abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:55:44 #201
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59009260
Sterkte ymme,

Zo alles ingeleverd op school! Gala kaartje alweer.. moet alleen een jurk halen..
ik lijk in een jurk net een travestiet heb ik altijd het idee..
misschien toch maar een pak...
The girl that lost her mind
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:58:17 #202
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59009312
ik ga mezelf een doel stellen

ik ga de Zeven Heuvelen Loop lopen in november, vind ik en daar moet ik dus voor gaan trainen

ik ga me inschrijven deze week, als stok achter de deur
Doei.
pi_59009333
Ik vind dat lekker. Dus dan doe ik lekker zoetstof over mijn aardbeien.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:01:56 #204
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59009381
dat mag..
Doei.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 30 mei 2008 @ 12:44:42 #205
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59010325
Ik ga misschien ergens werken waar je gratis kunt fitnessen

Vraag me af of ik daar wél gebruik van zou maken.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 30 mei 2008 @ 12:51:04 #206
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59010478
*ben mijn knopje kwijt... iemand mijn knopje gezien toevallig?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_59010626
Ymme, wat sneu

Miss_S, je suggereert ten onrechte dat ik het iemand afraad te ontbijten. Dat ontbijten een must is ben ik niet met je eens.
dr. Katan is trouwens een professor in voedingsleer. Beetje andere koek dan Sonja dus

hier kan je een leuk stukje lezen erover

Die WLS opmerkingen zijn trouwens vrij triest ( ).
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 12:58:15 #208
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59010638
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:51 schreef Sjeen het volgende:
*ben mijn knopje kwijt... iemand mijn knopje gezien toevallig?
'

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 30 mei 2008 @ 13:00:28 #209
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59010678
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ok... heb je hier ook een gebruiksaanwijzing bij? Het is volgens mij de geavanceerdere versie van mijn oude knopje
pi_59010923
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:00 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ok... heb je hier ook een gebruiksaanwijzing bij? Het is volgens mij de geavanceerdere versie van mijn oude knopje
Ik zou van die rode afblijven. Dat ziet eruit alsof je spontaan zin krijgt in patat met veel mayonaise en magnums
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:13:53 #211
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59010947
spontane zin, honger en twee boterhammen met kaas:

ik ga met pauze

hebben met die plakjokers van de AH een stuk lekkere Beemster-Kaas gehaald dat vind ik toch zó lekker maar het is zo duur
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 13:14:47 #212
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_59010975
Hallo allemaal, mag ik hier ook posten zonder dat ik zwaar ga dieeten en via Ik Wil Ook ga meedoen???
Ik wil op lichte basis het brooddieet doen gecombineerd met een appel voor de maaltijd....
Klinkt misschien beetje vreemd, maar het ergste is gewoon dat ik weet dat ik geen doorzettingsvermogen heb en geen zelfdiscipline om echt aan een uitgebalanceerd te gaan beginnen. Zelfde geld ook voor bewegen. En ja ik weet het allemaal, maar dan wil ik het maar op een simpele manier gaan doen. Ik hoef geen tientallen kiloos kwijt, alleen maar een paar om wat lekkerder in mijn broeken te passen....
Ben ik hier aan het goeie adres om te mogen posten hoe ik me elke dag voel of hebben jullie eventueel suggesties waar ik dan moet wezen??

Thanks
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 13:16:37 #213
13151 crew  Rewimo
pi_59011009
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:00 schreef Sjeen het volgende:
't Is heel simpel eigenlijk

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 mei 2008 @ 13:18:25 #214
13151 crew  Rewimo
pi_59011055
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:14 schreef tass het volgende:
Hallo allemaal, mag ik hier ook posten zonder dat ik zwaar ga dieeten en via Ik Wil Ook ga meedoen???
Ik wil op lichte basis het brooddieet doen gecombineerd met een appel voor de maaltijd....
Klinkt misschien beetje vreemd, maar het ergste is gewoon dat ik weet dat ik geen doorzettingsvermogen heb en geen zelfdiscipline om echt aan een uitgebalanceerd te gaan beginnen. Zelfde geld ook voor bewegen. En ja ik weet het allemaal, maar dan wil ik het maar op een simpele manier gaan doen. Ik hoef geen tientallen kiloos kwijt, alleen maar een paar om wat lekkerder in mijn broeken te passen....
Ben ik hier aan het goeie adres om te mogen posten hoe ik me elke dag voel of hebben jullie eventueel suggesties waar ik dan moet wezen??

Thanks
Natuurlijk ben je welkom Ik kan je alleen aanraden om te zorgen dat je niet te eenzijdig eet. Diëten die gebaseerd zijn op 1 product gaan nogal eens vervelen. Maar als je er een gezond eetpatroon omheen bouwt zal het best lukken
pi_59012669

Stiemie, verlies de moed niet. Ik weet dat het zuur is, heb het ook weleens gehad, maar he, je bent op de goede weg, hoor 2 kilo eraf is 2 eraf, of het nou van de 70,75 of 80 is!

Freecell, ik las in het slanktopic dat je lang vakantie hebt... Kom maar een keer hierheen! Gezellig! Ik heb amper vakantie. En er is hier een biologische babykledingwinkel
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:04:23 #216
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_59014649
@Rewimo; dank je wel voor je bericht!! Ik ben afgelopen november geopereerd aan een borstverkleinig en ben toen met vreselijk veel moeite 5 kilo afgevallen, en die zitten er nu weer aan dus! Ik ben 40, 1.71 lang(kort) en weeg nu dus weer 85. 80 is voor mijn bouw,leefstijl en leeftijd een prima gewicht.

Ik ben dus ook geen ontbijter, mijn leven lang nooit gedaan. Liep 15 jaar geleden bij een dietiste; moest gaan ontbijten in het dieet en was na 6 weken 5 kilo aangekomen!!! Hahahaha
Leef alleen, eet erg onregelmatig en ga juist met het om de dag brood iets meer regelmaat brengen hoop ik....

Ik ga vanavond jullie verhalen eens rustig bijlezen!!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:18:05 #217
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59014928
ugh de tandarts heeft heel hard lopen raggen in mn mond.... en nu doet ales zer, terwijl de verdoving in mn wang nog niet is uitgewerkt...

ze zijn wel heel aardig en professioneel daar, maar drie kiezen laten vullen en een bijna gaatje laten schoonmaken blijft gewoon niet lekker..

en nu heeft kwak honger als een paard maar kan nog niet kauwen met die verdoofde mond....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59015018
vanavond weer lekker uit mijn dak als vrijgezellen dame ik weet nog niet wat ik aan zal een rokje of een broek.

En morgenavond staat er een date gepland.

Heb er weer zin in
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:28:32 #219
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59015145
je hebt ze wel op stapeltjes klaarliggen
Doei.
pi_59015225
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:28 schreef Faithy het volgende:
je hebt ze wel op stapeltjes klaarliggen
ik vind daten en dat soort dingen wel leuk en komt er iets leuks in voort is het altijd mooi meegenomen zo niet heb ik toch vaak een gezellige avond gehad
pi_59015261
Zo, ik heb net een ritje in een rijsimulator gehad, maar daar ga je je toch een beetje wazig door voelen...

Net nog maar even een boterhammetje gegeten om de snoepzin tegen te gaan..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_59015538
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:33 schreef ColdFeet het volgende:

Freecell, ik las in het slanktopic dat je lang vakantie hebt... Kom maar een keer hierheen! Gezellig! Ik heb amper vakantie. En er is hier een biologische babykledingwinkel
Biologische babykledingwinkel? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
KLinkt op zich heel leuk, maar het is wel een klote-eind reizen als je 8 maand zwanger bent natuurlijk

Maar misschien als ik op de ene dag heen ga en op de andere terug? Klinkt wel aanlokkelijk
pi_59016000
Allez, je kunt natuurlijk gewoon blijven slapen! Mag je op mijn bed, ik heb een comfi matras
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:11:07 #224
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59016045
huiswaarts
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:35:39 #225
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59017636
heeeeey dames

druk druk druk dus al een paar dagen helemaal niets gepost en ook nog steeds geen tijd gehad om helemaal bij te lezen.
Afvallen staat even op een laag pitje, allemaal feestjes en uitjes, dus ik doe mee, en dan weer een paar dagen balansen tot volgende feestje, dus uiteindelijk zit ik nu al 3 weken ofzo op een vast gewicht
maja beter stabiel dan aankomen natuurlijk.
straks weer een bruiloft, dus zo even omkleden enzo...
en dan weekend maar weer gezond doen.....

van de week trouwens wandjes beklommen met teamuitje van volleybal was erg leuk en zwaar ....

nou alle nieuwe mensen welkom en succes!

tot snel
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:43:04 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_59023058
Hey liefies.
Vakantie is niet goed voor de lijn!!

Voor de rest gaat alles nog komen
Ik merk wel dat ik vreetbuien krijg van al dat gedonder en dat ik er heel erg graag aan toe geef, bah!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:48:28 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59023191
Grrrr... die -10 wil nog net even niet lukken. Heb al op 9,7 gezeten, maar nu nog net even die paar ons.
Hopelijk ben ik er eind volgende week wel helemaal zeker enzo.
pi_59027581
* teigan komt even een rondedansje doen

het minder suikers eten werpt zijn vruchten af. Vanmorgen zat ik eindelijk onder de 75 kilo
ik had nooit gedacht dat het mij zou lukken, maar ik ben er, en nu ga ik rustig verder richting de 70
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_59028027
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Grrrr... die -10 wil nog net even niet lukken. Heb al op 9,7 gezeten, maar nu nog net even die paar ons.
Hopelijk ben ik er eind volgende week wel helemaal zeker enzo.
Mens! Dat gaat hartstikke goed! Zo lang ben je nog niet bezig...

En Teigan, jay
  zaterdag 31 mei 2008 @ 18:12:11 #230
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59034962
teigan wat goed !
ik heb nog steeds geen idee hoe zwaar ik nu ben door al het werken nog geen tijd gehad om een nieuwe scale te kopen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 1 juni 2008 @ 10:08:45 #231
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59044135
Even een snelle tvp
  zondag 1 juni 2008 @ 11:51:06 #232
35189 Troel
scherp en bot
pi_59045240
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:22 schreef Riann het volgende:
vanavond weer lekker uit mijn dak als vrijgezellen dame ik weet nog niet wat ik aan zal een rokje of een broek.

En morgenavond staat er een date gepland.

Heb er weer zin in
Een echte mannenverslindster ben je aan het worden Leuke jongen? Hoe was je date?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 1 juni 2008 @ 11:54:57 #233
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59045296

En dat was de enige vakantie-aktiefoto, want verder hebben we vooral erg weinig gedaan.
pi_59054904
Je ziet er goed uit Jojogirl!!!
  maandag 2 juni 2008 @ 08:41:50 #235
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59062159
Zo, het is weer maandag.
Familieweekend gehad (van mijn mans familie), niet zo goed voor de lijn. Wel veel bewogen, maar nog meer dan dat veel gegeten/gesnoept. Ging vanmorgen op de weegschaal staan... ... het loopt echt weer de spuigaten uit. 92.6kg stond er vanmorgen, betekent dat ik 5kg ben aangekomen, waarvan 4 in de afgelopen maand.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_59062227
Wat is het hier rustig zeg.....
pi_59062261
quote:
Op maandag 2 juni 2008 08:49 schreef Miss_S het volgende:
Wat is het hier rustig zeg.....
Ja, best wel hè? Het viel mij ook al op.
Maar het is natuurlijk ook weekend geweest

Hier verder alles goed. Ontbijten met optimel vanille-yoghurt is echt een aanrader (ik ben opeens helemaal van de yoghurtjes )
pi_59062303
quote:
Op maandag 2 juni 2008 08:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, best wel hè? Het viel mij ook al op.
Maar het is natuurlijk ook weekend geweest

Hier verder alles goed. Ontbijten met optimel vanille-yoghurt is echt een aanrader (ik ben opeens helemaal van de yoghurtjes )
Ja maar 4 posts op een dag hier is lang geleden
Ik heb ook veel optimel dingen ingeslagen voor morgen als ik mijn verstandskiezen heb laten trekken
pi_59062360
zaterdag waren het er zelfs maar 3 joh(en ik postte nog wel zo'n mooie mijlpaal...), volgens mij is iedereen gewoon weg geweest dit weekend..

Levitation, zet je schouders er weer onder en ga weer.... En stop weer met snoepen, dat scheelt volgens mij al een hele berg....
  Licht Ontvlambaar maandag 2 juni 2008 @ 09:29:07 #240
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59062706
twee kilo zwaarder dan gisteren... dat is toch niet echt normaal he
pi_59062736
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:29 schreef Sjeen het volgende:
twee kilo zwaarder dan gisteren... dat is toch niet echt normaal he
Dat ligt er aan wat je gisteren gegeten hebt Ik heb ook wel eens schommelingen van 2 Kilo, maar meestal is het er 2 dagen later ook weer af.
Over het algemeen heb ik dan óf iets zouts gegeten waardoor ik vocht vasthoud, óf ik heb iets van pannekoeken gehad. Daar word ik altijd onverklaarbaar zwaar van.

Maar je moet wel héééél veel gegeten hebben wil het blijvend zijn

@Teigan: dat was inderdaad een mooie mijlpaal!
En ik heb er niet eens voor gejompeld! Hier alsnog voor Teigan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juni 2008 @ 09:36:38 #242
13151 crew  Rewimo
pi_59062803
Meld me ook weer even, was gisteren de hele dag op pad met Christan, naar Nederland-Wales

Lijntechnisch niet zo best, maar die zak friet smaakte wel zalig
pi_59062902
quote:
Op maandag 2 juni 2008 08:41 schreef Levitation het volgende:
Zo, het is weer maandag.
Familieweekend gehad (van mijn mans familie), niet zo goed voor de lijn. Wel veel bewogen, maar nog meer dan dat veel gegeten/gesnoept. Ging vanmorgen op de weegschaal staan... ... het loopt echt weer de spuigaten uit. 92.6kg stond er vanmorgen, betekent dat ik 5kg ben aangekomen, waarvan 4 in de afgelopen maand.
Tijd om je knop weer te vinden?
Misschien slim om weer een plan op te stellen en je daar aan te houden.
  maandag 2 juni 2008 @ 09:49:46 #244
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59062980
@ miss s: succes met je kiezen! neem vooral vast een pijnstiller in zodra je weer mag drinken en wacht niet tot je echt pijn hebt...

met mij is t ook nog steeds bagger, ik heb dit weekend geen gekke dingen gedaan, niet gedronken alleen wel heel onregelmatig gegeten - gekke dingen op gekke tijden, en dan vliegt het er werkelijk aan. bah. ik wil naar beneden niet omhoog!

goed, ik maak zo braaf weer een gezond lunch pakketje (de hele week netjes gedaan en om nou te zeggen dat t resultaat heeft geboekt... maar goed, de aanhouder wint) en dan hop op de fiet naar t wurk...

fijne dag allemaal!
  Licht Ontvlambaar maandag 2 juni 2008 @ 09:49:51 #245
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59062981
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat ligt er aan wat je gisteren gegeten hebt Ik heb ook wel eens schommelingen van 2 Kilo, maar meestal is het er 2 dagen later ook weer af.
Over het algemeen heb ik dan óf iets zouts gegeten waardoor ik vocht vasthoud, óf ik heb iets van pannekoeken gehad. Daar word ik altijd onverklaarbaar zwaar van.

Maar je moet wel héééél veel gegeten hebben wil het blijvend zijn

@Teigan: dat was inderdaad een mooie mijlpaal!
En ik heb er niet eens voor gejompeld! Hier alsnog voor Teigan!
*meejompelt voor Teigan

Ik heb gisterenvrij normaal gegeten, 's morgen een boterham, 's middags een baguette brie/tomaat, 's avonds aspergesoep en een halve schnitzel met champignonsaus. Niks tussendoor gesnaaid en de hele dag door Brussel gesjauwd...
pi_59063005
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:49 schreef kwakveense het volgende:
@ miss s: succes met je kiezen! neem vooral vast een pijnstiller in zodra je weer mag drinken en wacht niet tot je echt pijn hebt...

met mij is t ook nog steeds bagger, ik heb dit weekend geen gekke dingen gedaan, niet gedronken alleen wel heel onregelmatig gegeten - gekke dingen op gekke tijden, en dan vliegt het er werkelijk aan. bah. ik wil naar beneden niet omhoog!

goed, ik maak zo braaf weer een gezond lunch pakketje (de hele week netjes gedaan en om nou te zeggen dat t resultaat heeft geboekt... maar goed, de aanhouder wint) en dan hop op de fiet naar t wurk...

fijne dag allemaal!
Dankjewel voor de tip
  maandag 2 juni 2008 @ 09:52:56 #247
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59063036
Nou hier zaterdagavond ook een verjaardagsfeestje gehad van mijn schoonvader. Het gebak heb ik nog netjes afgeslagen, maar daarna kwam 's avonds nog soep, focacia en quiche op tafel. Gelukkig maar een klein puntje quiche genomen dat scheelt misschien nog. En als toetje was er een mini magnum-ijsje voor iedereen. Nou die kon ik natuurlijk niet afslaan. De rest van het weekend wel goed opgelet en er is gelukkig dus niks bijgekomen (hij blijft op 73,4 staan) maar er is dus ook niks afgegaan

Gisteren ook niet gaan zwemmen omdat ik zo moe was. Wel een wandeling gemaakt. Misschien vanavond maar gaan zwemmen
  maandag 2 juni 2008 @ 09:58:46 #248
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59063120
oh en hoera voor teigan!!
pi_59063206
Ik merk dat ik meestal zwaarder wordt van alcohol en ook inderdaad van pannenkoeken..

En te weinig drinken helpt ook... toen ik in de eetgroep zat was ik ooit eens 2 kilo in een week aangekomen, terwijl ik geen rare dingen had gedaan.. En dat bleek gewoon door te weinig drinken te komen, toen ik dat weer deed was het de week erna ook alweer weg...
pi_59063335
Haske goed Teigan! Met minder suikers, bedoel je dan echt suiker, of meer koolhydaten in het algemeen? Dat laatste ben ik nl. aan het doen sinds een week of 6 en d'r is in die tijd bijna 5 kilo af en daarvoor stond ik alweer een haf jaar zo'n beetje stil. Ben dus benieuwd of het bij jou ook door een koolhydratenvermindering komt!

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 02-06-2008 10:30:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')