Toch wel erg blessuregevoeligquote:Thomas Vermaelen legt op Ajax.nl uit dat hij weliswaar een liesblessure heeft, maar dat het echte probleem zijn schaambeen is. "Er zit vocht in het bot en dat moet wegtrekken. Dat heeft tijd nodig." Vermaelen wijst erop dat de blessure veroorzaakt is door overbelasting. "Vanwege mijn enkelblessure stond ik vier maanden aan de kant. Ik wilde na die periode zo graag weer voetballen, maar ik kwam eigenlijk nog kracht te kort. Om dat te compenseren ga je anders bewegen en dan krijg je nieuwe klachten. Tijdens deze revalidatie moet ik ook zorgen dat mijn enkel en kuit weer sterker worden."
De verdediger is positief over zijn herstel en richt zich op deelname aan de Olympische Spelen voor België: "Ik blijf tot begin juni bij de club om te revalideren. Daarna heb ik drie weken vakantie en vervolgens heb ik nog een aantal weken de tijd om bij Ajax aan mijn herstel te werken. De Spelen zijn in augustus, dat moet lukken."
Och, schandalig? Het bevestigt een hele hoop.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:05 schreef Breach het volgende:
Die aftiteling van het filmpje uit OP is wel echt schandalig ja
Zevende eindigen, ok.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:21 schreef BobbyHill het volgende:
Op de aftiteling na wel een lollig filmpje. Al is het einde op een bepaalde manier ook wel om te lachen![]()
Feyenoord supporters hebben verder natuurlijk weinig recht van spreken. Ze hebben dan wel een KNVB-beker gewonnen, maar als je als topclub in twee seizoenen 7e en 6e eindigt is een beetje bescheidenheid wel op z'n plaats.
PSV'ers, die hebben recht van spreken. En daar had mevrouw Kuyt het dan ook vandaan
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is een klein kind, gewoon leuk dus
Precies als Dirk Kut het had gezongen hadden ze hem 2 meter onder het veld moeten werkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het is een klein kind, gewoon leuk dus
Sulejmani gaat zeker komen. Wil van Basten ook nog steeds Pranjic?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:13 schreef Roycoooooo het volgende:
Filmpje thuis ff bekijken. Had t al gelezen in diverse media, kan er de humor an sich ook wel van inzien!
Sulejmani moet gewoon komen!
Die blijft wel hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:54 schreef Pritt het volgende:
Ben benieuwd wat Gabri gaat doen deze zomer.
Is hij Nederland al zat of heeft hij het toch naar zijn zin.
Nou dan was het verschrikkelijk geweest idd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:40 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies als Dirk Kut het had gezongen hadden ze hem 2 meter onder het veld moeten werken
Maarja het minderwaardigheidscomplex zit ze gewoon in de genen![]()
Dat gerucht kwam een tijdje terug ook al eens langs. Ik dacht dat we met Yannis al een papa hadden. Maar dit wordt een echtequote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:23 schreef Roycoooooo het volgende:
Ajax nu gelinkt aan Papostopulous o.i.d. Griekse verdediger maar dat was wel duidelijk gezien de naam!
Ken m niet?!
Bron: voetbalprimeur
quote:Litmanen is alweer weg bij Fulham
Fulham heeft Jari Litmanen volgend seizoen niet meer nodig. De Finse middenvelder, die sinds januari onder contract stond bij de Engelse laagvlieger, heeft te horen gekregen dat hij uit Craven Cottage moet vertrekken. Zijn aflopende contract wordt niet verlengd. Litmanen tekende eind januari een halfjarig contract bij Fulham, dat hem overnam van het Zweedse Malmo FF. In Engeland kon de voormalig Ajacied geen potten breken. De middenvelder zat vooral geblesseerd langs de lijn en speelde geen enkele competitiewedstrijd in het witte tricot. Fulham besloot zodoende om afscheid te nemen van de Fin.
Naast Litmanen kregen ook Carlos Bocanegra, Philippe Christanval, Simon Elliott, Ian Pearce, Michael Timlin, Ismael Ehui en Bjorn Runstrom te horen dat zij Fulham moeten verlaten. The Cottagers speelden zich afgelopen seizoen op de laatste speeldag veilig, wat betekent dat Fulham ook komend jaar in de Premier League te bezichtigen is.
He, die naam heb ik een paar topics geleden al eens geopperd als goede vervanger voor Johnny..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:23 schreef Roycoooooo het volgende:
Ajax nu gelinkt aan Papostopulous o.i.d. Griekse verdediger maar dat was wel duidelijk gezien de naam!
Ken m niet?!
Bron: voetbalprimeur
Heee wat zijn dit voor -edit- ineens, straks loop ik 'm ook nog mis.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:48 schreef kevin6188 het volgende:
KNVB is weer lekker kut bezig wat betreft uitkaarten. Hoop snel te vernemen of ik nu voorrang heb of niet.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/2058
Nah, het minimum is niet omlaag gegaan. Zolang je bij de groep van de eerste vierhonderd zit - volgens mijn informatie bestaat de groep die twaalf uitwedstrijden of meer heeft bezocht uit 388 - dan ben je vrij zeker. Maar ik wil eigenlijk nu toch wel ff de bevestiging van Ajax uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heee wat zijn dit voor -edit- ineens, straks loop ik 'm ook nog mis.
quote:10.000 400 (was 400 of 500)
10.001 t/m 15.000 500 (was 600 of 800)
15.001 t/m 20.000 750 (was 1000)
20.001 t/m 30.000 1000 (was 1200)
> 30.000 1200 (was 1600)
Wat betekent het?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:08 schreef Breach het volgende:
[..]Heb net vandaag mn uitkaart aangevraagd
Dat de uitvakken een stuk kleiner wordenquote:
Ja Fok verneukt het steeds als ik het erboven zet. maar het gaat om de grote van het stadion. En het minimum aantal bezoekers dat in het uitvak moeten kunnen.quote:
Jari Held!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:59 schreef Mr-Sander het volgende:Een staf met:
-Van Basten
-Bergkamp
-Van 't Schip
-Witschge
-De Boer
-Litmanen
en nog vele anderen
Bronquote:Real wil niet langer aan het lijntje worden gehouden en heeft bij Ronaldo’s zaakwaarnemer Jorge Mendes de wens neergelegd dat zijn cliënt vóór 7 juni de knoop doorhakt. Zwicht Ronaldo niet voor de avances van de Spaanse kampioen, dan treedt plan B in werking en wordt de negentig miljoen euro voor Ronaldo aangewend om Cesc, Alexander Hleb (Arsenal), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Ricardo Quaresma (FC Porto) en Diego (Werder Bremen) te halen.
Het lijkt me onzin eerlijk gezegd. Al die spelers tegelijk?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bron
Ronaldo blijft dus goodbye Huntelaar.
Geld he...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het lijkt me onzin eerlijk gezegd. Al die spelers tegelijk?
Geruchten over verdedigersquote:Ajax wil Griekse verdediger
Ajax heeft interesse in de Griekse verdediger Sokratis Papastathopoulos van AEK Athene. Dit meldt Voetbalprimeur. AEK zou zo'n 3,5 miljoen euro voor de verdediger, die voorkomt in de Griekse EK-selectie, vragen.
Ajax is niet de enige club met interesse in Papastathopoulos. Wigan Athletic, Manchester United, Arsenal, Villarreal, AS Monaco en Juventus zouden allemaal een oogje hebben op de Griek.
Bron: Spits
het lijkt me onmogelijk om al die spelers voor slechts 80mln te halen.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:37 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Geil, dat wil ik achterop me shirt![]()
Zeg ik tegen me chickies dat dat me laatste soa is
Oh sorry Ray, ik had het natuurlijk over die dekselse KNVB-malloten, maar na de vrijdagmiddagborrel schoten er wat krachtigere bewoordingen uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heee wat zijn dit voor -edit- ineens, straks loop ik 'm ook nog mis.
Wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord blijven gewoon hetzelfde... dus gewoon 1600 manquote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh sorry Ray, ik had het natuurlijk over die dekselse KNVB-malloten, maar na de vrijdagmiddagborrel schoten er wat krachtigere bewoordingen uit.
Ik denk dat ik idd wel m'n voorrangs krijg, maar toch. Gewoon met 1600 man naar de Kuip toe, en met 1200 naar Utrecht. Ze maken voor ons en Feyenoord maar een uitzondering.
jezus wat triest, omdat van die clubs zonder echte aanhang,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:08 schreef Breach het volgende:
[..]Heb net vandaag mn uitkaart aangevraagd
De clubs mogen het nog wel zelf beslissen. En heb zo het idee dat Ajax en feyenoord dat aantal van 1600 in takt zullen houden..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jezus wat triest, omdat van die clubs zonder echte aanhang,
*knip*
fans meenemen worden ajax en feyenoord gestraft
1200 naar ajax uit zeker
Jat gewoon die van NEC.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Verzin daar maar eens een liedje voor.
Lijkt me ook onmogelijk met het EKquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Van Basten wilde eigenlijk eind mei het team voor komend seizoen nagenoeg rond hebben toch? Merk er weinig van.
Dat is door Fokk'ers hier in de wereld geholpen. Lijkt mij ook vrij sterk want dan heeft Danny Blind helemaal geen taak.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Van Basten wilde eigenlijk eind mei het team voor komend seizoen nagenoeg rond hebben toch? Merk er weinig van.
Het afronden van de transfers toch zoals hij in Holland Sport zei?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is door Fokk'ers hier in de wereld geholpen. Lijkt mij ook vrij sterk want dan heeft Danny Blind helemaal geen taak.
Dacht dat het in de VI heeft gestaan dat de richtlijn eind mei was.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is door Fokk'ers hier in de wereld geholpen. Lijkt mij ook vrij sterk want dan heeft Danny Blind helemaal geen taak.
Klopt, maar:quote:
Zal wel weer een streep doorheen kunnenquote:Wigan Athletic, Manchester United, Arsenal, Villarreal, AS Monaco en Juventus zouden eveneens een oogje hebben op de Griek.
Hoho, dat heb ik toen gemeld en het heeft meen ik in de Sportweek gestaan. Al het nieuws dat ik hier post over Ajax doe ik met bronvermelding naar serieuze media. En daar heeft dit verhaal ook in gestaan. Of het dan klopt blijft een tweede, maar daar kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
quote:'Stadsguerrilla in Anderlecht'
In het Belgische Anderlecht is gisteravond een ware stadsguerrilla uitgevochten. Enkele honderden voetbalhooligans en evenveel allochtone jongeren wilden elkaar daar te lijf gaan en richten een grote ravage aan in de omgeving van het Anderlechtstadion.
Ongeveer tweehonderd voetbalhooligans en skinheads riepen op te verzamelen in het supporterscafé A l'Occasion aan het De Lindeplein. Daar maakten zij zich op voor een confrontatie met de plaatselijke allochtone jeugd. Zij waren zondag al slaags geraakt met deze groep. De politie was al gewaarschuwd en was massaal aanwezig in een poging de aangekondigde veldslag te dwarsbomen.
Rond zeven uur gisteravond begonnen de rellen. Bijna driehonderd allochtonen jongeren, waarvan sommigen amper twaalf jaar oud, waren bijeengekomen. De jongeren gooiden projectielen naar de politie in een poging naar het De Lindeplein te komen, waar de voetbalhooligans en skinheads zich ophielden. De politie voerde verschillende charges uit om de jongeren terug te dringen. De voetbalhooligans en skinheads begonnen zich hierop met de zaak te bemoeien, maar ook zij werden teruggedreven door de politie. Uiteindelijk heeft de politie met waterkanonnen en politie te paard de twee groepen uit elkaar proberen te houden. Verschillende relschoppers zijn gearresteerd en verschillende vechtersbazen raakten gewond.
De rellen duurden nog uren voort. De politie moest de twee groepen om beurten terugdrijven. Rond 21.00 uur probeerden de voetbalhooligans en skinheads de allochtone jeugd wederom aan te vallen. Verborgen achter bivakmutsen en gewapend met ijzeren staven riepen ze: "Wij willen vandaag een dode zien!" Ondertussen had deze groep nog versterking gekregen van de aanhangers van Germinal Beerschot en was de politie van Antwerpen naar Anderlecht gekomen. Zij hoopten de relschoppers te herkennen. Bronnen meldden nog dat er ook supporters van Mechelen en Ajax naar Brussel waren gekomen, maar de politie kon dit gisteren niet bevestigen.
Waarom de rellen zijn ontstaan is nog niet duidelijk. Veel van de relschoppers zijn na een telefoontje van vrienden gekomen. Eén van de relschoppers vertelde: "Ik werd gebeld door mijn vrienden bij Sporting Boys 65, een harde supportersclub van Anderlecht. Zij waren daar al met een stuk op twintig, achter Sint-Guido. Er zijn toen een aantal allochtonen met ons beginnen te vechten. Er was heel wat tamtam, ze hebben iemand van ons een bloedneus geslagen. Toen ben ik zelf snel weggegaan."
Tijdens de rellen zijn tal van autoruiten en bushokjes gesneuveld. Ook zijn er agenten van hun paarden af getrokken. Er is van alles uit de grond gerukt dat als projectiel of wapen gebruikt kon worden. Het lukte de politie niet om de groepen definitief uit elkaar te krijgen. Beide partijen bleven zich hergroeperen na de charges van de politie en het leek erop dat de rellen nog de hele nacht door zouden gaan. De exacte schade van zal in de loop van de ochtend goed opgemeten worden. Daarnaast is het de vraag of dit een eenmalige actie was of dat de komende nachten onrustig zullen blijven.
Nee, maar dat waren de woorden van Van Basten een aantal maanden terug. Het kan in de tussentijd, met de komst van Blind, natuurlijk weer gewijzigd zijn. Wat wel zeker is, is het feit dat er niet meer gescout hoeft te worden aldus Blind.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
Blind heeft in Holland Sport gezegt dat hij een aantal zaken door wil nemen met marco voor hij een lange tijd weg is naar het ek. Niks gezegt over dat het elftal rond moet zijn eind mei.
Utrecht heeft een flinke uitaanhang dacht ik toch wel maar de rest stelt niet veel voor natuurlijk al kan ik het me ook wel voorstellen met al die kutcombi'squote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jezus wat triest, omdat van die clubs zonder echte aanhang,
FC Utrecht
fans meenemen worden ajax en feyenoord gestraft
1200 naar ajax uit zeker
Utrecht heeft zo ongeveer de minste, die komen nooit meer met +100 man naar de Arena.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Utrecht heeft een flinke uitaanhang dacht ik toch wel maar de rest stelt niet veel voor natuurlijk al kan ik het me ook wel voorstellen met al die kutcombi's![]()
Ik ga ook steeds minder omdat ik geen zin meer heb om elke zondag 40 euro voor een kutreisje met de bus te betalen.De hele charme van uitwedstrijden is weg tegenwoordig .
Den Haag ook altijd wel vol uitvak.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Utrecht heeft zo ongeveer de minste, die komen nooit meer met +100 man naar de Arena.
Alleen Feyenoord krijgt het vak vol, PSV komt met 800 man, AZ met 400 en daarna wordt het al veel minder. Soms wil Twente/Groningen/NAC eens wat meer meenemem maar dat is sporadisch.
Naar Ajax ja omdat ze die treincombi boycotten, als je Utrecht bij andere clubs ziet zit het altijd praktisch vol.Trouwens tot een paar seizoenen geleden kwam Utrecht gewoon met 1200 of meer naar de Arena, sinds die keer dat Cohen ze terugstuurde met de trein boycotten ze het.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Utrecht heeft zo ongeveer de minste, die komen nooit meer met +100 man naar de Arena.
Alleen Feyenoord krijgt het vak vol, PSV komt met 800 man, AZ met 400 en daarna wordt het al veel minder. Soms wil Twente/Groningen/NAC eens wat meer meenemem maar dat is sporadisch.
Gezellig.quote:
Haha gister, goed maatje van me die is wel vrij fanatiek Lazio maar dan meer vanwege hun gedachtegang etc, heeft ook een tattoo met zo'n grote vogel op ze arm.(hij kent ook wel hoge mensen bij de fanatieke supporters, gaat paar keer per jaar.)quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Naar Ajax ja omdat ze die treincombi boycotten, als je Utrecht bij andere clubs ziet zit het altijd praktisch vol.Trouwens tot een paar seizoenen geleden kwam Utrecht gewoon met 1200 of meer naar de Arena, sinds die keer dat Cohen ze terugstuurde met de trein boycotten ze het.
Als ze eens mogen komenquote:
Dikke pogo op dat nummer en dan zijn naam schreeuwenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Verzin daar maar eens een liedje voor.
Ik denk dat die pogo er heel snel weer uit is als men op Zuid komt te zittenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dikke pogo op dat nummer en dan zijn naam schreeuwen![]()
Padapapa pasthathoupoulosss heel me leveeeen lang
En terecht. Wij lopen hier ook iedere dag nog trots te zijn op de CL-winst in 1995. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:40 schreef WEST het volgende:
Ik sprak gister een Belg en die is nog trots op de overwinning van KV Mechelen op Ajax in 1988
En nog een trein die tot stilstand komtquote:'Ten Cate onderdeel van grote schoonmaak' Chelsea
Henk ten Cate is één van de mensen die komende zomer Chelsea zou moeten verlaten. De Nederlandse assistent-trainer moet volgens The Times ,evenals de gehele technische staf onder leiding van Avram Grant, vertrekken.
Ten Cate zou bovendien teveel mensen tegen zich het harnas hebben ingejaagd. De oud-Ajax-trainer werd binnengehaald mede door zijn goede werk bij FC Barcelona als veldtrainer, maar kreeg het aan de stok met mede-assistent Steve Clarke en een deel van de spelersgroep.
In oktober verliet de Amsterdammer Ajax voor een avontuur in Londen. Uiteindelijk greep Chelsea, onder leiding van Grant, naast alle prijzen. Dat was sinds het seizoen 2003/04 niet meer voorgekomen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En nog een trein die tot stilstand komt
Komt van Sportweek. Silooy moet niet zo janken, die kiest voor het grote geld. Wat ik heb begrepen krijgt hij bij Young Boys meer dan bij Ajax en zijn zoon speelt daar ook. Denk in de A1 komend seizoen, als het dit jaar al niet zo ver was. Niet dat dat nou weer zo'n talent is, maar toch. Hoorde van een kerel uit de A1 dat hij niet echt te spreken was over Silooy. Al kan dat ook komen omdat hij niet altijd evenveel speelde... Met hem waren er wel een paar meer. Schijnen ook wat mensen uit de A1 naar Groningen te verkassen.quote:De beleidsbepalers in Amsterdam besloten om Frank de Boer te laten doorschuiven van de D1-pupillen naar de A1, waardoor Silooy mag vertrekken. De oud-international is daarover woedend en liet dit weten voor de camera van RTV Noord-Holland. Komend seizoen gaat hij aan de slag bij de amateurs van Young Boys in Haarlem.
'Daar is het beter georganiseerd dan bij Ajax en weten ze me wel te waarderen,' zei Silooy. De laatste klus van Silooy bij Ajax is het Copa Amsterdam toernooi. De Amsterdammers zijn titelverdediger en begonnen vrijdag met een 1-0 zege op Juventus. (BR)
Precies, Silooy is helemaal niet zo'n goede trainer, en dat heb ik ook van bronnen binnen Ajax gehoord.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:13 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Komt van Sportweek. Silooy moet niet zo janken, die kiest voor het grote geld. Wat ik heb begrepen krijgt hij bij Young Boys meer dan bij Ajax en zijn zoon speelt daar ook. Denk in de A1 komend seizoen, als het dit jaar al niet zo ver was. Niet dat dat nou weer zo'n talent is, maar toch. Hoorde van een kerel uit de A1 dat hij niet echt te spreken was over Silooy. Al kan dat ook komen omdat hij niet altijd evenveel speelde... Met hem waren er wel een paar meer. Schijnen ook wat mensen uit de A1 naar Groningen te verkassen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ok, ik ben om. Halen die handelquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
GODVERDOMME EINDELIJK.
Hij is echt het grootste talent dat Griekenland OOIT heeft gehad. De halve PL zit achter hem aan.
ManU, Arsenal, Chelsea, Tottenham.... Maar hij wil zelf een tussenstap maken.
Dit zou echt geweldig zijn. Als hij komt dan dan dan. Weet ik niet, dan flip ik um echt keihard.
Hij is echt fucking goed en er zit echt een goeie "verdedigerskop" op..
Qua voetbal kan ie Sjonnie zeker laten vergeten iig. Hij speelde op zn 18de de duurste aankoop uit de historie van AEK uit de basis.
Neuh, stond in de Spits.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:15 schreef kevin6188 het volgende:
Jammer alleen dat de enige bron vooralsnog Voetbalprimeur is, nietwaar?
quote:Henk ten Cate is één van de mensen die komende zomer Chelsea moet verlaten. De Nederlandse assistent-trainer moet evenals de gehele technische staf onder leiding van Avram Grant vertrekken, meldt The Times.
Ten Cate zou bovendien teveel mensen tegen zich het harnas hebben ingejaagd. De oud-Ajax-trainer werd binnengehaald mede door zijn goede werk bij FC Barcelona als veldtrainer, maar kreeg het aan de stok met mede-assistent Steve Clarke en een deel van de spelersgroep.
In oktober verliet de Amsterdammer Ajax voor een avontuur in Londen. Uiteindelijk greep Chelsea, onder leiding van Grant, naast alle prijzen. Dat was sinds het seizoen 2003/04 niet meer voorgekomen.
Voor het EK 2004 begon schold ik in elk topic Rehhagel verrot omdat ie Harry in de basis hield. Door het EK ben ik door een roze bril naar hem gaan kijken, maar was nooit echt fan van hem..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:20 schreef RayMania het volgende:
Schreef Daggla ook niet zoiets over Charisteas die naar Ajax kwam?.
Ik vertrouw op jou, en door de naam MOET ik gewoon een shirtje van hem halen als hij komtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
GODVERDOMME EINDELIJK.
Hij is echt het grootste talent dat Griekenland OOIT heeft gehad. De halve PL zit achter hem aan.
ManU, Arsenal, Chelsea, Tottenham maar ook AC Milan en Juve hebben hem op de korrel.... Maar hij wil zelf een tussenstap maken of nog ff bij AEK blijven.
Dit zou echt geweldig zijn. Als hij komt dan dan dan. Weet ik niet, dan flip ik um echt keihard.
Qua voetbal kan ie Sjonnie zeker laten vergeten iig. Hij speelde op zn 18de de duurste aankoop uit de historie van AEK uit de basis.
Harry zal hem vast geen goed woordje doen voor Ajax.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Voor het EK 2004 begon schold ik in elk topic Rehhagel verrot omdat ie Harry in de basis hield. Door het EK ben ik door een roze bril naar hem gaan kijken, maar was nooit echt fan van hem..
Misschien onze andere Griekse helden Yannis en Machlas welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Harry zal hem vast geen goed woordje doen voor Ajax.
Machlas van het hands-doelpunt na 15 secquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien onze andere Griekse helden Yannis en Machlas wel
Ajax is groots in Griekenland hoor, denk dat dat niet eens nodig is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien onze andere Griekse helden Yannis en Machlas wel
Hmm, ok. Afwachten dus.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Neuh, stond in de Spits.
Zit zelf al alle Griekse sites af te struinen, maar op AC MIlan en Juve na zijn er amper nieuwe geruchten te vinden.
Was idd dubbel, maar volkomen terecht, die kwal is gewoon echt een eikel die alleen maar omzich heen maait met botte opmerkingen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sorry als ie dubbel is, maar ik lach hier mn ballen uit mn broek.
[..].
quote:Ajax heeft de Griekse verdediger Sokratis Papastathopoulos op het oog als opvolger van de naar het Spaanse Atlético Madrid vertrokken Johnny Heitinga. Dat meldt SkySports. De Griekse international heeft AEK Athene als werkgever. Momenteel werkt hij met de Griekse selectie toe naar de verdediging van de Europese titel.
Net als Johnny Heitinga kan de 22-jarige Griek op meerdere posities uit de voeten. De speler kan zowel op de positie van centrale verdediger als op de positie van verdedigende middenvelder spelen. Door de Griekse supporters wordt hij al vergeleken met Arsenal-legende Tony Adams.
De in Kalamata geboren speler is naast door Ajax al bekeken door Wigan Athletic FC, Juventus, Manchester United, Arsenal Chelsea FC, Villareal en AS Roma. Papastathopoulos heeft volgens SkySports een prijskaartje van om en nabij de 3,5 miljoen euro.
Geruchten die al een jaar aan de gang zijn noemen: ManU, Arsenal, Chelsea, Tottenham, Liverpool als grote PL clubs. Daarnaast nog wat kleinere teams. Maar ook Bayern, Bayer Leverkusen, Werder, AC Milan, Juventus, Athletico (zal nu wel niet meerquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:07 schreef jna het volgende:
Als de halve PL achter hem aan zit moet ie wel goed zijn
Hoe loopt dat af?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geruchten die al een jaar aan de gang zijn noemen: ManU, Arsenal, Chelsea, Tottenham, Liverpool als grote PL clubs. Daarnaast nog wat kleinere teams. Maar ook Bayern, Bayer Leverkusen, Werder, AC Milan, Juventus, Athletico (zal nu wel niet meer. ), Sevilla, Nantes, Monaco en Ajax zijn genoemd.
Nikolaidis (voorzitter AEK) zei dat er op een gegeven moment iets van 25 scouts voor hem op de tribune zaten.
Mooi moment trouwens uit de UEFA cup.
Hij was in de lucht net ff wat sterker dan die keeper van Villareal....
[ afbeelding ]
Die vond het zelf trouwens wat minder, getuige z'n reactie..
[ afbeelding ]
Lijkt me best lastig met een Grieks paspoortquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
Ouderwetse faceplant.
Ben benieuwd, nog geen minuut van gezien. Denk je dat-ie in de definitieve selectie van Zwitserland en Oostenrijk zit, Daggla?
Klein relletje. Keeper sloeg niet door, omdat ie een duw kreeg van die speler die je ernaast ziet.quote:
Kans is 90% ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:06 schreef RayMania het volgende:
Ouderwetse faceplant.
Ben benieuwd, nog geen minuut van gezien. Denk je dat-ie in de definitieve selectie van Zwitserland en Oostenrijk zit, Daggla?
quote:NAC wil Schilder aantrekken
Robbert Schilder hoeft zich geen zorgen te maken over zijn toekomst. De middenvelder mag vertrekken bij Ajax, maar staat in de belangstelling van verscheidene clubs. Nadat eerder al duidelijk werd dat Heracles Almelo de linkshalf graag wil inlijven, heeft volgens BN/De Stem nu ook NAC Breda interesse in Schilder.
Robbert Schilder In Breda ziet men in Schilder een goede opvolger van Rogier Molhoek, die dit seizoen door AZ verhuurd was aan NAC. Molhoek keert vermoedelijk in de zomer terug naar Alkmaar, om daar nog één keer te proberen een basisplek af te dwingen. Schilder begon dit seizoen bij de hoofdmacht van Ajax, maar kwam in Amsterdam amper aan spelen toe.
In de winterstop werd hij vervolgens verhuurd aan Heracles Almelo, de club waar hij een seizoen eerder ook al speelde. Schilder maakte dit seizoen in de ploeg van trainer Gert Heerkes dermate veel indruk dat de club hem graag langer in Almelo wil houden.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
GODVERDOMME EINDELIJK.
ManU, Arsenal, Chelsea, Tottenham maar ook AC Milan en Juve hebben hem op de korrel.... Maar hij wil zelf een tussenstap maken of nog ff bij AEK blijven.
quote:Ajax test Kroatische jeugdinternational
Tijdens het Varsseveld toernooi voor spelers onder 17 jaar heeft Ajax een Kroatische jeugdinternational getest. Het gaat om de linkermiddenvelder Mato Ivanovic (04-02-1991) van het Onder-17 team van de Kroaten.
Of Ivanovic daadwerkelijk in aanmerking komt voor een overgang naar Ajax, wordt de komende tijd bekeken. De kleine Ivanovic viel op door zijn tweebenigheid en goede inzicht.
Dit vind ik zeker een goed initiatief. Ik denk dat er nog veel te winnen valt als we wetenschap meer bij topsport betrekken. Vraag me af in hoeverre MvB hiervoor zou openstaan.quote:De Vrije Universiteit gaat samenwerken met Ajax. De faculteit Bewegingswetenschappen gaat programma's ontwikkelen op het gebied van onder andere spiertraining en coaching. De VU heeft dat bekendgemaakt.
Ajax wil in het sportpark De Toekomst een 'innoverend, toonaangevend voetbalkennisinstituut' vestigen, het Ajax Football Centre. Dat gebeurt in het kader van de professionalisering van de jeugdopleiding. ,,Het VU medisch centrum werkt al samen met Ajax, onder andere op het gebied van blessurebehandeling van de spelers'', heeft Merlijn Draisma, adviseur van het college van bestuur van de VU, laten weten.
De faculteit Bewegingswetenschappen heeft op het gebied van spiertraining en coaching veel kennis in huis. Al meer dan twintig jaar verricht de faculteit onderzoek in de schaatswereld. De klapschaats was een belangrijk product van dat onderzoek.
Het idee voor samenwerking ontstond toen collegevoorzitter René Smit Ajax-voorzitter (en VU-afgestudeerde) John Jaakke ontmoette. Jaakke is onlangs opgestapt als voorzitter, maar volgens Draisma heeft dat geen invloed op de voorgenomen samenwerking.
Hm als er dan ook nog stageplekken vrijkomenquote:Op zondag 25 mei 2008 00:51 schreef D1 het volgende:
[..]
Dit vind ik zeker een goed initiatief. Ik denk dat er nog veel te winnen valt als we wetenschap meer bij topsport betrekken. Vraag me af in hoeverre MvB hiervoor zou openstaan.
quote:Op zondag 25 mei 2008 02:56 schreef tha_dark het volgende:
Cvitanich heeft er weer 1 gescoord vandaag!
We hebben een topper in huis jongens!
Zal wel meevallen, maar het is al goed dat ze iig naar hem kijken. Al denk ik dat ie inmiddels misschien al onhaalbaar is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:33 schreef w00h00 het volgende:
Hoe serieus zijn die geruchten over die Griek?
Hij komt wel eens op. Best een verdienstelijke dribbel ook..quote:Hoe zit dat bij die Griek Daggla, pure mandekker of echt een opkomende verdediger?
http://www.dailymotion.co(...)ield-1-goles-c_sportquote:Op zondag 25 mei 2008 02:56 schreef tha_dark het volgende:
Cvitanich heeft er weer 1 gescoord vandaag!
We hebben een topper in huis jongens!
en:quote:'Puygrenier in belangstelling Ajax'
zondag 25 mei, door cruiffiaans, Amsterdam, 09:09u, lequipe.fr
Ajax wil zich voor komend seizoen versterken met Sébastien Puygrenier. De 26-jarige centrale verdediger van AS Nancy moet de defensie van de Amsterdammers gaan aanvullen, nu deze te kampen heeft met de geblesseerde Vermaelen, het vertrekken van Jhonny Heitinga en de al lang vertrokken Jaap Stam. Gregory van der Wiel en Sébastien Puygrenier zouden de concurrentie aan moeten gaan voor een plek rechts centraal in de verdediging.
Sébastien Puygrenier, dit seizoen goed voor drie goals, is een 1.87 meter lange speler die centraal in de defensie uit de voeten kan. Deze fysiek sterke verdediger kan naast goed verdedigen ook aardig koppen.
quote:'Guus Hiddink wordt de algemeen directeur van Ajax'
Volgens NOS-journalist Jack van Gelder vertrekt Guus Hiddink na EURO 2008 naar Ajax. De oud-trainer van onder meer Real Madrid, Valencia CF en PSV moet daar de functie van algemeen directeur bekleden. Tegenwoordig werkt Hiddink bij de Russische voetbalbond. Bij de РФС loopt het contract van Hiddink af.
Gun em z'n lolletjequote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:40 schreef WEST het volgende:
Ik sprak gister een Belg en die is nog trots op de overwinning van KV Mechelen op Ajax in 1988
Goeie zaak.quote:Zoals bekend wil Ajax in het kader van de professionalisering van de jeugdopleiding op De Toekomst een 'innoverend, toonaangevend voetbalkennisinstituut' vestigen, het Ajax Football Centre. Een van de stappen om dat te kunnen realiseren is inmiddels gezet: Ajax en de Vrije Universiteit gaan samenwerken. De faculteit Bewegingswetenschappen gaat programma's ontwikkelen op het gebied van onder andere spiertraining en coaching.
Misschien kan jij Fontein wel opvolgen als 'het lek'.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:13 schreef Pritt het volgende:
Ow hoi ze gaan met mijn uni samenwerken.
Ik ken genoeg bewegingswetenschappers, zal mijn oren eens openhouden.
Dat vroeg ik me ook af.. Na wat googlen kom je erachter dat het op ajaxinside en ajaxshowtime staatquote:
quote:Ajax heeft haar voorbereidingsprogramma met betrekking op komend seizoen bekend gemaakt. Onder leiding van Marco van Basten zal de nummer twee van Nederland op 14 juli haar eerste training afwerken. Ook werden de oefenwedstrijden die voor Ajax gepland staan bekend gemaakt.
Vijf dagen na de eerste training zullen de manschappen van de huidige bondscoach van het Nederlands Elftal aantreden tegen Noordwijk. Niet veel later zullen ook Germanicus en Excelsior '31 de Amsterdamse club ontmoeten. Op 26 juli zal Jaap Stam een eigen team samenstellen en in Zwolle tegen Ajax spelen.
Op 3 augustus zal de eerste echte 'testcase' op het programma staan. Ajax zal afreizen naar Sunderland waar het die ploeg ook zal treffen. Op 17 augustus zullen de Amsterdammers richting Spanje trekken op te spelen tegen Real Murcia.
Oefenprogramma Ajax:
Maandag 14 juli: Eerste training o.l.v. Marco van Basten
Zaterdag 19 juli: Noordwijk - Ajax (Noordwijk, 15.00 uur)
Dinsdag 22 juli: Germanicus - Ajax (Coevorden, 19.30 uur)
Donderdag 24 juli: Excelsior '31 - Ajax (Rijssen, 19.30 uur)
Zaterdag 26 juli: Team Jaap Stam - Ajax (Zwolle, 20.30 uur)
Zondag 3 augustus: Sunderland - Ajax (Sunderland, 16.30 uur)
Zondag 17 augustus: Real Murcia - Ajax (Murcia, tijd nog niet bekend)
mijn overbuurman zit bij dat teamquote:Op zondag 25 mei 2008 11:13 schreef Pritt het volgende:
Ow hoi ze gaan met mijn uni samenwerken.
Ik ken genoeg bewegingswetenschappers, zal mijn oren eens openhouden.
Bedoel natuurlijk het EK in Zwitserland en Oostenrijkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig met een Grieks paspoort
Okay, kunnen we dus wel bewonderen op het EK. Al kijkt heel Europa mee, dus Ajax zal wel weer een zware dobber hebben om zo'n speler binnen te halen als hij uitblinkt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kans is 90% ja.
Hij zit iig bij de selectie voor de komende oefenwedstrijden en daar valt er nog maar 1 van af, dacht ik.
Aangezien er nogal wat vage namen bijzitten, denk ik dat ie het wel haalt.
Hmm, ik wil deze zomer wel een oefenwedstrijd meepakken, maar allemaal best ver vanaf hier. Excelsior '31 - Ajax zou misschien nog wel kunnen.quote:
Aardig doelpunt, hij geeft die verdediger een mooie beuk iigquote:Op zondag 25 mei 2008 07:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)ield-1-goles-c_sport
Vanaf de helft van het filmpje ongeveer...
Dat ie meegaat betekent niet dat ie ook speelt hequote:Op zondag 25 mei 2008 12:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bedoel natuurlijk het EK in Zwitserland en Oostenrijk.
[..]
Okay, kunnen we dus wel bewonderen op het EK. Al kijkt heel Europa mee, dus Ajax zal wel weer een zware dobber hebben om zo'n speler binnen te halen als hij uitblinkt.
Ik reken maar op vanavond.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:38 schreef denthemen het volgende:
Heeft iemand gister naar de radio geluisterd ivm 't gerucht van Jackie? Of moeten we wachten tot vanavond?
Ik denk dat niet hij maar Blind dat juist doet.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:37 schreef Static-NL het volgende:
trouwens is het wel ethisch als Van Basten Nederlandse spelers benadert tijdens het EK in naam van Ajax.
Ja, maar in Nederland krijg je daar een vrije trap tegen voor. Dus zo'n doelpunt zal hij hier niet kunnen scoren helaas.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:47 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Aardig doelpunt, hij geeft die verdediger een mooie beuk iig
De A-Teamquote:Op zondag 25 mei 2008 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Op welke melodie kan je in godsnaam een liedje maken voor Papastathopoulos
Zal wel met Sokratis op zijn shirt gaan spelen dan heh.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Barbapapaquote:Op zondag 25 mei 2008 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoezo, het past gewoon hoorquote:Op zondag 25 mei 2008 16:04 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zal wel met Sokratis op zijn shirt gaan spelen dan heh.
In de vorm van jalalalalalalalalaaaa Ajax Amsterdam. Papapapapapapaaaa stathopouloooosquote:Op zondag 25 mei 2008 15:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja laten we ons verlagen naar het niveau philips!!! Wat een geweldig plan!quote:Op zondag 25 mei 2008 16:43 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
whehehehe
of zo: hoempa hoempa hoempastaathopoulos!!!111
nee was ook voor de garp jwzquote:Op zondag 25 mei 2008 16:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja laten we ons verlagen naar het niveau philips!!! Wat een geweldig plan!
Hier staan dus alleen Wigan en Ajax genoemd als clubs met concrete interessequote:Ανεβασμένες είναι οι μετοχές του Σωκράτη Παπασταθόπουλου στο ποδοσφαιρικό χρηματιστήριο της Ευρώπης. Μετά την Γουίγκαν στο κόλπο της απόκτησης του έχει μπει και ο Αγιαξ.
quote:Huntelaar: "Heerlijk om met Engelaar te spelen"
Klaas-Jan Huntelaar scoorde zaterdag tegen Oekraïne. De Ajacied speelde het gehele duel in de punt van de aanval. Vlak daarachter stond Orlando Engelaar geposteerd. "Het is heerlijk om met hem te spelen. Hij kijkt gelijk vooruit en ik kreeg veel ballen van hem", vertelt hij tegenover ELF Voetbal.
Zelf stond Huntelaar een aantal duels droog. Zaterdag maakte hij er één, maar dat hadden er meer kunnen zijn. "Alles kan altijd beter. Wat dan? Ik had er twee met links eerder moeten schieten. Voor de rest was het wel aardig, volgens mij. Wat de bondscoach met dit optreden moet? Dat is aan hem."
Het spel van Oranje was bij vlagen goed, maar af en toe ook rommelig en weinig imponerend. "Het was een redelijk goede wedstrijd", nam Huntelaar waar. Oranje speelde nog niet met de basiself die op het EK wordt verwacht.
Behoorlijk concreet dus, ik hoop hetquote:Op zondag 25 mei 2008 17:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.aektzis.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=2865
Dar het hele bericht. Haal um maar door babelfish. De echt onvertaalbare dingen kan ik dan nog wel doen.
[edit]
Die maakt er een onbegrijpelijk geheel van.
Blablabla, 2 scouts al geweest. Ze verwachten dat Ajax snel zal handelen en binnenkort een officieel bod gaat doen. Staat tussendoor ook nog een bericht over een andere speler, das het verwarrende dus....
Enfin, het zou wat zijn..
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Allememachies, jullie zijn bijna bij topicnummer 1000
Zal dus wel niet komen dan.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:35 schreef toma het volgende:
Ben benieuwd, ken m niet. Maar als ik Daggla moet geloven zijn we sinds jaren weer eens een goeie speler aan het scouten.
Wauw wat een taaltje is dat zegquote:Op zondag 25 mei 2008 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hier staan dus alleen Wigan en Ajax genoemd als clubs met concrete interesse.
quote:Rydell Poepon hoopt op overgang naar Sparta
Rydell Poepon speelt de komende jaargang wellicht in de rood-witte clubkleuren van Sparta Rotterdam. De 19-jarige aanvaller, die dit seizoen speelde voor Willem II, is met zijn zaakwaarnemer in gesprek met de Kasteelclub. Dit meldt regiozender RTV Rijnmond zondag.
Poepon werd het afgelopen seizoen door zijn werkgever Ajax uitgeleend aan Willem II maar hoeft niet terug te keren naar Amsterdam. De jeugdinternational komt niet voor in de plannen van de nieuwe hoofdtrainer Marco van Basten.
Sparta wil handig inspringen op deze situatie. Algemeen directeur Peter Bonthuis bevestigde tegenover RTV Rijnmond dat er gesprekken bezig zijn over een mogelijke overgang van Poepon naar de Kasteelclub.
Datzelfde medium meldt dat Yuri Rose zijn contract bij Sparta binnen afzienbare tijd met twee jaar zal verlengen.
quote:
Ik vertrouw op jouquote:Op zondag 25 mei 2008 17:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hier staan dus alleen Wigan en Ajax genoemd als clubs met concrete interesse.
Hij moet bij WillemII blijven! Hij is niet goed genoeg voor Ajax maar een prima spits voor een club net onder de middenmoot. Niet voor niks topscoorder bij WillemII afgelopen seizoen. Zou het (als Tilburger zijnde) erg jammer vinden als ie naar die havenstad zou gaan.quote:
quote:Sulejmani en Moreno in de spits, dan er achter een middeveld met Gourcuff, engelaar en Feghouli. gevold door een verdediging met Lumb, Douglas, Huth en papalaatmetietenlos. Dan komt Hiddink over uit Rusland wat hij wil graag 90% minder gaan verdienen. Vervolgens gaat de wekker af en is het tijd om op te staan.
Castillonquote:Op zondag 25 mei 2008 20:42 schreef VoreG het volgende:
Waar blijven de Ajax-spitsen? De laatste echte Ajax spits was Kluivert en dat is al meer dan 10 jaar geleden.
quote:Ajax A1 verliest finale Gestion Copa Amsterdam
Ajax A1 heeft de finale van het Gestion Copa Amsterdam toernooi verloren. Ajax wat de titel verdedigde, moest in de finale uiteindelijk toch buigen voor Cruzeiro, winnaar in 2006.
Ajax had door een 3-0 overwinning op Valencia de finale bereikt. In de wedstrijd tegen de leeftijdsgenoten uit de sinaasappelstad was Ajax A1 geen moment in gevaar. Via doelpunten van Jordy Schell, John Goossens en Kevin Huijsman (strafschop) kwam de 3-0 eindstand op het scorebord.
Ajax moest het in de finale opnemen tegen Cruzeiro, de ploeg die in de poulefase (1-2) nog te sterk was voor de Amsterdammers. In een spannende strijd met kansen over en weer, moest Ajax toch buigen voor de Brazilianen. Uitblinker aan Amsterdamse zijde was John Goossens, die met een paar knappe schoten dichtbij de openingstreffer was maar steeds de keeper op zijn pad vond.
Ajax-doelman Sergio Padt, die met een aantal prima reddingen een eerdere achterstand voorkwam, moest uiteindelijk toch capituleren nadat hij een Braziliaanse aanvaller had neergelegd. Bernardo Souza schoot de strafschop binnen en bezorgde Cruzeiro hiermee de toernooizege.
quote:'Liever Huntelaar dan Ronaldo'
Klaas-Jan Huntelaar Real Madrid-supporters verkiezen Klaas-Jan Huntelaar boven Cristiano Ronaldo. Zo luidt de uitkomst van een onderzoek dat door de Spaanse krant Marca werd verricht. Volgens de krant zouden de Madrileense fans liever de Ajacied zien komen dan de Portugese winnaar van de Gouden Schoen. Ronaldo wordt de laatste dagen veelvuldig gelinkt aan Real Madrid.
Met name voorzitter Ramon Calderon en trainer Bernd Schuster zouden Ronaldo graag in het witte shirt zien. Voor de fans ligt dat dus even wat anders. Maarliefst 66 procent is tegen de komst van de aanvaller van Manchester United. Het liefst zouden de fans Klaas-Jan Huntelaar en Arsenals Aleksander Hleb verwelkomen. Madrid heeft tevens belangstelling voor die spelers, maar dat zou het zogenaamde Plan B zijn. Het liefst zouden de Madrilenen het volledige transferbudget aan Ronaldo uitgeven.
Zonder Danny Blindquote:Op zondag 25 mei 2008 22:03 schreef RayMania het volgende:
Succes.
Favoriete Ajacied Allertijden - Halve Finale
Om die fokking EK te winnen.quote:
Beetje jammer van de Jongquote:Op zondag 25 mei 2008 23:04 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik net op mijn computer tegen kwam
Zal er morgen wel opstaanquote:
Je bent een held, die zocht ik al maanden.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:04 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik net op mijn computer tegen kwam
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:53 schreef BonJovi het volgende:
Huntelaar scoorde weer hij gaat vlammen op het EK
Nee, helemaal niets.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:14 schreef devv05 het volgende:
Nog iets gezegd over Hiddink?
Tijdens studio sport van 19.00 zei hij dat de kans zeer groot is dat ie bijtekent bij Rusland. Als dat niet zo is is de kans zeer groot dat ie naar Chelsea gaat. Dat van Ajax lijkt me onzin.quote:
quote:Suárez helpt Uruguay met twee treffers langs Turkije
Turkije heeft in de aanloop naar het Europees Kampioenschap in Oostenrijk en Zwitserland een nederlaag opgelopen tegen Uruguay. De Zuid-Amerikanen zegevierden met 3-2. Ajacied Luis Suárez was met twee treffers de belangrijkste international op het speelveld.
Het team van bondscoach Fatih Terim kende een goed begin van het duel. Na dertien minuten lag de bal al in het net van de Uruguayaanse doelman. Arda Turan bracht daarmee zijn naam op het scorebord. Luis Suárez bracht na een half uur voetballen zijn land echter weer naast de Turken. De aanvaller maakte vanaf elf meter geen fout: 1-1.
Vlak na rust kwam Turkije weer op voorsprong. Villareal-aanvaller Nihat Kahveci nam zijn ploeg bij de hand en scoorde de 2-1. Suárez en Dario Rodriguez (strafschop) wisten echter Uruguay de overwinning te schenken in het stadion van het Duitse VfL Bochum.
quote:Op maandag 26 mei 2008 00:10 schreef toma het volgende:
[..]
Tijdens studio sport van 19.00 zei hij dat de kans zeer groot is dat ie bijtekent bij Rusland. Als dat niet zo is is de kans zeer groot dat ie naar Chelsea gaat. Dat van Ajax lijkt me onzin.
En hij blijft scorenquote:Op maandag 26 mei 2008 00:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Speelt ook nog veel wedstrijden dit seizoen
quote:Op maandag 26 mei 2008 00:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
sterker nog.. dankzij onze Luis was de Turkse verdediging helemaal nergens te zoeken
Ja als je het zo bekijkt wel jaquote:Op maandag 26 mei 2008 00:55 schreef Fides het volgende:
[..]
In de laatste 4 interlands 5 keer gescoord volgens mij.
Tof, terug naar de jaren 80quote:Op maandag 26 mei 2008 04:46 schreef TheJanitor het volgende:
Atlantic City.
Maar ook weer niet kopen om het kopen, liever nog wat langer in spanning en daarna een paar geweldige aankopen, dan van die subtop-rommel.quote:
Ajax heeft nooit aan het transfer bedrag van Modric kunnen voldoen en Modric heeft reeds sinds een tijdje een akkoord met the Spursquote:
Bron vi.nlquote:Koster maakt einde aan speculaties: 'Ik blijf'
26/05/2008 11:40
FC Twente heeft nog geen opvolger van de naar Schalke 04 vertrokken Fred Rutten. De naam Adrie Koster kan worden geschrapt van het lijstje.
Koster heette een van de belangrijke kandidaten te zijn in Enschede. De Zeeuwse trainer heeft aan alle speculaties een einde gemaakt. 'Ik blijf bij Ajax', zegt Koster in TC Tubantia. 'Van serieuze belangstelling is nooit sprake geweest.'
FC Twente blijft op zoek naar een nieuwe coach. 'Wat er ook allemaal gezegd of geschreven wordt, we hebben nog geen trainer', aldus voorzitter Joop Munsterman. De Brit Steve McClaren en De Deense bondscoach Morten Olsen worden nog genoemd. Jürgen Klopp, die ook kandidaat was, heeft gekozen voor Borussia Dortmund.
Koster keert volgend seizoen terug als trainer van Jong Ajax. Na het vertrek van Henk ten Cate naar Chelsea had hij de honneurs waargenomen als hoofdcoach. De Zeeuw kon als assistent aan de slag bij PSV, maar hij liet mede op verzoek van Marco van Basten dat aanbod lopen.
quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:36 schreef Houniet het volgende:
Heeft hij gescoord! Spannend, dat hoort een spits te doen namelijk.
Tuurlijk niet. Dit zijn jongens uit de Ajax-jeugd, daar is Huntelaar er geen van.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:10 schreef toma het volgende:
[..]
idd
is er niet ook zo'n foto met Huntelaar?
dat weet ik. Maar 1 van mn grijze hersencellen dacht dat Klaas-Jan ook in zo'n portret voorkwamquote:Op maandag 26 mei 2008 12:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dit zijn jongens uit de Ajax-jeugd, daar is Huntelaar er geen van.
Volgens mij wil Schalke Suarez ook. Ik denk dat die jongen ook hooguit nog één seizoen bij ons speelt.quote:Op maandag 26 mei 2008 08:44 schreef StarGazer het volgende:
Ajax netwerk:
26/5/2008 - Engelaar kiest voor Schalke'04
(Gepost door RvN)
Engelaar heeft in De Telegraaf laten weten te kiezen voor een overgang naar Schalke'04. "Als de clubs eruit komen – en dat hoop ik wel – gaat mijn voorkeur uit naar Schalke 04." De aanwezigheid van Rutten bij Schalke'04 en het feit dat hij op 29-jarige leeftijd nog een stap naar het buitenland wilde maken, deden hem kiezen voor Schalke'04 boven Ajax en PSV. "Ajax is een geweldige club en het leek me fantastisch om daar eens voor te spelen. Vooral omdat Marco van Basten daar trainer wordt en hij me bij het Nederlands elftal heeft gehaald. Bij PSV heb ik hetzelfde gevoel als Ajax: ook een topclub in Nederland, met het voordeel dat zij net als Schalke Champions League spelen."
Mooi zo
Misschien bij Jong Oranje ofzo. Lijkt me niet dat ie in z'n psvtijd met Ajax jongens op de foto gaat 'voor later'quote:Op maandag 26 mei 2008 12:38 schreef toma het volgende:
[..]
dat weet ik. Maar 1 van mn grijze hersencellen dacht dat Klaas-Jan ook in zo'n portret voorkwam
Ik heb in de Arena wel eens een foto aan de muur zien hangen waarin een 15-jarige Huntelaar in PSV-shirt in duel is met een eveneens 15-jarige Heitinga. Twee van die konijnenkoppies.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Misschien bij Jong Oranje ofzo. Lijkt me niet dat ie in z'n psvtijd met Ajax jongens op de foto gaat 'voor later'.
En die tweede een hele grote fout van die Turk.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
Die eerste is wel een dikke schwalbe zeg
quote:Van der Sar: ‘Ajax profileerde zich te weinig als voetbalclub’
Wordt Oranje volgende maand Europees kampioen? Sportweek brengt u in de aanloop naar het toernooi de meest lezenswaardige verhalen en de leukste, meest nieuwswaardige EK-berichten.
Hieronder enkele uitspraken uit het interview dat verslaggever Edwin Struis had met de aanvoerder van Oranje en de kersverse winnaar van de Champions League, Edwin van der Sar (foto). Het hele interview staat deze week in Sportweek.
''Als ik na de landstitel en de Champions League ook nog de Europese titel win, dan lever ik dat laatste jaartje graag in''
‘'Alleen tijdens die eerste helft van de oefeninterland tegen Oostenrijk had ik even spijt. Van die drie tegengoals schrik je wel even. Shit, denk je dan, ik had toch moeten gaan’'
‘'Bij Ajax is nooit een vervolg gegeven aan de successen van de jaren negentig. Ze gingen zich teveel profileren als bedrijf, te weinig als voetbalclub’'
‘'Achteraf gezien had ik nooit naar Juventus moeten gaan, dat is een vergissing geweest. Maar op het moment dat ik dat contract tekende vond iedereen, ook ik, het een logische stap’'
(c) ANPquote:Litmanen moet weg bij Fulham
Uitgegeven: 25 mei 2008 15:58
Laatst gewijzigd: 25 mei 2008 15:58
LONDEN - Fulham heeft afscheid genomen van oud-Ajacied Jari Litmanen. De 37-jarige Fin moet voor komend seizoen op zoek naar een nieuwe werkgever. Dat liet Fulham zondag weten.
Litmanen arriveerde begin dit jaar in Londen, hij moest de club uit de Premier League helpen in de strijd tegen degradatie. De middenvelder speelde door blessures echter geen minuut in het shirt van Fulham. De club waar ook de Nederlander Collins John onder contract staat, handhaafde zich overigens op de laatste speeldag op het hoogste niveau.
Litmanen boekte in de jaren negentig grote successen met Ajax. Later speelde de blessuregevoelige Fin onder meer voor FC Barcelona en Liverpool.
quote:Ajax grijpt naast middenvelder Vikojević
Ajax heeft zich niet versterkt met de diensten van Ognjen Vikojević. Marco van Basten zag de Kroaat graag naar Amsterdam komen, maar de verdedigende middenvelder koos voor een avontuur bij het Oekraïnse Dinamo Kiev.
De 24-jarige middenvelder tekende zondag een vijf jarig contract bij Dinamo Kiev. Dat liet de club weten op haar eigen website. Daarmee liet de club uit Oekraïne onder meer Ajax achter zich in de race om de Kroaat.
Vukojević zal voorlopig nog niet te zien zijn in Oekraïne. De Kroaat is opgeroepen voor het nationale elftal van zijn vaderland. Momenteel is hij op traininskamp om zich voor te bereiden op het Europees Kampioenschap van 2008 in Zwitseland en Oostenrijk.
Heel veel sites meldden vorige week al dat de transfer van Daniel Majstorović naar AEK al definitief is.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
AEK is al bezig met het zoeken naar een opvolger van Papastathopoulos. Masturovic (of hoe heet die kale ook alweer) is de eerste gegadigde.
Maar lijkt er op dat AEK hem van de hand gaat doen dus.
Overigens heeft het Ajax bericht op nagenoeg elke site gestaan inmiddels. Oe. Spannend.
Ah, mooi.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heel veel sites meldden vorige week al dat de transfer van Daniel Majstorović naar AEK al definitief is.
Liever niet, we zijn Feyenoord niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:52 schreef kevin6188 het volgende:
Ooijer staat open voor vertrek bij Blackburn, meent Sportweek TV. Als z'n vrouw nu niet zo moeilijk doet... PSV zit vrij ruim in haar (centrale) verdedigers en Feyenoord volgens mij ook wel. Hij heeft best een redelijk seizoen gedraaid. Iets voor Ajax?
Gadverdamme, nee.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:52 schreef kevin6188 het volgende:
Ooijer staat open voor vertrek bij Blackburn, meent Sportweek TV. Als z'n vrouw nu niet zo moeilijk doet... PSV zit vrij ruim in haar (centrale) verdedigers en Feyenoord volgens mij ook wel. Hij heeft best een redelijk seizoen gedraaid. Iets voor Ajax?
Ik hoop het echt, nooit zien spelen, maar ik vertrouw jouw scoutingsrapportquote:Op maandag 26 mei 2008 15:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
AEK is al bezig met het zoeken naar een opvolger van Papastathopoulos. Masturovic (of hoe heet die kale ook alweer) is de eerste gegadigde.
Maar lijkt er op dat AEK hem van de hand gaat doen dus.
Overigens heeft het Ajax bericht op nagenoeg elke site gestaan inmiddels. Oe. Spannend.
Wat hebben we nu eigenlijk bereikt met Stam? Helemaal niks.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:46 schreef Wooldoor het volgende:
Als Ooijer net zo speelt als Jaap Stam in zijn eerste jaar bij Ajax mag hij van mij komen.
Hetzelfde als met Huntelaar.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat hebben we nu eigenlijk bereikt met Stam? Helemaal niks.
Met Huntelaar hebben we ook niet veel bereikt...quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan hebben we alsnog maar 1 jaar er iets aan. Hebben we ook niks aan.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:46 schreef Wooldoor het volgende:
Als Ooijer net zo speelt als Jaap Stam in zijn eerste jaar bij Ajax mag hij van mij komen.
2 Fruitschalen en een dennenappelquote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met geld koop je geen kampioenschaalquote:Op maandag 26 mei 2008 17:23 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Huntelaar brengt straks nog wat extra geld op.
Stam en Heitinga hadden toen hun handen vol aan onze blunderende backs.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nouuuuuu.... Beiden zijn zelf ook niet vies van een steekje laten vallenquote:Op maandag 26 mei 2008 18:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Stam en Heitinga hadden toen hun handen vol aan onze blunderende backs.
Heitinga werd met het seizoen beter, maar maakt ook nog (te)veel foutjes. Stam was gewoon op, dat gaf ie zelf ook aan, zijn fysiek was niet meer in orde. En hij werd er gewoon te vaak uitgelopen en dat was niet alleen de schuld van de backs.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:37 schreef Wooldoor het volgende:
Sinds we met Silva en Vertonghen al back spelen is de verdediging een stuk beter geworden. Als je dan Heitinga en Stam centraal had spelen denk ik dat we er een stuk beter voor hadden gestaan aan het eind van het seizoen.
feyenoord.netwerk.to. Zal wel niet betrouwbaar zijn, maar zou Pranjic een versterking zijn? Het zou nou niet bepaald de speler zijn waar we nu behoefte aan hebbenquote:Voor alle liefhebbers van Pranjic, 020 is zeer close bij een deal en verwacht binnen nu en 2 weken definitief rond te komen met hem.
Bron: iemand die zeer betrokken is bij de jeugdscouting van 020 (hij hoort niet alle A lijst spelers, maar toen ik over pranjic vroeg wist hij me bovenstaande te melden).
Zucht, net of het een met het ander te maken heeft.quote:
Ik wil kampioen worden!quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:32 schreef JeroenV het volgende:
Pranjic gerucht ging al langer, denk als opvolger van Davids...?
Daarbij geeft die hufter ook altijd af op Ajax en is het simpelweg een halve strontboer geworden na al die jaren Eihoven.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Optiefen met Ooijer en z'n irritante Mokro-accent.
In de zomerstop stond ik op zich nog wel positief tegenover een eventuele komst, maar elke keer als ik um op tv zie dan heb ik meteen zoiets van "LEER NEDERLANDS DOMME KUT-OSDORPER"..
Maar het is wel een leuke speler.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:47 schreef Urquhart het volgende:
Voor wat het waard is
[..]
feyenoord.netwerk.to. Zal wel niet betrouwbaar zijn, maar zou Pranjic een versterking zijn? Het zou nou niet bepaald de speler zijn waar we nu behoefte aan hebben
Ja wie Pranjic liever heeft dat Sulejmani die is niet slim bezig denk ik.quote:
Bedankt voor je goed onderbouwde meningquote:Op maandag 26 mei 2008 23:05 schreef F1Bas het volgende:
Pranjic liever niet.
Lijkt me duidelijk dat ik het geen toevoeging vind aan het elftal. En wat Toma zegt, leuk voor de subtop maar of hij het hogerop ook goed doet....?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Bedankt voor je goed onderbouwde mening.
Want Kennedy schoot bij Twente ook al de winkelruiten aan gort?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:57 schreef TheZapster het volgende:
Dat zou wel betekenen dat we eindelijk eens een speler krijgen die wel een goede voorzet kan geven.
Mwah, druk is die gozert wel gewend. Speelt ook in het Kroatisch team waar je ook wel met aardig wat druk speelt.. Hopen dat hij bruikbare ballen kan leveren voor de spitsen, al had Kennedy ook een goede trap toen hij bij Twente speeldequote:Op maandag 26 mei 2008 23:30 schreef toma het volgende:
Ik heb liever ook geen Pranjic. Heb er hetzelfde gevoel bij als ik bij Kennedy had. Presteerd goed bij een subtopper maar zodra er meer druk bij komt kijken en hij met de top mee moet doen kan hij het niveau niet aan. Maarja, dat is alleen mn gevoel
Ga eens aan het werk joh gaapstraquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mwah, druk is die gozert wel gewend. Speelt ook in het Kroatisch team waar je ook wel met aardig wat druk speelt.. Hopen dat hij bruikbare ballen kan leveren voor de spitsen, al had Kennedy ook een goede trap toen hij bij Twente speelde!
Aaaaaaa Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Pranjic vind ik ook niet echt nodig eerlijk gezegt. Wel een goede speler, maar als vervanger van Davids zie ik liever De Zeeuw komen.
Ik ben jarig![]()
![]()
quote:'Feyenoord mengt zich in strijd om Douglas'
quote:Alstie nadenkt gaat hij niet naar Ajax, als ze ''''m eerst zo behandelen. Goed bezig weer!
ben ik het mee eens schandalig zou dat zijn eerst als oudvuil behandeld worden en dan naar ajax gaan doet ie niet denk ik ik denk eerder dat het Rotterdam wordt dan Amsterdam
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |