idd,wat voor scholieren werken daar in godsnaamquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:32 schreef Spoorbiels het volgende:
[..]
quasi grappige foto onderschriften bij de telegraaf![]()
interessant verhaal verder..
En wie je dat heeft verteld geloof je welquote:Op vrijdag 30 mei 2008 02:12 schreef Dhr.P het volgende:
ohja over dat filmpje met die gast die UFO's opriep, dat bleek een HOAX te zijn en het waren luchtbalonnen oid of iemand die die balonnen opliet
Vandaag zien we ze vliegenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:09 schreef yvonne het volgende:
Vandaag toch?
Da's alleen in de films Yvonne, die aliens spreken ook altijd perfect Engels Amerikaansquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, meer waarom altijd alleen maar in amerika
"Het is tenslotte veel waarschijnlijker dat iemand liegt over het oplaten van ballonnen, dan dat iemand liegt over een ufo !"quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
En wie je dat heeft verteld geloof je wel
Dat laat ik in het midden, ik was er niet bijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"Het is tenslotte veel waarschijnlijker dat iemand liegt over het oplaten van ballonnen, dan dat iemand liegt over een ufo !"
Je hoeft er toch niet bij geweest te zijn ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat laat ik in het midden, ik was er niet bij
In dit voorbeeld wel ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet bij geweest te zijn ?
Als ik zeg dat ik gisteren een man een meisje echt in 2en zag zagen en haar daarna weer aan elkaar zag plakken,
en iemand anders zegt dat het een goochelaar was,
kun jij dan geen uitspraak doen over welk van de 2 stellingen er waarschijnlijker is ?
En waarom zou je dan geen uitspraak over de waarschijnlijkheid kunnen doen als iemand zegt dat ie ufo's kan oproepen en iemand anders zegt dat dat gewoon opgelaten vuurballonnen zijn ?quote:
Scherp.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:17 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij duurt het nog wel even, Denver was het toch? http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=75
Dat specifieke voorbeeld is uiteraard makkelijk om zeep te helpen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:19 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En waarom zou je dan geen uitspraak over de waarschijnlijkheid kunnen doen als iemand zegt dat ie ufo's kan oproepen en iemand anders zegt dat dat gewoon opgelaten vuurballonnen zijn ?
Goed, we zien een filmpje, wat toch best wel echt lijkt te zijn.. waarin een newsreporter een interview afneemt met een man die claimt UFO's te kunnen oproepen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:19 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En waarom zou je dan geen uitspraak over de waarschijnlijkheid kunnen doen als iemand zegt dat ie ufo's kan oproepen en iemand anders zegt dat dat gewoon opgelaten vuurballonnen zijn ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |