jajaja, nu geen tijd voorquote:
Mosterd maaltijdquote:
quote:
quote:
Dat mag, maar je mag het ook zelf doen, moet nu weer verder met projectprojectprojectquote:Op maandag 26 mei 2008 12:53 schreef Muck het volgende:
zeg mikiwaster, mag mijn huidige UI in de OP of moet ik het zelf even doen?
ik doe het zo zelf wel evenquote:Op maandag 26 mei 2008 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Mosterd maaltijd
[..]
[..]
[..]
Dat mag, maar je mag het ook zelf doen, moet nu weer verder met projectprojectproject![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:00 schreef OA het volgende:
Mocht eens tijd worden dat eer-ik post krijgt. Die jongen heeft al maanden geen koffie kunnen zetten!
eer-ik?!quote:'Keep your friends close, but your enemies closer'. Misschien is dat wel de gedachte achter een opmerkelijke nieuwe mod van wie we de naam vanavond bekend gaat maken. Of misschien is het toch 'If you can't beat them, join them'. Het is in ieder geval iemand die al regelmatig met 'de leiding' op het FOK!forum overhoop heeft geleden. Diegene zat zelfs al ooit in de crew en ging niet zo vriendelijk weg. Wie het is en of hij / zij in het echt ook zo erg is en waarom diegene nu terug komt als mod, hoor je vanavond!
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:19 schreef OA het volgende:
[Vista] PC Restore werkt niet
Volgende topic....![]()
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Hoezo? Het is gewoon een DIG-topic...quote:
nopequote:Op maandag 26 mei 2008 13:17 schreef OA het volgende:
[FOK!radio] Opmerkelijke nieuwe mod
[..]
eer-ik?!![]()
O, in FC is het al bekend dus!?quote:
al laaaaangquote:
kus mijn voeten OAquote:Op maandag 26 mei 2008 13:30 schreef OA het volgende:
Maar goed, het gewone volk wacht wel weer op de MED...
crewquote:
Niet publiekelijkquote:[..]
kus mijn voeten OA
[ Redactie Frontpage / Oranjefan ]quote:
ook goedquote:[..]
Niet publiekelijk![]()
Doe ik wel virtueel per meel ofzo...
quote:
@hccnet?quote:[..]
ook goed
quote:
quote:
quote:
Goed topic!quote:
thanks!quote:
hier 0quote:
heul wel!quote:Op maandag 26 mei 2008 14:03 schreef OA het volgende:
Maar Muck, ik heb nog geen antwoord gekregen!![]()
Nog 27
yup, ik werk nu bij een ander bedrijf, waar alles wat kleinschaliger is. Worstel me nu dus door de eeuwige verplichte voorstelrondjes, en de saaie lunches met alleen maar brood. Niks geen lekkere maaltijdsalades en zoquote:
das inderdaad saaiquote:Op maandag 26 mei 2008 14:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
yup, ik werk nu bij een ander bedrijf, waar alles wat kleinschaliger is. Worstel me nu dus door de eeuwige verplichte voorstelrondjes, en de saaie lunches met alleen maar brood. Niks geen lekkere maaltijdsalades en zo
Ja, een antwoord dat ik niet wilde hebben...quote:
ohquote:Op maandag 26 mei 2008 14:11 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, een antwoord dat ik niet wilde hebben...
Check.quote:
Geen appie in de buurt?quote:Op maandag 26 mei 200814:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
yup, ik werk nu bij een ander bedrijf, waar alles wat kleinschaliger is. Worstel me nu dus door de eeuwige verplichte voorstelrondjes, en de saaie lunches met alleen maar brood. Niks geen lekkere maaltijdsalades en zo [afbeelding]
Klinkt niet als een vooruitgang dusquote:Op maandag 26 mei 2008 14:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
yup, ik werk nu bij een ander bedrijf, waar alles wat kleinschaliger is. Worstel me nu dus door de eeuwige verplichte voorstelrondjes, en de saaie lunches met alleen maar brood. Niks geen lekkere maaltijdsalades en zo
qua eten niet neequote:
quote:Dames en heren
ik smeek u
richt u tot de engelen
in de hemel
kijk naar die shine
wie zijn het
sint fabergé
de heilige wiwa
en der was vieze tot de fur
het lamme lam gods
kijk die jongens nou eens effe gaan
de sleutels van de hemelpoort
in het pak
kerk"
door wiwa wiwa
moet die track op een maan
kijk hier de jeugd want de rest is raar
kom niet met stalen dingen, hebben we
fok credible ik kom incredible
jij slaat flaters ik sla bruggen
ok da's niet waar
maar ik maak wel ruggen
die ruggen
zijn de stuwende factor
willie wartaal de giropractor
vrouwen breek me de bek niet open
ik wordt geil als ik een slet zie lopen
sexy lopen met je kind
laat me een mesje kopen voor je kind
want dat heb ik ervoor over
en daar hoort een koekje voor over
bitch buk voorover
want daarvoor ga ik er voor over
de K, de E, de R, de K, de KERK. de KERK.
de D, de J, de V, de T, de KERK. de KERK.
zelfs naar de kenker ben ik lekker
ik ben kerk kenk ik ben kerker
kenker ker ik ben het kerkst
fabergé, een echte ster
een echte vent verzet echt werk
tem de sletten ze zeggen kerk
vette tracks
je kent mijn werk
had je wat of zeg je kerk
ik ben bekend
yes bitch je kent het
zeg je zeg je slet ik ben het
ken me kennis en ken me bennis
en zeg je zeg je slet ik ben het
dus trap je lol of schop je stennis
breng die erge, enge kermis
tergend scherpe, verse hersens
kerk me kerk, trut
kerk me ergens
een goed begin is het halve werk
kijk naar me kruis
dan zeg je kerk
ongeloof vragen lijkt me sterk
kijk naar me kruis
dan zeg je kerk
ik ben een sekssymbool
punt als een sekspistool
vieze fur, fur, fur
chin chan net soso
seksfactor nog wat beter dan sigarets
wederom de vieze fur nog een vieze slet
ik ga niet zomaar met die en die en die naar bed
dus ik bis niks zonder dr pertionet
uiteraard ben ik ???
ik ben zo kenker lekker plus ik heb die harde swagger mang
op de knietjes
vouw de handjes
deel de wijn
eet me pik op
eet een tosti
richt u tot god
sla een kruisje over hier
kerk
kerk dat is wat je zegt als je weet dat ik gelijk heb.
kerk dat is wat je zegt want je weet dat ik gelijk heb
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, werken ja... ook afscheidsboekjes voor collega's maken valt daaronder.
colaquote:Op maandag 26 mei 2008 14:56 schreef Aarti het volgende:
Men drinkt hier niet alleen koffie of thee, maar ook cola! de eerste in de kamer begon er al om 10 uur sochtends mee!
cola om 10 uur in de ochtendquote:Op maandag 26 mei 2008 14:56 schreef Aarti het volgende:
Men drinkt hier niet alleen koffie of thee, maar ook cola! de eerste in de kamer begon er al om 10 uur sochtends mee!
Welk mailtjequote:
Je bent gelovig?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:48 schreef JortK het volgende:
KERKKKKKKKKKKKK!
Een collega is overleden?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, werken ja... ook afscheidsboekjes voor collega's maken valt daaronder.
En dan maak je een afscheidsboekje ja?quote:
Ja, dat is traditie dat dat gemaakt wordt door de collega's... de laatste jaren is de traditie zelfs dat ik die dingen maak, omdat ze dan zo leuk worden (aldus andere collega's)quote:
Whehequote:Op maandag 26 mei 2008 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is traditie dat dat gemaakt wordt door de collega's... de laatste jaren is de traditie zelfs dat ik die dingen maak, omdat ze dan zo leuk worden (aldus andere collega's).
dat is ook een oplossingquote:Op maandag 26 mei 200815:29 schreef JortK het volgende:
Als ik een afscheidsboekje krijg veeg ik er me reet mee af [afbeelding]
Voor jou zou ik gewoon wat reclamefolders aan elkaar nieten... bij wijze van spambrochurequote:Op maandag 26 mei 2008 15:29 schreef JortK het volgende:
Als ik een afscheidsboekje krijg veeg ik er me reet mee af
Ben ik ook tevreden meequote:Op maandag 26 mei 2008 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor jou zou ik gewoon wat reclamefolders aan elkaar nieten... bij wijze van spambrochure.
Netjesquote:Op maandag 26 mei 2008 16:33 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik mag mijn nieuwe auto bestellen
Netjesquote:Op maandag 26 mei 2008 16:33 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik mag mijn nieuwe auto bestellen
OAdin verwend?quote:
Tuurlijk. ZH is een perfecte leefomgeving....quote:
mijn internet ook, dus geen probleem verder.quote:Op maandag 26 mei 200817:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Thuis [afbeelding] Fok is traag [afbeelding]
Prius, ik houd van bomenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:36 schreef Aarti het volgende:
wat wil je er voor een?
niet dan?quote:Op maandag 26 mei 200817:30 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk. ZH is een perfecte leefomgeving.... [afbeelding]
[afbeelding]
Priusquote:Op maandag 26 mei 2008 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prius, ik houd van bomenen de bijtellingskorting
Tja, als ik moet kiezen voor een dure auto of een dure auto met meer geld in mijn portemonnaie (het scheelt denk ik zo'n 150 euro per maand)... Dan is de keuze makkelijk. We laten natuurlijk in het midden dat zo'n prius totaal niet milieuvriendelijk is als je alleen maar snelwegkms maaktquote:Op maandag 26 mei 2008 17:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Prius
ohja, en
Hypocriete tyfusregering.
gamers vooralquote:Op maandag 26 mei 2008 17:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die mensen maken zich zo verschrikkelijk druk om niks
Ik kan je ook geen ongelijk geven hoor...quote:Op maandag 26 mei 2008 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, als ik moet kiezen voor een dure auto of een dure auto met meer geld in mijn portemonnaie (het scheelt denk ik zo'n 150 euro per maand)... Dan is de keuze makkelijk. We laten natuurlijk in het midden dat zo'n prius totaal niet milieuvriendelijk is als je alleen maar snelwegkms maakt
Care, ik zit er in, ik hoef het niet te aanschouwen.
En maar schreeuwen: JA, APPLE IS ECHT ALLEEN MAAR VOOR MEELOPERS!!1!1!11quote:Op maandag 26 mei 2008 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
gamers vooral
en kutn00bs die zo'n ding nog nooit hebben aangeraakt
Lelijk, tja, kut voor mijn achterliggerquote:Op maandag 26 mei 2008 17:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan je ook geen ongelijk geven hoor...
Ik vind het alleen echt belachelijk dat die dingen zo goedkoop zijn qua wegenbelasting etc.
En dat ze graflelijk zijn.
Maak dan mooie auto's
Je vergeet duur.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En maar schreeuwen: JA, APPLE IS ECHT ALLEEN MAAR VOOR MEELOPERS!!1!1!11
HET ZIJN ECHT KNETTERSLECHTE MACHINES, WAAR JE NIKS MEE KAN!!
ECHT HOOR!
en dan zelf weglopen met hun acer van 345,99
En dat ding staat voor je deurquote:Op maandag 26 mei 2008 17:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lelijk, tja, kut voor mijn achterligger
Ik kan ook voor de honda gaan, maar die is dan weer zo armoedig uitegrust.. Niet eens een navi systeem of zoEn nee, ik wil geen pauper tomtom.
garage eromheen bouwenquote:Op maandag 26 mei 200817:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En dat ding staat voor je deur [afbeelding]
Ik snap het gewoon niet, als je wilt dat meer mensen je hybride apparaat kopen, maak je toch een fatsoenlijk uitziende auto...
Het hoeft ook weer geen ferrari te zijn qua uiterlijk maar een beetje fatsoenlijker kan wel.
Ik vind hem bijna lelijker dan de fiat multipla [afbeelding]
Ze bestaan ook welquote:Op maandag 26 mei 2008 17:54 schreef indahnesia.com het volgende:
mijn Acer is duurder, maar ik geef dan ook niet af op Apple...
hmjah, dat vermoed ik ook ja... kennis van me heeft alles Apple.. werkt ook waarvoor hij het gebruikt.. prima toch? Hij zit me soms te jennen, maar verder geen onnodig gezwets als in dat topic gelukkig zegquote:Op maandag 26 mei 200817:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze bestaan ook wel [afbeelding]
Maar volgens mij komt het meeste commentaar van mensen die het stiekem maar al te graag willen...
Mja, een multipla is wel echt heel erg lelijk ja, dat is waar.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:55 schreef Pheno het volgende:
nah, multipla is lelijker
Maar ik zet het gewoon voor de deur van de buren, dat doe ik nu ook al, omdat onze plek voor ons huis al bezet is
Dus loonsverhoging dan maar, dan kan ik weer snel een mac kopen, die zien er wel uit
Maar eerst een airport extreme, ik erger me aan mijn huidige router
Ik zeg ook wel eens voor de grap dat Mac echt koning is.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah, dat vermoed ik ook ja... kennis van me heeft alles Apple.. werkt ook waarvoor hij het gebruikt.. prima toch? Hij zit me soms te jennen, maar verder geen onnodig gezwets als in dat topic gelukkig zeg
Ja, iddquote:Op maandag 26 mei 2008 17:59 schreef Pheno het volgende:
Op gamersna, kutn00bs die graag 500+ euro aan een videokaart uitgeven zeiken dan op apple users
Tja, ik zou ook weer liever een audi leasen, maar goed, dit is een stuk goedkoper. Ik ga nog calculeren, misschien valt het verschil erg mee en doe ik alsnog een diesel ipv hybridequote:Op maandag 26 mei 2008 18:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, een multipla is wel echt heel erg lelijk ja, dat is waar.
Maar, Audi > Toyota.
Ik wil ook airport extreme
lijkt me ook wel jaquote:Op maandag 26 mei 200818:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens voor de grap dat Mac echt koning is.
Maar de mensen waar ik het tegen zeg, weten dat het een grap is.
Het is natuurlijk wel gewoon veel beter, maar dat terzijde [afbeelding]
Er zijn ook vast wel mac users die echt over de top gedragen, maar het meerendeel van de mensen is gewoon normaal denk ik.
Audi is ook wel een erg fijn merk ja.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, ik zou ook weer liever een audi leasen, maar goed, dit is een stuk goedkoper. Ik ga nog calculeren, misschien valt het verschil erg mee en doe ik alsnog een diesel ipv hybride
maar zoals het er nu uitziet dus een toyota, wat op zich natuurlijk qua uitrusting prima is. Alleen die vormen![]()
Mooi antwoord welquote:Op maandag 26 mei 2008 17:30 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk. ZH is een perfecte leefomgeving....![]()
Ik ook.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Joo! Half 9 / 9 uur denk ik. Ik ben net klaar met eten
Beetje studiewerk doen, beetje voer verwerken, niet met volle magen lopen ftw.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Kan ik daarvoor nog mooi ff wat studiewerk verrichten
Ik heb er één gekocht. Geen Audi, ook geen Toyota en ook geen Civic. Wel een nieuwe wagen.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Audi is ook wel een erg fijn merk ja.
Way out of my league voorlopig, maar goed
Dat is weer een ander verhaal.
Ik vind het persoonlijk veel lekkerder rijden dan Toyota, hoewel die ook geen slechte auto's maken.
die Civic is echt om te huilen trouwens, hoop dat ik nooit iets dergelijks zal krijgen.
Die 'ziet er nog wel redelijk uit' maar rijdt echt belabberd.
Mooi kan ik 'm ook weer niet noemen
Ja.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er één gekocht. Geen Audi, ook geen Toyota en ook geen Civic. Wel een nieuwe wagen.
Ben gegaan voor een relatief zuinige, met alle opties. Laat nog even in het midden welk merk...
Zijn er heden ten dage echt slechte merken?
Geen hybride.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja.
Maar wat heb je gekocht?
Heb je een hybride auto gekocht?
Er zijn niet écht slechte merken, zolang het niet Chinees of Koreaans is.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:09 schreef OA het volgende:
[..]
Geen hybride.![]()
Noem eens een slecht merk. Misschien heb ik wel een miskoop gedaan...
quote:
Gelukig...quote:Op maandag 26 mei 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er zijn niet écht slechte merken, zolang het niet Chinees of Koreaans is.
Kia of Landwind bijvoorbeeld zijn zeker geen goeie merken, sowieso het laatste merk niet.
Kia is een stuk beter aan het worden maar rammelt nog steeds een hoop.
Het is gewoon veel voor weinig dus tel uit je winst
Benzine. 1.4 - 90pk.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:12 schreef eer-ik het volgende:
Heb je een diesel of een benzine auto gekocht?
Ik neem aan dat het een zuinige wagen is, dus als het een benzine is, heb je een wagen met kleine motor gekocht.
Dan kan het zijn dat je Frans of Japans bent gaan rijden.
Of je hebt een smart gekocht maar daar zie ik je niet voor aan.
Polo?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:15 schreef OA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gelukig...![]()
[..]
Benzine. 1.4 - 90pk.
Niet Frans of Japans. Duitsch.
Nee.quote:
Nee.quote:
Opel?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:21 schreef OA het volgende:
Geen VW. Ik heb ooit een Polo gehad en dat vond ik echt een kutwagen. Zal vast wel beter zijn geworden, maar ik vind het niks. Daarbij zijn Polo's best duur, zeker als je ook een berg opties wilt.
Zoeen ja.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
1.4 16v sport 90 pk?
edit: corsa dus?
Nee.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:23 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Of heb je een Meriva gekocht?
Ja. Oude model had ik nooit gekocht.quote:
Enjoy met alle opties.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:26 schreef eer-ik het volgende:
Welke uitvoering krijg je?
Dat is ook een baggerbak.quote:
D'r zijn 2 varianten van de Enjoy.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:28 schreef OA het volgende:
[..]
Enjoy met alle opties.
Had ook het volgende model kunnen nemen, maar die is nauwelijks anders, heeft kutstoelen en kost een paar duizend meer...
ongeveer 1 op 14 dus.quote:topsnelheid 166 km/h
acceleratie 0-100 km/h 14,8 s
verbruik binnen beb. kom 8,7 l/100km
verbruik buiten beb. kom 5,7 l/100km
verbruik gecombineerd 6,8 l/100km
CO2 uitstoot 163 g/km
2 liter HDi is dat.quote:Topsnelheid 174 km/h
acceleratie 0-100 km/h 13,3 s
verbruik binnen beb. kom 6,3 l/100km
verbruik buiten beb. kom 4,5 l/100km
verbruik gecombineerd 5,1 l/100km
]quote:psnelheid 198 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,7 s
verbruik binnen beb. kom 9,4 l/100km
verbruik buiten beb. kom 6,0 l/100km
verbruik gecombineerd 7,2 l/100km
CO2 uitstoot 190 g/km
Denk ik ook. Heb het afgewogen tegen een 207, Clio en Fiesta.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is ook een baggerbak.
Ik weet niet hoe Opel tegenwoordig is, maar mijns insziens komen er niet meer echt slechte auto's uit Europa.
Het is natuurlijk ook geen Audi/BMW, maar ik denk dat je een prima auto gekozen hebt.
Aangezien 75% snelwegkilometers zullen zijn en mijn vriendin heel rustig rijdt, zal het verbruik wel lager liggenquote:Op maandag 26 mei 2008 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ongeveer 1 op 14 dus.
ter vergelijking:
Pa's auto:
[..]
2 liter HDi is dat.
Fiesta ftl, + ford.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:32 schreef OA het volgende:
[..]
Denk ik ook. Heb het afgewogen tegen een 207, Clio en Fiesta.
Beetje op internet rondgekeken. Autoweek reviews bekeken. Etc, enz, ed...
207 hoorde ik eind vorig jaar veel slechte verhalen over. Weet niet hoe het nu is trouwens. Fiesta vind ik er niet leuk uitzien. Clio wel, maar die is duurder.
Het zal niet veel schelen hoor..quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef OA het volgende:
[..]
Aangezien 75% snelwegkilometers zullen zijn en mijn vriendin heel rustig rijdt, zal het verbruik wel lager liggen![]()
Wat heeft jouw pa voor bak dan?
We zagen trouwens ook nog een Signum staan. Helemaal compleet voor 29.000... Wel een beste bak!
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede auto denk ik zo OA
Wanneer krijg je 'm?
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:28 schreef OA het volgende:
Levering duurt alleen 6 tot 8 weken.
Heeft je pa inmiddels een nieuwe dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fiesta ftl, + ford.
Clio is wel een leuk karretje idd, ziet er goed uit.
207 vind ik ook niet echt mooi...., die bek van dat ding
Peugeots schijnen veel slechte verhalen over te zijn ja, maar de 307 die pa had reed jaren als een zon ,nooit wat mee gehad
Welke?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:38 schreef eer-ik het volgende:
M'n pa heeft 4 maanden op z'n auto moeten wachten nu, en nou krijgt ie 'm eindelijk binnen.
Er waren geen motoren meer
406 van schoonOA is ook nooit iets mis mee.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fiesta ftl, + ford.
Clio is wel een leuk karretje idd, ziet er goed uit.
207 vind ik ook niet echt mooi...., die bek van dat ding
Peugeots schijnen veel slechte verhalen over te zijn ja, maar de 307 die pa had reed jaren als een zon ,nooit wat mee gehad
Saxo die ik nu heb rijdt gecombineerd 1 op 15/16 volgens de boekjes. 1 op 18 is echter geen enkel probleem.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het zal niet veel schelen hoor..
Het is vrij gemiddeld verbruik wat er genomen wordt...
Ze rijden bij autoweek bij die tests ook altijd wel normaal.
Trekken dat ding niet vol open enzo.
Is ook zo. Maar kijken is ook leuk.quote:Zo'n signum is wel leuk karretje idd, maar denk useless voor je.
Klein autotje heb je zat aan.
Vrijdag.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heeft je pa inmiddels een nieuwe dan?
Oh, en die bekken idd van die Biegoits
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:38 schreef eer-ik het volgende:
M'n pa heeft 4 maanden op z'n auto moeten wachten nu, en nou krijgt ie 'm eindelijk binnen.
Er waren geen motoren meer
Kijken is zeker leuk.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:40 schreef OA het volgende:
[..]
406 van schoonOA is ook nooit iets mis mee.![]()
[..]
Saxo die ik nu heb rijdt gecombineerd 1 op 15/16 volgens de boekjes. 1 op 18 is echter geen enkel probleem.![]()
[..]
Is ook zo. Maar kijken is ook leuk.
1. We willen een nieuwe wagenquote:Op maandag 26 mei 2008 19:42 schreef eer-ik het volgende:
Waarom gaat de saxo eruit eigenlijk?
Je geeft zelf het antwoord al.quote:En waarom heb je geen 1.0 genomen?
1.0 is niet specifiek zuiniger trouwens, scheelt alleen wel belastingen
En is tyfus traag
Gewoon omdat het kan dusquote:Op maandag 26 mei 2008 19:44 schreef OA het volgende:
[..]
1. We willen een nieuwe wagen
2. Staat inmiddels 180K op de teller
3. Daarom![]()
Snel is het niet, maar als je goedkoop wilt rijden...quote:[..]
Je geeft zelf het antwoord al.![]()
1.0 bij 1000 kg...
Min of meer wel ja.quote:
Heb nog aan een 1.7 diesel zitten denken, maar met de huidige dieselprijzen, aanschaf, etc, kwam ik op een omslagpunt van ± 40.000 km...quote:[..]
Snel is het niet, maar als je goedkoop wilt rijden...
Maar, zoals gezegd, het kan prima dat een 1.0 meer verbruikt dan een 1.4
2.0 van pa is ook zuiniger dan die 1.4 van je.
maar 't is wel een diesel
Via de zaak neem ik aan?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vrijdag.
deze heeft ie gekocht:
[ afbeelding ]
Bergje opties erop, rijdt wel lekker.
Ik vind 'm alleen niet zo mooi.
Zit je snel aan ja....quote:Op maandag 26 mei 2008 19:50 schreef OA het volgende:
[..]
Min of meer wel ja..
[..]
Heb nog aan een 1.7 diesel zitten denken, maar met de huidige dieselprijzen, aanschaf, etc, kwam ik op een omslagpunt van ± 40.000 km...
Uiteraard, 40k gaat ie niet zelf voor een auto neerleggenquote:
Precies.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit je snel aan ja....
40k 't jaar rij je niet snel, tenzij je heel veel zakelijk rijdt, zoals mijn pa.
Die zit de ganse dag op de weg...
Gaat in essentie over Frits z'n UI...quote:[..]
Uiteraard, 40k gaat ie niet zelf voor een auto neerleggen
Gaat Danny dokken of niet (deel 1 van 10)
whehe, dat topic![]()
Wat een rare mensen bestaan er.
Hmm, dat is wel ral.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:59 schreef OA het volgende:
[ afbeelding ]
Precies zoeen. Zelfde kleur ook.
Heb ook een driedeurs proef gereden, maar die heeft een hele vage zij achterruit en achterruit, waardoor je amper iets ziet...
Vind het zelf wel meevallen.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel ral.
Vind de 3 deurs wel mooier namelijk, zoals met veel hatchbacks.
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:04 schreef OA het volgende:
[..]
Vind het zelf wel meevallen.
Verschil tussen 3 en 5-deurs Saxo is echt groot.
Als je er niet om geeft boeit het niet nee.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:05 schreef OA het volgende:
Zonder lichtmetalen velgen overigens, want daar geef ik geen reet om....
Ah de Scenic. Zag daar nog een bizar ongeluk in Zuid-Limburg; doordat de handrem/rem ook elektrisch is, was een auto (met bestuurder) de - op een helling geplaatste parkeerplaats- naar beneden gereden en had 2 auto's geramt.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vrijdag.
deze heeft ie gekocht:
[ afbeelding ]
Bergje opties erop, rijdt wel lekker.
Ik vind 'm alleen niet zo mooi.
Jij ook jongen. Ik hoor straks wel hoe het ging!quote:Op maandag 26 mei 2008 20:15 schreef eer-ik het volgende:
Omkleden, schijten en dan hardlopen
Have a nice run Frits!
Dan doe je toch iets niet goed als bestuurderquote:Op maandag 26 mei 2008 20:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah de Scenic. Zag daar nog een bizar ongeluk in Zuid-Limburg; doordat de handrem/rem ook elektrisch is, was een auto (met bestuurder) de - op een helling geplaatste parkeerplaats- naar beneden gereden en had 2 auto's geramt.
Ging magnefiquequote:Op maandag 26 mei 2008 20:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij ook jongen. Ik hoor straks wel hoe het ging!![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:21 schreef JortK het volgende:
Hardlopen?
quote:
ok, ja, dat is echt een lelijk dingquote:Op maandag 26 mei 2008 20:28 schreef OA het volgende:
Eer-ik:
Kijk
[ afbeelding ]
en huiver....
[ afbeelding ]
Ik ook lekker tempo, vrij stevig zelfs.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ging bij mij ook lekker, mooi tempo gehouden. In het begin ff last van de linkerenkel maar dat ging verder goed
Omdat het lekker is, omdat je er een goede conditie van krijgt en omdat je gezonder er van wordtquote:Op maandag 26 mei 2008 21:35 schreef JortK het volgende:
Waarom hardlopen?
Waarom niet?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:35 schreef JortK het volgende:
Waarom hardlopen?
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Omdat het lekker is, omdat je er een goede conditie van krijgt en omdat je gezonder er van wordt
Voor gezondheid, conditie en het uitwaai-gevoel.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:35 schreef JortK het volgende:
Waarom hardlopen?
quote:
Goed bezig!quote:[..]
Ik ook lekker tempo, vrij stevig zelfs.
tijdje opgelopen met een andere kerel, die liep erbij alsof ie het al langer deed.
Kon 'm dan ook niet bijhouden, maar toch stukje meegelopen
Moesten wij ook, in Alphen om het meer aldaar. Daarom gaan erik en ik ook dat ding pwnen als we de lessen af hebbenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:44 schreef OA het volgende:
Ik heb echt zoeen hekel aan hardlopen. Komt vast doordat we dat altijd verplicht moesten doen op school...![]()
Laat mij maar lekker fietsen of mountainbiken.
Jury?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:48 schreef DaMart het volgende:
Frits, OA, vinden jullie de jury ook corrupt vandaag?
Jaquote:Op maandag 26 mei 2008 21:48 schreef DaMart het volgende:
Heel apartquote:Op maandag 26 mei 2008 21:48 schreef DaMart het volgende:
Ach, als ie volledig betaald wordt doo rhet werk, couldn't care less. Zelf kopen zou ik er meer op letten, maar nuquote:Op maandag 26 mei 2008 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
Ik hoef ook geen blingbling
Maar wil wel een klein beetje een leuke look aan de auto. Niet zo'n lelijkert
Dit: [Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #124] SCH is ff douchenquote:
Goeie instelling.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als ie volledig betaald wordt doo rhet werk, couldn't care less. Zelf kopen zou ik er meer op letten, maar nu
Het is een complot!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit: [Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #124] SCH is ff douchen
Zelfs de jurering van het songfestival is minder corrupt.
Nog een hardlopert!quote:Op maandag 26 mei 2008 21:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor gezondheid, conditie en het uitwaai-gevoel.
Ik had er ook een hekel aan.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:44 schreef OA het volgende:
Ik heb echt zoeen hekel aan hardlopen. Komt vast doordat we dat altijd verplicht moesten doen op school...![]()
Laat mij maar lekker fietsen of mountainbiken.
Het is niet de mooiste auto, maar rijdt lekker.quote:
ja, hoiquote:
okee, het is beter dan geen auto, maar een scenic "niet de mooiste auto" noemen is wel héél positief hoorquote:Het is niet de mooiste auto, maar rijdt lekker.
En altijd beter dan geen auto.
jupquote:Op maandag 26 mei 2008 22:32 schreef eer-ik het volgende:
Muck, ben jij al gaan hardlopen trouwens?
Lelijk is ie ook niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, hoi
[..]
okee, het is beter dan geen auto, maar een scenic "niet de mooiste auto" noemen is wel héél positief hoor
Papier loopt al een tijdje, toch?quote:
Had ik ook, maar 'samen' lopen isquote:[..]
Ik had er ook een hekel aan.
Bedacht me laatst dat ik maar weer eens wat aan de conditie moest gaan doen, dus dan maar hardlopen, is ook gratis(Op de spullen na die je 'moet' kopen...)
Met zo'n trainingsprogramma is het echter goed te doen en ik moet zeggen dat ik het ook relaxed ben gaan vinden om te lopen.
Lekker gevoel om lichaam een beetje uit te putten, beetje grenzen opzoeken en verleggen.
LmFdquote:[..]
Het is niet de mooiste auto, maar rijdt lekker.
En altijd beter dan geen auto.
die kont van dat dingquote:Op maandag 26 mei 2008 22:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lelijk is ie ook niet.
Ik vind het best een acceptabel ding.
Sinds Novemberquote:Op maandag 26 mei 2008 22:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Papier loopt al een tijdje, toch?![]()
[..]
quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:38 schreef vrolijke-frits heel blij het volgende:
[..]
die kont van dat vrouwtje
lmFdquote:Op maandag 26 mei 2008 22:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het mevrouw Reid was
Kan dat?
vorige week begonnen, maar omdat ik even wat andere dingen aan mijn hoofd had nog niet toegekomen aan les 2quote:
En hoe ging les 1? Ik had er bij de loop stukken toch wel moeite mee om tempo te houden.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:53 schreef Muck het volgende:
[..]
vorige week begonnen, maar omdat ik even wat andere dingen aan mijn hoofd had nog niet toegekomen aan les 2
dat accentquote:
papierquote:
ging wel aardig, al had ik er ook moeite mee hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 23:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En hoe ging les 1? Ik had er bij de loop stukken toch wel moeite mee om tempo te houden.
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:06 schreef Muck het volgende:
[..]
dat accent
het is een vrouwelijke MPG in het kwadraat
Ik heb vanavond les 7 gelopenquote:Op maandag 26 mei 2008 23:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ging wel aardig, al had ik er ook moeite mee hoor
kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 26 mei 2008 23:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]Ik zie toch liever een mooie Vlaamse vrouw voor me
netjesquote:Op maandag 26 mei 2008 23:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb vanavond les 7 gelopenGing prima deluxe
Ik heb na de les zelfs nog een stuk door gerend naar huis
wis is dat nou weer?quote:
mag ook bestquote:Dank je, ik ben ook wel trots
Muckquote:
Wiequote:
van het rennen met tsjik en aai-potquote:
quote:
Jij loopt wel iets voor, vuilakquote:Op maandag 26 mei 2008 23:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb vanavond les 7 gelopenGing prima deluxe
Ik heb na de les zelfs nog een stuk door gerend naar huis
quote:
Ik kan ook m'n telefoon gebruiken, maar fatsoenlijke mp3 speler > telefoonquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een hele oude MP3-speler, maar ik kan ook mijn telefoon gebruiken
Slaapzequote:
iPod > allesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een hele oude MP3-speler, maar ik kan ook mijn telefoon gebruiken
dat valt voorlopig even buiten de begrotingquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
iPod > allesZeker met hardlopen
Hehe, kan ook jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:09 schreef Muck het volgende:
[..]
dat valt voorlopig even buiten de begroting
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:28 schreef MPG het volgende:
#323 Papierversnipperaar 30070
#326 OA 29975
#327 Muck 29764
#340 MPG 29244
#351 DaMart 28636