'quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:51 schreef Sjeen het volgende:
*ben mijn knopje kwijt... iemand mijn knopje gezien toevallig?
Ok... heb je hier ook een gebruiksaanwijzing bij? Het is volgens mij de geavanceerdere versie van mijn oude knopjequote:
Ik zou van die rode afblijven. Dat ziet eruit alsof je spontaan zin krijgt in patat met veel mayonaise en magnumsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ok... heb je hier ook een gebruiksaanwijzing bij? Het is volgens mij de geavanceerdere versie van mijn oude knopje
't Is heel simpel eigenlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:00 schreef Sjeen het volgende:
Ok... heb je hier ook een gebruiksaanwijzing bij? Het is volgens mij de geavanceerdere versie van mijn oude knopje
Natuurlijk ben je welkomquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:14 schreef tass het volgende:
Hallo allemaal, mag ik hier ook posten zonder dat ik zwaar ga dieeten en via Ik Wil Ook ga meedoen???
Ik wil op lichte basis het brooddieet doen gecombineerd met een appel voor de maaltijd....
Klinkt misschien beetje vreemd, maar het ergste is gewoon dat ik weet dat ik geen doorzettingsvermogen heb en geen zelfdiscipline om echt aan een uitgebalanceerd te gaan beginnen. Zelfde geld ook voor bewegen. En ja ik weet het allemaal, maar dan wil ik het maar op een simpele manier gaan doen. Ik hoef geen tientallen kiloos kwijt, alleen maar een paar om wat lekkerder in mijn broeken te passen....
Ben ik hier aan het goeie adres om te mogen posten hoe ik me elke dag voel of hebben jullie eventueel suggesties waar ik dan moet wezen??
Thanks
ik vind daten en dat soort dingen wel leuk en komt er iets leuks in voort is het altijd mooi meegenomen zo niet heb ik toch vaak een gezellige avond gehadquote:
Biologische babykledingwinkel? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:33 schreef ColdFeet het volgende:![]()
Freecell, ik las in het slanktopic dat je lang vakantie hebt... Kom maar een keer hierheen! Gezellig! Ik heb amper vakantie. En er is hier een biologische babykledingwinkel
Mens! Dat gaat hartstikke goed! Zo lang ben je nog niet bezig...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Grrrr... die -10 wil nog net even niet lukken. Heb al op 9,7 gezeten, maar nu nog net even die paar ons.![]()
Hopelijk ben ik er eind volgende week wel helemaal zeker enzo.
Een echte mannenverslindster ben je aan het wordenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:22 schreef Riann het volgende:
vanavond weer lekker uit mijn dak als vrijgezellen dameik weet nog niet wat ik aan zal een rokje of een broek.
En morgenavond staat er een date gepland.![]()
Heb er weer zin in
Ja, best wel hè?quote:Op maandag 2 juni 2008 08:49 schreef Miss_S het volgende:
Wat is het hier rustig zeg.....
Ja maar 4 posts op een dag hier is lang geledenquote:Op maandag 2 juni 2008 08:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, best wel hè?Het viel mij ook al op.
Maar het is natuurlijk ook weekend geweest
Hier verder alles goed. Ontbijten met optimel vanille-yoghurt is echt een aanrader (ik ben opeens helemaal van de yoghurtjes)
Dat ligt er aan wat je gisteren gegeten hebtquote:Op maandag 2 juni 2008 09:29 schreef Sjeen het volgende:
twee kilo zwaarder dan gisteren... dat is toch niet echt normaal he
Tijd om je knop weer te vinden?quote:Op maandag 2 juni 2008 08:41 schreef Levitation het volgende:
Zo, het is weer maandag.![]()
Familieweekend gehad (van mijn mans familie), niet zo goed voor de lijn.Wel veel bewogen, maar nog meer dan dat veel gegeten/gesnoept. Ging vanmorgen op de weegschaal staan...
![]()
... het loopt echt weer de spuigaten uit.
92.6kg stond er vanmorgen, betekent dat ik 5kg ben aangekomen, waarvan 4 in de afgelopen maand.
![]()
*meejompelt voor Teiganquote:Op maandag 2 juni 2008 09:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat je gisteren gegeten hebtIk heb ook wel eens schommelingen van 2 Kilo, maar meestal is het er 2 dagen later ook weer af.
Over het algemeen heb ik dan óf iets zouts gegeten waardoor ik vocht vasthoud, óf ik heb iets van pannekoeken gehad. Daar word ik altijd onverklaarbaar zwaar van.
Maar je moet wel héééél veel gegeten hebben wil het blijvend zijn
@Teigan: dat was inderdaad een mooie mijlpaal!![]()
En ik heb er niet eens voor gejompeld! Hier alsnog![]()
![]()
voor Teigan!
Dankjewel voor de tipquote:Op maandag 2 juni 2008 09:49 schreef kwakveense het volgende:
@ miss s: succes met je kiezen! neem vooral vast een pijnstiller in zodra je weer mag drinken en wacht niet tot je echt pijn hebt...
met mij is t ook nog steeds bagger, ik heb dit weekend geen gekke dingen gedaan, niet gedronken alleen wel heel onregelmatig gegeten - gekke dingen op gekke tijden, en dan vliegt het er werkelijk aan. bah. ik wil naar beneden niet omhoog!
goed, ik maak zo braaf weer een gezond lunch pakketje (de hele week netjes gedaan en om nou te zeggen dat t resultaat heeft geboekt... maar goed, de aanhouder wint) en dan hop op de fiet naar t wurk...
fijne dag allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |