quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:24 schreef Yoni het volgende:
Soms stap ik er op en dan ren ik heel hard weer weg![]()
Van het weekend zwempak weer mee nemen maar bij vriendjelief vandaan en weer braaf op dinsdag gaan zwemmen!
Je hebt trouwens een zoethoudertje waar je niet dik van wordt, maar hopelijk wel blij in je mail Levi
Ja, en het waren nog nieuwe ookquote:
Het klaart hier net weer wat op, maar zo donker was het hier wel, inclusief donder en bliksem.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:10 schreef ymme het volgende:
Is het bij jullie ook z'n slecht weer
Het regent hier pijpenstelen, donker, maar wordt verlicht door de bliksem, en stilte hoef je ook niet te verwachten, door de donders.
Superleuk, zeg!quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik word beroemd![]()
net fotoshoot gehad voor B-Wise, een blad ter promotie van beta-studies voor scholieren die eindexamen gaan doen (VWO). Dinsdag interview gehad, en vandaag dus de foto's voor bij het artikel.
Gaat over vrouwen die een beta-studie doen, en dat het écht niet alleen voor mannen is
Maar denk je echt dat zo'n blad het beter maakt?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
nou, bij scheikunde en natuurkunde enzo wordt het wat normaler, maar bij Informatica-Informatiekunde is het écht triest gesteld
we zijn namelijk de énige 3 op ehm.. 5 jaargangen Informatiekunde
Nou ja.. ik wilde graag meewerken omdat ik erg enthousiast ben over mijn studie, en of het werkt.. tsja.. ik vind het voor mij wel fijn dat er bijna geen vrouwen zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar denk je echt dat zo'n blad het beter maakt?
Daarnaast: het is ook gewoon een kwestie van keuzevrijheid, hoor. Dat gepush richting vakken en beroepen
Dat meen je niet... Don't get mad, maar ik vind dat echt je reinste onzin! 'ik ben een mannenpersoon'? Heb je geen vriendinnen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tsja.. ik vind het voor mij wel fijn dat er bijna geen vrouwen zijnben meer een mannen-persoon
(zie Slankdezomerin-topic
)
In dàt geval zijn ze lekker op tijdquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
@Rewimo: dat blad komt ene paar keer per jaar uit. Dus het is voor de volgende lichting zeg maar
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik wel. Liefst met wat alcohol achter de kiezen, waardoor je net wat opener bent dan anders. Ik heb laatst nog met A (voorlopig mijn enige vriendin hiero) echt zo enorm gelachen, in de kroeg!
Ik weet t niet, dat heb je met mannen gewoon net wat minder. Maar mannen zijn verder ook tof, hoor
Oh, zoquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:59 schreef octopussy het volgende:
ja sorry, heb geen zin om het with stupid dingesje op te zoeken
dude... dat meen je toch niet?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:22 schreef teigan het volgende:
Ik zat ook in een mannenstudie, beviel me op zich wel...
ik vrees dat ik gewoon van beide sekses niet superveel vrienden heb.... Ik ben gewoon alleen handig bij gebrek aan beter....
ik weet het eigenlijk niet, misschien ben ik ook wel slecht in het onderhouden van vriendschappen. Maar het gebeurt nog wel eens... Vorig jaar was er iemand, eigenlijk een hele tijd best intensief mee opgetrokken, en toen begon hij aan een nieuwe studie, en weinig/niks meer van hem gehoord sindsdien.... Dan ga je echt aan jezelf twijfelen... En jezelf neit zo de moeite waard vinden speelt ook een rol denk ik..quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
dude... dat meen je toch niet?
Ik ben benieuwd hoe het zal lopen met oude vriendschappen, en hoe het zal gaan met het ontstaan van nieuwe vriendschappen. Maar manlief en ik zijn er allebei vrij makkelijk in, geloof ik.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:24 schreef jhvhprotocol het volgende:
Zo, ben er weer. De eerste keer wezen sporten in de sportschool.
Het was echt leuk. Ik heb eerst 5 minuten gefietst op stand 1, daarna 5 minuten op stand 3, daarna weer 5 minuten op stand 1. Daarna ging ik crosstrainen (zwaar!) voor 6 minuten geloof ik. Ik vond het echt leuk. Het was er wel redelijk rustig toen ik er was (17.15 - 17.45). Volgende week krachttraining en ga ik ook even het zwembad checken.
Maandag om half 6 gaat het fatfight verder. XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |