abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:35:10 #1
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58940017
Vervolg van Fok! Dieetclub # 252 - Stad of platteland?

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:35:55 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58940035
en dit was mn laatste post:
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:30 schreef kwakveense het volgende:

[quote Levi]

het is echt de hel. probeer hier om tien uur s ochtends (universiteit he, voor 10 uur gebuert hier geen drol) word op te starten en - wee je gebeente- tegelijkertijd outlook en internet explorer....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 mei 2008 @ 13:37:10 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58940077
Geitewollensokkenmeeknuffelpost
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:39:30 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58940133
Mag het ook met blote voeten?
pi_58940178
Ik heb wel een westerngitaar. Wie regelt een kampvuur?
Marsmellows iemand?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 mei 2008 @ 13:42:41 #6
13151 crew  Rewimo
pi_58940218
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Mag het ook met blote voeten?
Als je net gedoucht hebt wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58940235
tvp, woog vanmorgen weer 85,9kg, nog steeds stabiel
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:45:17 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_58940271
Ik heb honger
disclaimer
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:50:02 #9
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58940389
wow stress hier.. overmorgen moet ik afstuderen.. en ik heb zo'n honger.. maar leef even op redbull... zoooo slecht
The girl that lost her mind
pi_58940749
tvp
pi_58940780
tvp.

Ik ben druk met mijn acryl weer mooi te kriijgen op mijn nagels en nailart te plaatsen
Ofening baart kunst.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:14:51 #12
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58940970
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:41 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel een westerngitaar. Wie regelt een kampvuur?
Marsmellows iemand?
Het regent hier, kampvuur gaat -denk ik- niet lukken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 mei 2008 @ 14:14:56 #13
13151 crew  Rewimo
pi_58940973
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:50 schreef Zeeltje het volgende:
wow stress hier.. overmorgen moet ik afstuderen.. en ik heb zo'n honger.. maar leef even op redbull... zoooo slecht
Je moet wel eten hoor
pi_58941122
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je moet wel eten hoor
Ik weet niet hoe t met Zeeltje is, maar de dag voor mijn afstuderen was ik zo enorm gestresst dat ik geen hap door mn keel kreeg En ineens een bloeddruk van 150/90 had

Succes iig, Zeeltje.

En ik kreeg vroeger ieder jaar met sinterklaas een paar door mijn oma gebreide geitenwollen sokken Nu breit ze enkel nog op verzoek. Maar die dingen zitten, voor gewoon in huis, toch wel zo gruwelijk lekker
pi_58941535
Hier liggen voor de wintermaanden ook geinwollen sokken in de la hoor
Heerlijk op de bank met een plaite en wollen sokken
pi_58941572
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:14 schreef Levitation het volgende:

[..]

Het regent hier, kampvuur gaat -denk ik- niet lukken.
Hier schijnt de zon, dus het kan hier wel Op het balkon ofzo.
Al ben ik vanochtend op weg naar de chiropractor dusdanig nat geregend dat zelfs mijn onderbroek en beha helemaal nat waren. En dan moet je je uit kleden bij de chiropractor, prima, maar nadien moet je die zeiknatte kleren ook weer aan trekken

Ik heb net een kokostaart, "à la freecell's mama" de oven ingeschoven.
Hij zag er goed uit en het deeg had zowaar de goede consistentie.
Benieuwd wat daar over een uurtje uit komt rollen!
pi_58941648
Freecell: helpt het wel, de chiropractor?

En: recept van de taart, alstublieft! Of stuur een stukje op
pi_58941889
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell: helpt het wel, de chiropractor?

En: recept van de taart, alstublieft! Of stuur een stukje op
De chiropractor begint nu wat te helpen. De eerste paar keer hield ik er alleen spierpijn aan over, maar nu doet het ook echt wat

De taart is übersimpel, alleen de consistentie moet even goed zijn en die kan ik niet echt uitleggen, maar ik zal het proberen.
Aangezien opsturen moeilijk is, komt hier het recept:

Kokostaart à la Freecell's mama (die altijd geniale recepten verzint):

- 250 Gram kokosmeel
- 250 Gram witte basterdsuiker
- 100 Gram Bakmeel
- 125 Gram margarine op kamertemperatuur
- 1 ei
- 3 Eetlepels melk

Samen in een kom, kneden (eerst je handen even goed koud maken met koud water en dan goed afdrogen, dan gaat het beter). Dan wordt het als het goed is een bal, maar nog wel een klein beetje korrelig, dus geen gladde bal. Wil het nog geen bal worden, dan nog een héél klein beetje melk toevoegen.

De hele bende in een springvorm wurmen, stevig aanduwen en gladstrijken met de bolle kant van een lepel.

1 uur de oven in op 150 graden.

Breng je ff verslag uit als je hem ooit maakt? Ik vind hem geniaal

Hij is trouwens ook erg goed in te vriezen, eenmaal ontdooit is de smaak weer prima in orde.
pi_58942002
Met kokosmeel bedoel je gemalen kokos?

Ik heb al helemaal inspiratie: vervang de melk door rum en eet warme taart bij gebakken ananas met een bol slagroomijs
Geen wonder dat ik ooit dik ben geworden
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:56:31 #20
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58942129
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:51 schreef ColdFeet het volgende:

Ik heb al helemaal inspiratie: vervang de melk door rum en eet warme taart bij gebakken ananas met een bol slagroomijs
Ik heb met valentijnsdag een mini-appeltaartje gebakken voor mijn lief en dat warm met een bol kaneelijs geserveerd. Dat was zo lekker.
***Levi was here***
pi_58942199
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:56 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb met valentijnsdag een mini-appeltaartje gebakken voor mijn lief en dat warm met een bol kaneelijs geserveerd. Dat was zo lekker.

Jouw appeltaart

Ik heb een aantal jaren het motto gevoerd 'als jij zo lekker kon koken als ik, had je ook een dikke kont'
Vanavond maar weer eens risotto maken
pi_58942283
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:51 schreef ColdFeet het volgende:

Ja, gemalen kokos
Warm eten kan wel, heet niet, dan is de taart nog te zacht
Ik weet niet zo goed of het met rum wel lekker is eigenlijk, lijkt mij helemaal geen combinatie. De taart smaakt een beetje (in de verte) naar kokosmakronen. Daar stop je ook geen rum in
pi_58942351
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, gemalen kokos
Ik weet niet zo goed of het met rum wel lekker is eigenlijk, lijkt mij helemaal geen combinatie. De taart smaakt een beetje (in de verte) naar kokosmakronen. Daar stop je ook geen rum in
Echt wel! Kokos met rum is golden

ik ben best benieuwd... Want je houdt dus in feite de hele boel bijeen met behulp van een enkel ei? Daardoor best een misluk-gevoelig recept, dunkt me. Maar ik ga het eens proberen.
Kun je de volgende keer geen foto-reportage maken?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:07:28 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_58942380
kokos
disclaimer
pi_58942412
Je houdt de boel bijeen met margarine, ei en melk. Die melk is heel belangrijk voor de consistentie, dus om daar mee te gaan variëren is wel link
Als hij mislukt ligt het dan ook vrijwel altijd aan de hoeveelheid melk.
Net even gekeken en hij is al mooi aan het groeien en bijkleuren

Foto reportage kan wel, maar dat moet TARA dan doen, want je kan niet kneden en foto's maken tegelijk
Ik maak het trouwens niet zo vaak, dus wrs duurt het nog even.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:10:35 #26
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58942440
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
kokos
Je bent soms zo heerlijk voorspelbaar. Heb nog even getwijfeld of ik het voor je zou posten.
***Levi was here***
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:59:12 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_58943460
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

Je bent soms zo heerlijk voorspelbaar. Heb nog even getwijfeld of ik het voor je zou posten.
disclaimer
pi_58943749
Zo, ik ben weer thuis, nieuwe school lijkt heel leuk, en ik krijg grotendeels parallelklassen, scheelt weer in voorbereiding!!

Rewimo, de kittens zijn een week of 4, ze beginnen net zelfstandig te eten en op de bak te gaan... Mamma is nog wat chagrijnig naar ons toe, en soms ook naar de kittens, maar die heeft denk ik even tijd nodig... Onze eigen poes vindt het allemaal niks... Maar die went er ook vast wel weer aan...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 mei 2008 @ 17:25:18 #29
13151 crew  Rewimo
pi_58945228
4 weken Doe eens ergens fotootjes?

Ik was net met Jamie naar de dierenarts, hij heeft blaasontsteking Gelukkig geen blaasgruis, wel moeten we in de gaten houden of hij blijft plassen. Zo nee, dan moeten we terugkomen. Nu heeft hij een injectie gehad en moet hij de komende dagen pilletjes slikken
pi_58945372
Ik hoop vanavond wat fotootjes te kunnen plaatsen..
Het is een vaalrood katertje, een rood-wit katertje, een cypers lapje, en een blauw(met wat streepjes en andere vage kleurtjes) poesje..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 mei 2008 @ 17:47:32 #31
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58945657
Ik heb gewoon een heel topic gemist
  dinsdag 27 mei 2008 @ 17:57:20 #32
79550 Ymke
your ghost
pi_58945801
@troel , als je een half uur geleden bij de action dacht wie is dat rare mens in dat blauwe autootje die zo naar me zit te glimlachen , dat was ik

Wilde de auto parkeren en je even gedag zeggen maar je was ineens verdwenen .

Ps je ziet er goed uit zeg

@ de rest
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  dinsdag 27 mei 2008 @ 18:01:29 #33
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58945888
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:47 schreef Yoni het volgende:
Ik heb gewoon een heel topic gemist
Dat wordt teruglezen.
Druk gehad?
***Levi was here***
pi_58946397
hoi!

ik ga maar eens douchen, ik stink

wel heel erg actief geweest vandaag

even een c/p uit het Slank de Zomer in topic:
quote:
itness gedaan, volgende dingen:

10 minuten crosstrainer
10 minuten hoog tempo spinnen
2 series van 'powerliften' (3 keer elke 'handgreep', respectiefelijk binnenkant bovenarmen, buitenkant bovenarmen en beide geloof ik )
2 series bovenbeen spieren
2 series buikspieren
5 minuten 'schaatsapparaatding'
30 situps

pilates:

een uur pilates, eerste keer, mèn, wat zwaar is dat! Ben benieuwd of het ooit makkelijker zal gaan
Wel tof trouwens
Ja doei.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 21:46:00 #35
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58950750
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, gemalen kokos
mijn schoonmoeder maakt altijd chcolade/kokos/mailbu taart

dus ook met kokos en rum ( malibu)

ow eeneehm mochten jullie je afvragen waarom er bij mijn mooie afvalresultaten nog steeds een nulletje staat, onze weegschaal wil niet meer aan ( vriendje denkt dat ik hem bewust heb gesabboteerd ) En hij zal er wel even naar kijken nou er is dus niks aan te zien, gaat gewoon niet meer aan. Heb al 3 sets nieuwe batterijen gebruikt maar hij blijft "low"zeggen en dan gaatie uit . Nou ik ga dus mooi op zoek naar n nieuwe... zal ik zon leuke ouderwetse nemen of een secure digitale?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:09:42 #36
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58951337
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

zal ik zon leuke ouderwetse nemen of een secure digitale?
Ik heb vanavond een nieuwe gekocht van tefal en die is bij mij niet erg secuur . Morgenochtend nog eens proberen.

Bij mijn man was het wel 2x gelijk.

Het was die van tefal die zeeltje ook heeft met die kleurtjes
  woensdag 28 mei 2008 @ 08:41:47 #37
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58956406
Goedemorgen allemaal! Hoe is het hier? Heb het wat drukkig gehad (weer... ) en heb dus wederom een topic gemist. Zal wel even kijken of ik bij lees
Hier ging het eet-technisch weer wat minder, ben me al wel weer langzaam aan het herpakken. Hopelijk ging het hier beter?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_58957093
Goede morgen.

Gisteren een succesdagje gehad qoa lijnen.
Oh en a.s. donderdag een sollicitatiegesprek voor een leuke baan met minder uren.
Vriend en ik hebben besloten dat ik beter 32 uur kan gaan werken ipv 40.
pi_58957500
goedemorgen

zit weer op 72,2, dus nog even en ik kan naar beneden updaten als het meezit

vandaag wat college, en daarna spinnen

gaan alleen wrsch wel 'uit eten', ergens eten in de stad, maar ook dán zal ik me inhouden, ik MOET onder de 72 komen deze week, vind ik

Nu even ontbijten, en dan maar weer eens op de broem stappen
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 mei 2008 @ 09:54:59 #40
13151 crew  Rewimo
pi_58957531
Mogge Niks bijzonders te melden hier, alleen even mijn neus laten zien
pi_58957606
neus

Ja doei.
  woensdag 28 mei 2008 @ 10:06:35 #42
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58957788
Goedemorgen iedereen!
Net contract getekend, dus kunnen vanaf vrijdag( officieel vandaag maar ik studeer morgen af ) aan de slag!
weeg nu 76,6 kg dus 1 ons aangekomen.. maar is niet erg dadelijk met klussen zweet ik me toch kapot, en ben ik flink bezig!
pi_58957999
En ik sta weer in het lijstje

Het is nu weer officieel goed aan het komen met mij
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 mei 2008 @ 10:26:19 #44
13151 crew  Rewimo
pi_58958225
Zeeltje Fijne vooruitzichten voor jou

ymme, lekker bezig hoor
pi_58958303
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:06 schreef Zeeltje het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Net contract getekend, dus kunnen vanaf vrijdag( officieel vandaag maar ik studeer morgen af ) aan de slag!
weeg nu 76,6 kg dus 1 ons aangekomen.. maar is niet erg dadelijk met klussen zweet ik me toch kapot, en ben ik flink bezig!
Wat een goed nieuws allemaal! Heel veel succes morgen!
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 10:51:42 #46
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58958733
Nieuwe weegschaal nieuw gewicht heb nog veel lager gezien maar het moet wel realistisch blijven

Verder mag ik nu eigenlijk niet afvallen kan mijn lijf nu niet aan. Nu ben ik waarschijnlijk wel wat afgevallen maar dat komt omdat ik de laatste dagen geen drinkvoeding op heb omdat ik bang was dat ik daar diarree van kreeg. Dat was niet zo dus ik kan er weer mee beginnen.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 28 mei 2008 @ 11:01:29 #47
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58958962
Ik heb vanmiddag ook een sollicitatiegesprek en volgende week twee!

Ik was helemaal niet van plan om weg te gaan bij mijn werkgever, maar mijn contractverlaging naar 36 uur werd niet geaccepteerd. Dus ben ik gaan rondneuzen naar wat anders en dan hopelijk voor 32 uur!

Meer vrije tijd dus...en vooraaaal meer tijd om te fotograferen. Per januari ga ik m'n eigen bedrijfje beginnen
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:14:32 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_58959257
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:57 schreef Ymke het volgende:
@troel , als je een half uur geleden bij de action dacht wie is dat rare mens in dat blauwe autootje die zo naar me zit te glimlachen , dat was ik

Wilde de auto parkeren en je even gedag zeggen maar je was ineens verdwenen .

Ps je ziet er goed uit zeg

@ de rest
Ik zat bij Luigi

IJsje te eten En dat was ik inderdaad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58959628
Stond hier zojuist een heerlijke man voor de deur.
Een politie van een jaar of 25-30 *kwijl*. HIj was echt zo knap

Maar goed, blijkt er tegenover ons ingebroken te zijn.
En 2 jaar terug al naast ons. Wanneer zijn wij aan de beurd:D

Oh en vorig jaar 5 huizen verderop. Niet leuk wonen in een straat waar veel bedrijveneigenaren zitten. Dus mensen met geld
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:32:46 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_58959753
Nouja, niet iedereen met een bedrijf heeft geld hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58959816
Nee dat is niet altijd zo. Maar ik voel mij nog wel eens arm in deze straat
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:43:45 #52
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58960067
En niet over waar ze inbreken hebben ze geld
pi_58960095
Dat snap ik. Maar toevallig is dat hier in ons dorp wel het geval.
Hier zoeken ze de juiste huizen uit, laat ik maar zeggen.
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:45:44 #54
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58960127
Hier niet ja ze zochten wél geld
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:51:02 #55
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58960280
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:01 schreef Yoni het volgende:
Meer vrije tijd dus...en vooraaaal meer tijd om te fotograferen. Per januari ga ik m'n eigen bedrijfje beginnen
wat gaaf! fotograferen is
succes met je solicitaties!
pi_58960404
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:01 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vanmiddag ook een sollicitatiegesprek en volgende week twee!

Ik was helemaal niet van plan om weg te gaan bij mijn werkgever, maar mijn contractverlaging naar 36 uur werd niet geaccepteerd. Dus ben ik gaan rondneuzen naar wat anders en dan hopelijk voor 32 uur!

Spannend!
Niet zo handig van je werkgever om je niet minder uren te laten werken... nu raken ze je helemaal kwijt. Werkgevers hebben soms maar een rare logica.

Wel heel gaaf dat je straks meer tijd hebt voor je passie! En met dat bedrijfje komt het vast helemaal goed! Heb ik wel vertrouwen in.
***Levi was here***
pi_58960407
Het gaat hier elke week sneller...
Ik moet een hele dag wachten tot ze een zetel (eindelijk) komen leveren en ben gisteren vergeten naar de winkel te gaan Resultaat: ik moet honger lijden of echt ongezond spul gaan eten. Ik hoop dat ze hier snel zijn, want het ging net zo lekker!

Zeeltje: wat een geweldig huisje!! Ik begin nu pas geistaleerd te geraken maar ben nog met meubels aan het schuiven. Veel plezier in je eerste stekje, dat is toch altijd iets speciaals!

Yoni: enorm veel succes met je sollicitaties! Altijd goed als je meer tijd overhoudt voor wat je echt graag doet (zei de kneus die bij haar huidige werkgever weggaat omdat ze 32u per week te weinig vindt )
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:56:15 #58
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58960435
@ zeel: succes/plezier met afstuderen! en dan straks lekker aan de slag in je eigen huisje!!!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 28 mei 2008 @ 12:10:05 #59
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58960715
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Spannend!
Niet zo handig van je werkgever om je niet minder uren te laten werken... nu raken ze je helemaal kwijt. Werkgevers hebben soms maar een rare logica.

Wel heel gaaf dat je straks meer tijd hebt voor je passie! En met dat bedrijfje komt het vast helemaal goed! Heb ik wel vertrouwen in.
Ja, tis echt suf van ze! Ik heb keurig een verzoek ingediend en me netjes aan alle voorwaarden gehouden, binnen een halve dag wezen ze mijn verzoek af. Wettelijk gezien sta ik waarschijnlijk gewoon in mijn recht, maar ik heb geen zin in juridisch getouwtrek en heb dus gezegd dat ze niet verbaasd moesten zijn mijn cv tegen te komen op Monsterboard.

En zo gezegd, zo gedaan dus
Inmiddels ligt er vanuit mijn huidige werkgever wel een project voor 36 uur (ja het kon íneens toch wel), maar ik heb eigenlijk voor mezelf nu wel de beslissing gemaakt om gewoon weg te gaan en te mikken op 32 uur (mits financieel haalbaar, maar ik gok dat ik wel weer een paar honderd euro omhoog ga bij een nieuwe werkgever).

Wel spannend allemaal ja, maar heb er zoveel zin in. Ik wil gewoon niet meer altijd op kantoor zitten. Liefst zelfs helemaal niet meer. Dat is nog lang niet haalbaar, maar wel iets waar ik naar toe wil werken.

En ik ben wat dat betreft gemotiveerder dan voor het afvallen geloof ik
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:20:45 #60
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58960948
@ yoni, ik zou ook gewoon lekker voor n nieuwe baan gaan leuke nieuwe uitdaging en een salarisverhoging zit er altijd wel in, dus waarom niet!

hmm ik zag net op de weegschalensite dat ik miss nog garantie heb op de mijne eens even moeder bellen ( daar heb ik em van gekregen) of ze de bon nog heeft
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:40:17 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_58961390
Yoni, ik hoop dat het wat wordt!

En Zeel, je zegt dat je morgen gaat afstuderen... wil dat zeggen dat je dan je afstudeerzitting hebt ofzo?

Ik stink. Kapotte geisers
disclaimer
pi_58961452
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
Yoni, ik hoop dat het wat wordt!

En Zeel, je zegt dat je morgen gaat afstuderen... wil dat zeggen dat je dan je afstudeerzitting hebt ofzo?

Ik stink. Kapotte geisers
Vanavond zwemmen! Ben je meteen weer schoon! Stink je hooguit nog naar chloor.
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:44:12 #63
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58961507
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:42 schreef Levitation het volgende:

[..]

kun je ook lekker douchen in het zwembad ga je gewoon uitgebreid met je douchegel, shampoo en scrubgel daar staan
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:45:20 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_58961534
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:42 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ja daar ben ik idd wel blij om
disclaimer
pi_58961572
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

kun je ook lekker douchen in het zwembad ga je gewoon uitgebreid met je douchegel, shampoo en scrubgel daar staan
En dan hopen dat niemand kijkt als je sommige lichaamsdelen wilt wassen.
(maar wat jij zegt bedoelde ik dus eigenlijk met mijn post... )
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:50:43 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_58961678
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:46 schreef Levitation het volgende:

[..]

En dan hopen dat niemand kijkt als je sommige lichaamsdelen wilt wassen.
(maar wat jij zegt bedoelde ik dus eigenlijk met mijn post... )
Hebben ze geen moslimvriendelijke douchehokjes?
disclaimer
pi_58961742
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hebben ze geen moslimvriendelijke douchehokjes?
Misschien wel in het golfslagbad. Moet je daar ff heen lopen.
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:03:44 #68
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58961981
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:52 schreef Levitation het volgende:

[..]

Misschien wel in het golfslagbad. Moet je daar ff heen lopen.
en die lui zich maar afvragen waar al het schuim vandaan komt
pi_58962934
Succes Yoni!
Ja doei.
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:41:13 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_58963009
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:03 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

en die lui zich maar afvragen waar al het schuim vandaan komt
Ja, zo kan je het ook lezen
disclaimer
pi_58963650

net even gelunched, en nu zo nog even aan de slag en kittens knuffelen... Ik vind het echt maf weer zo, zo warm en vochtig is de atmosfeer!
pi_58964983
Het is echt vies weer inderdaad. Moet eigenlijk nodig weer hardlopen, maar dat gaat dus echt niet gebeuren als het niet afkoelt.
pi_58965091
Ik vond het buiten eigenlijk helemaal niet zo warm... dacht dat het veel warmer zou zijn.
Ik wil ook hardlopen, alleen heb ik pijn in mijn linker heup en ik heb niet zulke goeie ervarigen met pijn in mijn heup.
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:44:32 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_58965823
Ik geloof dat ze in Marveld een aantal douchehokjes hadden, maar dat was volgens mij alleen met koud water

Zeker voor de heren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:41:02 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_58969679
Zweet, hoofdpijn en ongesteld
disclaimer
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:41:52 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_58969697
En zooooo geen zin om te zwemmen
disclaimer
pi_58969745
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
En zooooo geen zin om te zwemmen
*meldt!
Ik heb net een uur liggen pitten op de bank. Heb met moeite een pizza in de oven geschoven.
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:45:44 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_58969772
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:44 schreef Levitation het volgende:

[..]

*meldt!
Ik heb net een uur liggen pitten op de bank. Heb met moeite een pizza in de oven geschoven.
Wat zijn we ergggg
disclaimer
pi_58969809
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wat zijn we ergggg
Maar ik heb echt al nachten achter elkaar te weinig geslapen. Ben de hele dag moe, tot ik in mijn bed lig, dan word ik hyper. Gevolg: ik lig tot 2 uur wakker en kan om 6.45 er niet uit komen. Ben vanmorgen op 't toilet weer in slaap gevallen.
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:50:19 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_58969854
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar ik heb echt al nachten achter elkaar te weinig geslapen. Ben de hele dag moe, tot ik in mijn bed lig, dan word ik hyper. Gevolg: ik lig tot 2 uur wakker en kan om 6.45 er niet uit komen. Ben vanmorgen op 't toilet weer in slaap gevallen.
Oh, ik ben dus niet de enige die slaapt op de wc

maar volgende week gaan we ècht!
disclaimer
pi_58969880
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh, ik ben dus niet de enige die slaapt op de wc

maar volgende week gaan we ècht!
Ik moest ook aan jou denken toen ik wakker werd op de plee.
volgende week gaan we echt echt!
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:14:00 #82
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58970337
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

misschien eens bij de drogist vragen naar melatonine? slaap je heerlijk op maar is geen vreselijk heavy slaapmiddel gebruik het zelf ook ( ik ben net een klein kind, als ik de dag erna jarig ben, een sollicitatie heb, of iets anders belangrijks kan ik meestal niet slapen ) om lekker in te slapen.
pi_58970412
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:14 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

misschien eens bij de drogist vragen naar melatonine? slaap je heerlijk op maar is geen vreselijk heavy slaapmiddel gebruik het zelf ook ( ik ben net een klein kind, als ik de dag erna jarig ben, een sollicitatie heb, of iets anders belangrijks kan ik meestal niet slapen ) om lekker in te slapen.
Ik heb het in huis. Ik denk er alleen steeds pas aan als ik al een paar uur wakker lig.
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:40:57 #84
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58975134
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:17 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb het in huis. Ik denk er alleen steeds pas aan als ik al een paar uur wakker lig.
tja suffie , dan ist je eigen schuld
zometeen twee in het mikje, en over n uurtje lekker slapen
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:46:30 #85
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_58975294
Zal ik me dan maar even voorstellen.
Ik ben Bas, wonende te Groningen. Ik ben 1 meter 83 lang en ik weeg 113 kilo. Ik ben vanaf ongeveer mijn 8e (?) zwaarlijvig. (Of zal ik gewoon dik zeggen?).
Nu heb ik vorige week besloten dat ik het niet langer zo wil, ik ben niet blij met hoe ik er nu uitzie. En het is niet goed voor mijn gezondheid. Ik ben met mijn moeder eerst naar de huisarts gegaan, die heeft eerst voor preventief onderzoek een bloedtest laten afnemen. Die was in orde. Mijn moeder heeft een fysiotherapeut gecontacteerd, die zijn praktijk heeft in een Achmea Healthcenter hier in de buurt. Daar zijn we dinsdag jl. heengeweest en die heeft me verteld wat er gaat gebeuren, en hoe-en-wat enzo. Ik moest afgelopen 2 dagen bijhouden wat ik op een dag allemaal at, en dan begint morgen mijn afval-avontuur. Voorheen deed ik vrijwel niet aan sport, heb nooit aan voetbal ofzo gedaan dus om nog zomaar bij een sportvereniging te gaan is niet zinnig. Dan val je toch buiten de boot. Daarom ga ik dus sporten in een sportschool, beginnend met 3 keer per week. En ook onder begeleiding van de fysio, tot op het punt dat ik zijn begeleiding bij het sporten niet meer nodig heb. Dan kan ik op eigen houtje mijn gang gaan in de sportschool. Ik was er laatst, en ik moet toch zeggen dat ik me daar als 15 jarige wel zwaar in de minderheid voel. En al helemaal als een dik iemand. Ik hou jullie op de hoogte, en jullie mogen me alles vragen.

-Bas.
Oh noes!
pi_58975500
Hoi Bas,
Welkom! Succes met het afvallen, zo te horen pak je het meteen verstandig en grondig aan!
***Levi was here***
pi_58980073
hoi bas

wat een goed begin, zo te zien ga je er flink tegenaan! heel erg veel succes
  donderdag 29 mei 2008 @ 07:24:41 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_58980095
Bas, wat goed! Zeker omdat je nog zo jong bent! Succes
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 mei 2008 @ 09:02:11 #89
13151 crew  Rewimo
pi_58980890
Hoi Bas, welkom! Volgens mij ben je goed begonnen, heel verstandig. Veel succes!
pi_58981359
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:46 schreef jhvhprotocol het volgende:
Zal ik me dan maar even voorstellen.
Ik ben Bas, wonende te Groningen. Ik ben 1 meter 83 lang en ik weeg 113 kilo. Ik ben vanaf ongeveer mijn 8e (?) zwaarlijvig. (Of zal ik gewoon dik zeggen?).
Nu heb ik vorige week besloten dat ik het niet langer zo wil, ik ben niet blij met hoe ik er nu uitzie. En het is niet goed voor mijn gezondheid. Ik ben met mijn moeder eerst naar de huisarts gegaan, die heeft eerst voor preventief onderzoek een bloedtest laten afnemen. Die was in orde. Mijn moeder heeft een fysiotherapeut gecontacteerd, die zijn praktijk heeft in een Achmea Healthcenter hier in de buurt. Daar zijn we dinsdag jl. heengeweest en die heeft me verteld wat er gaat gebeuren, en hoe-en-wat enzo. Ik moest afgelopen 2 dagen bijhouden wat ik op een dag allemaal at, en dan begint morgen mijn afval-avontuur. Voorheen deed ik vrijwel niet aan sport, heb nooit aan voetbal ofzo gedaan dus om nog zomaar bij een sportvereniging te gaan is niet zinnig. Dan val je toch buiten de boot. Daarom ga ik dus sporten in een sportschool, beginnend met 3 keer per week. En ook onder begeleiding van de fysio, tot op het punt dat ik zijn begeleiding bij het sporten niet meer nodig heb. Dan kan ik op eigen houtje mijn gang gaan in de sportschool. Ik was er laatst, en ik moet toch zeggen dat ik me daar als 15 jarige wel zwaar in de minderheid voel. En al helemaal als een dik iemand. Ik hou jullie op de hoogte, en jullie mogen me alles vragen.

-Bas.
Welkom en goed dat je op deze leeftijd al begint
Ik was ongeveer ook zo oud toen ik begon met afvallen, was ook altijd veel te zwaar
En nu eindelijk als 20 jarige al een jaar een gezond gewicht
pi_58982603
welkom alle nieuwelingen
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 29 mei 2008 @ 11:44:25 #92
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58984398
Welkom alle nieuwe mensjes!

Ik heb net een pakje Oreo's op. Wáááár is mijn motivatie..grrrrr!
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:53:48 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_58984652
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:44 schreef Yoni het volgende:

Een zakje of een doos?
disclaimer
pi_58984738
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:44 schreef Yoni het volgende:

Ik denk ergens waar de mijne ook is.
Ik heb al 3 volkoren biscuits met pure chocolade op.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 mei 2008 @ 11:58:01 #95
13151 crew  Rewimo
pi_58984767
Ik krijg nu trek in koek

Gelukkig is het te slecht weer om naar het winkelcentrum te gaan - geen jas bij me...
pi_58984870
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg nu trek in koek

Gelukkig is het te slecht weer om naar het winkelcentrum te gaan - geen jas bij me...
Sorry
***Levi was here***
pi_58985087
* motorbloempje strooit wat motivatie rond

vandaag al 2 keer een mini moorkop geweigerd in de Kantine
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 mei 2008 @ 12:12:13 #98
13151 crew  Rewimo
pi_58985143
Ik ga maar een broodje halen denk ik

Al dat gepraat over eten hier
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 29 mei 2008 @ 12:15:32 #99
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58985212
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Een zakje of een doos?
Eén zakje. Kregen we gratis bij de Albert.nl bestelling hier op werk
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:56 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik denk ergens waar de mijne ook is.
Ik heb al 3 volkoren biscuits met pure chocolade op.
Ik heb mijn weegschaal ook onder de kast gemoffeld inmiddels thuis
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:20:32 #100
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58985350
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:15 schreef Yoni het volgende:

[..]

Eén zakje. Kregen we gratis bij de Albert.nl bestelling hier op werk
[..]

Ik heb mijn weegschaal ook onder de kast gemoffeld inmiddels thuis
Ik ga er wel op staan en zucht dan een keer en houdt mijn lijstje voor het eerst in maanden niet bij. (noteer normaal iedere dag mijn gewicht in een excel docje. )
***Levi was here***
pi_58985421
Misschien een idee om wel je gewicht bij te houden en de weegschaal er weer bij te pakken
Lijkt me beter om met je neus op de feiten gedrukt wordt dan krijg je vanzelf wel je motivatie terug lijkt me
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 29 mei 2008 @ 12:24:36 #102
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58985443
Soms stap ik er op en dan ren ik heel hard weer weg

Van het weekend zwempak weer mee nemen maar bij vriendjelief vandaan en weer braaf op dinsdag gaan zwemmen!

Je hebt trouwens een zoethoudertje waar je niet dik van wordt, maar hopelijk wel blij in je mail Levi
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:26:44 #103
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58985480
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:24 schreef Yoni het volgende:
Soms stap ik er op en dan ren ik heel hard weer weg

Van het weekend zwempak weer mee nemen maar bij vriendjelief vandaan en weer braaf op dinsdag gaan zwemmen!

Je hebt trouwens een zoethoudertje waar je niet dik van wordt, maar hopelijk wel blij in je mail Levi
Gaat direct mail kijken!

Edit:

[ Bericht 14% gewijzigd door Levitation op 29-05-2008 12:34:50 ]
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 mei 2008 @ 12:32:26 #104
13151 crew  Rewimo
pi_58985626
Voor de DS-ers onder ons Er komt een kookboek uit voor de DS
pi_58985650
Ik heb gisteren een appelkanjer weten te weerstaan
Goed, de dag ervoor heb ik een kookworkshop gehad met makkelijke recepten, vandaar dat ik gisteren geen appelkanjer meer wilde .

Het weekend ging het weer mis maar ik snoep sinds zondag niet meer . Tot zover mijn strijd tegen de suikerverslaving . Hopelijk werkt mijn knie binnenkort ook weer mee omdat ie nu een beetje pijnlijk is. Mijn krotfiets had besloten niet meer te remmen met regen. Of dat alleen de voorrem het doet zodat je voorover kiept. Leuk, zo'n fiets .
pi_58985660
Dat kookboek voor de DS vertelde mijn vriend al over. Dat leek hem wel wat voor mij
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 mei 2008 @ 12:34:55 #107
13151 crew  Rewimo
pi_58985673
Blokjesremmen zeker?
pi_58985736
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Blokjesremmen zeker?
Ja, en het waren nog nieuwe ook
Die krotfiets is nu echt te ver gegaan! Ik ga hem mooi inruilen (vriendlief wilde hem ook al niet hebben) voor een nieuwe stadsfiets
pi_58985791
Wat een lekker weer
Als je binnen zit.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 29 mei 2008 @ 12:43:38 #110
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58985863
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:26 schreef Levitation het volgende:

[..]

Gaat direct mail kijken!

Edit:

= linksonder zeker?
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:44:10 #111
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58985872
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:43 schreef Yoni het volgende:

[..]

= linksonder zeker?
***Levi was here***
pi_58986438
Is het bij jullie ook z'n slecht weer

Het regent hier pijpenstelen, donker, maar wordt verlicht door de bliksem, en stilte hoef je ook niet te verwachten, door de donders.
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:12:09 #113
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58986481
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:10 schreef ymme het volgende:
Is het bij jullie ook z'n slecht weer

Het regent hier pijpenstelen, donker, maar wordt verlicht door de bliksem, en stilte hoef je ook niet te verwachten, door de donders.
Het klaart hier net weer wat op, maar zo donker was het hier wel, inclusief donder en bliksem.
***Levi was here***
pi_58986769
ik word beroemd

net fotoshoot gehad voor B-Wise, een blad ter promotie van beta-studies voor scholieren die eindexamen gaan doen (VWO). Dinsdag interview gehad, en vandaag dus de foto's voor bij het artikel.

Gaat over vrouwen die een beta-studie doen, en dat het écht niet alleen voor mannen is
Ja doei.
pi_58986888
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik word beroemd

net fotoshoot gehad voor B-Wise, een blad ter promotie van beta-studies voor scholieren die eindexamen gaan doen (VWO). Dinsdag interview gehad, en vandaag dus de foto's voor bij het artikel.

Gaat over vrouwen die een beta-studie doen, en dat het écht niet alleen voor mannen is
Superleuk, zeg!
Maar mag ik wel even ' ' denken bij dat blad? Moeten ze nu nog vertellen dat betastudies ook voor vrouwen zijn? Duuuuhuhh
pi_58986983
nou, bij scheikunde en natuurkunde enzo wordt het wat normaler, maar bij Informatica-Informatiekunde is het écht triest gesteld

we zijn namelijk de énige 3 op ehm.. 5 jaargangen Informatiekunde
Ja doei.
pi_58987016
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
nou, bij scheikunde en natuurkunde enzo wordt het wat normaler, maar bij Informatica-Informatiekunde is het écht triest gesteld

we zijn namelijk de énige 3 op ehm.. 5 jaargangen Informatiekunde
Maar denk je echt dat zo'n blad het beter maakt?

Daarnaast: het is ook gewoon een kwestie van keuzevrijheid, hoor. Dat gepush richting vakken en beroepen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 mei 2008 @ 13:36:21 #118
13151 crew  Rewimo
pi_58987074
Wat leuk MoBlo Maar zijn ze er niet wat laat mee? Examens zijn zo'n beetje afgelopen volgens mij
pi_58987205
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar denk je echt dat zo'n blad het beter maakt?

Daarnaast: het is ook gewoon een kwestie van keuzevrijheid, hoor. Dat gepush richting vakken en beroepen
Nou ja.. ik wilde graag meewerken omdat ik erg enthousiast ben over mijn studie, en of het werkt.. tsja.. ik vind het voor mij wel fijn dat er bijna geen vrouwen zijn ben meer een mannen-persoon (zie Slankdezomerin-topic ) maar ik denk wel dat het als een nerd-studie wordt gezien, en nou ja, dat valt bést mee

@Rewimo: dat blad komt ene paar keer per jaar uit. Dus het is voor de volgende lichting zeg maar
Ja doei.
pi_58987389
Hier is het best prima weer eigenlijk
Bewolkt en warm, geen regen.
pi_58987453
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

tsja.. ik vind het voor mij wel fijn dat er bijna geen vrouwen zijn ben meer een mannen-persoon (zie Slankdezomerin-topic )
Dat meen je niet... Don't get mad, maar ik vind dat echt je reinste onzin! 'ik ben een mannenpersoon'? Heb je geen vriendinnen?
Volgens de definitie ben ik ook een 'mannenpersoon', ik heb meer mannelijke dan vrouwelijke vrienden. Maar het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, als je het mij vraagt.
pi_58987877
Ik heb wel vriendinnen, maar niet heel veel nee. De mensen met wie ik over het algemeen dingen doe/ onderneem zijn mannen. Nooit veel vriendinnen gehad, de vrienden die ik had zijn van het mannelijk geslacht.

Dus reinste onzin? Niet echt. Pas sinds ik hier post heb ik wat meer vrouwelijke toevoegingen, eigenlijk, maar over het algemeen ( 90%) ga ik met mannen om, selectief. Want ook met sportverenigingen, waar evenveel vrouwen als mannen zaten, ging ik met de mannen om, zelfde bij muziek-dingen en ga zo maar door. Ook bij een 'gelijk aanbod' zit ik bij 'de mannen', bewust
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 mei 2008 @ 14:11:30 #123
13151 crew  Rewimo
pi_58988035
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
@Rewimo: dat blad komt ene paar keer per jaar uit. Dus het is voor de volgende lichting zeg maar
In dàt geval zijn ze lekker op tijd
pi_58988091
Nou ja, misschien heb jij datgene wat vrouwen wat bieden niet zo nodig ofzo. Ik trek meestal ook meer naar de heren toe, maar ik moet ook echt af en toe een avondje met een vriendinnetje wijn drinken en gewoon gezellig kletsen, hoor. Kan ik echt niet missen. Iets met vrouwen en inlevingsvermogen enzo
pi_58988183
Ik houd idd niet zo van smalltalk en 'gezellig kletsen'. Dat doe ik wel met een biertje in de kroeg en wat vrienden zeg maar.

En als ik toch even wil 'klessebessen' dan doe ik dat lekker met mn mams
Sinds ik het huis uit ben is dat écht mijn beste vriendin geworden. We konden het al goed samen vinden, maar de laatste jaren is het gewoon super.

En ook inlevingsvermogen heb ik wel bij mannelijke vrienden gevonden hoor maar die hebben dan misschien weer een vrouwelijke kant??
Ja doei.
pi_58988366
Het ligt vast aan mij, maar sommige onderwerpen bespreek je nu eenmaal makkelijker met seksegenoten. Sex. anticonceptie, dat soort dingen

Nou ja, natuurlijk reuze leuk als je zo goed met je moeder overweg kunt. Mijn moeder is idd niet mijn beste vriendin...
pi_58988422
ik praat nooit over seks of anticonceptie Nou ja, alleen grootspraak over seks, net als mannen, zeg maar

ben ik wel een vrouw?
Ja doei.
pi_58988727
Oh, ik wel. Liefst met wat alcohol achter de kiezen, waardoor je net wat opener bent dan anders. Ik heb laatst nog met A (voorlopig mijn enige vriendin hiero ) echt zo enorm gelachen, in de kroeg! Ik weet t niet, dat heb je met mannen gewoon net wat minder. Maar mannen zijn verder ook tof, hoor
pi_58988788
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik wel. Liefst met wat alcohol achter de kiezen, waardoor je net wat opener bent dan anders. Ik heb laatst nog met A (voorlopig mijn enige vriendin hiero ) echt zo enorm gelachen, in de kroeg! Ik weet t niet, dat heb je met mannen gewoon net wat minder. Maar mannen zijn verder ook tof, hoor

^
|
met dommie

vriendinnen
vrienden

eenzijdig is stom
pi_58988933
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:42 schreef octopussy het volgende:

[..]

^
|
met dommie

Dommie?

Ze moeten daar in de kroeg wel gedacht hebben 'stelletje brutale, lompe hollanders '
pi_58989171
ja sorry, heb geen zin om het with stupid dingesje op te zoeken
pi_58989196
Hier meldt zich ook een persoon die meer mannelijke vrienden heeft dan vrouwelijke
Hoe dit zo komt weet ik niet, het is gewoon zo.
pi_58989241
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:59 schreef octopussy het volgende:
ja sorry, heb geen zin om het with stupid dingesje op te zoeken
Oh, zo
pi_58989735
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:42 schreef octopussy het volgende:

[..]

eenzijdig is stom
dus je vindt me stom

Ja doei.
pi_58989748
Ik zat ook in een mannenstudie, beviel me op zich wel...
ik vrees dat ik gewoon van beide sekses niet superveel vrienden heb.... Ik ben gewoon alleen handig bij gebrek aan beter....
pi_58989878
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:22 schreef teigan het volgende:
Ik zat ook in een mannenstudie, beviel me op zich wel...
ik vrees dat ik gewoon van beide sekses niet superveel vrienden heb.... Ik ben gewoon alleen handig bij gebrek aan beter....
dude... dat meen je toch niet?

Ik ben benieuwd hoe het zal lopen met oude vriendschappen, en hoe het zal gaan met het ontstaan van nieuwe vriendschappen. Maar manlief en ik zijn er allebei vrij makkelijk in, geloof ik.
pi_58990408
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

dude... dat meen je toch niet?

Ik ben benieuwd hoe het zal lopen met oude vriendschappen, en hoe het zal gaan met het ontstaan van nieuwe vriendschappen. Maar manlief en ik zijn er allebei vrij makkelijk in, geloof ik.
ik weet het eigenlijk niet, misschien ben ik ook wel slecht in het onderhouden van vriendschappen. Maar het gebeurt nog wel eens... Vorig jaar was er iemand, eigenlijk een hele tijd best intensief mee opgetrokken, en toen begon hij aan een nieuwe studie, en weinig/niks meer van hem gehoord sindsdien.... Dan ga je echt aan jezelf twijfelen... En jezelf neit zo de moeite waard vinden speelt ook een rol denk ik..
pi_58990531
Dat is natuurlijk een negatieve spiraal, Teigan. Want het krampachtig zoeken naar bevestiging in vriendschappen kan ook weer heel averechts werken...

Slecht onderhouden is een ander verhaal; ik zie dat sterk bij mijn echtgenoot: hij gaat makkelijk vriendschappen aan, maar onderhoudt ze slecht, hij is daar gewoon heel laks in (en veel van zijn vrienden ook, trouwens). Ik ga moeilijker vriendschappen aan, omdat ik best een ehm... uitgesproken persoon ben, zeg maar. Maar ik onderhoud t veel beter en zo eindigen we effectief allebei toch wel met goede vrienden.
pi_58990982
Ik werd op de middelbare school gepest, en had daar weinig vrienden... Toen ik ging studeren maakte ik wel nieuwe vrienden, maar toen mijn relatie uitging, en ik verschrikkelijk zwaar in de kreukels zat, heeft de groep mij als een baksteen laten vallen.. (mijn toenmalige beste vriendin kreeg een verbod om met mij om te gaan van haar (inmiddels ex-)vriend..
Daardoor ben ik gewoon bang om mensen tevertrouwen, ze laten je toch uiteindelijk wel vallen is mijn redenatie dan.... En dat levert nog wel eens een probleem op..
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:16:16 #140
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_58991011
Iedereen bedankt voor zijn of haar welkom en succeswensingen. Ik ga nu zo weg naar de sportschool, om 17.15 heb ik een afspraak met de fysio en dan gaat echt de beuk erin. Ben erg benieuwd hoe het gaat.
Oh noes!
pi_58991050
Succes jhvhprotocol, ben erg benieuwd wat voor schema je gaat krijgen.(wat een username trouwens, hoe kom je erbij?)
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:20:08 #142
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_58991085
@Teigan: Lol, heb eigenlijk geen idee hoe ik aan deze naam kwam. Heb al best redelijke tijd een account, en begin hem nu pas te gebruiken. XD Volgens mij was het van een film ofzo.
Oh noes!
pi_58991107
Teigan, ik ken het wel een beetje. Negatieve ervaringen kunnen de boel goed vertroebelen. Maar dat is geen reden om eenzaam door het leven te gaan.

Succes met sporten, jhvhnogwat! Sporten is goooood!
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:41:09 #144
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58992853
Zo even bij lezen! Vandaag moest ik alles inleveren en presenteren.. als ik word gebeld, heb ik herkansing en anders moet ik volgende week vrijdag mijn werk presenteren aan de "jury"die bepalen dan of ik 98% geslaagd ben.. de andere 2% is het aangewezig zijn bij de expositie.. dus spanned!!!!

Vandaag woog ik 76 kg!

hier gaat het ook wel goed lees ik! op de koekjes na
pi_58992956
Spannend zeeltje
Hebben ze ook een dag en tijdstip aangegeven, wanneer ze zouden kunnen bellen?
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:50:22 #146
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58993087
hallo!

kwak meldt zich met de mededeling dat ze alles behalve gemotiveerd is de laatste tijd, en de omstandigheden maken raar/ongezond eten alleen maar makkelijker :S

misschien dat ik me er maar even bij neerleg dat ik nu een poosje op de 84 blijf hangen - stabiel zijn... kijken hoe ik dat trek... want momenteel frustreert het proberen af te vallen me alleen maar.

aan de andere kant kan ik t toch niet laten en wil ik toch nog wel wat kwijt

*zucht*

ik ga wel even iets leuks doen ofzo, in plaats van hier zitten miepen. of nog beter. iets nuttigs, een was draaien ofzo
pi_58993437
Nog over vrienden, ik lijk wat dat betreft echt op MoBlo, met dat verschli dat ik mijn moeder niet zie als vriendin (en er al helemaal niet aan moet denken om met haar over seks oid te moeten praten ) Ik heb 1 vriendin, met wie ik een paar keer per jaar naar de bios ga, en verder alleen vrienden.
Ik zing in een koor, dus ken genoeg vrouwen, maar net als moblo trek ik daar meer naar de mannen toe (al loop ik soms ook op vrouwen af, bewust, uit nieuwsgierigheid mede door dit weblog)
Ik hou ook niet van vrouwen-dingen (zaterdag moest ik van mijn moeder mee kleding shoppen, was blij toen het afgelopen was) Mij maak je eerder blij met algemene dingen (filmhuis, concert, fietstocht) of mannen-dingen zoals met beton of staal spelen.
Ieder zijn voorkeur
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:24:40 #148
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_58995017
Zo, ben er weer. De eerste keer wezen sporten in de sportschool.
Het was echt leuk. Ik heb eerst 5 minuten gefietst op stand 1, daarna 5 minuten op stand 3, daarna weer 5 minuten op stand 1. Daarna ging ik crosstrainen (zwaar! ) voor 6 minuten geloof ik. Ik vond het echt leuk. Het was er wel redelijk rustig toen ik er was (17.15 - 17.45). Volgende week krachttraining en ga ik ook even het zwembad checken. Maandag om half 6 gaat het fatfight verder. XD
Oh noes!
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:44:48 #149
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58995458
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:24 schreef jhvhprotocol het volgende:
Zo, ben er weer. De eerste keer wezen sporten in de sportschool.
Het was echt leuk. Ik heb eerst 5 minuten gefietst op stand 1, daarna 5 minuten op stand 3, daarna weer 5 minuten op stand 1. Daarna ging ik crosstrainen (zwaar! ) voor 6 minuten geloof ik. Ik vond het echt leuk. Het was er wel redelijk rustig toen ik er was (17.15 - 17.45). Volgende week krachttraining en ga ik ook even het zwembad checken. Maandag om half 6 gaat het fatfight verder. XD
Goed bezig!
***Levi was here***
pi_58995500
Fijn dat je het leuk vond, jhvhdinges! Motivatie is toch minstens het halve werk. En een goed begin ook

Omearos, nou ja, ieder zijn meug natuurlijk Ik ben misschien ook wel een beetje over-sociaal als het om vriendinnen gaat. Gewoon omdat je als beta niet zo makkelijk via studie/werk vriendinnen maakt... Ben ik extra zuinig op het stel goede vriendinnen dat ik heb!

Ik baal wel vreselijk dat A per september teruggaat naar NL; zij is so far mijn enige echte girlfriend hier. We kennen elkaar nog niet zo heel lang, en het is ook niet alsof we onwijze hartsvriendinnen zijn, maar ik zal haar meiden-gezelligheid echt missen!
pi_58996891
Ik voetbal met vrouwen. Is dat nu een mannending of een vrouwending?

Ik heb trouwens bijzonder weinig te melden, behalve dat ik het ergste vrees voor mijn eetpatroon de komende dagen.
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:07:07 #152
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_58999007
Wat eten jullie zoal op een dag? Ik eet nu zoals het hoort. Geen tussendoortjes en niet meer naar AH na school en dat soort dingen. Liever gezet eet ik wel op school in de 1e pauze een broodje met wat drinken, dan 2e pauze vaak van die schoolkoekjes en weer wat drinken. (Drinken als in multivit enzo XD). En daarna niks meer tot het avondeten. Wat vaak resulteert in dat ik me 's avonds vaak voleet met fruit. XD *Eet 3 kiwi's op*. Ik krijg 's avonds heel vaak honger, en dat is juist het slechtst.
Oh noes!
pi_58999098
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:07 schreef jhvhprotocol het volgende:
Wat eten jullie zoal op een dag? Ik eet nu zoals het hoort. Geen tussendoortjes en niet meer naar AH na school en dat soort dingen. Liever gezet eet ik wel op school in de 1e pauze een broodje met wat drinken, dan 2e pauze vaak van die schoolkoekjes en weer wat drinken. (Drinken als in multivit enzo XD). En daarna niks meer tot het avondeten. Wat vaak resulteert in dat ik me 's avonds vaak voleet met fruit. XD *Eet 3 kiwi's op*. Ik krijg 's avonds heel vaak honger, en dat is juist het slechtst.
Wat eet je dan precies en op welke tijden?
Ik eet vaak mijn avondeten al om 5 uur en omdat ik pas rond 12 uur ga slapen eet ik tussen die tijden vaak nog iets van een cracker ofzo
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:26:07 #154
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_58999538
@Miss_S:
10.00: 1e pauze, broodje+drinken. (Bijvoorbeeld broodje met ham en wat boter, en multivitamine spul).
12.00: 2e pauze, schoolkoek+stuk fruit. (Vb sultana + flesje water en appel).

En dan rond een uur of 18.00 avondeten. En de trek slaat dan toe rond een uur of 21.30, dan grijp ik naar de fruit.
Oh noes!
  Licht Ontvlambaar donderdag 29 mei 2008 @ 22:26:20 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58999548
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat meen je niet... Don't get mad, maar ik vind dat echt je reinste onzin! 'ik ben een mannenpersoon'? Heb je geen vriendinnen?
Volgens de definitie ben ik ook een 'mannenpersoon', ik heb meer mannelijke dan vrouwelijke vrienden. Maar het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, als je het mij vraagt.
Misschien inderdaad een kwestie van vraag en aanbod, maar ik heb toch echt voornamelijk mannelijke vrienden. En een 'beste vriendin' heb ik al helemaal niet

Ow en ik heb net een halve reep Galak Popri op, dus mijn eigen beste vriendin ben ik ookal niet
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:26:34 #156
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58999557
ik snaai tussendoor vooral van die ubersaaie "ontbijtbiscuits" vol vezels en graantjes, en zelfs nog best zoet ergens die ik nou heb ( van de c1000) zitten per twee verpakt, dus in iedere tas zit zon pakkie nu

Ik moet morgen en overmorgen de hele dag buiten werken ( vandaag ook trouwens) van 10 tot 17 flyeren en praatjes houden over cholesterol... en het gaat regenen, onweren en we mogen niet stoppen als het regent.:{

heb GEEEEEN zin, voor de mensen uit leidschendam, wil je me morgen zien lijden... kom gerust langs ( ik ben probably de grootste van de drie meiden in knalgroene jas)
pi_58999773
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:26 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Miss_S:
10.00: 1e pauze, broodje+drinken. (Bijvoorbeeld broodje met ham en wat boter, en multivitamine spul).

En dan rond een uur of 18.00 avondeten. En de trek slaat dan toe rond een uur of 21.30, dan grijp ik naar de fruit.
En geen ontbijt?
Maar dit is niet erg veel en ook kan je beter broodjes en sultana vervangen door gewoon brood
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:36:59 #158
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_58999937
@Miss_S: Ik weet dat ontbijten erg goed is, maar ik eet niet graag iets 's ochtends als ontbijt maar wil dat wel graag doen. Daarom ben ik nog aan het rondkijken van wat gezond is én ik goed kan eten 's ochtends. (Iemand ideeën?). En hoe bedoel je gewoon brood? Met niks erop? Dat is toch hardstikke droog?:p Dan tenminste een beetje boter ofzo.
Oh noes!
pi_59000225
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:36 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Miss_S: Ik weet dat ontbijten erg goed is, maar ik eet niet graag iets 's ochtends als ontbijt maar wil dat wel graag doen. Daarom ben ik nog aan het rondkijken van wat gezond is én ik goed kan eten 's ochtends. (Iemand ideeën?). En hoe bedoel je gewoon brood? Met niks erop? Dat is toch hardstikke droog?:p Dan tenminste een beetje boter ofzo.
Boterhammen in plaats van bolletjes

En ontbijten is erg belangrijk, lust je niet iets van cornflakes of muesli? met melk of yoghurt
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:47:21 #160
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59000353
^Ik eet ook boterhammen, dat bedoel ik met broodjes. Bruin brood, om precies te zijn.
Ik zat zelf inderdaad te denken aan iets als muesli of iets van dat kaliber.
Oh noes!
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:51:03 #161
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59000473
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:47 schreef jhvhprotocol het volgende:
^Ik eet ook boterhammen, dat bedoel ik met broodjes. Bruin brood, om precies te zijn.
Ik zat zelf inderdaad te denken aan iets als muesli of iets van dat kaliber.
je zou ook nog bruiner brood kunnen eten, of mueslibollen ofzo vult vaak nog een stuk meer en langer. maar dat is wel iets waar je van moet houden vind ik.
pi_59001021
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:26 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Miss_S:

Dit is wel erg weinig hoor. En probeer te ontbijten met bijvoorbeeld een drinkontbijt. Dat is makkelijk en lekker snel. De eerste pauze zou ik 2 boterhammen met beleg eten. Multivitamine spul is denk ik niet nodig. Kijk maar eerst hoeveel kcal er in een glas zitten. Rond 12.00 (de middagpauze?) zou ik 3 boterhammen met beleg eten. Misschien met een glas melk (melk verkopen ze toch wel op school?).
Ik zou rond half 4 nog 2 / 3 stuks fruit eten. Daarna inderdaad avondeten. En na het avondeten zou ik rond een uur of 20.00 nog een magere yoghurt eten. Met wellicht aardbeien oid erin .

Ik noem even een voorbeelddag van mij ter vergelijking:
8.00: glas goedemorgen drinkontbijt
9.00: op kantoor 2 bruine boterhammen (bijvoorbeeld met appelstroop)
12.00: lunch = 3 bruine boterhammen met kaas, salade en rookvlees
15.30: 2 stuks fruit
17.00: vitalinea yoghurt (50 kcal)
19.00: avondeten
21.00: eventueel bakje yoghurt

Denk eraan dat in sultana's toch best veel suikers / kcal in zitten. Meestal eet je het hele pakje leeg of doe je dat niet?
pi_59001078
Ontbijten is alleen maar goed als je er snoepgedrag mee kan onderdrukken. Voor de rest is het overrated
pi_59001154
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:11 schreef octopussy het volgende:
Ontbijten is alleen maar goed als je er snoepgedrag mee kan onderdrukken. Voor de rest is het overrated
Maaltijden overslaan is nooit een goed idee
pi_59001169
Naja, ik heb in ieder geval meer energie op de fiets als ik toch iets naar binnen krijg als ik naar mijn werk ga of ergens anders . Het voorkomt inderdaad ook snoepgedrag in het weekend als ik in de supermarkt / bakker nog brood ed moet halen voordat ik gegeten heb.
Maar dat is ieder voor zich om uit te vinden wat het beste voor degene werkt
  donderdag 29 mei 2008 @ 23:57:48 #166
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59002299
@Pandorah: Zoiets wat jij voorsteld klinkt inderdaad beter en gezonder, ik denk dat ik ook zoiets ga doen. Hardstikke bedankt voor het voorbeeld. Ik verzin nog wel wat leuke variaties erop. Ik ben wel een beetje tijdsgebonden met eten altijd. En ik ga sultana boycotten dan maar, dan eet ik in de pauzes gewoon brood.

10.00-10.25: 1e pauze.
12.00-12.30 of 12.45-13.15: 2e pauze.

En dan nog na school op studiecentrum (huiswerkinstituut) zou ik nog wel een broodje of een stuk fruit kunnen eten ofzo, dan is de middaghonger ook weg en kan ik me beter concentreren. Dan avondeten, en ietsje later op de avond nog iets heel kleins. Zoiets gaat het denk ik worden.

Op een rijtje nog eens:

Ontbijt.
1e pauze: brood(jes) belegt met iets dat niet ongezond is.
2e pauze: stuk fruit/brood(jes).
Studiecentrum (varieert, meestal 16.00 oid): stuk fruit.
Avondeten.
Optioneel 's avonds nog iets miniems.
Oh noes!
pi_59005013

mn pa had gelazer met de TNT, wilden hem niet laten gaan, etc.
Maar nu heeft de leiding daar op z'n lazer gekregen, mag hij per 1 juli bij zijn nieuwe baas beginnen én krijgt hij de oprotpremie mee

opluchting, wederom
Ja doei.
pi_59005154
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maaltijden overslaan is nooit een goed idee
waar heb je die wijsheid vandaan?
pi_59005269
goeiemorgen! Bijna weekend!
ik heb dit weekend repetitieweekend van het koor waar ik bij zing. De uitvoeringsdatum komt steeds dichterbij, en het gaat echt noghelemaal niet goed... Dus we moeten maar even flink doorzingen dit weekend..

O ja, ik heb wat foto's van de kittens online gezet, die zijn hier te vinden.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 08:31:06 #170
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59005389
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 08:05 schreef octopussy het volgende:

[..]

nou, opzich..

als je net besloten hebt je eetpatroon rigoreus om te gooien omdat je af wilt vallen, is structuur een van de belangrijkste dingen, lijkt me..

en dan is om te beginnen een indeling als

-ontbijt
-fruit
-lunch
-iets van een liga?
-diner

te behappen

als je eenmaal in dat ritme zit kun je weer gaan varieren enzo, maar structuur opbouwen doe je niet zomaar... en als je dat niet gewend bent, is ' 's ochtends krijg ik niets door mn keel' een mooi moment om 't toch eens te gaan proberen.

je hebt gelijk als je zegt 'dat het vooral nuttig is om niet te gaan snacken tussendoor', maar ik denk dat je als je nét begint met afvallen/een ander leef- en eetpatroon, dat het nuttig is om je in ieder geval aan de drie hoofdmaaltijden te houden... in het begin in ieder geval..

dénk ik..
Doei.
pi_59005627
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 08:05 schreef octopussy het volgende:

[..]

Gewoon verzond verstand
Hoe ben jij dan afgevallen? door maaltijden over te slaan?

EDIT: natuurlijk geld het niet voor iemand die heeft gekozen om af te vallen door een operatie
Maar voor de rest lijkt het me belangrijk om gewoon een ritme aan te leren en het is beter om gewone maaltijden te eten, hij geeft zelf al aan later op de dag honger te krijgen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 09:13:44 #172
13151 crew  Rewimo
pi_59005887
Was gisteren nog iets over in het nieuws, dat ontbijt zo belangrijk is. Juist als je maaltijden overslaat krijg je een tijdje later snackdrang En dan gaat het vaak fout omdat je dan verkeerde dingen gaat eten.

Een strak ritme is helemaal niet verkeerd als je begint Als ik op onregelmatige tijden eet ga ik "zoeken" en dan heb ik de neiging om van alles te eten waar ik normaal gesproken niet eens aan zou beginnen. In het weekend probeer ik het ritme erin te houden, maar dat lukt niet altijd, doordat je nu eenmaal andere dingen doet dan door de week (uitslapen )
pi_59005928
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:13 schreef Rewimo het volgende:
Was gisteren nog iets over in het nieuws, dat ontbijt zo belangrijk is. Juist als je maaltijden overslaat krijg je een tijdje later snackdrang En dan gaat het vaak fout omdat je dan verkeerde dingen gaat eten.

Een strak ritme is helemaal niet verkeerd als je begint Als ik op onregelmatige tijden eet ga ik "zoeken" en dan heb ik de neiging om van alles te eten waar ik normaal gesproken niet eens aan zou beginnen. In het weekend probeer ik het ritme erin te houden, maar dat lukt niet altijd, doordat je nu eenmaal andere dingen doet dan door de week (uitslapen )
Daarom waarom zou je (niet jij maar algemeen) aan zo'n jonge jongen die nu hard zijn best gaat doen, doodleuk vertellen dat ontbijten niet zo nodig is, terwijl hij aangeeft later honger te krijgen
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:17:24 #174
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59005943
Goedemorgen

hier 75,9kg!! en dat terwijl ik ongesteld ben...
Ben nu bezig met ontbijt magere yoghurt en thee...

vandaag beginnen in het huisje!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:20:11 #175
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59005984
succes met klussen

klussen is zó tof
Doei.
pi_59006094
Klus ze Zeeltje!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 09:31:09 #177
13151 crew  Rewimo
pi_59006153
Zeeltje, veel plezier in je huisje!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:28:44 #178
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59007280
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daarom waarom zou je (niet jij maar algemeen) aan zo'n jonge jongen die nu hard zijn best gaat doen, doodleuk vertellen dat ontbijten niet zo nodig is, terwijl hij aangeeft later honger te krijgen
bovendien is het "niet kunnen ontbijten" volgens mij heel vaak een aangeleerd/aangewend iets. als je een week lang gewoon ontbijt, ook al heb je geen trek in eten, gaat je lichaam er aan wennen en word je niet meer misselijk bij de gedachte aan eten s ochtends ofzo... tiener leeftijd is een heel goed moment om gezond gedrag aan te leren, zoals ontbijten.

(kijk nou, ik ben het met je eens mis_s )
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:30:47 #179
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59007330
oh en ik vergeet mijn eigen klaagzang:

een week zonder structuur vol kant en klaar voer en gesnack op stations levert 9 ons erbij op, 85.1 weeg ik nu weer.

grrrrr kan zó boos op mezelf worden dan achteraf! heb gisteren even overwogen of ik niet moest stoppen en een poosje proberen te stabiliseren tussen 84 en 85 (dus minderen als ik een getal boven de 85 zie maar niet meer echt proberen kilo's te verliezen) maar ik voel me daar toch niet lekker bij. daarvoor wil ik nog teveel kilo's kwijt.

dus ik ga maar gewoon weer proberen op gezonde voet verder te gaan en de boel weer op te pakken. wie weet zelfs de hardloopschoenen wel weer uit de kast te vissen...zo eerst maar eens (verlaat) ontbijten.

straks ook naar afspraak 1 van 4 van de tandarts... bibber!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 10:42:08 #180
13151 crew  Rewimo
pi_59007605
Sterkte bij de tandarts, kwak!
pi_59007918
Over dat ontbijten: lees maar eens het boekje "wat is nu gezond" van M. Katan (voedingdeskundige). In principe kan het geen kwaad om NIET te ontbijten. Het 'aanzwengelen van je verbrandingskacheltje' is onzin omdat je verbranding dag en nacht gewoon doorgaat.

persoonlijk heb ik
a. geen zin om tegen heug en meug te eten.
b. juist last van lekkere trek als ik eenmaal heb ontbeten. Kennelijk komt er wel een hormoonproductie op gang die het hongergevoel aanwakkert. Als ik niet eet 's ochtends heb ik ook geen honger tot in de vroege middag.

Een gezond eetpatroon aanleren is prima. Maar het moet geen regime worden. Ik denk zelfs dat het juist goed is om af en toe dat ritme helemaal om te gooien.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:58:33 #182
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_59007974
aloha
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_59008007
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:56 schreef octopussy het volgende:
Over dat ontbijten: lees maar eens het boekje "wat is nu gezond" van M. Katan (voedingdeskundige). In principe kan het geen kwaad om NIET te ontbijten. Het 'aanzwengelen van je verbrandingskacheltje' is onzin omdat je verbranding dag en nacht gewoon doorgaat.

persoonlijk heb ik
a. geen zin om tegen heug en meug te eten.
b. juist last van lekkere trek als ik eenmaal heb ontbeten. Kennelijk komt er wel een hormoonproductie op gang die het hongergevoel aanwakkert. Als ik niet eet 's ochtends heb ik ook geen honger tot in de vroege middag.

Een gezond eetpatroon aanleren is prima. Maar het moet geen regime worden. Ik denk zelfs dat het juist goed is om af en toe dat ritme helemaal om te gooien.
Een gezond eetpatroon aanleren is erg belangrijk en als je het goed doet zoals hij nu doet op jonge leeftijd is het geen regime maar LEVENSWIJZE
En leuk dat je een boekje hebt gelezen maar je weet dat er veel verschillende dingen worden geschreven en is Sonja Bakker ok niet een voedingsdeskundige? Dus dat zegt zeker niet alles

En dat jij het anders doet kan, maar jij hebt een operatie ondergaan om af te vallen dus denk niet dat jij het beste advies vanuit jouw situatie kan geven
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:05:53 #184
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59008117
Ik heb gisteren toch maar een digitale weegschaal gekocht bij Blokker (was in de aanbieding) maar ik vind 'm erg stom Ik was op mijn oude streepjesweegschaal al in gewicht gezakt van 74 kilo naar 72 kilo en nu ben ik op mijn nieuwe weer 74 kilo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 11:07:00 #185
13151 crew  Rewimo
pi_59008145
Die operatie heeft er niks mee te maken, miss_S. Ook na een operatie is het verstandig om een geregeld eetpatroon te hebben.

Wel is het blijkbaar zo dat octo zich niet prettig voelt als ze wèl ontbijt. Dat is dan iets wat voor haar persoonlijk geldt. In het algemeen kun je beter wel ontbijten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 11:07:43 #186
13151 crew  Rewimo
pi_59008166
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:05 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb gisteren toch maar een digitale weegschaal gekocht bij Blokker (was in de aanbieding) maar ik vind 'm erg stom Ik was op mijn oude streepjesweegschaal al in gewicht gezakt van 74 kilo naar 72 kilo en nu ben ik op mijn nieuwe weer 74 kilo
Wat een gemeen kreng, die weegschaal
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:09:10 #187
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59008198
ja en het allerergste is dat ik nu dus gewoon weer opnieuw moet beginnen en ik was juist zo trots op die 2 kilo en dat mijn oude broeken weer dichtkunnen.
pi_59008205
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef Rewimo het volgende:
Die operatie heeft er niks mee te maken, miss_S. Ook na een operatie is het verstandig om een geregeld eetpatroon te hebben.

Wel is het blijkbaar zo dat octo zich niet prettig voelt als ze wèl ontbijt. Dat is dan iets wat voor haar persoonlijk geldt. In het algemeen kun je beter wel ontbijten.
Ow ok ik dacht misschien moeten jullie juist niet ontbijten
Maar sowieso niet erg slim van Octo om een jong iemand meteen af te raden om te ontbijten
pi_59008301
Bah
De vader van een goede vriend van ons, ligt op sterven op dit moment.
Ook kanker, ongeveer te vergelijken als mijn schoonvader.

Zo weet je wel weer even, hoe hard het leven is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 11:14:35 #190
13151 crew  Rewimo
pi_59008313
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:09 schreef Stiemie het volgende:
ja en het allerergste is dat ik nu dus gewoon weer opnieuw moet beginnen en ik was juist zo trots op die 2 kilo en dat mijn oude broeken weer dichtkunnen.
En je broeken kunnen nu natuurlijk ook niet meer dicht, nu de weegschaal zegt dat die twee kilo er weer aan zitten
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 11:15:05 #191
13151 crew  Rewimo
pi_59008325
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:14 schreef ymme het volgende:
Bah
De vader van een goede vriend van ons, ligt op sterven op dit moment.
Ook kanker, ongeveer te vergelijken als mijn schoonvader.

Zo weet je wel weer even, hoe hard het leven is.
Hè ymme... Sterkte!
pi_59008352
quote:

In de ochtend heb je al een tijdje niet gegeten en moet je dus eten om je hersenen glucose te geven zodat je goed aan de slag kan
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:16:46 #193
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_59008362
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Een gezond eetpatroon aanleren is erg belangrijk en als je het goed doet zoals hij nu doet op jonge leeftijd is het geen regime maar LEVENSWIJZE
En leuk dat je een boekje hebt gelezen maar je weet dat er veel verschillende dingen worden geschreven en is Sonja Bakker ok niet een voedingsdeskundige? Dus dat zegt zeker niet alles

En dat jij het anders doet kan, maar jij hebt een operatie ondergaan om af te vallen dus denk niet dat jij het beste advies vanuit jouw situatie kan geven
ho maar ho maar, tandje lager graag..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_59008393
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ho maar ho maar, tandje lager graag..
Zolang het maar duidelijk is
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:19:19 #195
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59008425
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En je broeken kunnen nu natuurlijk ook niet meer dicht, nu de weegschaal zegt dat die twee kilo er weer aan zitten
Voor mijn gevoel zitten ze ineens wel weer een stuk strakker inderdaad Wat zo'n stomme weegschaal al niet met je kan doen
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:20:06 #196
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59008442
quote:

[..]

Wat een gemeen kreng, die weegschaal
ik zou die weegschaal doodvermoorden
Doei.
pi_59008532
Kreeg net een sms van die desbetreffende persoon. Het gaat gewoon al weer iets beter dan gisteren.
Die man, komt elke keer overal bovenop lijkt wel.
4 jaar geleden, hebben ze hem in juni gezegt, de kerst waarschijnlijk niet meer te halen. En nu is hij er nog. Toch vind ik het heel dubbel. Misschien nog een opleving. Of is het echt dat het de goede kant op gaat.....
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:29:10 #198
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59008648
sterkte ymme. ik heb mijn oom aan kanker verloren eind april (hij kreeg de diagnose leverkanker in februari) dat is dus heel snel gegaan...

nare berichten zijn dat toch. bah.

zo en nu ga ik (verlaat dat wel) ontbijten met wtee belegde boterhammen en een stuk fruit.
pi_59009164
Ik ga heerlijk aan een beschuitje met aardbeien, en zoetstof poeder
Jammie...
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:51:23 #200
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59009168
zijn de aardbeien niet zoet genoeg van zichzelf?

zonde, dat chemische spul eroverheen
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:55:44 #201
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59009260
Sterkte ymme,

Zo alles ingeleverd op school! Gala kaartje alweer.. moet alleen een jurk halen..
ik lijk in een jurk net een travestiet heb ik altijd het idee..
misschien toch maar een pak...
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:58:17 #202
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59009312
ik ga mezelf een doel stellen

ik ga de Zeven Heuvelen Loop lopen in november, vind ik en daar moet ik dus voor gaan trainen

ik ga me inschrijven deze week, als stok achter de deur
Doei.
pi_59009333
Ik vind dat lekker. Dus dan doe ik lekker zoetstof over mijn aardbeien.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:01:56 #204
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59009381
dat mag..
Doei.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 30 mei 2008 @ 12:44:42 #205
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59010325
Ik ga misschien ergens werken waar je gratis kunt fitnessen

Vraag me af of ik daar wél gebruik van zou maken.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 30 mei 2008 @ 12:51:04 #206
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59010478
*ben mijn knopje kwijt... iemand mijn knopje gezien toevallig?
pi_59010626
Ymme, wat sneu

Miss_S, je suggereert ten onrechte dat ik het iemand afraad te ontbijten. Dat ontbijten een must is ben ik niet met je eens.
dr. Katan is trouwens een professor in voedingsleer. Beetje andere koek dan Sonja dus

hier kan je een leuk stukje lezen erover

Die WLS opmerkingen zijn trouwens vrij triest ( ).
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 12:58:15 #208
13151 crew  Rewimo
pi_59010638
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:51 schreef Sjeen het volgende:
*ben mijn knopje kwijt... iemand mijn knopje gezien toevallig?
'

Licht Ontvlambaar vrijdag 30 mei 2008 @ 13:00:28 #209
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59010678
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ok... heb je hier ook een gebruiksaanwijzing bij? Het is volgens mij de geavanceerdere versie van mijn oude knopje
pi_59010923
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ok... heb je hier ook een gebruiksaanwijzing bij? Het is volgens mij de geavanceerdere versie van mijn oude knopje
Ik zou van die rode afblijven. Dat ziet eruit alsof je spontaan zin krijgt in patat met veel mayonaise en magnums
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:13:53 #211
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59010947
spontane zin, honger en twee boterhammen met kaas:

ik ga met pauze

hebben met die plakjokers van de AH een stuk lekkere Beemster-Kaas gehaald dat vind ik toch zó lekker maar het is zo duur
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:14:47 #212
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_59010975
Hallo allemaal, mag ik hier ook posten zonder dat ik zwaar ga dieeten en via Ik Wil Ook ga meedoen???
Ik wil op lichte basis het brooddieet doen gecombineerd met een appel voor de maaltijd....
Klinkt misschien beetje vreemd, maar het ergste is gewoon dat ik weet dat ik geen doorzettingsvermogen heb en geen zelfdiscipline om echt aan een uitgebalanceerd te gaan beginnen. Zelfde geld ook voor bewegen. En ja ik weet het allemaal, maar dan wil ik het maar op een simpele manier gaan doen. Ik hoef geen tientallen kiloos kwijt, alleen maar een paar om wat lekkerder in mijn broeken te passen....
Ben ik hier aan het goeie adres om te mogen posten hoe ik me elke dag voel of hebben jullie eventueel suggesties waar ik dan moet wezen??

Thanks
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 13:16:37 #213
13151 crew  Rewimo
pi_59011009
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:00 schreef Sjeen het volgende:
't Is heel simpel eigenlijk

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 13:18:25 #214
13151 crew  Rewimo
pi_59011055
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:14 schreef tass het volgende:
Hallo allemaal, mag ik hier ook posten zonder dat ik zwaar ga dieeten en via Ik Wil Ook ga meedoen???
Ik wil op lichte basis het brooddieet doen gecombineerd met een appel voor de maaltijd....
Klinkt misschien beetje vreemd, maar het ergste is gewoon dat ik weet dat ik geen doorzettingsvermogen heb en geen zelfdiscipline om echt aan een uitgebalanceerd te gaan beginnen. Zelfde geld ook voor bewegen. En ja ik weet het allemaal, maar dan wil ik het maar op een simpele manier gaan doen. Ik hoef geen tientallen kiloos kwijt, alleen maar een paar om wat lekkerder in mijn broeken te passen....
Ben ik hier aan het goeie adres om te mogen posten hoe ik me elke dag voel of hebben jullie eventueel suggesties waar ik dan moet wezen??

Thanks
Natuurlijk ben je welkom Ik kan je alleen aanraden om te zorgen dat je niet te eenzijdig eet. Diëten die gebaseerd zijn op 1 product gaan nogal eens vervelen. Maar als je er een gezond eetpatroon omheen bouwt zal het best lukken
pi_59012669

Stiemie, verlies de moed niet. Ik weet dat het zuur is, heb het ook weleens gehad, maar he, je bent op de goede weg, hoor 2 kilo eraf is 2 eraf, of het nou van de 70,75 of 80 is!

Freecell, ik las in het slanktopic dat je lang vakantie hebt... Kom maar een keer hierheen! Gezellig! Ik heb amper vakantie. En er is hier een biologische babykledingwinkel
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:04:23 #216
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_59014649
@Rewimo; dank je wel voor je bericht!! Ik ben afgelopen november geopereerd aan een borstverkleinig en ben toen met vreselijk veel moeite 5 kilo afgevallen, en die zitten er nu weer aan dus! Ik ben 40, 1.71 lang(kort) en weeg nu dus weer 85. 80 is voor mijn bouw,leefstijl en leeftijd een prima gewicht.

Ik ben dus ook geen ontbijter, mijn leven lang nooit gedaan. Liep 15 jaar geleden bij een dietiste; moest gaan ontbijten in het dieet en was na 6 weken 5 kilo aangekomen!!! Hahahaha
Leef alleen, eet erg onregelmatig en ga juist met het om de dag brood iets meer regelmaat brengen hoop ik....

Ik ga vanavond jullie verhalen eens rustig bijlezen!!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:18:05 #217
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59014928
ugh de tandarts heeft heel hard lopen raggen in mn mond.... en nu doet ales zer, terwijl de verdoving in mn wang nog niet is uitgewerkt...

ze zijn wel heel aardig en professioneel daar, maar drie kiezen laten vullen en een bijna gaatje laten schoonmaken blijft gewoon niet lekker..

en nu heeft kwak honger als een paard maar kan nog niet kauwen met die verdoofde mond....
pi_59015018
vanavond weer lekker uit mijn dak als vrijgezellen dame ik weet nog niet wat ik aan zal een rokje of een broek.

En morgenavond staat er een date gepland.

Heb er weer zin in
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:28:32 #219
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59015145
je hebt ze wel op stapeltjes klaarliggen
Doei.
pi_59015225
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:28 schreef Faithy het volgende:
je hebt ze wel op stapeltjes klaarliggen
ik vind daten en dat soort dingen wel leuk en komt er iets leuks in voort is het altijd mooi meegenomen zo niet heb ik toch vaak een gezellige avond gehad
pi_59015261
Zo, ik heb net een ritje in een rijsimulator gehad, maar daar ga je je toch een beetje wazig door voelen...

Net nog maar even een boterhammetje gegeten om de snoepzin tegen te gaan..
pi_59015538
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:33 schreef ColdFeet het volgende:

Freecell, ik las in het slanktopic dat je lang vakantie hebt... Kom maar een keer hierheen! Gezellig! Ik heb amper vakantie. En er is hier een biologische babykledingwinkel
Biologische babykledingwinkel? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
KLinkt op zich heel leuk, maar het is wel een klote-eind reizen als je 8 maand zwanger bent natuurlijk

Maar misschien als ik op de ene dag heen ga en op de andere terug? Klinkt wel aanlokkelijk
pi_59016000
Allez, je kunt natuurlijk gewoon blijven slapen! Mag je op mijn bed, ik heb een comfi matras
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:11:07 #224
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59016045
huiswaarts
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:35:39 #225
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59017636
heeeeey dames

druk druk druk dus al een paar dagen helemaal niets gepost en ook nog steeds geen tijd gehad om helemaal bij te lezen.
Afvallen staat even op een laag pitje, allemaal feestjes en uitjes, dus ik doe mee, en dan weer een paar dagen balansen tot volgende feestje, dus uiteindelijk zit ik nu al 3 weken ofzo op een vast gewicht
maja beter stabiel dan aankomen natuurlijk.
straks weer een bruiloft, dus zo even omkleden enzo...
en dan weekend maar weer gezond doen.....

van de week trouwens wandjes beklommen met teamuitje van volleybal was erg leuk en zwaar ....

nou alle nieuwe mensen welkom en succes!

tot snel
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:43:04 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_59023058
Hey liefies.
Vakantie is niet goed voor de lijn!!

Voor de rest gaat alles nog komen
Ik merk wel dat ik vreetbuien krijg van al dat gedonder en dat ik er heel erg graag aan toe geef, bah!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:48:28 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59023191
Grrrr... die -10 wil nog net even niet lukken. Heb al op 9,7 gezeten, maar nu nog net even die paar ons.
Hopelijk ben ik er eind volgende week wel helemaal zeker enzo.
pi_59027581
* teigan komt even een rondedansje doen

het minder suikers eten werpt zijn vruchten af. Vanmorgen zat ik eindelijk onder de 75 kilo
ik had nooit gedacht dat het mij zou lukken, maar ik ben er, en nu ga ik rustig verder richting de 70
pi_59028027
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Grrrr... die -10 wil nog net even niet lukken. Heb al op 9,7 gezeten, maar nu nog net even die paar ons.
Hopelijk ben ik er eind volgende week wel helemaal zeker enzo.
Mens! Dat gaat hartstikke goed! Zo lang ben je nog niet bezig...

En Teigan, jay
  zaterdag 31 mei 2008 @ 18:12:11 #230
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59034962
teigan wat goed !
ik heb nog steeds geen idee hoe zwaar ik nu ben door al het werken nog geen tijd gehad om een nieuwe scale te kopen
  zondag 1 juni 2008 @ 10:08:45 #231
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59044135
Even een snelle tvp
  zondag 1 juni 2008 @ 11:51:06 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_59045240
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:22 schreef Riann het volgende:
vanavond weer lekker uit mijn dak als vrijgezellen dame ik weet nog niet wat ik aan zal een rokje of een broek.

En morgenavond staat er een date gepland.

Heb er weer zin in
Een echte mannenverslindster ben je aan het worden Leuke jongen? Hoe was je date?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 1 juni 2008 @ 11:54:57 #233
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59045296

En dat was de enige vakantie-aktiefoto, want verder hebben we vooral erg weinig gedaan.
pi_59054904
Je ziet er goed uit Jojogirl!!!
  maandag 2 juni 2008 @ 08:41:50 #235
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59062159
Zo, het is weer maandag.
Familieweekend gehad (van mijn mans familie), niet zo goed voor de lijn. Wel veel bewogen, maar nog meer dan dat veel gegeten/gesnoept. Ging vanmorgen op de weegschaal staan... ... het loopt echt weer de spuigaten uit. 92.6kg stond er vanmorgen, betekent dat ik 5kg ben aangekomen, waarvan 4 in de afgelopen maand.
***Levi was here***
pi_59062227
Wat is het hier rustig zeg.....
pi_59062261
quote:
Op maandag 2 juni 2008 08:49 schreef Miss_S het volgende:
Wat is het hier rustig zeg.....
Ja, best wel hè? Het viel mij ook al op.
Maar het is natuurlijk ook weekend geweest

Hier verder alles goed. Ontbijten met optimel vanille-yoghurt is echt een aanrader (ik ben opeens helemaal van de yoghurtjes )
pi_59062303
quote:
Op maandag 2 juni 2008 08:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, best wel hè? Het viel mij ook al op.
Maar het is natuurlijk ook weekend geweest

Hier verder alles goed. Ontbijten met optimel vanille-yoghurt is echt een aanrader (ik ben opeens helemaal van de yoghurtjes )
Ja maar 4 posts op een dag hier is lang geleden
Ik heb ook veel optimel dingen ingeslagen voor morgen als ik mijn verstandskiezen heb laten trekken
pi_59062360
zaterdag waren het er zelfs maar 3 joh(en ik postte nog wel zo'n mooie mijlpaal...), volgens mij is iedereen gewoon weg geweest dit weekend..

Levitation, zet je schouders er weer onder en ga weer.... En stop weer met snoepen, dat scheelt volgens mij al een hele berg....
  Licht Ontvlambaar maandag 2 juni 2008 @ 09:29:07 #240
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59062706
twee kilo zwaarder dan gisteren... dat is toch niet echt normaal he
pi_59062736
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:29 schreef Sjeen het volgende:
twee kilo zwaarder dan gisteren... dat is toch niet echt normaal he
Dat ligt er aan wat je gisteren gegeten hebt Ik heb ook wel eens schommelingen van 2 Kilo, maar meestal is het er 2 dagen later ook weer af.
Over het algemeen heb ik dan óf iets zouts gegeten waardoor ik vocht vasthoud, óf ik heb iets van pannekoeken gehad. Daar word ik altijd onverklaarbaar zwaar van.

Maar je moet wel héééél veel gegeten hebben wil het blijvend zijn

@Teigan: dat was inderdaad een mooie mijlpaal!
En ik heb er niet eens voor gejompeld! Hier alsnog voor Teigan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juni 2008 @ 09:36:38 #242
13151 crew  Rewimo
pi_59062803
Meld me ook weer even, was gisteren de hele dag op pad met Christan, naar Nederland-Wales

Lijntechnisch niet zo best, maar die zak friet smaakte wel zalig
pi_59062902
quote:
Op maandag 2 juni 2008 08:41 schreef Levitation het volgende:
Zo, het is weer maandag.
Familieweekend gehad (van mijn mans familie), niet zo goed voor de lijn. Wel veel bewogen, maar nog meer dan dat veel gegeten/gesnoept. Ging vanmorgen op de weegschaal staan... ... het loopt echt weer de spuigaten uit. 92.6kg stond er vanmorgen, betekent dat ik 5kg ben aangekomen, waarvan 4 in de afgelopen maand.
Tijd om je knop weer te vinden?
Misschien slim om weer een plan op te stellen en je daar aan te houden.
  maandag 2 juni 2008 @ 09:49:46 #244
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59062980
@ miss s: succes met je kiezen! neem vooral vast een pijnstiller in zodra je weer mag drinken en wacht niet tot je echt pijn hebt...

met mij is t ook nog steeds bagger, ik heb dit weekend geen gekke dingen gedaan, niet gedronken alleen wel heel onregelmatig gegeten - gekke dingen op gekke tijden, en dan vliegt het er werkelijk aan. bah. ik wil naar beneden niet omhoog!

goed, ik maak zo braaf weer een gezond lunch pakketje (de hele week netjes gedaan en om nou te zeggen dat t resultaat heeft geboekt... maar goed, de aanhouder wint) en dan hop op de fiet naar t wurk...

fijne dag allemaal!
  Licht Ontvlambaar maandag 2 juni 2008 @ 09:49:51 #245
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59062981
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat ligt er aan wat je gisteren gegeten hebt Ik heb ook wel eens schommelingen van 2 Kilo, maar meestal is het er 2 dagen later ook weer af.
Over het algemeen heb ik dan óf iets zouts gegeten waardoor ik vocht vasthoud, óf ik heb iets van pannekoeken gehad. Daar word ik altijd onverklaarbaar zwaar van.

Maar je moet wel héééél veel gegeten hebben wil het blijvend zijn

@Teigan: dat was inderdaad een mooie mijlpaal!
En ik heb er niet eens voor gejompeld! Hier alsnog voor Teigan!
*meejompelt voor Teigan

Ik heb gisterenvrij normaal gegeten, 's morgen een boterham, 's middags een baguette brie/tomaat, 's avonds aspergesoep en een halve schnitzel met champignonsaus. Niks tussendoor gesnaaid en de hele dag door Brussel gesjauwd...
pi_59063005
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:49 schreef kwakveense het volgende:
@ miss s: succes met je kiezen! neem vooral vast een pijnstiller in zodra je weer mag drinken en wacht niet tot je echt pijn hebt...

met mij is t ook nog steeds bagger, ik heb dit weekend geen gekke dingen gedaan, niet gedronken alleen wel heel onregelmatig gegeten - gekke dingen op gekke tijden, en dan vliegt het er werkelijk aan. bah. ik wil naar beneden niet omhoog!

goed, ik maak zo braaf weer een gezond lunch pakketje (de hele week netjes gedaan en om nou te zeggen dat t resultaat heeft geboekt... maar goed, de aanhouder wint) en dan hop op de fiet naar t wurk...

fijne dag allemaal!
Dankjewel voor de tip
  maandag 2 juni 2008 @ 09:52:56 #247
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59063036
Nou hier zaterdagavond ook een verjaardagsfeestje gehad van mijn schoonvader. Het gebak heb ik nog netjes afgeslagen, maar daarna kwam 's avonds nog soep, focacia en quiche op tafel. Gelukkig maar een klein puntje quiche genomen dat scheelt misschien nog. En als toetje was er een mini magnum-ijsje voor iedereen. Nou die kon ik natuurlijk niet afslaan. De rest van het weekend wel goed opgelet en er is gelukkig dus niks bijgekomen (hij blijft op 73,4 staan) maar er is dus ook niks afgegaan

Gisteren ook niet gaan zwemmen omdat ik zo moe was. Wel een wandeling gemaakt. Misschien vanavond maar gaan zwemmen
  maandag 2 juni 2008 @ 09:58:46 #248
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59063120
oh en hoera voor teigan!!
pi_59063206
Ik merk dat ik meestal zwaarder wordt van alcohol en ook inderdaad van pannenkoeken..

En te weinig drinken helpt ook... toen ik in de eetgroep zat was ik ooit eens 2 kilo in een week aangekomen, terwijl ik geen rare dingen had gedaan.. En dat bleek gewoon door te weinig drinken te komen, toen ik dat weer deed was het de week erna ook alweer weg...
pi_59063335
Haske goed Teigan! Met minder suikers, bedoel je dan echt suiker, of meer koolhydaten in het algemeen? Dat laatste ben ik nl. aan het doen sinds een week of 6 en d'r is in die tijd bijna 5 kilo af en daarvoor stond ik alweer een haf jaar zo'n beetje stil. Ben dus benieuwd of het bij jou ook door een koolhydratenvermindering komt!

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 02-06-2008 10:30:30 ]
pi_59063579
Ik bedoel echt suiker in het algemeen. Dus ik ben gestopt met snoepen, frisdranken skip ik ook, en ook bij broodbeleg let ik op. Ik heb het vorig jaar ook al eens gedaan op advies van de haptotherapeut en ik ging me er stukken beter door voelen... Alleen sluipt het er dan weer langzaam in, en ik merkte het ook weer... Dus dan maar weer stoppen.
  maandag 2 juni 2008 @ 10:41:19 #252
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59063999
allo iedereen!

Hier druk bezig met klussen!! Het gaat helemaal goed komen.. gister gaf de weegschaal 75,8 maar daar let ik net veel op momenteel eerlijk gezegt..

maar ik ga weer klussen!! doei! en succes iedereen!
pi_59066419
Teigan, hartstikke goed zoals je bezig bent

Voor iedereen die op z'n vochtinname moet letten: de spa watercoach

ik heb hem net besteld
  maandag 2 juni 2008 @ 13:04:59 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_59067159
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dankjewel voor de tip
Zorg dat je rietjes in huis hebt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59067531
ik vond het toen zo vervelend, moest je van die bruisibuprofen drinken, en als dat in dat gat van je kies kwam ging ik door de grond, zoveel pijn deed dat..

ik hoop dat het voor jou meevalt qua pijn miss_s
  maandag 2 juni 2008 @ 13:26:35 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_59067658
Daarom het rietje teigan

Bij mijn eerste kies viel het allemaal wel mee, de tweede was veel erger Toen heb ik nog extra pijnstillers gehad. Mijn twee bovenkiezen moeten er ook nog een keer uit, maar ik heb er nog geen behoefte aan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 juni 2008 @ 13:30:29 #257
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59067769
Supercalifratiusdinges teigan!

Levi, wat balen zeg. Maar hoe je dat stopt? Ik weet het niet, maar hoop wel voor je dat het lukt. Weet je wat het punt was waarop het fout ging?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 2 juni 2008 @ 13:32:19 #258
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59067818
ik kreeg grote paacetamol met codeine tabletten dat neemt lekker in als je je mond niet open kan deon vanwege een gezwollen kaak hahaha
  maandag 2 juni 2008 @ 13:43:24 #259
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59068159
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:30 schreef YPPY het volgende:
Supercalifratiusdinges teigan!

Levi, wat balen zeg. Maar hoe je dat stopt? Ik weet het niet, maar hoop wel voor je dat het lukt. Weet je wat het punt was waarop het fout ging?
3 mei
Maar daarvoor ging het ook al niet zo fantastisch met mijn afvalmotivatie.
Heb nu ook allerlei ongemakken en pijntjes en stress en dat maakt 't allemaal niet echt makkelijker om de knop weer om te gooien. Moet gewoon snel ander werk vinden.
***Levi was here***
  maandag 2 juni 2008 @ 14:19:35 #260
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59069072
ik heb dat ook hoor levitation, als ik lekker aan het werk ben en tussendoor niet kan/mag eten dan gaat het stukken beter en is de motivatie ook stukken hoger. Als ik vrij ben zoals vandaag, pak ik sneller het eerste wat ik tegenkom ( net was dat een pakje halfvolle chocomel en een pakje time out koekjes met chocolade als ontbijt )

maar hierna ga ik weer goed verder denk ik

eerst maar eens aan de afwas beginnen zometeen
pi_59069203
Levitation, eigenlijkj zou je juist omdat het op je werk niet lekker loopt lief voor je lichaam moeten zijn... Het even extra verwennen met goede dingen, en goed eten..

Maar dat is wel lastig weet ik uit ervaring...
  maandag 2 juni 2008 @ 14:37:36 #262
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59069565
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:24 schreef teigan het volgende:
Levitation, eigenlijkj zou je juist omdat het op je werk niet lekker loopt lief voor je lichaam moeten zijn... Het even extra verwennen met goede dingen, en goed eten..

Maar dat is wel lastig weet ik uit ervaring...
Eigenlijk wel, maar mijn lichaam roept heel sterk om koolhydraten als ik me zo voel. Ik wil dan eigenlijk alleen maar dingen als snoep, koek, ontbijtkoek enz hebben. En die roep kan echt heel sterk zijn, een stuk sterker dan mijn gezonde verstand. Maar het gaat vandaag nog goed. Heb 2 roggeboterhammetjes met kaas op en 2 sinaasappels. En ik heb nog een sinaasappel voor straks.
***Levi was here***
pi_59070135
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:21 schreef teigan het volgende:
ik vond het toen zo vervelend, moest je van die bruisibuprofen drinken, en als dat in dat gat van je kies kwam ging ik door de grond, zoveel pijn deed dat..

ik hoop dat het voor jou meevalt qua pijn miss_s
Ja aan dat probleem zat ik dus ook te denken
Maar verder kijk ik er niet tegen op, het moet gebeuren en ze zijn door en staan mooi dus ga van het beste uit
En nu weer de tuin in
  maandag 2 juni 2008 @ 15:07:10 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_59070199
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja aan dat probleem zat ik dus ook te denken
Maar verder kijk ik er niet tegen op, het moet gebeuren en ze zijn door en staan mooi dus ga van het beste uit
En nu weer de tuin in
Zodra je thuis komt en de verdoving nog werkt meteen een pijnstiller nemen door een rietje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59070302
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, maar mijn lichaam roept heel sterk om koolhydraten als ik me zo voel. Ik wil dan eigenlijk alleen maar dingen als snoep, koek, ontbijtkoek enz hebben. En die roep kan echt heel sterk zijn, een stuk sterker dan mijn gezonde verstand. Maar het gaat vandaag nog goed. Heb 2 roggeboterhammetjes met kaas op en 2 sinaasappels. En ik heb nog een sinaasappel voor straks.
zorg anders dat je voor die momenten nog een extra roggeboterham bij je hebt, zo krijgt je lichaam toch wat extra koolhydraten, maar overlaad je het niet met slechte dingen..
pi_59070365
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Zodra je thuis komt en de verdoving nog werkt meteen een pijnstiller nemen door een rietje
Dat klinkt echt ultiem smerig Maar ik heb mijn verstandskiezen dan ook nog

Levi, volgens mij klopt die tip van Teigan wel. Misschien voorkomt een roggeboterham dat je gaat snoepen. Qua calorieen maakt het misschien niet eens veel uit, maar het is wel gezonder en geeft misschien ook weer een 'gevoel' van discipline.

Jojo, leuke foto En ik vind jou echt slank ogen (viel me toen in Scheveningen ook op trouwens).
pi_59070432
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Hmm, ik had een wat vervelend gevoel (zeker toen tegelijkertijd de bovenste en onderste verstandskies van dezelfde kant eruit ging) en die bloederige gaasjes zijn vies, maar ik heb diezelfde avond nog boterhammetjes kunnen eten. Traag, dat wel, maar ik had absoluut geen rietje nodig.
Zal wel geluk zijn.
En dan nog door een tandarts die het aankondigde met 'ik ga het proberen'
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 2 juni 2008 @ 15:16:33 #268
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59070434
Zie dat ik een typfoutje gemaakt heb in het aantal boterhammetjes... het zijn er 3. Meer wil ik er eigenlijk ook niet eten, ze zijn zonder beleg al 100kcal per stuk. Moet eigenlijk iets van een liga meenemen, maar die zijn per 2 verpakt en dan eet ik dat ook op.
***Levi was here***
  maandag 2 juni 2008 @ 15:17:55 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_59070461
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Hmm, ik had een wat vervelend gevoel (zeker toen tegelijkertijd de bovenste en onderste verstandskies van dezelfde kant eruit ging) en die bloederige gaasjes zijn vies, maar ik heb diezelfde avond nog boterhammetjes kunnen eten. Traag, dat wel, maar ik had absoluut geen rietje nodig.
Zal wel geluk zijn.
En dan nog door een tandarts die het aankondigde met 'ik ga het proberen'
Vast voedsel vond ik prettiger dan vloeibaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59070468
Ik heb 2 weken terug mijn kies laten trekken en ik vond het eigenlijk reuze meevallen. Had weinig pijn,geen pijnstiller nodig en ik kon na het uitwerken van de verdoving (2 a 3 uur) gewoon eten en drinken.

Alleen was de ik dag erna niet zo lekker. Beetje koortsig.

Overigens heb ik na een week zelf de hechting eruit gehaald vond dat draadje in mijn mond zo vervelend.
  maandag 2 juni 2008 @ 15:19:03 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_59070495
Had je geen oplosbare hechtingen dan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 juni 2008 @ 15:19:39 #272
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59070513
Ik had na het verstandskiezen trekken geen "gapend gat", was keurig dicht genaaid. Alleen zetten ze het dan aan je wang vast en doet lachen pijn. Bij mij zijn ze onder getrokken, boven heb ik nog. Durf ook eerlijk gezegd niet meer. Onder heb ik 2 keer 2 dagen in de ziektewet gezeten met een hele dikke blauwe wang en best wel veel pijn.

Hopelijk is de kaakchirurg die het bij miss_s gaat doen wat minder een slager dan die ik had.
***Levi was here***
  maandag 2 juni 2008 @ 15:20:20 #273
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59070529
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:16 schreef Levitation het volgende:
Zie dat ik een typfoutje gemaakt heb in het aantal boterhammetjes... het zijn er 3. Meer wil ik er eigenlijk ook niet eten, ze zijn zonder beleg al 100kcal per stuk. Moet eigenlijk iets van een liga meenemen, maar die zijn per 2 verpakt en dan eet ik dat ook op.
neem van die granen ontbijtbiscuit dingen zijn lekker en zelfs per twee nog best gezond
pi_59070604
maar leveren liga's niet ook best veel kcal? Dan zou ik toch eerder een boterham pakken denk ik..
pi_59070822
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:19 schreef Troel het volgende:
Had je geen oplosbare hechtingen dan?
jawel, maar het zou iets van een maand duren voordat die opgelost waren. En hij had nogal lange uiteinden gelaten waardoor ik steeds het gevoel had een haar in mijn mond te hebben.

Oja, Liga heeft zo ongeveer dezelfde voedingswaarde als een gewone koek. Niets gezond aan eigenlijk. Idd beter een boterham of een bakje yoghurt nemen oid.
  maandag 2 juni 2008 @ 15:32:32 #276
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59070833
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:24 schreef teigan het volgende:
maar leveren liga's niet ook best veel kcal? Dan zou ik toch eerder een boterham pakken denk ik..
Die evergreens valt wel mee, althans, als je er 1 pakt (dat is geloof ik 75kcal). Een gewone droge boterham heeft ook al 85kcal en dan doe je er ook nog eens beleg op. Dan zit je al snel op meer kcal dan van een liga.
***Levi was here***
  maandag 2 juni 2008 @ 16:16:22 #277
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59071831
Ben ik weer! Straks (17.30) weer sporten, heb er zin in. Met dit warme weer is het vast ook wel rustiger, hou ik wel van. Vorige keer zei Erik (begeleider) me dat we vandaag gaan wegen en krachttraining. Ik hou jullie op de hoogte.
Oh noes!
  maandag 2 juni 2008 @ 16:23:42 #278
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59071997
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:32 schreef octopussy het volgende:

[..]

jawel, maar het zou iets van een maand duren voordat die opgelost waren. En hij had nogal lange uiteinden gelaten waardoor ik steeds het gevoel had een haar in mijn mond te hebben.

Oja, Liga heeft zo ongeveer dezelfde voedingswaarde als een gewone koek. Niets gezond aan eigenlijk. Idd beter een boterham of een bakje yoghurt nemen oid.
Maar kcal is toch niet het enige dat telt? Liga (of eigenlijk evergreen) heeft veel meer vezels dan een gewoon koekje en vult dus beter en het heeft ook nog eens duidelijk minder kcal dan bijvoorbeeld een gevulde koek. En een evergreen heeft minder kcal dan een droge boterham en is ook smakelijker.
***Levi was here***
pi_59072097
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:19 schreef Levitation het volgende:
Ik had na het verstandskiezen trekken geen "gapend gat", was keurig dicht genaaid. Alleen zetten ze het dan aan je wang vast en doet lachen pijn. Bij mij zijn ze onder getrokken, boven heb ik nog. Durf ook eerlijk gezegd niet meer. Onder heb ik 2 keer 2 dagen in de ziektewet gezeten met een hele dikke blauwe wang en best wel veel pijn.

Hopelijk is de kaakchirurg die het bij miss_s gaat doen wat minder een slager dan die ik had.
Het is mijn eigen tandarts dus heb de volste vertrouwen in hem
Maar ik zal over 24 uur wel laten weten hoe ik er dan over denk
  maandag 2 juni 2008 @ 16:28:34 #280
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59072124
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het is mijn eigen tandarts dus heb de volste vertrouwen in hem
Maar ik zal over 24 uur wel laten weten hoe ik er dan over denk
Succes!
Ik heb overigens betere ervaringen met kiezen laten trekken door tandartsen, dus dat komt vast helemaal goed.
***Levi was here***
pi_59072203
Ik bedoel met voedingswaarde ook juist niet zo zeer de calorieen maar meer de gezonde voedingsstoffen die erin zitten

Er zit ook best veel suiker in die dingen (misschien in de evegreen minder). Suikerrijke tussendoortjes zijn weer niet zo goed voor je bloedsuikerspiegel enzo.
  maandag 2 juni 2008 @ 16:54:43 #282
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59072636
Waar / hoe sporten jullie zoal?
Oh noes!
pi_59072777
Tandartsen
Aleen maar slechte ervaringen mee, wat tot angst lijdt.
Nu heb ik een fijne tandarts, maar de angst ervoor, is nog lang niet weg/over.
pi_59072861
jhvhprotocol, ik skate regelmatig, en daarnaast zwem ik soms....

Het skaten is gewoon 's avonds, en een keer in de week op vrijdagavond met een georganiseerde tocht mee, dat is altijd erg gezellig...
pi_59073236
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:54 schreef jhvhprotocol het volgende:
Waar / hoe sporten jullie zoal?
Ik heb thuis allerlei fitness apparaten dus daar sport ik
En elke woensdag hiphop dansen
pi_59073267
jhvdprotocol:
in een week doe ik: 1 keer squash, 1 keer fitness, 1 of 2 keer spinnen, 2 of 3 keer hardlopen

heerlijk! en goedkoop
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 17:25:50 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_59073319
Ach joh, ik ken mensen die vlak na een operatie weer aan de liga zijn omdat ze niets binnen houden, dus het zal ongetwijfeld erg gezond zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 juni 2008 @ 17:28:38 #288
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59073386
als ze al door zijn zal t vast meevallen miss s, die van mij moesten uitgebeiteld worden (lagen op zn kant) en dan word je idd gehecht enzo. de rest valt wel mee!
pi_59073504
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:28 schreef kwakveense het volgende:
als ze al door zijn zal t vast meevallen miss s, die van mij moesten uitgebeiteld worden (lagen op zn kant) en dan word je idd gehecht enzo. de rest valt wel mee!
Dat klinkt inderdaad niet zo prettig, maar ik vind het moeilijk voor te stellen dat ze er zomaar een kies uit kunnen trekken
  maandag 2 juni 2008 @ 17:34:35 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_59073529
Als je eenmaal weet hoe makkelijk dat soms gaat, dan ga je je pas bezorgd maken over je tanden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59074835
Ik vond dat echt bizar he? Komt die kaakchirurg (verdoving ingewerkt) en de assistente. Duwt 'ie even op die kies en krak, klaar.... 10 seconden werk!
  maandag 2 juni 2008 @ 18:53:39 #292
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_59075405
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:25 schreef Troel het volgende:
Ach joh, ik ken mensen die vlak na een operatie weer aan de liga zijn omdat ze niets binnen houden, dus het zal ongetwijfeld erg gezond zijn
Dat kan ik mezelf niet voorstellen he als je niks binnenhoud moet je vooral een plakkerige liga gaan eten
pi_59075754
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:31 schreef octopussy het volgende:
Ik vond dat echt bizar he? Komt die kaakchirurg (verdoving ingewerkt) en de assistente. Duwt 'ie even op die kies en krak, klaar.... 10 seconden werk!
hm, dan had jij geluk... De eerste keer hebben ze bij mij lopen trekken, toen brak er wat af, en daar hebben ze naar gezocht totdat de kans te groot was dat ze mijn zenuw zouden raken... Ik denk dat ze toch zeker een half uur zoet waren met mij....
  maandag 2 juni 2008 @ 19:12:35 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_59075827
Euj!

Ik wilde even zeggen dat het erg mee kan vallen hoor, mijn verstandskiezen zijn er ook uit getrokken en het enige wat ik had was een beurs gevoel in mijn bek. Logisch, want het is ook beurs
disclaimer
pi_59075958
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
Euj!

Ik wilde even zeggen dat het erg mee kan vallen hoor, mijn verstandskiezen zijn er ook uit getrokken en het enige wat ik had was een beurs gevoel in mijn bek. Logisch, want het is ook beurs
Zo kijk ik er nu ook tegen aan, en hopelijk duurt het inderdaad maar 10 sec
pi_59076690
argh, gets.. alleen de gedachte al maakt me ziek

die van mij zullen er ook uit moeten, heeft de tantards vorig jaar al gezegd. Had een afspraak gemaakt, maar had die afgezegd vooral ook omdat mn verzekering boven het tandartslimiet zat zeg maar. Dit jaar misschien nog even laten doen, of anders begin volgend jaar, als we in Nijmegen gesetteld zijn en ik daar een tandarts en huisarts heb gevonden
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juni 2008 @ 20:07:14 #297
13151 crew  Rewimo
pi_59077076
Wij zitten zonder water

Edit: er is iets 'kaput' en er wordt aan 'gearbeitet' en het kan 'noch ein Bischen dauern'
  maandag 2 juni 2008 @ 20:09:58 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_59077150
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:07 schreef Rewimo het volgende:
Wij zitten zonder water
Das ook redelijk matig

Ik heb mijn 4 minuten "hardlopen" er weer op zitten voor vandaag
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juni 2008 @ 20:12:27 #299
13151 crew  Rewimo
pi_59077203
En zometeen zitten we ook nog zonder Fok! Afzien
pi_59077208
Waarom moet verstandskiezen er eigenlijk uit? Ik heb ze nog steeds.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juni 2008 @ 20:14:29 #301
13151 crew  Rewimo
pi_59077254
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:12 schreef conleche het volgende:
Waarom moet verstandskiezen er eigenlijk uit? Ik heb ze nog steeds.
Daarom ben jij ook zo slim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')