is dit een hoi of een doeiquote:
Hoi!quote:
Ok cool...quote:
Maar ik wil niet lunchenquote:
Lees hierbovenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:39 schreef swarmahoer het volgende:
ga je er naartoe?
aha coolquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:41 schreef swarmahoer het volgende:
nee hoor tenzij je met 10 man komt of 6 ofzo aangezien er niet veel ''grote'' tafels zijn
waaromquote:
quote:
quote:
ahaquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:46 schreef swarmahoer het volgende:
Ik heb vanavond zalm gegeten, wie heeft het bij wild gehouden?
aha...kijkquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, op de eerst meet heeft Swine in geuren en kleuren staan vertellen hoe goed de zalm wel niet is. Was grappig
.
Dat was nog voor jou (gluur)tijdquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was nog voor jou (gluur)tijd.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was nog voor jou (gluur)tijd.
zei je zelf... hoelaat t vandaag open gingquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:01 schreef Californium het volgende:
wie zegt vanavond?
Zullen we samen gaan glurenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:55 schreef swarmahoer het volgende:
hoelaat ben je dr vanavond en met hoeveel man ga je eten
Gelukkig maarquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi's donderdag-supertjesdag-image is definitief verdwenen.
Juh van 1 keer in de week friet wel jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:02 schreef swarmahoer het volgende:
supersize yasha
is goed je hebt mn nummerquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan glurenlaat ik mijn ouders gewoon achter op mijn kamer
mogen jullie niet met je pa meerijdenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daarom gaan mijn moeder en ik straks ook met de bus
Om er voor te zorgen dat er niet 2 auto's geld weg staan te gooien
Nee tuurlijk niet, die mooie audi bedoezelenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mogen jullie niet met je pa meerijden
hele tijd ''pas op'' enzoquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, die mooie audi bedoezelen
Ik heb nu een 19" TFT, ideaalquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb jij een nog groter scherm nu ? ben je slechtziend ofzo
image hequote:
Oh, dat is maar een maand of drie later dan de planning wasquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:52 schreef swarmahoer het volgende:
ging ws over de zalm op de nieuwe kaart(maar die gebruiken we nu stiekem ook al volgends mij
) nieuwe kaart gaat 2 juni in dus maandag
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh, dat is maar een maand of drie 5 á 6 later dan de planning was
Daarom ben ik blij dat ik niet in het centrum woonquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
Mag ik even klagen over betaald parkeren?
Ik heb nu een paar dagen de auto van m'n moeder hier omdat ik m'n zusje moet taxi-en enzo, maar overal bij mij in de buurt is het betaald parkeren.. not so nice als ie er een paar dagen staat.
Lentquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:12 schreef LastRequest het volgende:
Mag ik even klagen over betaald parkeren?
Ik heb nu een paar dagen de auto van m'n moeder hier omdat ik m'n zusje moet taxi-en enzo, maar overal bij mij in de buurt is het betaald parkeren.. not so nice als ie er een paar dagen staat.
volgends mij moet ze dan een behoorlijk end lopenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat ik niet in het centrum woon
Waarom zet je 'm niet buiten het betaald parkerengebied dan?
Je moet er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
volgends mij moet ze dan een behoorlijk end lopen
Oh dat is dan weer fout. Als je 'm niet kan betalen, probeer er dan geen S3 van te maken. Een S3 is een hele vette kar, een A3 is ook al netjes, maar van een A3 een S3 proberen te maken is gewoon kansloosquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en swarma mijn broer heeft een superstoere a3 beetje opgepimpt tot s3 zelfs dacht ik
Inderdaad, was al zo ver gereden en kon het einde van de zone niet vinden, dat ik em toch maar voor de deur gezet heb gisterquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
volgends mij moet ze dan een behoorlijk end lopen
De zone loopt tegenwoordig best ver, jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Inderdaad, was al zo ver gereden en kon het einde van de zone niet vinden, dat ik em toch maar voor de deur gezet heb gister
Ik wist dat iemand dat ging zeggen hier, maar hij kan er best 1 betalen maar is gewoon verliefd op deze en heeft hem wat sportiever gemaakt.. Tis niet perse meteen een s3 look a like maar gewoon wat sportievere uitvoering van gemaakt..quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben
[..]
Oh dat is dan weer fout. Als je 'm niet kan betalen, probeer er dan geen S3 van te maken. Een S3 is een hele vette kar, een A3 is ook al netjes, maar van een A3 een S3 proberen te maken is gewoon kansloos.
Dan moet je dat zeggen, en niet zeggen dat 'ie er een S3 van heeft gemaaktquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat ging zeggen hier, maar hij kan er best 1 betalen maar is gewoon verliefd op deze en heeft hem wat sportiever gemaakt.. Tis niet perse meteen een s3 look a like maar gewoon wat sportievere uitvoering van gemaakt..
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en swarma mijn broer heeft een superstoere a3 beetje opgepimpt tot s3 zelfs dacht ik
over n jaartje moet je zelfs in malden al betalen gok ikquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De zone loopt tegenwoordig best ver, ja.
das niet pimpen dat is gewoon gemakszuchtquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:09 schreef Aibmi het volgende:
Over het pimpen van auto's gesproken: ik heb centrale vergrendeling (met afstandsbediening) ingebouwd in mijn '91 toyota starlet
ja heeft ie mooie velgen onder de autoquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar in het Mikkie's
Hij heeft een hele mooie blauwe a3 met wit leer en hij is verlaagd en mooie velgen eronder, oftewel wat sportiever gemaakt..
hoeduur zijn beide dan ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat ging zeggen hier, maar hij kan er best 1 betalen maar is gewoon verliefd op deze en heeft hem wat sportiever gemaakt.. Tis niet perse meteen een s3 look a like maar gewoon wat sportievere uitvoering van gemaakt..
goed van je broer als die ff 50k op de bank heeftquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:25 schreef Aibmi het volgende:
[..]
S3 begint bij 50.000, A3 bij 25.000. Zoiets in ieder geval
owja hij woonde nog thuis hequote:Op woensdag 28 mei 2008 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
goed van je broer als die ff 50k op de bank heeft
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |