abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59006094
Klus ze Zeeltje!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 09:31:09 #177
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59006153
Zeeltje, veel plezier in je huisje!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:28:44 #178
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59007280
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daarom waarom zou je (niet jij maar algemeen) aan zo'n jonge jongen die nu hard zijn best gaat doen, doodleuk vertellen dat ontbijten niet zo nodig is, terwijl hij aangeeft later honger te krijgen
bovendien is het "niet kunnen ontbijten" volgens mij heel vaak een aangeleerd/aangewend iets. als je een week lang gewoon ontbijt, ook al heb je geen trek in eten, gaat je lichaam er aan wennen en word je niet meer misselijk bij de gedachte aan eten s ochtends ofzo... tiener leeftijd is een heel goed moment om gezond gedrag aan te leren, zoals ontbijten.

(kijk nou, ik ben het met je eens mis_s )
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:30:47 #179
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59007330
oh en ik vergeet mijn eigen klaagzang:

een week zonder structuur vol kant en klaar voer en gesnack op stations levert 9 ons erbij op, 85.1 weeg ik nu weer.

grrrrr kan zó boos op mezelf worden dan achteraf! heb gisteren even overwogen of ik niet moest stoppen en een poosje proberen te stabiliseren tussen 84 en 85 (dus minderen als ik een getal boven de 85 zie maar niet meer echt proberen kilo's te verliezen) maar ik voel me daar toch niet lekker bij. daarvoor wil ik nog teveel kilo's kwijt.

dus ik ga maar gewoon weer proberen op gezonde voet verder te gaan en de boel weer op te pakken. wie weet zelfs de hardloopschoenen wel weer uit de kast te vissen...zo eerst maar eens (verlaat) ontbijten.

straks ook naar afspraak 1 van 4 van de tandarts... bibber!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 10:42:08 #180
13151 crew  Rewimo
pi_59007605
Sterkte bij de tandarts, kwak!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_59007918
Over dat ontbijten: lees maar eens het boekje "wat is nu gezond" van M. Katan (voedingdeskundige). In principe kan het geen kwaad om NIET te ontbijten. Het 'aanzwengelen van je verbrandingskacheltje' is onzin omdat je verbranding dag en nacht gewoon doorgaat.

persoonlijk heb ik
a. geen zin om tegen heug en meug te eten.
b. juist last van lekkere trek als ik eenmaal heb ontbeten. Kennelijk komt er wel een hormoonproductie op gang die het hongergevoel aanwakkert. Als ik niet eet 's ochtends heb ik ook geen honger tot in de vroege middag.

Een gezond eetpatroon aanleren is prima. Maar het moet geen regime worden. Ik denk zelfs dat het juist goed is om af en toe dat ritme helemaal om te gooien.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:58:33 #182
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_59007974
aloha
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_59008007
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:56 schreef octopussy het volgende:
Over dat ontbijten: lees maar eens het boekje "wat is nu gezond" van M. Katan (voedingdeskundige). In principe kan het geen kwaad om NIET te ontbijten. Het 'aanzwengelen van je verbrandingskacheltje' is onzin omdat je verbranding dag en nacht gewoon doorgaat.

persoonlijk heb ik
a. geen zin om tegen heug en meug te eten.
b. juist last van lekkere trek als ik eenmaal heb ontbeten. Kennelijk komt er wel een hormoonproductie op gang die het hongergevoel aanwakkert. Als ik niet eet 's ochtends heb ik ook geen honger tot in de vroege middag.

Een gezond eetpatroon aanleren is prima. Maar het moet geen regime worden. Ik denk zelfs dat het juist goed is om af en toe dat ritme helemaal om te gooien.
Een gezond eetpatroon aanleren is erg belangrijk en als je het goed doet zoals hij nu doet op jonge leeftijd is het geen regime maar LEVENSWIJZE
En leuk dat je een boekje hebt gelezen maar je weet dat er veel verschillende dingen worden geschreven en is Sonja Bakker ok niet een voedingsdeskundige? Dus dat zegt zeker niet alles

En dat jij het anders doet kan, maar jij hebt een operatie ondergaan om af te vallen dus denk niet dat jij het beste advies vanuit jouw situatie kan geven
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:05:53 #184
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59008117
Ik heb gisteren toch maar een digitale weegschaal gekocht bij Blokker (was in de aanbieding) maar ik vind 'm erg stom Ik was op mijn oude streepjesweegschaal al in gewicht gezakt van 74 kilo naar 72 kilo en nu ben ik op mijn nieuwe weer 74 kilo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 11:07:00 #185
13151 crew  Rewimo
pi_59008145
Die operatie heeft er niks mee te maken, miss_S. Ook na een operatie is het verstandig om een geregeld eetpatroon te hebben.

Wel is het blijkbaar zo dat octo zich niet prettig voelt als ze wèl ontbijt. Dat is dan iets wat voor haar persoonlijk geldt. In het algemeen kun je beter wel ontbijten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 11:07:43 #186
13151 crew  Rewimo
pi_59008166
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:05 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb gisteren toch maar een digitale weegschaal gekocht bij Blokker (was in de aanbieding) maar ik vind 'm erg stom Ik was op mijn oude streepjesweegschaal al in gewicht gezakt van 74 kilo naar 72 kilo en nu ben ik op mijn nieuwe weer 74 kilo
Wat een gemeen kreng, die weegschaal
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:09:10 #187
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59008198
ja en het allerergste is dat ik nu dus gewoon weer opnieuw moet beginnen en ik was juist zo trots op die 2 kilo en dat mijn oude broeken weer dichtkunnen.
pi_59008205
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef Rewimo het volgende:
Die operatie heeft er niks mee te maken, miss_S. Ook na een operatie is het verstandig om een geregeld eetpatroon te hebben.

Wel is het blijkbaar zo dat octo zich niet prettig voelt als ze wèl ontbijt. Dat is dan iets wat voor haar persoonlijk geldt. In het algemeen kun je beter wel ontbijten.
Ow ok ik dacht misschien moeten jullie juist niet ontbijten
Maar sowieso niet erg slim van Octo om een jong iemand meteen af te raden om te ontbijten
pi_59008301
Bah
De vader van een goede vriend van ons, ligt op sterven op dit moment.
Ook kanker, ongeveer te vergelijken als mijn schoonvader.

Zo weet je wel weer even, hoe hard het leven is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 11:14:35 #190
13151 crew  Rewimo
pi_59008313
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:09 schreef Stiemie het volgende:
ja en het allerergste is dat ik nu dus gewoon weer opnieuw moet beginnen en ik was juist zo trots op die 2 kilo en dat mijn oude broeken weer dichtkunnen.
En je broeken kunnen nu natuurlijk ook niet meer dicht, nu de weegschaal zegt dat die twee kilo er weer aan zitten
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 11:15:05 #191
13151 crew  Rewimo
pi_59008325
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:14 schreef ymme het volgende:
Bah
De vader van een goede vriend van ons, ligt op sterven op dit moment.
Ook kanker, ongeveer te vergelijken als mijn schoonvader.

Zo weet je wel weer even, hoe hard het leven is.
Hè ymme... Sterkte!
pi_59008352
quote:

In de ochtend heb je al een tijdje niet gegeten en moet je dus eten om je hersenen glucose te geven zodat je goed aan de slag kan
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:16:46 #193
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_59008362
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Een gezond eetpatroon aanleren is erg belangrijk en als je het goed doet zoals hij nu doet op jonge leeftijd is het geen regime maar LEVENSWIJZE
En leuk dat je een boekje hebt gelezen maar je weet dat er veel verschillende dingen worden geschreven en is Sonja Bakker ok niet een voedingsdeskundige? Dus dat zegt zeker niet alles

En dat jij het anders doet kan, maar jij hebt een operatie ondergaan om af te vallen dus denk niet dat jij het beste advies vanuit jouw situatie kan geven
ho maar ho maar, tandje lager graag..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_59008393
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ho maar ho maar, tandje lager graag..
Zolang het maar duidelijk is
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:19:19 #195
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59008425
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En je broeken kunnen nu natuurlijk ook niet meer dicht, nu de weegschaal zegt dat die twee kilo er weer aan zitten
Voor mijn gevoel zitten ze ineens wel weer een stuk strakker inderdaad Wat zo'n stomme weegschaal al niet met je kan doen
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:20:06 #196
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59008442
quote:

[..]

Wat een gemeen kreng, die weegschaal
ik zou die weegschaal doodvermoorden
Doei.
pi_59008532
Kreeg net een sms van die desbetreffende persoon. Het gaat gewoon al weer iets beter dan gisteren.
Die man, komt elke keer overal bovenop lijkt wel.
4 jaar geleden, hebben ze hem in juni gezegt, de kerst waarschijnlijk niet meer te halen. En nu is hij er nog. Toch vind ik het heel dubbel. Misschien nog een opleving. Of is het echt dat het de goede kant op gaat.....
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:29:10 #198
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59008648
sterkte ymme. ik heb mijn oom aan kanker verloren eind april (hij kreeg de diagnose leverkanker in februari) dat is dus heel snel gegaan...

nare berichten zijn dat toch. bah.

zo en nu ga ik (verlaat dat wel) ontbijten met wtee belegde boterhammen en een stuk fruit.
pi_59009164
Ik ga heerlijk aan een beschuitje met aardbeien, en zoetstof poeder
Jammie...
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:51:23 #200
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59009168
zijn de aardbeien niet zoet genoeg van zichzelf?

zonde, dat chemische spul eroverheen
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')