quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:12 schreef Vitale het volgende:
Hoe mooi had het geweest als die man vandaag met een youtube linkje kwam naar de clip van Rick Roll
Heb jij nog tientjes ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:54 schreef Djarum het volgende:
tjezus, dit kan ik ook maken met een infraroodcamera en een masker die ik bij de lokale feestwinkel voor een tientje koop..
Haha, alleen die naam al, alienwindowfinal. Alsof hij eerst al vijf eerdere pogingen had gedaan zichzelf in een alienpak te filmen voordat er een goede uitrolde.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:30 schreef SoltaiiCon het volgende:
het filmpje:
http://www.rockymountainparanormal.com/ufo/alienwindowfinal.mp4
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:10 schreef popolon het volgende:
Die pipo de clown beelden van Roswell zijn nog geloofwaardiger.
Wat moeten we hier nu weer mee?
alsof jij tien euro niet ook een tientje noemtquote:
Ik las ergens dat dit niet het bewuste filmpje is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:36 schreef Schunckelstar het volgende:
ik neem aan dat dat filmpje niet zijn bewijs is?
ahaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:02 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik las ergens dat dit niet het bewuste filmpje is.
Het échte filmpje wordt gebruikt in een documentaire die binnenkort op DVD te bestellen is. No joke
We leven tegenwoordig niet van dag tot dag, maar van hoax tot hoax.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo lust ik er nog wel tien.
"Onomstotelijk bewijs" my ass
ik ook , de studio heeft de dag , tijd en locatie zelf uitgekozen waarop hij ze zou oproepen ,quote:
ja toch , ieder mens liegt weleens over dingen die bekend zijn of een leugentje om bestwil maar niet ieder mens die een leugentje om bestwil verteld , verzint dingen die niet bestaan of onbekend zijn .quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"Het is tenslotte veel waarschijnlijker dat iemand liegt over het oplaten van ballonnen, dan dat iemand liegt over een ufo !"
Dit is _niet_ het filmpje. Het filmpje waar iedereen het over heeft is nog niet gereleased. Hier is alleen een still van gereleased die hierboven is te zien. Het filmpje dat SoltaiiCon plaatste is van een debunker die wilde laten zien hoe makkelijk het is om zoiets te maken met behulp van CGI en poppen en dat zoiets niet 50.000 euro zou kosten om na te maken zoals diegene van het zogenaamde 'onomstotelijk bewijs' filmpje beweerd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:30 schreef SoltaiiCon het volgende:
het filmpje:
http://www.rockymountainparanormal.com/ufo/alienwindowfinal.mp4
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |