Duur? 129 euro.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan ik ergens een trial van dat OS downloaden? Nee? Dan zie ik geen reden om het ook maar eens te proberen, want dat is gewoon te duur.
Welke argumenten Swets?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Gaan we hier nu weer argumenten aandragen en dan later diezelfde argumenten door dezelfde persoon als niet terzake laten bestempelen?
129 euro voor iets waarvan je niet zeker weet of je het de moeite waard vindt, is een hoop geld.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:32 schreef skiczukie het volgende:
We zijn nog niet uitgeluld denk ik.
[..]
Duur? 129 euro.
Bestaat er een trial versie van Windows?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trials, Trials? Je hebt alleen maar volledige versies..
Nou dat je eerst mensen hun competentie in twijfel trekt voor een goed oordeel in deze en dan later competentie als niet ter zake bestempelt in dezelfde discussie.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Welke argumenten Swets?Wakker het vuurtje even aan, wil je?
Wel bij een technet abootje van 500 euro.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Bestaat er een trial versie van Windows?
Ik heb nog een 120 dagen versie liggen van Windows 2000 Engels en NL, welke wil je hebben..quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Bestaat er een trial versie van Windows?
Geen. Ik heb OSX, dankje!quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb nog een 120 dagen versie liggen van Windows 2000 Engels en NL, welke wil je hebben..
Maar dat dacht je toch maar niet?quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:55 schreef Rock-shocker het volgende:
Ga godverdomme eens even wat nuttigs doen met jullie leven.
Zou ik dan denken.
Ja, ik had toen mijn 120 dagen periode over was last van "Blaster virus" symptomen. Ik kreeg een melding in beeld te zien dat de trial-periode voorbij was en dat de computer zich binnen 20 sec. ging rebooten.. met zo'n mooi tellertje erbij alsof je een atoombom geactiveerd hebt oid..quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:54 schreef Anthraxx het volgende:
Over trials gesproken: kan dat met Windows wel dan?
Die van Vista is pas bruut, die flikkert je na je verloop van je trial periode gewoon naar een zwart scherm waar je niks maar dan ook niks anders kunt doen dan OF een telefonisch verkregen code invoeren OF via het Internet activeren.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, ik had toen mijn 120 dagen periode over was last van "Blaster virus" symptomen. Ik kreeg een melding in beeld te zien dat de trial-periode voorbij was en dat de computer zich binnen 20 sec. ging rebooten.. met zo'n mooi tellertje erbij alsof je een atoombom geactiveerd hebt oid..![]()
Echt WTF, ik wist niet wat me overkwam..
Je bent de chronologie een beetje kwijt. Jij betrok dat opeens in de discussie, niet ik.quote:Op woensdag 21 mei 2008 15:51 schreef Tuvai.net het volgende:
Ga je in dit topic weer zomaar mensen voor scriptkiddie uitmaken en vervolgens iets totaal irrelevants als 'hardwaredevelopment' en jouw jarenlange ervaring als ICT manager betrekken in een subjectieve discussie/stelling als "wat is beter, Apple of Microsoft?", Zwetsenegger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |