Dan doe je toch iets niet goed als bestuurderquote:Op maandag 26 mei 2008 20:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah de Scenic. Zag daar nog een bizar ongeluk in Zuid-Limburg; doordat de handrem/rem ook elektrisch is, was een auto (met bestuurder) de - op een helling geplaatste parkeerplaats- naar beneden gereden en had 2 auto's geramt.
Ging magnefiquequote:Op maandag 26 mei 2008 20:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij ook jongen. Ik hoor straks wel hoe het ging!![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:21 schreef JortK het volgende:
Hardlopen?
quote:
ok, ja, dat is echt een lelijk dingquote:Op maandag 26 mei 2008 20:28 schreef OA het volgende:
Eer-ik:
Kijk
[ afbeelding ]
en huiver....
[ afbeelding ]
Ik ook lekker tempo, vrij stevig zelfs.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ging bij mij ook lekker, mooi tempo gehouden. In het begin ff last van de linkerenkel maar dat ging verder goed
Omdat het lekker is, omdat je er een goede conditie van krijgt en omdat je gezonder er van wordtquote:Op maandag 26 mei 2008 21:35 schreef JortK het volgende:
Waarom hardlopen?
Waarom niet?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:35 schreef JortK het volgende:
Waarom hardlopen?
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Omdat het lekker is, omdat je er een goede conditie van krijgt en omdat je gezonder er van wordt
Voor gezondheid, conditie en het uitwaai-gevoel.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:35 schreef JortK het volgende:
Waarom hardlopen?
quote:
Goed bezig!quote:[..]
Ik ook lekker tempo, vrij stevig zelfs.
tijdje opgelopen met een andere kerel, die liep erbij alsof ie het al langer deed.
Kon 'm dan ook niet bijhouden, maar toch stukje meegelopen
Moesten wij ook, in Alphen om het meer aldaar. Daarom gaan erik en ik ook dat ding pwnen als we de lessen af hebbenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:44 schreef OA het volgende:
Ik heb echt zoeen hekel aan hardlopen. Komt vast doordat we dat altijd verplicht moesten doen op school...![]()
Laat mij maar lekker fietsen of mountainbiken.
Jury?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:48 schreef DaMart het volgende:
Frits, OA, vinden jullie de jury ook corrupt vandaag?
Jaquote:Op maandag 26 mei 2008 21:48 schreef DaMart het volgende:
Heel apartquote:Op maandag 26 mei 2008 21:48 schreef DaMart het volgende:
Ach, als ie volledig betaald wordt doo rhet werk, couldn't care less. Zelf kopen zou ik er meer op letten, maar nuquote:Op maandag 26 mei 2008 20:19 schreef Sjowhan het volgende:
Ik hoef ook geen blingbling
Maar wil wel een klein beetje een leuke look aan de auto. Niet zo'n lelijkert
Dit: [Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #124] SCH is ff douchenquote:
Goeie instelling.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als ie volledig betaald wordt doo rhet werk, couldn't care less. Zelf kopen zou ik er meer op letten, maar nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |