Zet je camera vast in de oplader.quote:
ik was weer nét optijd binnenquote:
60 maar..... das ongeveer 1 / 4 wat ik vorige week ergens een keer heb gepostquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:06 schreef swarmahoer het volgende:
10. 075 swarmahoer
28. 060 Californium
40. 053 PietjePuk007
77. 040 motorbloempje
81. 039 Yashaaaaa
yasha je reputatie wat doe je
tja tijden veranderenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
60 maar..... das ongeveer 1 / 4 wat ik vorige week ergens een keer heb gepost
Misschien na middernacht pas?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht toch echt veel gepost te hebben gister
nee niet allemaal hier voglends mij... wat tvps en een paar reacties in andere topics... maar neit zo heel veel ook hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien na middernacht pas?
Hoe komt swarma aan die 75 posts dan... toch niet alleen hier?
hermaquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:53 schreef morgane het volgende:
Woei, ik heb vanavond een laptopleve geld krijgen als je 18 bent en nog op t vwo zit
Ik hoorde trouwens van mn lerares Nederlands dat ik bij de besten van de klas zit wat het examen betreft
Mneeh het valt dus weer tegenquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien na middernacht pas?
Hoe komt swarma aan die 75 posts dan... toch niet alleen hier?
welke heb je gekocht trouwens?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:53 schreef morgane het volgende:
Woei, ik heb vanavond een laptopleve geld krijgen als je 18 bent en nog op t vwo zit
Ik hoorde trouwens van mn lerares Nederlands dat ik bij de besten van de klas zit wat het examen betreft
mijne was ook kapot en ik was t zat dus hoppa een nieuwequote:Op woensdag 28 mei 2008 10:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik "hoop" stiekem nog steeds ergens dat mijn laptop het een keer gaat begeven.. Dan kan ik weer een nieuwe kopenHeb dees nu 3 jaar
Verkoop 'm aan je oudersquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik "hoop" stiekem nog steeds ergens dat mijn laptop het een keer gaat begeven.. Dan kan ik weer een nieuwe kopenHeb dees nu 3 jaar
quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:09 schreef PietjePuk007 het volgende:! Koop gewoon een nieuwe, geef de oude aan je moeder, wordt ze ook verslaafd en geeft ze je niet meer zoveel klusjes.
je oduerlijk huis staat vol met dingen ''die we eigelijk niet nodig hadden''quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Verkoop 'm aan je oudersDat doe ik ook vaak met spul dat nog goed is maar dat ik toch wil vervangen
swine heeft een hp ook met finger id echt gaafquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn vader heeft laatst een supergeile nieuwe ibm laptop gekregen dus ik denk dat ze em niet nodig hebbenZo grappig die ibm kan je beveiligen door je vingerafdruk
Packard Bell Hm35 U-073 (helemaal uit mn hoofd!) met 15,4 inch scherm, 3 gb werkgeheugen en 160 gb geheugen. Als ze 'm nog hebben bij de media markt tenminstequote:
Dat is echt een klotemerkquote:
Eensquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:27 schreef LastRequest het volgende:
Good morning!
Ik hoop dat het zo knalhard gaat regenen want ik heb echt megahooikoorts
Nee dat valt meequote:Op woensdag 28 mei 2008 10:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je oduerlijk huis staat vol met dingen ''die we eigelijk niet nodig hadden''?
Heb dat vaker gehoord ja. Heb zelf een Acer desktop die al twee jaar probleemloos loopt, alleen de brander was na een half jaar kapot maar die heb ik zelf voor twee tientjes vervangen. Maar ik weet ook niet of ik na alle negatieve verhalen nog een Acer laptop zou kopen. Nadeel is wel dat ze prijstechnisch vrij voordelig zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:28 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Dat is echt een klotemerkOngeveer de helft van de mensen bij ica(=informatica-afdeling HAN) die een Acer heeft heeft het helemaal gehad met zijn laptop
Dus bij jou vallen de onderdelen er nog niet vanaf?quote:
Is best okee, gewoon middenmootquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:32 schreef morgane het volgende:
Is Packard Bell een goed merk?
ik zou m niet nemen persoonljkquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:32 schreef morgane het volgende:
Is Packard Bell een goed merk?
veel plezierquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:31 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben er vandoor... even mn ouwelui helpen met spullen versjouwen want er komen van de week een paar Hassans een nieuw plafond zetten bij ze
heb jij een nog groter scherm nu ? ben je slechtziend ofzoquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee dat valt mee
Het is voor hen ook een vooruitgang. Ik wilde een grotere monitor, hebben zij m'n 17" TFT overgenomen, scheelt weer in ruimte. Het zijn zaken die ze zelf niet direct bedenken, maar die ze na een aanbieding toch wel handig vinden. Binnenkort neemt mn moeder waarschijnlijk ook m'n autoradio over
Weinigquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou m niet nemen persoonljkwat is je budget
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |