see any images of the alien, he said.
Peckman said reporters and invited guests will see several film clips to make the case for the existence of alien life.
Oja? Vul dan even deze formule in:quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Statistisch gezien is het zeer waarschijnlijk dat er leven is op andere planeten. Het is dan nog wel de vraag of ze hier zijn...
En op deze aspecten kunnen we alleen maar een gok doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
ne = planeten waar leven mogelijk is
fl = planeten met leven
fi = planeten met intelligent leven
fc = technologie ontwikkelende planeten
L = levensduur van intelligente beschavingen in jaren uitgedrukt
Yes, precies mijn punt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En op deze aspecten kunnen we alleen maar een gok doen.
Sorry voor je, maar dat is enorm naïef gedacht.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:56 schreef Killaht het volgende:
Bastard,
Ik geef je gelijk. Een journalist maakt reportages naar waarheid om de mens te informeren, dat is zijn doel.
Hoe hij wegloopt, is ook verdacht. Beetje té 'smooth'. En waarom zou hij eerst kruipen, om vervolgens op te staan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:20 schreef Spellmeista het volgende:
Ja maar hij kniperde met zijn ogen omdat hij niet kon geloven dat binnen op de tafel de enige echte American Pie stond!
Oh, jammer...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |