Ik noem het realistisch.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind jouw reactie nogal pessimistisch zwartgallig![]()
en dan plaats je een 7 jaar oude clamshell in de OPquote:Voor de mac-adepten: Welke kleur heeft jouw mac?Veel plezier ermee.
en nou nooit meer zeggen dat je nooit iets van me krijgt
Die toen ook best wel tof was.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik noem het realistisch.
[..]
en dan plaats je een 7 jaar oude clamshell in de OP
De marketingafdeling van Mac doet anders net zo hard mee, hun campagne waarin Mac OS X met Vista wordt vergeleken is eigenlijk van hetzelfde niveau.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:44 schreef dottinator het volgende:
Mensen die dit soort dingen maken, hun triestheidsniveau ontstijgt dus echt wel ff het niveau van welke Mac-user dan ook.
Van Mac-gebruikers zul je zulke onzin niet tegenkomen. Misschien dat de gemiddelde Mac-user toch iets volwassener is. Behalve dan de sporadische 15-jarige "Apple fanboy" waar sommige mensen in dit topic zich druk over maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:06 schreef Kontiki het volgende:
[..]
De marketingafdeling van Mac doet anders net zo hard mee, hun campagne waarin Mac OS X met Vista wordt vergeleken is eigenlijk van hetzelfde niveau.
Behalve die van die scheerapparaten, die is echt triest inderdaad.
Lees dit topic eens door.. Ik wist dat er zielige mensen bestonden.. Maar dit topic heeft het niveau van een depresieve sinasappel..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:08 schreef Shrien het volgende:
[..]
Post ergens anders dan in KLB, zoek een leven ghehe
Een depressieve sinaasappelquote:
En laat dat nou net hét ding in dit topic zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:50 schreef deepart het volgende:
Word zo'n gast afgezeken door alle mac users omdat hij zegt waar mac/windows/linux voor gebruikt word... "Net alsof mac minder kan dan windows Whinewhinewhine"
En ze hebben ook gewoon gelijk.quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:38 schreef skiczukie het volgende:
Dat is juist lachen.
quote:Foutje, bedankt! Vervelend voor Asus en MSI, maar voor de reclamecampagne van de Asus Eee PC en de MSI Wind is toevalligerwijze dezelfde stockfoto gebruikt. Om het nog genanter te maken: de originele foto is een stockfoto van een Apple MacBook.
En met deze opmerking onderschrijf je precies het gelijk van tuvai en daarmee van dit topicquote:
Godzijdank voldoe ik aan tuvai's wereldbeeld.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En met deze opmerking onderschrijf je precies het gelijk van tuvai en daarmee van dit topic
Zie je HOE goed die macs feitelijk zijn... tegen de klippen op toch proberen andere mensen te overtuigen om het ook eens te proberen. Onvermoeibaar.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:53 schreef Afwazig het volgende:
Het meerderwaardigheids gevoel van die Mac kneuzen kan ik nog wel mee leven, ik vind het alleen zo irritant dat ze altijd iedereen moeten overtuigen dat Mac's echt beter zijn. Kanker toch op man proletariër.
HOAX! Jij hebt helemaal geen wereldbeeldquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Godzijdank voldoe ik aan tuvai's wereldbeeld.
Zie je... die windows gebruikers kunnen niet begrijpend lezen. Daarom zit dat OS zo knullig in elkaar.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
HOAX! Jij hebt helemaal geen wereldbeeld
Kan ik ergens een trial van dat OS downloaden? Nee? Dan zie ik geen reden om het ook maar eens te proberen, want dat is gewoon te duur.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zie je HOE goed die macs feitelijk zijn... tegen de klippen op toch proberen andere mensen te overtuigen om het ook eens te proberen. Onvermoeibaar.
Je ziet het verkeerd. Anti -windows en pro-mac topics wil ik niet eens begrijpend lezenquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zie je... die windows gebruikers kunnen niet begrijpend lezen. Daarom zit dat OS zo knullig in elkaar.
Schijnbaar is dat hetgeen wat te hoog gegrepen is voor de gemiddelde Mac gebruiker, ook al heeft deze net zo veel kennis van 'het vak' en I(C)T-managerservaring als, pak 'm beet, Swetsenegger.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Windows: het kost je wat werk, maar dan werkt het ook als tieten en bier![]()
Ah... probeer het nou... *kusje kroel*quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan ik ergens een trial van dat OS downloaden? Nee? Dan zie ik geen reden om het ook maar eens te proberen, want dat is gewoon te duur.
Oe tuvai, jij script kiddie, hit me where it hurts, mijn it kennis en tieten & bier ervaring.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:11 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Schijnbaar is dat hetgeen wat te hoog gegrepen is voor de gemiddelde Mac gebruiker, ook al heeft deze net zo veel kennis van 'het vak' en I(C)T-managerservaring als, pak 'm beet, Swetsenegger.
Welke generatiequote:Op woensdag 21 mei 2008 11:03 schreef Afwazig het volgende:
Maar dan kun je wel tof doen bij de Bjorn Borg generatie met je Apple!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |