abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 mei 2008 @ 17:46:58 #251
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58784700
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik vind jouw reactie nogal pessimistisch zwartgallig
Ik noem het realistisch.
quote:
Voor de mac-adepten: Welke kleur heeft jouw mac? Veel plezier ermee.

en nou nooit meer zeggen dat je nooit iets van me krijgt
en dan plaats je een 7 jaar oude clamshell in de OP
pi_58784851
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik noem het realistisch.
[..]

en dan plaats je een 7 jaar oude clamshell in de OP
Die toen ook best wel tof was. Nog steeds wel eigenlijk.
pi_58786287
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 16:44 schreef dottinator het volgende:
Mensen die dit soort dingen maken, hun triestheidsniveau ontstijgt dus echt wel ff het niveau van welke Mac-user dan ook.
De marketingafdeling van Mac doet anders net zo hard mee, hun campagne waarin Mac OS X met Vista wordt vergeleken is eigenlijk van hetzelfde niveau.
Behalve die van die scheerapparaten, die is echt triest inderdaad.
pi_58787072
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:06 schreef Kontiki het volgende:

[..]

De marketingafdeling van Mac doet anders net zo hard mee, hun campagne waarin Mac OS X met Vista wordt vergeleken is eigenlijk van hetzelfde niveau.
Behalve die van die scheerapparaten, die is echt triest inderdaad.
Van Mac-gebruikers zul je zulke onzin niet tegenkomen. Misschien dat de gemiddelde Mac-user toch iets volwassener is. Behalve dan de sporadische 15-jarige "Apple fanboy" waar sommige mensen in dit topic zich druk over maken.

Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
pi_58787165
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:08 schreef Shrien het volgende:

[..]

Post ergens anders dan in KLB, zoek een leven ghehe
Lees dit topic eens door.. Ik wist dat er zielige mensen bestonden.. Maar dit topic heeft het niveau van een depresieve sinasappel..

Word zo'n gast afgezeken door alle mac users omdat hij zegt waar mac/windows/linux voor gebruikt word... "Net alsof mac minder kan dan windows Whinewhinewhine"

Daar krijg je toch medelijde mee.. Stop je lul in je cd drive, dat is het dichts dat je ooit bij sex zal komen.. Zielige droeftoeters
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 mei 2008 @ 20:45:22 #256
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58788230
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:50 schreef deepart het volgende:
depresieve sinasappel..
wattuh
pi_58792449
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

wattuh
Een depressieve sinaasappel
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_58795471
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 19:50 schreef deepart het volgende:
Word zo'n gast afgezeken door alle mac users omdat hij zegt waar mac/windows/linux voor gebruikt word... "Net alsof mac minder kan dan windows Whinewhinewhine"
En laat dat nou net hét ding in dit topic zijn. Het is al zo veel gezegd: als jij per sé een Mac wilt gebruiken, mag je die best gebruiken, niemand zal je tegenhouden. Het is echter wel frapant dat de gemiddelde Macgebruiker dan vrijwel automatisch neerbuigend gaat doen tegenover mensen die gewoon Windows gebruiken. Dat is nou net zo erg.

En dan die standaard cliché's elke keer
"Windows blijft altijd hangen!"
"Windows Vista wil maar op MacOSX lijken en bombardeert me met 3453453 verificatiemeldingen bij elke simpele handeling!"

Tja, als jouw Windows elke keer blijft hangen, dan ligt het toch echt aan jezelf hoor. Ik kan me de laatste keer dat mijn XP van zichzelf heeft vastgehangen niet meer herinneren. Maar goed, als jij je computer vervuilt met allerlei elkaar overschrijvende third-party programma`tjes en er allerlei tweaks en hacks op probeert te installeren, moet je niet raar opkijken wanneer je wel vastlopers krijgt. En al helemaal niet het systeem de schuld geven van je incompetentie.

Er word in dit topic veel gezegd (uiteraard vooral weer door Mac users) dat niet-Macgebruikers Mac gebruikers altijd aanvallen. Ik vind echter dat het precies andersom is. Die neerbuigendheid altijd wanneer iemand zo heel trots met z'n Mac komt aanzetten, vooral in het bedrijfsleven, vréselijk.
pi_58795507
Dat is juist lachen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 09:04:27 #260
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58795856
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 08:38 schreef skiczukie het volgende:
Dat is juist lachen.
En ze hebben ook gewoon gelijk.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 10:06:52 #261
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58797071
quote:
Foutje, bedankt! Vervelend voor Asus en MSI, maar voor de reclamecampagne van de Asus Eee PC en de MSI Wind is toevalligerwijze dezelfde stockfoto gebruikt. Om het nog genanter te maken: de originele foto is een stockfoto van een Apple MacBook.

woensdag 21 mei 2008 @ 10:14:43 #262
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_58797244
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En ze hebben ook gewoon gelijk.
En met deze opmerking onderschrijf je precies het gelijk van tuvai en daarmee van dit topic
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 10:51:56 #263
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58798014
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En met deze opmerking onderschrijf je precies het gelijk van tuvai en daarmee van dit topic
Godzijdank voldoe ik aan tuvai's wereldbeeld.
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:53:25 #264
131603 Afwazig
Serious business
pi_58798038
Het meerderwaardigheids gevoel van die Mac kneuzen kan ik nog wel mee leven, ik vind het alleen zo irritant dat ze altijd iedereen moeten overtuigen dat Mac's echt beter zijn. Kanker toch op man proletariër .
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 10:53:36 #265
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58798041
En is dit ook het topic om genuanceerde reacties te plaatsen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 10:55:02 #266
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58798075
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:53 schreef Afwazig het volgende:
Het meerderwaardigheids gevoel van die Mac kneuzen kan ik nog wel mee leven, ik vind het alleen zo irritant dat ze altijd iedereen moeten overtuigen dat Mac's echt beter zijn. Kanker toch op man proletariër .
Zie je HOE goed die macs feitelijk zijn... tegen de klippen op toch proberen andere mensen te overtuigen om het ook eens te proberen. Onvermoeibaar.
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:55:04 #267
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_58798077
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Godzijdank voldoe ik aan tuvai's wereldbeeld.
HOAX! Jij hebt helemaal geen wereldbeeld
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 10:56:31 #268
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58798101
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:55 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

HOAX! Jij hebt helemaal geen wereldbeeld
Zie je... die windows gebruikers kunnen niet begrijpend lezen. Daarom zit dat OS zo knullig in elkaar.
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:56:49 #269
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_58798105
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zie je HOE goed die macs feitelijk zijn... tegen de klippen op toch proberen andere mensen te overtuigen om het ook eens te proberen. Onvermoeibaar.
Kan ik ergens een trial van dat OS downloaden? Nee? Dan zie ik geen reden om het ook maar eens te proberen, want dat is gewoon te duur.
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:59:03 #270
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_58798154
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zie je... die windows gebruikers kunnen niet begrijpend lezen. Daarom zit dat OS zo knullig in elkaar.
Je ziet het verkeerd. Anti -windows en pro-mac topics wil ik niet eens begrijpend lezen

Windows: het kost je wat werk, maar dan werkt het ook als tieten en bier
Mac: kost je geen werk, maar dan kan je ook maar zoveel
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:03:47 #271
131603 Afwazig
Serious business
pi_58798268
Maar dan kun je wel tof doen bij de Bjorn Borg generatie met je Apple!
pi_58798450
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Schijnbaar is dat hetgeen wat te hoog gegrepen is voor de gemiddelde Mac gebruiker, ook al heeft deze net zo veel kennis van 'het vak' en I(C)T-managerservaring als, pak 'm beet, Swetsenegger.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 11:15:33 #273
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58798536
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:56 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Kan ik ergens een trial van dat OS downloaden? Nee? Dan zie ik geen reden om het ook maar eens te proberen, want dat is gewoon te duur.
Ah... probeer het nou... *kusje kroel*
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 11:16:36 #274
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58798552
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:11 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Schijnbaar is dat hetgeen wat te hoog gegrepen is voor de gemiddelde Mac gebruiker, ook al heeft deze net zo veel kennis van 'het vak' en I(C)T-managerservaring als, pak 'm beet, Swetsenegger.
Oe tuvai, jij script kiddie, hit me where it hurts, mijn it kennis en tieten & bier ervaring.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 11:18:55 #275
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58798608
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:03 schreef Afwazig het volgende:
Maar dan kun je wel tof doen bij de Bjorn Borg generatie met je Apple!
Welke generatie
De generatie die hem heeft zien tennissen of de generatie die die overpriced onderbroeken aan heeft?
pi_58798648
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:16 schreef Swetsenegger het volgende:
jij script kiddie
Was JIJ niet de almighty holier-than-thou webdevver die nog niet eens een Fok! smiley fatsoenlijk kon rippen?

Gast, echt, het begint gewoon op te vallen dat jij in vrijwel elke discussie begint over hoeveel jaren ervaring jij wel niet hebt en hoe veel meer jij wel niet weet in vergelijking met andere posters. Dat je eerder in dit topic al aangaf dat je Windows elke keer crashte bewijst maar weer wat voor competente computergebruiker jij wel niet bent. Ga zo door, jij komt d'r wel.
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:25:17 #277
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_58798763
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:59 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je ziet het verkeerd. Anti -windows en pro-mac topics wil ik niet eens begrijpend lezen

Mac: kost je geen werk, maar dan kan je ook maar zoveel
Waarom heeft iedereen het idee dat je op OSX werkelijk geen ruk kan doen behalve applicaties openen? Het systeem zit beter in elkaar dan Windows XP qua mogelijkheden. Elke applicatie kun je scripten door middel van AppleScript (daar heb je onder Windows een 3rd party iets voor nodig, of Visual Basic Script maar beide zijn niet zo krachtig dat je hele applicaties kan besturen [als in: druk op die knop]). Is dat niets? Dan kun je het ook nog eens vanaf de command line gebruiken. Iets wat in Windows Vista alleen maar kan doormiddel van de Powershell. Als je bepaalde handelingen achter elkaar uit wilt voeren heb je Automator. Dat is zeg maar een soort Batch programma, maar dan op OS niveau. Als je een map vol foto's wilt resizen, dan hoef je er geen iPhoto, Photoshop of whatever voor te openen maar kan dat gewoon met Automator. Je sleept de gewenste acties aan elkaar en je runned het. En dat zijn maar twee voorbeelden...

Probeer nu ook eens jullie oogkleppen af te zetten, gebruik OSX eens een keer en dan zul je zien dat het echt niet zo fischer price achtig is als men denkt.
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:29:40 #278
131603 Afwazig
Serious business
pi_58798867
Ik mag graag een potje gamen, en ik gebruik veelal specifieke applicaties voor mijn studie (Voor Cisco etc.) zolang die niet werken op Mac kan / wil ik het niet gebruiken. En de prijs natuurlijk. Ik ben maar een arme student, als ik eenzelfde systeem voor de helft van de prijs kan bouwen...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 11:32:56 #279
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58798944
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:20 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Was JIJ niet de almighty holier-than-thou webdevver die nog niet eens een Fok! smiley fatsoenlijk kon rippen?
eh nee, ik ben een hobbymatige PHP prutzor en heb nooit anders beweerd
quote:
Gast, echt, het begint gewoon op te vallen dat jij in vrijwel elke discussie begint over hoeveel jaren ervaring jij wel niet hebt en hoe veel meer jij wel niet weet in vergelijking met andere posters. Dat je eerder in dit topic al aangaf dat je Windows elke keer crashte bewijst maar weer wat voor competente computergebruiker jij wel niet bent. Ga zo door, jij komt d'r wel.
Ik ben al aardig onderweg inderdaad, dank je
Overigens crasht MIJN windows niet hoor... ik heb geen windows.
pi_58799035
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:25 schreef Anthraxx het volgende:
Als je een map vol foto's wilt resizen, dan hoef je er geen iPhoto, Photoshop of whatever voor te openen maar kan dat gewoon met Automator. Je sleept de gewenste acties aan elkaar en je runned het. En dat zijn maar twee voorbeelden...
Zo'n tooltjes zijn inderdaad wel leuk. Maar zoals ik eerder in het topic al aangaf, is het ook compleet afhankelijk van de doelgroep en de eindgebruikers. Voor mijn vriendin is een Mac ideaal; ze zit in de grafische vormgeving, maakt veel foto's met een digitale camera en heeft d'r hele PC vol staan met fotomappen.

Voor mijzelf is een Mac gewoon niks. Ik wil op z'n tijd ook eens lekker relaxen met een leuke game, ik gebruik programma's die er voor Mac niet (of beperkt) zijn en het is een voorkeurskwestie. Ik ben van jongs af aan met Windows 3.X opgegroeid en al jarenlang volledig gewend aan de indeling en besturing. Ik heb al flink wat uren op Macs doorgebracht maar kan er gewoon maar niet aan wennen. Datzelfde heb ik ook met Fedora en Ubuntu van Linux (die ik nu al meer dan een jaar intensief gebruik).
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 11:42:03 #281
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58799154
Overigens verwarren bepaalde mensen dit topic met een ander ietwat serieuzer topic denk ik
Apple vs. een andere Laptop?
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:42:46 #282
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_58799169
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:37 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Zo'n tooltjes zijn inderdaad wel leuk. Maar zoals ik eerder in het topic al aangaf, is het ook compleet afhankelijk van de doelgroep en de eindgebruikers. Voor mijn vriendin is een Mac ideaal; ze zit in de grafische vormgeving, maakt veel foto's met een digitale camera en heeft d'r hele PC vol staan met fotomappen.
Foto's waren in dit geval eigenlijk een voorbeeld. Je kunt bewerkingen uitvoeren op allerlei bestanden, zolang het besturingssysteem ze maar ondersteunt .
quote:
Voor mijzelf is een Mac gewoon niks. Ik wil op z'n tijd ook eens lekker relaxen met een leuke game, ik gebruik programma's die er voor Mac niet (of beperkt) zijn en het is een voorkeurskwestie. Ik ben van jongs af aan met Windows 3.X opgegroeid en al jarenlang volledig gewend aan de indeling en besturing. Ik heb al flink wat uren op Macs doorgebracht maar kan er gewoon maar niet aan wennen. Datzelfde heb ik ook met Fedora en Ubuntu van Linux (die ik nu al meer dan een jaar intensief gebruik).
Dat respecteer ik gewoon . Ik snap best dat mensen niet met een Mac willen werken of liever andere systemen gebruiken. Ik heb ook jaren rondgekloot met andere systemen voordat ik hier mee begon te werken. Sindsdien niet meer teruggegaan. Maar ik vind het jammer, van beide kanten, dat mensen ongefundeerde opmerkingen over een systeem plaatsen die absoluut niet waar zijn. Het bekendste voorbeeld hierin is "1 mouse button". Ja, Mac mensen kunnen niet rechts klikken. Boeiend. Het systeem is niet ontworpen dat er nog additionele functionaliteit in context-menu's moeten zitten. Alles wat in de menu balk zit (bovenaan) zit ook in een context-menu. Rechtermuisknop is gewoon optioneel. Het systeem ondersteunt trouwens tot 127 buttons (als programmeur zijnde kun je direct raden welk data type daar achter zit ), dus het is allemaal maar ongefundeerd gebash. Hetzelfde kun je zeggen van Windows, dat het vatbaar is voor virussen e.d. Een beetje intelligente gebruiker kan dat prima voorkomen. Windows is niet slecht, zeker niet de op NT gebaseerde systemen. Het systeem staat *mij* alleen niet aan.
pi_58799220
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
eh nee, ik ben een hobbymatige PHP prutzor en heb nooit anders beweerd
Hobbymatig? als ik zo naar http://www.xploise.nl/ kijk krijg ik toch een heel andere indruk hoor. En hoe heb je sowieso het lef MIJ een scriptkiddie te noemen als je zelf niet meer doet dan wat 'hobbymatig' PHP`en?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 11:54:24 #284
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58799429
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:45 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Hobbymatig? als ik zo naar http://www.xploise.nl/ kijk krijg ik toch een heel andere indruk hoor.
Ah ja, dus het is jouw interpretatie.
quote:
En hoe heb je sowieso het lef MIJ een scriptkiddie te noemen als je zelf niet meer doet dan wat 'hobbymatig' PHP`en?
Dus jij mag wel mijn professionele IT & management kennis plus dito ervaring in twijfel trekken, maar als bij wijze van reactie dat bij jou gebeurt is het opeens erg.
pi_58799470
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
Het systeem staat *mij* alleen niet aan.
Dat heb ik nou met OSX, en dat vind ik ook erg jammer. Want uit alle eerlijkheid vind ik het concept dat Apple alles zelf maakt, en daardoor één vast systeem ontstaat dat perfect communicatie tussen soft- en hardware heeft, weer heel mooi. Als het aan mij lag kwam er een dergelijk systeem van één grote fabrikant met een *nix gebasseerd OS.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 11:59:16 #286
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58799529
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:56 schreef Tuvai.net het volgende:
Als het aan mij lag kwam er een dergelijk systeem van één grote fabrikant met een *nix gebasseerd OS.
Eh... dat is Apple toch?
pi_58799613
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus jij mag wel mijn professionele IT & management kennis plus dito ervaring in twijfel trekken, maar als bij wijze van reactie dat bij jou gebeurt is het opeens erg.
Van iemand die constant de nadruk er op moet leggen dat hij een professional is met jarenlange ervaring kom jij niet erg overtuigend over. Je bent om te beginnen vréselijk subjectief (het gros van je posts zegt "Mac is tof en Windows is kut"), en tot overmaat van ramp kun JIJ schijnbaar gewoon niet met Windows om gaat, gezien je er zo ongelooflijk veel problemen mee hebt.

Anderszijds noem jij mij een scriptkiddie, terwijl je zelf naar eigen zeggen een hobbymatig PHP`er bent, en ik al héél wat meer mijlpaaltjes er op heb zitten in deze tak van sport. Beetje kortzichtig, niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tuvai.net op 21-05-2008 12:38:19 ]
pi_58799663
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eh... dat is Apple toch?
Mijn fout, ik zeg 't verkeerd. Ik bedoel natuurlijk niet alleen een *nix gebasseerd OS, maar ook eentje die er zo prettig uit ziet en werkt als, pak 'm beet, Fedora/Ubuntu. Nogmaals, OSX vind ik gewoon niet prettig werken en ogen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 13:04:15 #289
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58800765
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:03 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Van iemand die constant de nadruk er op moet leggen dat hij een professional is met jarenlange ervaring kom jij niet erg overtuigend over. Je bent om te beginnen vréselijk subjectief (het gros van je posts zegt "Mac is tof en Windows is kut"), en tot overmaat van ramp kun JIJ schijnbaar gewoon niet met Windows om gaat, gezien je er zo ongelooflijk veel problemen mee hebt.

Anderszijds noem jij mij een scriptkiddie, terwijl je zelf naar eigen zeggen een hobbymatig PHP`er bent, en ik al héél wat meer mijlpaaltjes er op heb zitten in deze tak van sport. Beetje kortzichtig, niet?
Hoeveel mijlpaaltjes heb JIJ er al opzitten in de hardware development?
pi_58800793
ik heb een xbox360 (ik wist niet dat dat van microsoft was maar wel logisch aangezien er zoveel problemen mee zijn ) om te gamen
en een apple voor de normale dingen
geweldige combinatie
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 13:06:49 #291
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58800811
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb een xbox360 (ik wist niet dat dat van microsoft was maar wel logisch aangezien er zoveel problemen mee zijn ) om te gamen
en een apple voor de normale dingen
geweldige combinatie
Heb je ook Bjorn Borg ondergoed?
pi_58800857
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee Maar ik gebruik sinds hm.. '91 apple..
en ik heb ook al vijf jaar een ipodskie.
en ik wil een shuffle en een ipwn ben ik nu een fanboy
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 13:13:37 #293
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58800949
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee Maar ik gebruik sinds hm.. '91 apple..
en ik heb ook al vijf jaar een ipodskie.
en ik wil een shuffle en een ipwn ben ik nu een fanboy
Je moet nog even roepen dat windows crasht en dan ben je er.
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:14:18 #294
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_58800966
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die kut tennisser heeft zelfs al een contract met M$.
zie http://tweakers.net/nieuws/46029/microsoft-maakt-nieuwe-partners.html
pi_58801031
oja windows crasht wel altijd bij mij
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 13:18:41 #296
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58801043
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oja windows crasht wel altijd bij mij
Bij iedereen.. Het is geen OSX he.
pi_58801259
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hoeveel mijlpaaltjes heb JIJ er al opzitten in de hardware development?
Genoeg om er wél fatsoenlijk mee om te kunnen gaan en er op een objectieve manier over te kunnen meepraten.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 14:33:58 #298
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58802496
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:31 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Genoeg om er wél fatsoenlijk mee om te kunnen gaan en er op een objectieve manier over te kunnen meepraten.
Zo vertel eens, welke hardware waar jij een vinger in de pap hebt gehad mbt ontwikkeling kan ik kopen in de winkel? Retail of B2B?
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:53 schreef Swetsenegger het volgende:
En is dit ook het topic om genuanceerde reacties te plaatsen.
pi_58802757
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zo vertel eens, welke hardware waar jij een vinger in de pap hebt gehad mbt ontwikkeling kan ik kopen in de winkel? Retail of B2B?
[..]
Geen. Moet dat dan? Mijn specifieke interesses liggen daar verder ook helemaal niet. Qua computerhardware zit ik op een niveau dat ik een computer kan (de-)assembleren, met (fijn)las/soldeerapparatuur om kan gaan, een heel eenvoudig robotje in elkaar te knutselen en ik heb ruime kennis van electronica. Kortom, om in deze hele Apple-discussie te blijven, nogmaals:
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 13:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Of moet ik soms eerst mijn eigen moederbord en chipset gaan ontwerpen om te kunnen meepraten over of (de prestatie van) Windows of Apple nou 'beter' is?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 21 mei 2008 @ 14:49:38 #300
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58802777
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:48 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Geen. Moet dat dan? Mijn specifieke interesses liggen daar verder ook helemaal niet. Qua computerhardware zit ik op een niveau dat ik een computer kan (de-)assembleren, met (fijn)las/soldeerapparatuur om kan gaan, een heel eenvoudig robotje in elkaar te knutselen en ik heb ruime kennis van electronica. Kortom, om in deze hele Apple-discussie te blijven, nogmaals:
[..]

Of moet ik volgens jou soms eerst mijn eigen moederbord en chipset gaan ontwerpen om te kunnen meepraten over of (de prestaties van) Windows of Apple nou 'beter' is?
Eh het was JOUW argument hoor. JIJ begon over mijn (al dan niet aanwezige) kennis. Als ik vervolgens jouw kennis daarin betrek begin JIJ over mijlpaaltjes en dat JIJ meer bereikt hebt en daardoor WEL objectief kan meepraten en nu doet het opeens allemaal niet meer terzake
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')