hm blijft erin, einde discussiequote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:29 schreef swarmahoer het volgende:
net zoals hm
k was ff vergeten dat we t daar over gehad haddenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hm blijft erin, einde discussie. Pas als ie uit de stats van de top 10 posters is verdwenen kan ie uit de OP
.
zal nog wel ff duren voordat t weer gebeurtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:40 schreef Mikkie het volgende:
Damn ik heb echt al lang geen fipo meer gehad in een Nijmegentopic.
dat is dus echt vrijwel nooitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hm blijft erin, einde discussie. Pas als ie uit de stats van de top 10 posters is verdwenen kan ie uit de OP
.
Nog maar 2100 postsquote:Top 10 Posters
1 swarmahoer - 4334
2 Yashaaaaa - 3551
3 Mikkie - 3290
4 PietjePuk007 - 3131
5 Hertog_Martin - 2802
6 Cocktailprikker - 1012
7 DJKoster - 925
8 Houniet - 902
9 Californium - 713
10 LucasBergman - 697
Daarom sta ik er niet in dusquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja als je in de op staat moet je naar de meet natuurlijk![]()
jij was toch op de meetquote:
Wageningen of Heemstede!quote:
die is iemand anders gewordenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wageningen of Heemstede!
En waar is die LucasBergman dan? Of zeg ik nu weer iets doms?
Nee, de nummers 6 en 10 dienen gecumuleerd te wordenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:38 schreef LastRequest het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, de nummers 6 en 10 dienen gecumuleerd te worden.
Heb je gelijk msn, hyves enzo gevraagd, hebben we dat ook gelijk gehad.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:14 schreef morgane het volgende:
Engels was een makkie!! Ging echt heel goed volgens mij. Dus nu...vakantieeee!
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ook in Nijmegen vernielingen aangebracht door krakers
Haha dat deed ik in dat jaar dat ik gezakt was ookquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:10 schreef morgane het volgende:
Ik heb iig tussen de 7 en de 9heb een 7,2 nodig voor een 8 op mn eindlijst, dus dat moet wel gelukt zijn!!
Ik ga áltijd als ik niks te doen heb op school naar huis, komt vooral door mn computer/fokverslaving
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:13 schreef Californium het volgende:
Vanavond feest in Dollars...Wel weer vroeg naar huis
morgen stage enzulks
Ik ga toch eigenlijk nooit daar eruitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]kut he dat die hoofdingang verplaatst is
NCMLS... aahhhh... dat ding straalt gewoon Wetenschap uitquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga toch eigenlijk nooit daar eruitIk ga altijd via NCMLS omdat ik van die richting afkom en omdat het gewoon het kortste is
Ik weet hetquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
NCMLS... aahhhh... dat ding straalt gewoon Wetenschap uit
Zit je in het Q-gebouw? Je zit echt niet ver van onze afdelingquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Geil he![]()
Zit daarachter in het gebouw dus das gewoon korter als helemaal via ziekenhuis lopen
of in het P gebouw...geen idee...die het dichtste bij het NCMLS zit...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zit je in het Q-gebouw? Je zit echt niet ver van onze afdeling
Geylquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:33 schreef Californium het volgende:
[..]
of in het P gebouw...geen idee...die het dichtste bij het NCMLS zit...
Waar zit jouw afdelingquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zit je in het Q-gebouw? Je zit echt niet ver van onze afdeling
wel hequote:
Derde verdieping recht voor de heli-landingsplaatsquote:
Op het gras daar? Cool....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Derde verdieping recht voor de heli-landingsplaats
veel plezierquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Op het gras daar? Cool....dat kan ik zien tijdens de pauze
![]()
maare ik ge sporten
Die Yasha heeft geen half werk geleverd zeg, bij het mij voorbij gaan.quote:
En ik zit er nota bene al vanaf deel 1 bij en ik heb nog niet zoveel posts als jijquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik begin me nog te schamen ook hier
Ik sta ook al sinds ik hier in dit topic post bijna iedere dag in die top 100behalve op zaterdag als ik moet werken..
Gelukkig maakt het hier niet uit hoe nuttig/relevant je posts zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik begin me nog te schamen ook hier
Ik sta ook al sinds ik hier in dit topic post bijna iedere dag in die top 100behalve op zaterdag als ik moet werken..
Tsjah ik lul nu eenmaal veelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik zit er nota bene al vanaf deel 1 bij en ik heb nog niet zoveel posts als jij.
Typische vrouwquote:
Als het goed is hebben ze vandaag gesaust en morgen overdag drogen en dan gaan we 's avonds alles weer terug zetten.. Ik blijf daarna nog gewoon bij mijn ouders want moet zo langzaam aan toch weer beginnen met leren en als ze in huis bezig zijn schiet dat ook niet opquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Typische vrouw
Hoe is het met je kamer inmiddels? Kun je alweer bijna terugverhuizen?
Haha voor volgende keer misschien, ik zit even een avondje bij m'n ouders om de auto op te halenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:36 schreef Mikkie het volgende:
Mijn pizza van Chipito werd mooi op tijd bezorgd en was prima te eten, ook een tip voor jou, LR?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha voor volgende keer misschien, ik zit even een avondje bij m'n ouders om de auto op te halen
Waar ik inmiddels nog steeds geen eten heb gehad!
Dat had ik ook vanmiddag om drie uur... werd om kwart over zes wakkerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:01 schreef Aibmi het volgende:
[..]
![]()
Ik ging toenstraks even liggen, en ben toen in slaap gevallen. En nu pas weer wakker, en dat terwijl ik nog boodschappen moest doen voor mijn avondetenIk denk dat ik ook maar pizza ga eten
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:36 schreef Mikkie het volgende:
Mijn pizza van Chipito werd mooi op tijd bezorgd en was prima te eten, ook een tip voor jou, LR?
Echt supergaar is datquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat had ik ook vanmiddag om drie uur... werd om kwart over zes wakker.
Heb nog wel 3 tentamens maar geen colleges meer neequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:47 schreef Houniet het volgende:
Ben je vrij dan ofzo?
Party hardyquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:09 schreef Californium het volgende:
Helemaal klaar om naar Dollars te gaan
Vraag maar aan Stranger of Hostimeister, die weten het je perfect uit te leggen. Zelfs aan mij is het ze geluktquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wageningen of Heemstede!
Is wel lekker verdienen toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vandaag 14 uur gedraait... altijd leuk als er maar 1 dag is voor ioets
heb je iig geen taalverschil waardoor je dingen krijgt die je niet besteld hadquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:50 schreef Mikkie het volgende:
Zo, net pizza besteld online bij Chipito.nl, je hoeft niet eens meer te bellen. Kijken of het goed gaat...
Het moet niet gekker wordenquote:
was die iig érgens goed inquote:Op woensdag 28 mei 2008 04:02 schreef LastRequest het volgende:
Jaaa stelletje sjaak afhaaks! Ik was er gewoon hoor! Ik was op de vb-puberpop-meet maar ik was er dus als enige
Ik ben morgen echt brak
En ik kwam nog de jongen tegen die we vorige week uit de projectgroep gezet hebben hahah, maar hij was erg vakkundig in mij ontwijken moet ik zeggen.
Zet je camera vast in de oplader.quote:
ik was weer nét optijd binnenquote:
60 maar..... das ongeveer 1 / 4 wat ik vorige week ergens een keer heb gepostquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:06 schreef swarmahoer het volgende:
10. 075 swarmahoer
28. 060 Californium
40. 053 PietjePuk007
77. 040 motorbloempje
81. 039 Yashaaaaa
yasha je reputatie wat doe je
tja tijden veranderenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
60 maar..... das ongeveer 1 / 4 wat ik vorige week ergens een keer heb gepost
Misschien na middernacht pas?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht toch echt veel gepost te hebben gister
nee niet allemaal hier voglends mij... wat tvps en een paar reacties in andere topics... maar neit zo heel veel ook hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien na middernacht pas?
Hoe komt swarma aan die 75 posts dan... toch niet alleen hier?
hermaquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:53 schreef morgane het volgende:
Woei, ik heb vanavond een laptopleve geld krijgen als je 18 bent en nog op t vwo zit
Ik hoorde trouwens van mn lerares Nederlands dat ik bij de besten van de klas zit wat het examen betreft
Mneeh het valt dus weer tegenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien na middernacht pas?
Hoe komt swarma aan die 75 posts dan... toch niet alleen hier?
welke heb je gekocht trouwens?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:53 schreef morgane het volgende:
Woei, ik heb vanavond een laptopleve geld krijgen als je 18 bent en nog op t vwo zit
Ik hoorde trouwens van mn lerares Nederlands dat ik bij de besten van de klas zit wat het examen betreft
mijne was ook kapot en ik was t zat dus hoppa een nieuwequote:Op woensdag 28 mei 2008 10:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik "hoop" stiekem nog steeds ergens dat mijn laptop het een keer gaat begeven.. Dan kan ik weer een nieuwe kopenHeb dees nu 3 jaar
Verkoop 'm aan je oudersquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik "hoop" stiekem nog steeds ergens dat mijn laptop het een keer gaat begeven.. Dan kan ik weer een nieuwe kopenHeb dees nu 3 jaar
quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:! Koop gewoon een nieuwe, geef de oude aan je moeder, wordt ze ook verslaafd en geeft ze je niet meer zoveel klusjes.
je oduerlijk huis staat vol met dingen ''die we eigelijk niet nodig hadden''quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verkoop 'm aan je oudersDat doe ik ook vaak met spul dat nog goed is maar dat ik toch wil vervangen
swine heeft een hp ook met finger id echt gaafquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn vader heeft laatst een supergeile nieuwe ibm laptop gekregen dus ik denk dat ze em niet nodig hebbenZo grappig die ibm kan je beveiligen door je vingerafdruk
Packard Bell Hm35 U-073 (helemaal uit mn hoofd!) met 15,4 inch scherm, 3 gb werkgeheugen en 160 gb geheugen. Als ze 'm nog hebben bij de media markt tenminstequote:
Dat is echt een klotemerkquote:
Eensquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:27 schreef LastRequest het volgende:
Good morning!
Ik hoop dat het zo knalhard gaat regenen want ik heb echt megahooikoorts
Nee dat valt meequote:Op woensdag 28 mei 2008 10:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je oduerlijk huis staat vol met dingen ''die we eigelijk niet nodig hadden''?
Heb dat vaker gehoord ja. Heb zelf een Acer desktop die al twee jaar probleemloos loopt, alleen de brander was na een half jaar kapot maar die heb ik zelf voor twee tientjes vervangen. Maar ik weet ook niet of ik na alle negatieve verhalen nog een Acer laptop zou kopen. Nadeel is wel dat ze prijstechnisch vrij voordelig zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:28 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Dat is echt een klotemerkOngeveer de helft van de mensen bij ica(=informatica-afdeling HAN) die een Acer heeft heeft het helemaal gehad met zijn laptop
Dus bij jou vallen de onderdelen er nog niet vanaf?quote:
Is best okee, gewoon middenmootquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:32 schreef morgane het volgende:
Is Packard Bell een goed merk?
ik zou m niet nemen persoonljkquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:32 schreef morgane het volgende:
Is Packard Bell een goed merk?
veel plezierquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:31 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben er vandoor... even mn ouwelui helpen met spullen versjouwen want er komen van de week een paar Hassans een nieuw plafond zetten bij ze
heb jij een nog groter scherm nu ? ben je slechtziend ofzoquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee dat valt mee
Het is voor hen ook een vooruitgang. Ik wilde een grotere monitor, hebben zij m'n 17" TFT overgenomen, scheelt weer in ruimte. Het zijn zaken die ze zelf niet direct bedenken, maar die ze na een aanbieding toch wel handig vinden. Binnenkort neemt mn moeder waarschijnlijk ook m'n autoradio over
Weinigquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou m niet nemen persoonljkwat is je budget
is dit een hoi of een doeiquote:
Hoi!quote:
Ok cool...quote:
Maar ik wil niet lunchenquote:
Lees hierbovenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:39 schreef swarmahoer het volgende:
ga je er naartoe?
aha coolquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:41 schreef swarmahoer het volgende:
nee hoor tenzij je met 10 man komt of 6 ofzo aangezien er niet veel ''grote'' tafels zijn
waaromquote:
quote:
quote:
ahaquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:46 schreef swarmahoer het volgende:
Ik heb vanavond zalm gegeten, wie heeft het bij wild gehouden?
aha...kijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, op de eerst meet heeft Swine in geuren en kleuren staan vertellen hoe goed de zalm wel niet is. Was grappig
.
Dat was nog voor jou (gluur)tijdquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was nog voor jou (gluur)tijd.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was nog voor jou (gluur)tijd.
zei je zelf... hoelaat t vandaag open gingquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:01 schreef Californium het volgende:
wie zegt vanavond?
Zullen we samen gaan glurenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:55 schreef swarmahoer het volgende:
hoelaat ben je dr vanavond en met hoeveel man ga je eten
Gelukkig maarquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi's donderdag-supertjesdag-image is definitief verdwenen.
Juh van 1 keer in de week friet wel jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:02 schreef swarmahoer het volgende:
supersize yasha
is goed je hebt mn nummerquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan glurenlaat ik mijn ouders gewoon achter op mijn kamer
mogen jullie niet met je pa meerijdenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daarom gaan mijn moeder en ik straks ook met de bus
Om er voor te zorgen dat er niet 2 auto's geld weg staan te gooien
Nee tuurlijk niet, die mooie audi bedoezelenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mogen jullie niet met je pa meerijden
hele tijd ''pas op'' enzoquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, die mooie audi bedoezelen
Ik heb nu een 19" TFT, ideaalquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb jij een nog groter scherm nu ? ben je slechtziend ofzo
image hequote:
Oh, dat is maar een maand of drie later dan de planning wasquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:52 schreef swarmahoer het volgende:
ging ws over de zalm op de nieuwe kaart(maar die gebruiken we nu stiekem ook al volgends mij
) nieuwe kaart gaat 2 juni in dus maandag
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, dat is maar een maand of drie 5 á 6 later dan de planning was
Daarom ben ik blij dat ik niet in het centrum woonquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
Mag ik even klagen over betaald parkeren?
Ik heb nu een paar dagen de auto van m'n moeder hier omdat ik m'n zusje moet taxi-en enzo, maar overal bij mij in de buurt is het betaald parkeren.. not so nice als ie er een paar dagen staat.
Lentquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
Mag ik even klagen over betaald parkeren?
Ik heb nu een paar dagen de auto van m'n moeder hier omdat ik m'n zusje moet taxi-en enzo, maar overal bij mij in de buurt is het betaald parkeren.. not so nice als ie er een paar dagen staat.
volgends mij moet ze dan een behoorlijk end lopenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik niet in het centrum woon
Waarom zet je 'm niet buiten het betaald parkerengebied dan?
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
volgends mij moet ze dan een behoorlijk end lopen
Oh dat is dan weer fout. Als je 'm niet kan betalen, probeer er dan geen S3 van te maken. Een S3 is een hele vette kar, een A3 is ook al netjes, maar van een A3 een S3 proberen te maken is gewoon kansloosquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en swarma mijn broer heeft een superstoere a3 beetje opgepimpt tot s3 zelfs dacht ik
Inderdaad, was al zo ver gereden en kon het einde van de zone niet vinden, dat ik em toch maar voor de deur gezet heb gisterquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
volgends mij moet ze dan een behoorlijk end lopen
De zone loopt tegenwoordig best ver, jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Inderdaad, was al zo ver gereden en kon het einde van de zone niet vinden, dat ik em toch maar voor de deur gezet heb gister
Ik wist dat iemand dat ging zeggen hier, maar hij kan er best 1 betalen maar is gewoon verliefd op deze en heeft hem wat sportiever gemaakt.. Tis niet perse meteen een s3 look a like maar gewoon wat sportievere uitvoering van gemaakt..quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben
[..]
Oh dat is dan weer fout. Als je 'm niet kan betalen, probeer er dan geen S3 van te maken. Een S3 is een hele vette kar, een A3 is ook al netjes, maar van een A3 een S3 proberen te maken is gewoon kansloos.
Dan moet je dat zeggen, en niet zeggen dat 'ie er een S3 van heeft gemaaktquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat ging zeggen hier, maar hij kan er best 1 betalen maar is gewoon verliefd op deze en heeft hem wat sportiever gemaakt.. Tis niet perse meteen een s3 look a like maar gewoon wat sportievere uitvoering van gemaakt..
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en swarma mijn broer heeft een superstoere a3 beetje opgepimpt tot s3 zelfs dacht ik
over n jaartje moet je zelfs in malden al betalen gok ikquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De zone loopt tegenwoordig best ver, ja.
das niet pimpen dat is gewoon gemakszuchtquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:09 schreef Aibmi het volgende:
Over het pimpen van auto's gesproken: ik heb centrale vergrendeling (met afstandsbediening) ingebouwd in mijn '91 toyota starlet
ja heeft ie mooie velgen onder de autoquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar in het Mikkie's
Hij heeft een hele mooie blauwe a3 met wit leer en hij is verlaagd en mooie velgen eronder, oftewel wat sportiever gemaakt..
hoeduur zijn beide dan ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat ging zeggen hier, maar hij kan er best 1 betalen maar is gewoon verliefd op deze en heeft hem wat sportiever gemaakt.. Tis niet perse meteen een s3 look a like maar gewoon wat sportievere uitvoering van gemaakt..
goed van je broer als die ff 50k op de bank heeftquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:25 schreef Aibmi het volgende:
[..]
S3 begint bij 50.000, A3 bij 25.000. Zoiets in ieder geval
owja hij woonde nog thuis hequote:Op woensdag 28 mei 2008 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
goed van je broer als die ff 50k op de bank heeft
quote:
Doe mij die maarquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah hij koopt ook geen nieuwe.. Nieuwe auto kopen is sowieso zonde.. zodra je over de drempel van de dealer rijdt schrijf je al duizend(en) euro's af
mooi orange is niet lelijkquote:
kom je uit nijmegen of check je snel ff het topicquote:
nee als ze blijft mag ze naar t park komenquote:
geen ideequote:Op woensdag 28 mei 2008 14:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is het iets dan?
Nah, alleen in het weekend omgeving Nijmegen. Weet je niet wie ik ben danquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom je uit nijmegen of check je snel ff het topic?
Oh noes, een bekendequote:
ken je mij wel danquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nah, alleen in het weekend omgeving Nijmegen. Weet je niet wie ik ben dan.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, hij heeft vast nog wel meer om mee te kletsen.
maar eens op zoek danquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zeker 1 van zijn 400 hyvesvriendinnetjes
je moet nieuwe ''look'' zeggenquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi, komt er ook nog een foto van je nieuwe kapsel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
ja dat weet iedereen wel onderhand...quote:
hoeveel bied jequote:
zelfde tikquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Jah en kga niet swarma quoten moeten jullie er maar niet zo snel doorheen postenfdomme.
de auto is van yashas broer en van jouw vriend.. maar yasha is je zus...quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Lol nee. Ik ben hetzusjevan Yashaaaa (supergrappig woordgrapje!~!~!@) en jullie hadden 't over de auto van m'n vriend, vandaar.
Scherpquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:41 schreef swarmahoer het volgende:
de auto is van yashas broer en van jouw vriend.. maar yasha is je zus...
quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik vond het een geslaagde grap.. En schoonzusje maar goedvoelt als echt zusje
DIe heeft ze wel maar daar moet je vriendje voor zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:45 schreef swarmahoer het volgende:
nej okk heb je al op hyves gevonden jammer dat je geen fotos hebt
Dat, en hoor wie 't zegt. Je hebt zelf ook geen foto's swarmaquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
DIe heeft ze wel maar daar moet je vriendje voor zijn
quote:
volgends mij ook alleen voor vriendenquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:55 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat, en hoor wie 't zegt. Je hebt zelf ook geen foto's swarma.
houniet ik heb t al eerder gezegd haal die fotos van mn ex van je beeldschermquote:
Jah en als jij een beetje na zou denken zou je snappen dat ze als vriendin van mij ook met mij op de foto staat en die kan jij wel allemaal zienquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
volgends mij ook alleen voor vriendendus via yasha kan je ze kijken
stond bij mij iets over n romantisch voorval maandagquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow is er btw nog een lekker ding dat veroverd wilt worden?
Volgens mijn Horoscoop!!! moet ik dat namelijk vandaag doen
ja ik herkende dr al want die had je in je avators staanquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah en als jij een beetje na zou denken zou je snappen dat ze als vriendin van mij ook met mij op de foto staat en die kan jij wel allemaal zien
RACHELquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beetje jammer dat Rachel bilson (toch?) er opstaat en niet sophia
Nou jah dan hoef ik niet verder te zoeken, ik kom je straks wel een serenade brengenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
stond bij mij iets over n romantisch voorval maandag![]()
nou weet ik wat me te doen staatquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weegschaal is het toch?
In de Yes staat: Zowel lichameijk als emotioneel zit je lekker in je vel. en dat is best bijzonder voor jou als rastwijfelaar. Op relatievlak gaat het super. Venus heet daar ivloed op en dan kan het gewoon niet beter. Of jenu een relatie hebt of niet, je ontkomt niet aan de vlinders. Verzet zveel mogelijk werk voor een vruchtbare week.
Tip: geef de liefde alle ruimte..![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nijmegen #105 - schoonfamilie op bezoek
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, heb je wel bijgelezen? Verzin iets leuks dan
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |