OAdin verwend?quote:
Tuurlijk. ZH is een perfecte leefomgeving....quote:
mijn internet ook, dus geen probleem verder.quote:Op maandag 26 mei 200817:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Thuis [afbeelding] Fok is traag [afbeelding]
Prius, ik houd van bomenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:36 schreef Aarti het volgende:
wat wil je er voor een?
niet dan?quote:Op maandag 26 mei 200817:30 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk. ZH is een perfecte leefomgeving.... [afbeelding]
[afbeelding]
Priusquote:Op maandag 26 mei 2008 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prius, ik houd van bomenen de bijtellingskorting
Tja, als ik moet kiezen voor een dure auto of een dure auto met meer geld in mijn portemonnaie (het scheelt denk ik zo'n 150 euro per maand)... Dan is de keuze makkelijk. We laten natuurlijk in het midden dat zo'n prius totaal niet milieuvriendelijk is als je alleen maar snelwegkms maaktquote:Op maandag 26 mei 2008 17:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Prius
ohja, en
Hypocriete tyfusregering.
gamers vooralquote:Op maandag 26 mei 2008 17:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die mensen maken zich zo verschrikkelijk druk om niks
Ik kan je ook geen ongelijk geven hoor...quote:Op maandag 26 mei 2008 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, als ik moet kiezen voor een dure auto of een dure auto met meer geld in mijn portemonnaie (het scheelt denk ik zo'n 150 euro per maand)... Dan is de keuze makkelijk. We laten natuurlijk in het midden dat zo'n prius totaal niet milieuvriendelijk is als je alleen maar snelwegkms maakt
Care, ik zit er in, ik hoef het niet te aanschouwen.
En maar schreeuwen: JA, APPLE IS ECHT ALLEEN MAAR VOOR MEELOPERS!!1!1!11quote:Op maandag 26 mei 2008 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
gamers vooral
en kutn00bs die zo'n ding nog nooit hebben aangeraakt
Lelijk, tja, kut voor mijn achterliggerquote:Op maandag 26 mei 2008 17:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan je ook geen ongelijk geven hoor...
Ik vind het alleen echt belachelijk dat die dingen zo goedkoop zijn qua wegenbelasting etc.
En dat ze graflelijk zijn.
Maak dan mooie auto's
Je vergeet duur.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En maar schreeuwen: JA, APPLE IS ECHT ALLEEN MAAR VOOR MEELOPERS!!1!1!11
HET ZIJN ECHT KNETTERSLECHTE MACHINES, WAAR JE NIKS MEE KAN!!
ECHT HOOR!
en dan zelf weglopen met hun acer van 345,99
En dat ding staat voor je deurquote:Op maandag 26 mei 2008 17:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lelijk, tja, kut voor mijn achterligger
Ik kan ook voor de honda gaan, maar die is dan weer zo armoedig uitegrust.. Niet eens een navi systeem of zoEn nee, ik wil geen pauper tomtom.
garage eromheen bouwenquote:Op maandag 26 mei 200817:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En dat ding staat voor je deur [afbeelding]
Ik snap het gewoon niet, als je wilt dat meer mensen je hybride apparaat kopen, maak je toch een fatsoenlijk uitziende auto...
Het hoeft ook weer geen ferrari te zijn qua uiterlijk maar een beetje fatsoenlijker kan wel.
Ik vind hem bijna lelijker dan de fiat multipla [afbeelding]
Ze bestaan ook welquote:Op maandag 26 mei 2008 17:54 schreef indahnesia.com het volgende:
mijn Acer is duurder, maar ik geef dan ook niet af op Apple...
hmjah, dat vermoed ik ook ja... kennis van me heeft alles Apple.. werkt ook waarvoor hij het gebruikt.. prima toch? Hij zit me soms te jennen, maar verder geen onnodig gezwets als in dat topic gelukkig zegquote:Op maandag 26 mei 200817:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze bestaan ook wel [afbeelding]
Maar volgens mij komt het meeste commentaar van mensen die het stiekem maar al te graag willen...
Mja, een multipla is wel echt heel erg lelijk ja, dat is waar.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:55 schreef Pheno het volgende:
nah, multipla is lelijker
Maar ik zet het gewoon voor de deur van de buren, dat doe ik nu ook al, omdat onze plek voor ons huis al bezet is
Dus loonsverhoging dan maar, dan kan ik weer snel een mac kopen, die zien er wel uit
Maar eerst een airport extreme, ik erger me aan mijn huidige router
Ik zeg ook wel eens voor de grap dat Mac echt koning is.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah, dat vermoed ik ook ja... kennis van me heeft alles Apple.. werkt ook waarvoor hij het gebruikt.. prima toch? Hij zit me soms te jennen, maar verder geen onnodig gezwets als in dat topic gelukkig zeg
Ja, iddquote:Op maandag 26 mei 2008 17:59 schreef Pheno het volgende:
Op gamersna, kutn00bs die graag 500+ euro aan een videokaart uitgeven zeiken dan op apple users
Tja, ik zou ook weer liever een audi leasen, maar goed, dit is een stuk goedkoper. Ik ga nog calculeren, misschien valt het verschil erg mee en doe ik alsnog een diesel ipv hybridequote:Op maandag 26 mei 2008 18:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, een multipla is wel echt heel erg lelijk ja, dat is waar.
Maar, Audi > Toyota.
Ik wil ook airport extreme
lijkt me ook wel jaquote:Op maandag 26 mei 200818:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens voor de grap dat Mac echt koning is.
Maar de mensen waar ik het tegen zeg, weten dat het een grap is.
Het is natuurlijk wel gewoon veel beter, maar dat terzijde [afbeelding]
Er zijn ook vast wel mac users die echt over de top gedragen, maar het meerendeel van de mensen is gewoon normaal denk ik.
Audi is ook wel een erg fijn merk ja.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, ik zou ook weer liever een audi leasen, maar goed, dit is een stuk goedkoper. Ik ga nog calculeren, misschien valt het verschil erg mee en doe ik alsnog een diesel ipv hybride
maar zoals het er nu uitziet dus een toyota, wat op zich natuurlijk qua uitrusting prima is. Alleen die vormen![]()
Mooi antwoord welquote:Op maandag 26 mei 2008 17:30 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk. ZH is een perfecte leefomgeving....![]()
Ik ook.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Joo! Half 9 / 9 uur denk ik. Ik ben net klaar met eten
Beetje studiewerk doen, beetje voer verwerken, niet met volle magen lopen ftw.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Kan ik daarvoor nog mooi ff wat studiewerk verrichten
Ik heb er één gekocht. Geen Audi, ook geen Toyota en ook geen Civic. Wel een nieuwe wagen.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Audi is ook wel een erg fijn merk ja.
Way out of my league voorlopig, maar goed
Dat is weer een ander verhaal.
Ik vind het persoonlijk veel lekkerder rijden dan Toyota, hoewel die ook geen slechte auto's maken.
die Civic is echt om te huilen trouwens, hoop dat ik nooit iets dergelijks zal krijgen.
Die 'ziet er nog wel redelijk uit' maar rijdt echt belabberd.
Mooi kan ik 'm ook weer niet noemen
Ja.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er één gekocht. Geen Audi, ook geen Toyota en ook geen Civic. Wel een nieuwe wagen.
Ben gegaan voor een relatief zuinige, met alle opties. Laat nog even in het midden welk merk...
Zijn er heden ten dage echt slechte merken?
Geen hybride.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja.
Maar wat heb je gekocht?
Heb je een hybride auto gekocht?
Er zijn niet écht slechte merken, zolang het niet Chinees of Koreaans is.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:09 schreef OA het volgende:
[..]
Geen hybride.![]()
Noem eens een slecht merk. Misschien heb ik wel een miskoop gedaan...
quote:

Gelukig...quote:Op maandag 26 mei 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er zijn niet écht slechte merken, zolang het niet Chinees of Koreaans is.
Kia of Landwind bijvoorbeeld zijn zeker geen goeie merken, sowieso het laatste merk niet.
Kia is een stuk beter aan het worden maar rammelt nog steeds een hoop.
Het is gewoon veel voor weinig dus tel uit je winst
Benzine. 1.4 - 90pk.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:12 schreef eer-ik het volgende:
Heb je een diesel of een benzine auto gekocht?
Ik neem aan dat het een zuinige wagen is, dus als het een benzine is, heb je een wagen met kleine motor gekocht.
Dan kan het zijn dat je Frans of Japans bent gaan rijden.
Of je hebt een smart gekocht maar daar zie ik je niet voor aan.
Polo?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:15 schreef OA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gelukig...![]()
[..]
Benzine. 1.4 - 90pk.
Niet Frans of Japans. Duitsch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |