OAdin verwend?quote:
Tuurlijk. ZH is een perfecte leefomgeving....quote:
mijn internet ook, dus geen probleem verder.quote:Op maandag 26 mei 200817:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Thuis [afbeelding] Fok is traag [afbeelding]
Prius, ik houd van bomenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:36 schreef Aarti het volgende:
wat wil je er voor een?
niet dan?quote:Op maandag 26 mei 200817:30 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk. ZH is een perfecte leefomgeving.... [afbeelding]
[afbeelding]
Priusquote:Op maandag 26 mei 2008 17:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prius, ik houd van bomenen de bijtellingskorting
Tja, als ik moet kiezen voor een dure auto of een dure auto met meer geld in mijn portemonnaie (het scheelt denk ik zo'n 150 euro per maand)... Dan is de keuze makkelijk. We laten natuurlijk in het midden dat zo'n prius totaal niet milieuvriendelijk is als je alleen maar snelwegkms maaktquote:Op maandag 26 mei 2008 17:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Prius
ohja, en
Hypocriete tyfusregering.
gamers vooralquote:Op maandag 26 mei 2008 17:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die mensen maken zich zo verschrikkelijk druk om niks
Ik kan je ook geen ongelijk geven hoor...quote:Op maandag 26 mei 2008 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, als ik moet kiezen voor een dure auto of een dure auto met meer geld in mijn portemonnaie (het scheelt denk ik zo'n 150 euro per maand)... Dan is de keuze makkelijk. We laten natuurlijk in het midden dat zo'n prius totaal niet milieuvriendelijk is als je alleen maar snelwegkms maakt
Care, ik zit er in, ik hoef het niet te aanschouwen.
En maar schreeuwen: JA, APPLE IS ECHT ALLEEN MAAR VOOR MEELOPERS!!1!1!11quote:Op maandag 26 mei 2008 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
gamers vooral
en kutn00bs die zo'n ding nog nooit hebben aangeraakt
Lelijk, tja, kut voor mijn achterliggerquote:Op maandag 26 mei 2008 17:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan je ook geen ongelijk geven hoor...
Ik vind het alleen echt belachelijk dat die dingen zo goedkoop zijn qua wegenbelasting etc.
En dat ze graflelijk zijn.
Maak dan mooie auto's
Je vergeet duur.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En maar schreeuwen: JA, APPLE IS ECHT ALLEEN MAAR VOOR MEELOPERS!!1!1!11
HET ZIJN ECHT KNETTERSLECHTE MACHINES, WAAR JE NIKS MEE KAN!!
ECHT HOOR!
en dan zelf weglopen met hun acer van 345,99
En dat ding staat voor je deurquote:Op maandag 26 mei 2008 17:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lelijk, tja, kut voor mijn achterligger
Ik kan ook voor de honda gaan, maar die is dan weer zo armoedig uitegrust.. Niet eens een navi systeem of zoEn nee, ik wil geen pauper tomtom.
garage eromheen bouwenquote:Op maandag 26 mei 200817:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En dat ding staat voor je deur [afbeelding]
Ik snap het gewoon niet, als je wilt dat meer mensen je hybride apparaat kopen, maak je toch een fatsoenlijk uitziende auto...
Het hoeft ook weer geen ferrari te zijn qua uiterlijk maar een beetje fatsoenlijker kan wel.
Ik vind hem bijna lelijker dan de fiat multipla [afbeelding]
Ze bestaan ook welquote:Op maandag 26 mei 2008 17:54 schreef indahnesia.com het volgende:
mijn Acer is duurder, maar ik geef dan ook niet af op Apple...
hmjah, dat vermoed ik ook ja... kennis van me heeft alles Apple.. werkt ook waarvoor hij het gebruikt.. prima toch? Hij zit me soms te jennen, maar verder geen onnodig gezwets als in dat topic gelukkig zegquote:Op maandag 26 mei 200817:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze bestaan ook wel [afbeelding]
Maar volgens mij komt het meeste commentaar van mensen die het stiekem maar al te graag willen...
Mja, een multipla is wel echt heel erg lelijk ja, dat is waar.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:55 schreef Pheno het volgende:
nah, multipla is lelijker
Maar ik zet het gewoon voor de deur van de buren, dat doe ik nu ook al, omdat onze plek voor ons huis al bezet is
Dus loonsverhoging dan maar, dan kan ik weer snel een mac kopen, die zien er wel uit
Maar eerst een airport extreme, ik erger me aan mijn huidige router
Ik zeg ook wel eens voor de grap dat Mac echt koning is.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah, dat vermoed ik ook ja... kennis van me heeft alles Apple.. werkt ook waarvoor hij het gebruikt.. prima toch? Hij zit me soms te jennen, maar verder geen onnodig gezwets als in dat topic gelukkig zeg
Ja, iddquote:Op maandag 26 mei 2008 17:59 schreef Pheno het volgende:
Op gamersna, kutn00bs die graag 500+ euro aan een videokaart uitgeven zeiken dan op apple users
Tja, ik zou ook weer liever een audi leasen, maar goed, dit is een stuk goedkoper. Ik ga nog calculeren, misschien valt het verschil erg mee en doe ik alsnog een diesel ipv hybridequote:Op maandag 26 mei 2008 18:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, een multipla is wel echt heel erg lelijk ja, dat is waar.
Maar, Audi > Toyota.
Ik wil ook airport extreme
lijkt me ook wel jaquote:Op maandag 26 mei 200818:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens voor de grap dat Mac echt koning is.
Maar de mensen waar ik het tegen zeg, weten dat het een grap is.
Het is natuurlijk wel gewoon veel beter, maar dat terzijde [afbeelding]
Er zijn ook vast wel mac users die echt over de top gedragen, maar het meerendeel van de mensen is gewoon normaal denk ik.
Audi is ook wel een erg fijn merk ja.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, ik zou ook weer liever een audi leasen, maar goed, dit is een stuk goedkoper. Ik ga nog calculeren, misschien valt het verschil erg mee en doe ik alsnog een diesel ipv hybride
maar zoals het er nu uitziet dus een toyota, wat op zich natuurlijk qua uitrusting prima is. Alleen die vormen![]()
Mooi antwoord welquote:Op maandag 26 mei 2008 17:30 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk. ZH is een perfecte leefomgeving....![]()
Ik ook.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Joo! Half 9 / 9 uur denk ik. Ik ben net klaar met eten
Beetje studiewerk doen, beetje voer verwerken, niet met volle magen lopen ftw.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Kan ik daarvoor nog mooi ff wat studiewerk verrichten
Ik heb er één gekocht. Geen Audi, ook geen Toyota en ook geen Civic. Wel een nieuwe wagen.quote:Op maandag 26 mei 2008 18:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Audi is ook wel een erg fijn merk ja.
Way out of my league voorlopig, maar goed
Dat is weer een ander verhaal.
Ik vind het persoonlijk veel lekkerder rijden dan Toyota, hoewel die ook geen slechte auto's maken.
die Civic is echt om te huilen trouwens, hoop dat ik nooit iets dergelijks zal krijgen.
Die 'ziet er nog wel redelijk uit' maar rijdt echt belabberd.
Mooi kan ik 'm ook weer niet noemen
Ja.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er één gekocht. Geen Audi, ook geen Toyota en ook geen Civic. Wel een nieuwe wagen.
Ben gegaan voor een relatief zuinige, met alle opties. Laat nog even in het midden welk merk...
Zijn er heden ten dage echt slechte merken?
Geen hybride.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja.
Maar wat heb je gekocht?
Heb je een hybride auto gekocht?
Er zijn niet écht slechte merken, zolang het niet Chinees of Koreaans is.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:09 schreef OA het volgende:
[..]
Geen hybride.![]()
Noem eens een slecht merk. Misschien heb ik wel een miskoop gedaan...
quote:

Gelukig...quote:Op maandag 26 mei 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er zijn niet écht slechte merken, zolang het niet Chinees of Koreaans is.
Kia of Landwind bijvoorbeeld zijn zeker geen goeie merken, sowieso het laatste merk niet.
Kia is een stuk beter aan het worden maar rammelt nog steeds een hoop.
Het is gewoon veel voor weinig dus tel uit je winst
Benzine. 1.4 - 90pk.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:12 schreef eer-ik het volgende:
Heb je een diesel of een benzine auto gekocht?
Ik neem aan dat het een zuinige wagen is, dus als het een benzine is, heb je een wagen met kleine motor gekocht.
Dan kan het zijn dat je Frans of Japans bent gaan rijden.
Of je hebt een smart gekocht maar daar zie ik je niet voor aan.
Polo?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:15 schreef OA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gelukig...![]()
[..]
Benzine. 1.4 - 90pk.
Niet Frans of Japans. Duitsch.
Nee.quote:
Nee.quote:
Opel?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:21 schreef OA het volgende:
Geen VW. Ik heb ooit een Polo gehad en dat vond ik echt een kutwagen. Zal vast wel beter zijn geworden, maar ik vind het niks. Daarbij zijn Polo's best duur, zeker als je ook een berg opties wilt.
Zoeen ja.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
1.4 16v sport 90 pk?
edit: corsa dus?
Nee.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:23 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Of heb je een Meriva gekocht?
Ja. Oude model had ik nooit gekocht.quote:
Enjoy met alle opties.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:26 schreef eer-ik het volgende:
Welke uitvoering krijg je?
Dat is ook een baggerbak.quote:
D'r zijn 2 varianten van de Enjoy.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:28 schreef OA het volgende:
[..]
Enjoy met alle opties.
Had ook het volgende model kunnen nemen, maar die is nauwelijks anders, heeft kutstoelen en kost een paar duizend meer...
ongeveer 1 op 14 dus.quote:topsnelheid 166 km/h
acceleratie 0-100 km/h 14,8 s
verbruik binnen beb. kom 8,7 l/100km
verbruik buiten beb. kom 5,7 l/100km
verbruik gecombineerd 6,8 l/100km
CO2 uitstoot 163 g/km
2 liter HDi is dat.quote:Topsnelheid 174 km/h
acceleratie 0-100 km/h 13,3 s
verbruik binnen beb. kom 6,3 l/100km
verbruik buiten beb. kom 4,5 l/100km
verbruik gecombineerd 5,1 l/100km
]quote:psnelheid 198 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,7 s
verbruik binnen beb. kom 9,4 l/100km
verbruik buiten beb. kom 6,0 l/100km
verbruik gecombineerd 7,2 l/100km
CO2 uitstoot 190 g/km
Denk ik ook. Heb het afgewogen tegen een 207, Clio en Fiesta.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is ook een baggerbak.
Ik weet niet hoe Opel tegenwoordig is, maar mijns insziens komen er niet meer echt slechte auto's uit Europa.
Het is natuurlijk ook geen Audi/BMW, maar ik denk dat je een prima auto gekozen hebt.
Aangezien 75% snelwegkilometers zullen zijn en mijn vriendin heel rustig rijdt, zal het verbruik wel lager liggenquote:Op maandag 26 mei 2008 19:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ongeveer 1 op 14 dus.
ter vergelijking:
Pa's auto:
[..]
2 liter HDi is dat.
Fiesta ftl, + ford.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:32 schreef OA het volgende:
[..]
Denk ik ook. Heb het afgewogen tegen een 207, Clio en Fiesta.
Beetje op internet rondgekeken. Autoweek reviews bekeken. Etc, enz, ed...
207 hoorde ik eind vorig jaar veel slechte verhalen over. Weet niet hoe het nu is trouwens. Fiesta vind ik er niet leuk uitzien. Clio wel, maar die is duurder.
Het zal niet veel schelen hoor..quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef OA het volgende:
[..]
Aangezien 75% snelwegkilometers zullen zijn en mijn vriendin heel rustig rijdt, zal het verbruik wel lager liggen![]()
Wat heeft jouw pa voor bak dan?
We zagen trouwens ook nog een Signum staan. Helemaal compleet voor 29.000... Wel een beste bak!
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede auto denk ik zo OA
Wanneer krijg je 'm?
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:28 schreef OA het volgende:
Levering duurt alleen 6 tot 8 weken.
Heeft je pa inmiddels een nieuwe dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fiesta ftl, + ford.
Clio is wel een leuk karretje idd, ziet er goed uit.
207 vind ik ook niet echt mooi...., die bek van dat ding
Peugeots schijnen veel slechte verhalen over te zijn ja, maar de 307 die pa had reed jaren als een zon ,nooit wat mee gehad
Welke?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:38 schreef eer-ik het volgende:
M'n pa heeft 4 maanden op z'n auto moeten wachten nu, en nou krijgt ie 'm eindelijk binnen.
Er waren geen motoren meer
406 van schoonOA is ook nooit iets mis mee.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fiesta ftl, + ford.
Clio is wel een leuk karretje idd, ziet er goed uit.
207 vind ik ook niet echt mooi...., die bek van dat ding
Peugeots schijnen veel slechte verhalen over te zijn ja, maar de 307 die pa had reed jaren als een zon ,nooit wat mee gehad
Saxo die ik nu heb rijdt gecombineerd 1 op 15/16 volgens de boekjes. 1 op 18 is echter geen enkel probleem.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het zal niet veel schelen hoor..
Het is vrij gemiddeld verbruik wat er genomen wordt...
Ze rijden bij autoweek bij die tests ook altijd wel normaal.
Trekken dat ding niet vol open enzo.
Is ook zo. Maar kijken is ook leuk.quote:Zo'n signum is wel leuk karretje idd, maar denk useless voor je.
Klein autotje heb je zat aan.
Vrijdag.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heeft je pa inmiddels een nieuwe dan?
Oh, en die bekken idd van die Biegoits
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:38 schreef eer-ik het volgende:
M'n pa heeft 4 maanden op z'n auto moeten wachten nu, en nou krijgt ie 'm eindelijk binnen.
Er waren geen motoren meer
Kijken is zeker leuk.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:40 schreef OA het volgende:
[..]
406 van schoonOA is ook nooit iets mis mee.![]()
[..]
Saxo die ik nu heb rijdt gecombineerd 1 op 15/16 volgens de boekjes. 1 op 18 is echter geen enkel probleem.![]()
[..]
Is ook zo. Maar kijken is ook leuk.
1. We willen een nieuwe wagenquote:Op maandag 26 mei 2008 19:42 schreef eer-ik het volgende:
Waarom gaat de saxo eruit eigenlijk?
Je geeft zelf het antwoord al.quote:En waarom heb je geen 1.0 genomen?
1.0 is niet specifiek zuiniger trouwens, scheelt alleen wel belastingen
En is tyfus traag
Gewoon omdat het kan dusquote:Op maandag 26 mei 2008 19:44 schreef OA het volgende:
[..]
1. We willen een nieuwe wagen
2. Staat inmiddels 180K op de teller
3. Daarom![]()
Snel is het niet, maar als je goedkoop wilt rijden...quote:[..]
Je geeft zelf het antwoord al.![]()
1.0 bij 1000 kg...
Min of meer wel ja.quote:
Heb nog aan een 1.7 diesel zitten denken, maar met de huidige dieselprijzen, aanschaf, etc, kwam ik op een omslagpunt van ± 40.000 km...quote:[..]
Snel is het niet, maar als je goedkoop wilt rijden...
Maar, zoals gezegd, het kan prima dat een 1.0 meer verbruikt dan een 1.4
2.0 van pa is ook zuiniger dan die 1.4 van je.
maar 't is wel een diesel
Via de zaak neem ik aan?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vrijdag.
deze heeft ie gekocht:
[ afbeelding ]
Bergje opties erop, rijdt wel lekker.
Ik vind 'm alleen niet zo mooi.
Zit je snel aan ja....quote:Op maandag 26 mei 2008 19:50 schreef OA het volgende:
[..]
Min of meer wel ja..
[..]
Heb nog aan een 1.7 diesel zitten denken, maar met de huidige dieselprijzen, aanschaf, etc, kwam ik op een omslagpunt van ± 40.000 km...
Uiteraard, 40k gaat ie niet zelf voor een auto neerleggenquote:
Precies.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit je snel aan ja....
40k 't jaar rij je niet snel, tenzij je heel veel zakelijk rijdt, zoals mijn pa.
Die zit de ganse dag op de weg...
Gaat in essentie over Frits z'n UI...quote:[..]
Uiteraard, 40k gaat ie niet zelf voor een auto neerleggen
Gaat Danny dokken of niet (deel 1 van 10)
whehe, dat topic![]()
Wat een rare mensen bestaan er.
Hmm, dat is wel ral.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:59 schreef OA het volgende:
[ afbeelding ]
Precies zoeen. Zelfde kleur ook.
Heb ook een driedeurs proef gereden, maar die heeft een hele vage zij achterruit en achterruit, waardoor je amper iets ziet...
Vind het zelf wel meevallen.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel ral.
Vind de 3 deurs wel mooier namelijk, zoals met veel hatchbacks.
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:04 schreef OA het volgende:
[..]
Vind het zelf wel meevallen.
Verschil tussen 3 en 5-deurs Saxo is echt groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |