abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58996891
Ik voetbal met vrouwen. Is dat nu een mannending of een vrouwending?

Ik heb trouwens bijzonder weinig te melden, behalve dat ik het ergste vrees voor mijn eetpatroon de komende dagen.
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:07:07 #152
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_58999007
Wat eten jullie zoal op een dag? Ik eet nu zoals het hoort. Geen tussendoortjes en niet meer naar AH na school en dat soort dingen. Liever gezet eet ik wel op school in de 1e pauze een broodje met wat drinken, dan 2e pauze vaak van die schoolkoekjes en weer wat drinken. (Drinken als in multivit enzo XD). En daarna niks meer tot het avondeten. Wat vaak resulteert in dat ik me 's avonds vaak voleet met fruit. XD *Eet 3 kiwi's op*. Ik krijg 's avonds heel vaak honger, en dat is juist het slechtst.
Oh noes!
pi_58999098
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:07 schreef jhvhprotocol het volgende:
Wat eten jullie zoal op een dag? Ik eet nu zoals het hoort. Geen tussendoortjes en niet meer naar AH na school en dat soort dingen. Liever gezet eet ik wel op school in de 1e pauze een broodje met wat drinken, dan 2e pauze vaak van die schoolkoekjes en weer wat drinken. (Drinken als in multivit enzo XD). En daarna niks meer tot het avondeten. Wat vaak resulteert in dat ik me 's avonds vaak voleet met fruit. XD *Eet 3 kiwi's op*. Ik krijg 's avonds heel vaak honger, en dat is juist het slechtst.
Wat eet je dan precies en op welke tijden?
Ik eet vaak mijn avondeten al om 5 uur en omdat ik pas rond 12 uur ga slapen eet ik tussen die tijden vaak nog iets van een cracker ofzo
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:26:07 #154
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_58999538
@Miss_S:
10.00: 1e pauze, broodje+drinken. (Bijvoorbeeld broodje met ham en wat boter, en multivitamine spul).
12.00: 2e pauze, schoolkoek+stuk fruit. (Vb sultana + flesje water en appel).

En dan rond een uur of 18.00 avondeten. En de trek slaat dan toe rond een uur of 21.30, dan grijp ik naar de fruit.
Oh noes!
  Licht Ontvlambaar donderdag 29 mei 2008 @ 22:26:20 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58999548
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat meen je niet... Don't get mad, maar ik vind dat echt je reinste onzin! 'ik ben een mannenpersoon'? Heb je geen vriendinnen?
Volgens de definitie ben ik ook een 'mannenpersoon', ik heb meer mannelijke dan vrouwelijke vrienden. Maar het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, als je het mij vraagt.
Misschien inderdaad een kwestie van vraag en aanbod, maar ik heb toch echt voornamelijk mannelijke vrienden. En een 'beste vriendin' heb ik al helemaal niet

Ow en ik heb net een halve reep Galak Popri op, dus mijn eigen beste vriendin ben ik ookal niet
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:26:34 #156
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58999557
ik snaai tussendoor vooral van die ubersaaie "ontbijtbiscuits" vol vezels en graantjes, en zelfs nog best zoet ergens die ik nou heb ( van de c1000) zitten per twee verpakt, dus in iedere tas zit zon pakkie nu

Ik moet morgen en overmorgen de hele dag buiten werken ( vandaag ook trouwens) van 10 tot 17 flyeren en praatjes houden over cholesterol... en het gaat regenen, onweren en we mogen niet stoppen als het regent.:{

heb GEEEEEN zin, voor de mensen uit leidschendam, wil je me morgen zien lijden... kom gerust langs ( ik ben probably de grootste van de drie meiden in knalgroene jas)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_58999773
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:26 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Miss_S:
10.00: 1e pauze, broodje+drinken. (Bijvoorbeeld broodje met ham en wat boter, en multivitamine spul).

En dan rond een uur of 18.00 avondeten. En de trek slaat dan toe rond een uur of 21.30, dan grijp ik naar de fruit.
En geen ontbijt?
Maar dit is niet erg veel en ook kan je beter broodjes en sultana vervangen door gewoon brood
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:36:59 #158
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_58999937
@Miss_S: Ik weet dat ontbijten erg goed is, maar ik eet niet graag iets 's ochtends als ontbijt maar wil dat wel graag doen. Daarom ben ik nog aan het rondkijken van wat gezond is én ik goed kan eten 's ochtends. (Iemand ideeën?). En hoe bedoel je gewoon brood? Met niks erop? Dat is toch hardstikke droog?:p Dan tenminste een beetje boter ofzo.
Oh noes!
pi_59000225
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:36 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Miss_S: Ik weet dat ontbijten erg goed is, maar ik eet niet graag iets 's ochtends als ontbijt maar wil dat wel graag doen. Daarom ben ik nog aan het rondkijken van wat gezond is én ik goed kan eten 's ochtends. (Iemand ideeën?). En hoe bedoel je gewoon brood? Met niks erop? Dat is toch hardstikke droog?:p Dan tenminste een beetje boter ofzo.
Boterhammen in plaats van bolletjes

En ontbijten is erg belangrijk, lust je niet iets van cornflakes of muesli? met melk of yoghurt
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:47:21 #160
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59000353
^Ik eet ook boterhammen, dat bedoel ik met broodjes. Bruin brood, om precies te zijn.
Ik zat zelf inderdaad te denken aan iets als muesli of iets van dat kaliber.
Oh noes!
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:51:03 #161
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59000473
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:47 schreef jhvhprotocol het volgende:
^Ik eet ook boterhammen, dat bedoel ik met broodjes. Bruin brood, om precies te zijn.
Ik zat zelf inderdaad te denken aan iets als muesli of iets van dat kaliber.
je zou ook nog bruiner brood kunnen eten, of mueslibollen ofzo vult vaak nog een stuk meer en langer. maar dat is wel iets waar je van moet houden vind ik.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_59001021
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:26 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Miss_S:

Dit is wel erg weinig hoor. En probeer te ontbijten met bijvoorbeeld een drinkontbijt. Dat is makkelijk en lekker snel. De eerste pauze zou ik 2 boterhammen met beleg eten. Multivitamine spul is denk ik niet nodig. Kijk maar eerst hoeveel kcal er in een glas zitten. Rond 12.00 (de middagpauze?) zou ik 3 boterhammen met beleg eten. Misschien met een glas melk (melk verkopen ze toch wel op school?).
Ik zou rond half 4 nog 2 / 3 stuks fruit eten. Daarna inderdaad avondeten. En na het avondeten zou ik rond een uur of 20.00 nog een magere yoghurt eten. Met wellicht aardbeien oid erin .

Ik noem even een voorbeelddag van mij ter vergelijking:
8.00: glas goedemorgen drinkontbijt
9.00: op kantoor 2 bruine boterhammen (bijvoorbeeld met appelstroop)
12.00: lunch = 3 bruine boterhammen met kaas, salade en rookvlees
15.30: 2 stuks fruit
17.00: vitalinea yoghurt (50 kcal)
19.00: avondeten
21.00: eventueel bakje yoghurt

Denk eraan dat in sultana's toch best veel suikers / kcal in zitten. Meestal eet je het hele pakje leeg of doe je dat niet?
pi_59001078
Ontbijten is alleen maar goed als je er snoepgedrag mee kan onderdrukken. Voor de rest is het overrated
pi_59001154
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:11 schreef octopussy het volgende:
Ontbijten is alleen maar goed als je er snoepgedrag mee kan onderdrukken. Voor de rest is het overrated
Maaltijden overslaan is nooit een goed idee
pi_59001169
Naja, ik heb in ieder geval meer energie op de fiets als ik toch iets naar binnen krijg als ik naar mijn werk ga of ergens anders . Het voorkomt inderdaad ook snoepgedrag in het weekend als ik in de supermarkt / bakker nog brood ed moet halen voordat ik gegeten heb.
Maar dat is ieder voor zich om uit te vinden wat het beste voor degene werkt
  donderdag 29 mei 2008 @ 23:57:48 #166
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59002299
@Pandorah: Zoiets wat jij voorsteld klinkt inderdaad beter en gezonder, ik denk dat ik ook zoiets ga doen. Hardstikke bedankt voor het voorbeeld. Ik verzin nog wel wat leuke variaties erop. Ik ben wel een beetje tijdsgebonden met eten altijd. En ik ga sultana boycotten dan maar, dan eet ik in de pauzes gewoon brood.

10.00-10.25: 1e pauze.
12.00-12.30 of 12.45-13.15: 2e pauze.

En dan nog na school op studiecentrum (huiswerkinstituut) zou ik nog wel een broodje of een stuk fruit kunnen eten ofzo, dan is de middaghonger ook weg en kan ik me beter concentreren. Dan avondeten, en ietsje later op de avond nog iets heel kleins. Zoiets gaat het denk ik worden.

Op een rijtje nog eens:

Ontbijt.
1e pauze: brood(jes) belegt met iets dat niet ongezond is.
2e pauze: stuk fruit/brood(jes).
Studiecentrum (varieert, meestal 16.00 oid): stuk fruit.
Avondeten.
Optioneel 's avonds nog iets miniems.
Oh noes!
pi_59005013

mn pa had gelazer met de TNT, wilden hem niet laten gaan, etc.
Maar nu heeft de leiding daar op z'n lazer gekregen, mag hij per 1 juli bij zijn nieuwe baas beginnen én krijgt hij de oprotpremie mee

opluchting, wederom
Ja doei.
pi_59005154
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maaltijden overslaan is nooit een goed idee
waar heb je die wijsheid vandaan?
pi_59005269
goeiemorgen! Bijna weekend!
ik heb dit weekend repetitieweekend van het koor waar ik bij zing. De uitvoeringsdatum komt steeds dichterbij, en het gaat echt noghelemaal niet goed... Dus we moeten maar even flink doorzingen dit weekend..

O ja, ik heb wat foto's van de kittens online gezet, die zijn hier te vinden.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 30 mei 2008 @ 08:31:06 #170
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59005389
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 08:05 schreef octopussy het volgende:

[..]

nou, opzich..

als je net besloten hebt je eetpatroon rigoreus om te gooien omdat je af wilt vallen, is structuur een van de belangrijkste dingen, lijkt me..

en dan is om te beginnen een indeling als

-ontbijt
-fruit
-lunch
-iets van een liga?
-diner

te behappen

als je eenmaal in dat ritme zit kun je weer gaan varieren enzo, maar structuur opbouwen doe je niet zomaar... en als je dat niet gewend bent, is ' 's ochtends krijg ik niets door mn keel' een mooi moment om 't toch eens te gaan proberen.

je hebt gelijk als je zegt 'dat het vooral nuttig is om niet te gaan snacken tussendoor', maar ik denk dat je als je nét begint met afvallen/een ander leef- en eetpatroon, dat het nuttig is om je in ieder geval aan de drie hoofdmaaltijden te houden... in het begin in ieder geval..

dénk ik..
Doei.
pi_59005627
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 08:05 schreef octopussy het volgende:

[..]

Gewoon verzond verstand
Hoe ben jij dan afgevallen? door maaltijden over te slaan?

EDIT: natuurlijk geld het niet voor iemand die heeft gekozen om af te vallen door een operatie
Maar voor de rest lijkt het me belangrijk om gewoon een ritme aan te leren en het is beter om gewone maaltijden te eten, hij geeft zelf al aan later op de dag honger te krijgen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 09:13:44 #172
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59005887
Was gisteren nog iets over in het nieuws, dat ontbijt zo belangrijk is. Juist als je maaltijden overslaat krijg je een tijdje later snackdrang En dan gaat het vaak fout omdat je dan verkeerde dingen gaat eten.

Een strak ritme is helemaal niet verkeerd als je begint Als ik op onregelmatige tijden eet ga ik "zoeken" en dan heb ik de neiging om van alles te eten waar ik normaal gesproken niet eens aan zou beginnen. In het weekend probeer ik het ritme erin te houden, maar dat lukt niet altijd, doordat je nu eenmaal andere dingen doet dan door de week (uitslapen )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_59005928
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:13 schreef Rewimo het volgende:
Was gisteren nog iets over in het nieuws, dat ontbijt zo belangrijk is. Juist als je maaltijden overslaat krijg je een tijdje later snackdrang En dan gaat het vaak fout omdat je dan verkeerde dingen gaat eten.

Een strak ritme is helemaal niet verkeerd als je begint Als ik op onregelmatige tijden eet ga ik "zoeken" en dan heb ik de neiging om van alles te eten waar ik normaal gesproken niet eens aan zou beginnen. In het weekend probeer ik het ritme erin te houden, maar dat lukt niet altijd, doordat je nu eenmaal andere dingen doet dan door de week (uitslapen )
Daarom waarom zou je (niet jij maar algemeen) aan zo'n jonge jongen die nu hard zijn best gaat doen, doodleuk vertellen dat ontbijten niet zo nodig is, terwijl hij aangeeft later honger te krijgen
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:17:24 #174
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59005943
Goedemorgen

hier 75,9kg!! en dat terwijl ik ongesteld ben...
Ben nu bezig met ontbijt magere yoghurt en thee...

vandaag beginnen in het huisje!
The girl that lost her mind
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:20:11 #175
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59005984
succes met klussen

klussen is zó tof
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: