Het is een iBook, sukkel.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kijkt u eens, dat is al een mooie start van een macbook dat ik (gelukkig) niet heb.
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf, je moet toch wel zwaar homo zijn om hiermee over straat te lopen?
Zoek jij eens op google naar imac en zie wat er staat: verwante zoekopdracht: macbook. Kom dus niet bij bij aankakken, sukkelquote:
Ben je nou echt zo stom? En mijn vorige post had een PI.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoek jij eens op google naar imac en zie wat er staat: verwante zoekopdracht: macbook. Kom dus niet bij bij aankakken, sukkel
Nee hoor, ik heb geen macbookquote:
Nee hoor, want ik draai windowsquote:
Wil je nou een ballon?quote:En mijn vorige post had een PI.
Je moeder.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik draai windows![]()
[..]
Wil je nou een ballon?
Alleen maar omdat iemand een Apple laptop gebruikt wil niet zeggen dat hij een religieus volger is hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen macbook
Maar nu open ik notabene een topic voor jullie mac-adepten, is het nog niet goed![]()
Klacht: macfreaks weten niet wat ze willen en voor hen is het nooit goed.
Op een Dell, of zo heel stoer met een open systeemkast zodat het niet te heet wordt enzo? Gordijnen dicht enzo. Jij bent toch zo'n ICT'nerd?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik draai windows![]()
[..]
Wil je nou een ballon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |