abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58985421
Misschien een idee om wel je gewicht bij te houden en de weegschaal er weer bij te pakken
Lijkt me beter om met je neus op de feiten gedrukt wordt dan krijg je vanzelf wel je motivatie terug lijkt me
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 29 mei 2008 @ 12:24:36 #102
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58985443
Soms stap ik er op en dan ren ik heel hard weer weg

Van het weekend zwempak weer mee nemen maar bij vriendjelief vandaan en weer braaf op dinsdag gaan zwemmen!

Je hebt trouwens een zoethoudertje waar je niet dik van wordt, maar hopelijk wel blij in je mail Levi
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:26:44 #103
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58985480
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:24 schreef Yoni het volgende:
Soms stap ik er op en dan ren ik heel hard weer weg

Van het weekend zwempak weer mee nemen maar bij vriendjelief vandaan en weer braaf op dinsdag gaan zwemmen!

Je hebt trouwens een zoethoudertje waar je niet dik van wordt, maar hopelijk wel blij in je mail Levi
Gaat direct mail kijken!

Edit:

[ Bericht 14% gewijzigd door Levitation op 29-05-2008 12:34:50 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 mei 2008 @ 12:32:26 #104
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58985626
Voor de DS-ers onder ons Er komt een kookboek uit voor de DS
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58985650
Ik heb gisteren een appelkanjer weten te weerstaan
Goed, de dag ervoor heb ik een kookworkshop gehad met makkelijke recepten, vandaar dat ik gisteren geen appelkanjer meer wilde .

Het weekend ging het weer mis maar ik snoep sinds zondag niet meer . Tot zover mijn strijd tegen de suikerverslaving . Hopelijk werkt mijn knie binnenkort ook weer mee omdat ie nu een beetje pijnlijk is. Mijn krotfiets had besloten niet meer te remmen met regen. Of dat alleen de voorrem het doet zodat je voorover kiept. Leuk, zo'n fiets .
pi_58985660
Dat kookboek voor de DS vertelde mijn vriend al over. Dat leek hem wel wat voor mij
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 mei 2008 @ 12:34:55 #107
13151 crew  Rewimo
pi_58985673
Blokjesremmen zeker?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58985736
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Blokjesremmen zeker?
Ja, en het waren nog nieuwe ook
Die krotfiets is nu echt te ver gegaan! Ik ga hem mooi inruilen (vriendlief wilde hem ook al niet hebben) voor een nieuwe stadsfiets
pi_58985791
Wat een lekker weer
Als je binnen zit.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 29 mei 2008 @ 12:43:38 #110
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58985863
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:26 schreef Levitation het volgende:

[..]

Gaat direct mail kijken!

Edit:

= linksonder zeker?
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:44:10 #111
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58985872
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:43 schreef Yoni het volgende:

[..]

= linksonder zeker?
***Levi was here***
pi_58986438
Is het bij jullie ook z'n slecht weer

Het regent hier pijpenstelen, donker, maar wordt verlicht door de bliksem, en stilte hoef je ook niet te verwachten, door de donders.
  donderdag 29 mei 2008 @ 13:12:09 #113
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58986481
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:10 schreef ymme het volgende:
Is het bij jullie ook z'n slecht weer

Het regent hier pijpenstelen, donker, maar wordt verlicht door de bliksem, en stilte hoef je ook niet te verwachten, door de donders.
Het klaart hier net weer wat op, maar zo donker was het hier wel, inclusief donder en bliksem.
***Levi was here***
pi_58986769
ik word beroemd

net fotoshoot gehad voor B-Wise, een blad ter promotie van beta-studies voor scholieren die eindexamen gaan doen (VWO). Dinsdag interview gehad, en vandaag dus de foto's voor bij het artikel.

Gaat over vrouwen die een beta-studie doen, en dat het écht niet alleen voor mannen is
Ja doei.
pi_58986888
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik word beroemd

net fotoshoot gehad voor B-Wise, een blad ter promotie van beta-studies voor scholieren die eindexamen gaan doen (VWO). Dinsdag interview gehad, en vandaag dus de foto's voor bij het artikel.

Gaat over vrouwen die een beta-studie doen, en dat het écht niet alleen voor mannen is
Superleuk, zeg!
Maar mag ik wel even ' ' denken bij dat blad? Moeten ze nu nog vertellen dat betastudies ook voor vrouwen zijn? Duuuuhuhh
pi_58986983
nou, bij scheikunde en natuurkunde enzo wordt het wat normaler, maar bij Informatica-Informatiekunde is het écht triest gesteld

we zijn namelijk de énige 3 op ehm.. 5 jaargangen Informatiekunde
Ja doei.
pi_58987016
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
nou, bij scheikunde en natuurkunde enzo wordt het wat normaler, maar bij Informatica-Informatiekunde is het écht triest gesteld

we zijn namelijk de énige 3 op ehm.. 5 jaargangen Informatiekunde
Maar denk je echt dat zo'n blad het beter maakt?

Daarnaast: het is ook gewoon een kwestie van keuzevrijheid, hoor. Dat gepush richting vakken en beroepen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 mei 2008 @ 13:36:21 #118
13151 crew  Rewimo
pi_58987074
Wat leuk MoBlo Maar zijn ze er niet wat laat mee? Examens zijn zo'n beetje afgelopen volgens mij
pi_58987205
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar denk je echt dat zo'n blad het beter maakt?

Daarnaast: het is ook gewoon een kwestie van keuzevrijheid, hoor. Dat gepush richting vakken en beroepen
Nou ja.. ik wilde graag meewerken omdat ik erg enthousiast ben over mijn studie, en of het werkt.. tsja.. ik vind het voor mij wel fijn dat er bijna geen vrouwen zijn ben meer een mannen-persoon (zie Slankdezomerin-topic ) maar ik denk wel dat het als een nerd-studie wordt gezien, en nou ja, dat valt bést mee

@Rewimo: dat blad komt ene paar keer per jaar uit. Dus het is voor de volgende lichting zeg maar
Ja doei.
pi_58987389
Hier is het best prima weer eigenlijk
Bewolkt en warm, geen regen.
pi_58987453
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

tsja.. ik vind het voor mij wel fijn dat er bijna geen vrouwen zijn ben meer een mannen-persoon (zie Slankdezomerin-topic )
Dat meen je niet... Don't get mad, maar ik vind dat echt je reinste onzin! 'ik ben een mannenpersoon'? Heb je geen vriendinnen?
Volgens de definitie ben ik ook een 'mannenpersoon', ik heb meer mannelijke dan vrouwelijke vrienden. Maar het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, als je het mij vraagt.
pi_58987877
Ik heb wel vriendinnen, maar niet heel veel nee. De mensen met wie ik over het algemeen dingen doe/ onderneem zijn mannen. Nooit veel vriendinnen gehad, de vrienden die ik had zijn van het mannelijk geslacht.

Dus reinste onzin? Niet echt. Pas sinds ik hier post heb ik wat meer vrouwelijke toevoegingen, eigenlijk, maar over het algemeen ( 90%) ga ik met mannen om, selectief. Want ook met sportverenigingen, waar evenveel vrouwen als mannen zaten, ging ik met de mannen om, zelfde bij muziek-dingen en ga zo maar door. Ook bij een 'gelijk aanbod' zit ik bij 'de mannen', bewust
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 mei 2008 @ 14:11:30 #123
13151 crew  Rewimo
pi_58988035
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
@Rewimo: dat blad komt ene paar keer per jaar uit. Dus het is voor de volgende lichting zeg maar
In dàt geval zijn ze lekker op tijd
pi_58988091
Nou ja, misschien heb jij datgene wat vrouwen wat bieden niet zo nodig ofzo. Ik trek meestal ook meer naar de heren toe, maar ik moet ook echt af en toe een avondje met een vriendinnetje wijn drinken en gewoon gezellig kletsen, hoor. Kan ik echt niet missen. Iets met vrouwen en inlevingsvermogen enzo
pi_58988183
Ik houd idd niet zo van smalltalk en 'gezellig kletsen'. Dat doe ik wel met een biertje in de kroeg en wat vrienden zeg maar.

En als ik toch even wil 'klessebessen' dan doe ik dat lekker met mn mams
Sinds ik het huis uit ben is dat écht mijn beste vriendin geworden. We konden het al goed samen vinden, maar de laatste jaren is het gewoon super.

En ook inlevingsvermogen heb ik wel bij mannelijke vrienden gevonden hoor maar die hebben dan misschien weer een vrouwelijke kant??
Ja doei.
pi_58988366
Het ligt vast aan mij, maar sommige onderwerpen bespreek je nu eenmaal makkelijker met seksegenoten. Sex. anticonceptie, dat soort dingen

Nou ja, natuurlijk reuze leuk als je zo goed met je moeder overweg kunt. Mijn moeder is idd niet mijn beste vriendin...
pi_58988422
ik praat nooit over seks of anticonceptie Nou ja, alleen grootspraak over seks, net als mannen, zeg maar

ben ik wel een vrouw?
Ja doei.
pi_58988727
Oh, ik wel. Liefst met wat alcohol achter de kiezen, waardoor je net wat opener bent dan anders. Ik heb laatst nog met A (voorlopig mijn enige vriendin hiero ) echt zo enorm gelachen, in de kroeg! Ik weet t niet, dat heb je met mannen gewoon net wat minder. Maar mannen zijn verder ook tof, hoor
pi_58988788
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:40 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik wel. Liefst met wat alcohol achter de kiezen, waardoor je net wat opener bent dan anders. Ik heb laatst nog met A (voorlopig mijn enige vriendin hiero ) echt zo enorm gelachen, in de kroeg! Ik weet t niet, dat heb je met mannen gewoon net wat minder. Maar mannen zijn verder ook tof, hoor

^
|
met dommie

vriendinnen
vrienden

eenzijdig is stom
pi_58988933
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:42 schreef octopussy het volgende:

[..]

^
|
met dommie

Dommie?

Ze moeten daar in de kroeg wel gedacht hebben 'stelletje brutale, lompe hollanders '
pi_58989171
ja sorry, heb geen zin om het with stupid dingesje op te zoeken
pi_58989196
Hier meldt zich ook een persoon die meer mannelijke vrienden heeft dan vrouwelijke
Hoe dit zo komt weet ik niet, het is gewoon zo.
pi_58989241
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:59 schreef octopussy het volgende:
ja sorry, heb geen zin om het with stupid dingesje op te zoeken
Oh, zo
pi_58989735
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 14:42 schreef octopussy het volgende:

[..]

eenzijdig is stom
dus je vindt me stom

Ja doei.
pi_58989748
Ik zat ook in een mannenstudie, beviel me op zich wel...
ik vrees dat ik gewoon van beide sekses niet superveel vrienden heb.... Ik ben gewoon alleen handig bij gebrek aan beter....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58989878
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:22 schreef teigan het volgende:
Ik zat ook in een mannenstudie, beviel me op zich wel...
ik vrees dat ik gewoon van beide sekses niet superveel vrienden heb.... Ik ben gewoon alleen handig bij gebrek aan beter....
dude... dat meen je toch niet?

Ik ben benieuwd hoe het zal lopen met oude vriendschappen, en hoe het zal gaan met het ontstaan van nieuwe vriendschappen. Maar manlief en ik zijn er allebei vrij makkelijk in, geloof ik.
pi_58990408
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

dude... dat meen je toch niet?

Ik ben benieuwd hoe het zal lopen met oude vriendschappen, en hoe het zal gaan met het ontstaan van nieuwe vriendschappen. Maar manlief en ik zijn er allebei vrij makkelijk in, geloof ik.
ik weet het eigenlijk niet, misschien ben ik ook wel slecht in het onderhouden van vriendschappen. Maar het gebeurt nog wel eens... Vorig jaar was er iemand, eigenlijk een hele tijd best intensief mee opgetrokken, en toen begon hij aan een nieuwe studie, en weinig/niks meer van hem gehoord sindsdien.... Dan ga je echt aan jezelf twijfelen... En jezelf neit zo de moeite waard vinden speelt ook een rol denk ik..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58990531
Dat is natuurlijk een negatieve spiraal, Teigan. Want het krampachtig zoeken naar bevestiging in vriendschappen kan ook weer heel averechts werken...

Slecht onderhouden is een ander verhaal; ik zie dat sterk bij mijn echtgenoot: hij gaat makkelijk vriendschappen aan, maar onderhoudt ze slecht, hij is daar gewoon heel laks in (en veel van zijn vrienden ook, trouwens). Ik ga moeilijker vriendschappen aan, omdat ik best een ehm... uitgesproken persoon ben, zeg maar. Maar ik onderhoud t veel beter en zo eindigen we effectief allebei toch wel met goede vrienden.
pi_58990982
Ik werd op de middelbare school gepest, en had daar weinig vrienden... Toen ik ging studeren maakte ik wel nieuwe vrienden, maar toen mijn relatie uitging, en ik verschrikkelijk zwaar in de kreukels zat, heeft de groep mij als een baksteen laten vallen.. (mijn toenmalige beste vriendin kreeg een verbod om met mij om te gaan van haar (inmiddels ex-)vriend..
Daardoor ben ik gewoon bang om mensen tevertrouwen, ze laten je toch uiteindelijk wel vallen is mijn redenatie dan.... En dat levert nog wel eens een probleem op..
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:16:16 #140
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_58991011
Iedereen bedankt voor zijn of haar welkom en succeswensingen. Ik ga nu zo weg naar de sportschool, om 17.15 heb ik een afspraak met de fysio en dan gaat echt de beuk erin. Ben erg benieuwd hoe het gaat.
Oh noes!
pi_58991050
Succes jhvhprotocol, ben erg benieuwd wat voor schema je gaat krijgen.(wat een username trouwens, hoe kom je erbij?)
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:20:08 #142
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_58991085
@Teigan: Lol, heb eigenlijk geen idee hoe ik aan deze naam kwam. Heb al best redelijke tijd een account, en begin hem nu pas te gebruiken. XD Volgens mij was het van een film ofzo.
Oh noes!
pi_58991107
Teigan, ik ken het wel een beetje. Negatieve ervaringen kunnen de boel goed vertroebelen. Maar dat is geen reden om eenzaam door het leven te gaan.

Succes met sporten, jhvhnogwat! Sporten is goooood!
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:41:09 #144
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58992853
Zo even bij lezen! Vandaag moest ik alles inleveren en presenteren.. als ik word gebeld, heb ik herkansing en anders moet ik volgende week vrijdag mijn werk presenteren aan de "jury"die bepalen dan of ik 98% geslaagd ben.. de andere 2% is het aangewezig zijn bij de expositie.. dus spanned!!!!

Vandaag woog ik 76 kg!

hier gaat het ook wel goed lees ik! op de koekjes na
The girl that lost her mind
pi_58992956
Spannend zeeltje
Hebben ze ook een dag en tijdstip aangegeven, wanneer ze zouden kunnen bellen?
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:50:22 #146
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58993087
hallo!

kwak meldt zich met de mededeling dat ze alles behalve gemotiveerd is de laatste tijd, en de omstandigheden maken raar/ongezond eten alleen maar makkelijker :S

misschien dat ik me er maar even bij neerleg dat ik nu een poosje op de 84 blijf hangen - stabiel zijn... kijken hoe ik dat trek... want momenteel frustreert het proberen af te vallen me alleen maar.

aan de andere kant kan ik t toch niet laten en wil ik toch nog wel wat kwijt

*zucht*

ik ga wel even iets leuks doen ofzo, in plaats van hier zitten miepen. of nog beter. iets nuttigs, een was draaien ofzo
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_58993437
Nog over vrienden, ik lijk wat dat betreft echt op MoBlo, met dat verschli dat ik mijn moeder niet zie als vriendin (en er al helemaal niet aan moet denken om met haar over seks oid te moeten praten ) Ik heb 1 vriendin, met wie ik een paar keer per jaar naar de bios ga, en verder alleen vrienden.
Ik zing in een koor, dus ken genoeg vrouwen, maar net als moblo trek ik daar meer naar de mannen toe (al loop ik soms ook op vrouwen af, bewust, uit nieuwsgierigheid mede door dit weblog)
Ik hou ook niet van vrouwen-dingen (zaterdag moest ik van mijn moeder mee kleding shoppen, was blij toen het afgelopen was) Mij maak je eerder blij met algemene dingen (filmhuis, concert, fietstocht) of mannen-dingen zoals met beton of staal spelen.
Ieder zijn voorkeur
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:24:40 #148
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_58995017
Zo, ben er weer. De eerste keer wezen sporten in de sportschool.
Het was echt leuk. Ik heb eerst 5 minuten gefietst op stand 1, daarna 5 minuten op stand 3, daarna weer 5 minuten op stand 1. Daarna ging ik crosstrainen (zwaar! ) voor 6 minuten geloof ik. Ik vond het echt leuk. Het was er wel redelijk rustig toen ik er was (17.15 - 17.45). Volgende week krachttraining en ga ik ook even het zwembad checken. Maandag om half 6 gaat het fatfight verder. XD
Oh noes!
  donderdag 29 mei 2008 @ 19:44:48 #149
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58995458
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:24 schreef jhvhprotocol het volgende:
Zo, ben er weer. De eerste keer wezen sporten in de sportschool.
Het was echt leuk. Ik heb eerst 5 minuten gefietst op stand 1, daarna 5 minuten op stand 3, daarna weer 5 minuten op stand 1. Daarna ging ik crosstrainen (zwaar! ) voor 6 minuten geloof ik. Ik vond het echt leuk. Het was er wel redelijk rustig toen ik er was (17.15 - 17.45). Volgende week krachttraining en ga ik ook even het zwembad checken. Maandag om half 6 gaat het fatfight verder. XD
Goed bezig!
***Levi was here***
pi_58995500
Fijn dat je het leuk vond, jhvhdinges! Motivatie is toch minstens het halve werk. En een goed begin ook

Omearos, nou ja, ieder zijn meug natuurlijk Ik ben misschien ook wel een beetje over-sociaal als het om vriendinnen gaat. Gewoon omdat je als beta niet zo makkelijk via studie/werk vriendinnen maakt... Ben ik extra zuinig op het stel goede vriendinnen dat ik heb!

Ik baal wel vreselijk dat A per september teruggaat naar NL; zij is so far mijn enige echte girlfriend hier. We kennen elkaar nog niet zo heel lang, en het is ook niet alsof we onwijze hartsvriendinnen zijn, maar ik zal haar meiden-gezelligheid echt missen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')